Zdajesz sobie sprawę, że w oficjalnych grach jak Gothic 2 Noc kruka i Elex są w wielu miejscach błędy w tłumaczeniu, że niby znaczenie to samo, ale co innego mówią, a co innego jest w tekście.
W modzie Returning z Rebalance 2.1 są czasem drobne literówki, ale tłumaczenie jest na dobrym poziomie. Natomiast Returning 2.0 ma tylko z translatora - a to nędza pod względem gramatycznym i odpycha mnie na kilometr po 30 minutach grania. Szkoda, bo po dwukrotnym przejściu....
Gothic 1 + Edycja Rozszerzona + Dx 11 + Texture pack oraz
Gothic 2 NK + Returning Rebalance 2.1 + patch 1.2 + Dx 11 + Texture pack (poz. trudny)
...miałbym chrapkę na Returning 2.0 z porządnym spolszczeniem na poz.trudnym.
Tym bardziej, że mod jest chyba bardziej kompatybilny z dx 11 i korzysta z tekstur L'Hiver Edition.
Miasto Khorinis ma podobnie zmienione jak w L'Hiverze (tak w 80%)
Do tego 31 nowych terenów zamiast 22 jak Returning Rebalance.
Blisko 200 nowych questów, a nie 140 jak w starszym Returnie.
Tarcze, walka 2 broniami, wątek Asasynów, pustynia Adanosa, nowy interfejs itd
Nie jestem tylko do końca przekonany z tym, że tak dużo punktów nauki się dodaje co poziom.
Przecież zawsze w G2 NK i pierwszym Returnie było 10 co poziom. Dodatkowo masę dodatkowych punktów bonusowych jest za bossów.
A tu słyszałem, że w Returning 2.0 pod tym względem masakrycznie ułatwili, bo
poziom łatwy ma 25 pkt co poziom, poziom normalny 20 pkt,
poziom trudny aż 15 pkt, a dopiero legendarny ma 10 pkt, ale nie idzie zapisywać na nim,
kiedy się chce, a to akurat bezsens przy takiej grze.
Wydaje się najbardziej sensowny poziom trudny, bo łatwy i normalny dają zbyt dużo pkt nauki i
gra szybko może stać się zbyt łatwa, a wtedy spada zainteresowanie.
Im dłużej jest trudno tym lepiej.
W Returning Rebalance poziom banalny i bardzo łatwy były zupełnie niegrywalne -
gra staje się łatwa od początku 3 rozdziału, a od 4 rozdziału banalnie prosta.
Natomiast na poz. trudnym już od połowy 4 rozdziału gra stawała się dość łatwa.
Mowa o grze na patchu 1.2.