Temat wałkowany wielokrotnie w sieci, niestety w moim przypadku pomaga niewiele. Może coś źle robię albo informacje są przeterminowane.
Stworzyłem model pojazdu zaopatrzeniowego do swojego projektu w Blenderze v2.78a (obecnie najnowsza). Jaki format oraz jakie ustawienia wybrać, aby wyeksportować:
-20-30 brył tak aby każda była osobno
-siatki UV bym nie musiał rozkładać siatek od nowa i móc użyć zrobionych już tekstur
-animacje?
Problemy, z jakimi się spotkałem przy samodzielnych próbach (różne zestawy):
-brak animacji, ewentualnie każda klatka wyeksportowana osobno, w efekcie mam 40 ciężarówek w różnych pozycjach, co nie jest sensowne
-łączenie wszystkich brył w jedną całość - animacja i siatki uv idą się... wiadomo co
-error zupełny, nic nie zostaje zaimportowane. (report w stylu: unsupported commands: wstaw liczbę)
Bardzo proszę o pomoc. Nawet jeśli posiadacie na stanie inną wersję Maxa, napiszcie swoje wskazówki. Możliwe że zadziała, a może jak podacie swoje metody dla różnych wersji, wymyślę jakąś kombinację.
Model wygląda tak:
http://www.moddb.com/mods/command-conquer-mystery-of-arca/images