...100, ...200,...300 albo i więcej błędów w moim diialogu... Kiedy włączam GothicStarter_mod i wybieram "Resparse Scripts"/Start the Editor po chwili zalewa mnie fala błędów, głównie Syntax i U:PAR(albo jakoś tak), są niemal w każdej linijce... Co mam zrobić?
Co dziwniejsze jednego Syntaxa mam już w pierwszej lini, czy to normalne? Dialog robiłem w Dialog Menadżerze... a poniżej mój dialog.
\\----------------------------------------------
\\ Exit
\\----------------------------------------------
INSTANCE Dia_Busakil_Exit (C_Info)
{
npc = KDW_27032_Busakil;
nr =999;
condition = Dia_Busakil_Exit_condition;
information = Dia_Busakil_Exit_info;
important = FALSE;
Permanent = TRUE;
Description =DIALOG_ENDE;
};
func int Dia_Busakil_Exit_condition ()
{
return TRUE;
};
func void Dia_Busakil_Exit_info ()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
\\-----------------------------------------------------
\\ hallo
\\-----------------------------------------------------
instance Dia_Busakil_hallo (C_INFO)
{
npc = KDW_27032_Busakil;
nr =999;
condition = Dia_Busakil_hallo_condition;
information = Dia_Busakil_hallo_info;
important = FALSE;
permanent = FALSE;
Description = "Kim jesteś?";
};
func int Dia_Busakil_hallo_condition ()
{
return TRUE;
};
func void Dia_Busakil_hallo_info ()
{
AI_Output (other,self,"Dia_Busakil_hallo_15_00"); //Kim jesteś?
AI_Output (self, other,"Dia_Busakil_hallo_01_01"); //Nazywam sie Busakil, jestem magiem wody
};
\\----------------------------------------------------
\\ corob
\\----------------------------------------------------
instance Dia_Busakil_Co_tu_robisz (C_INFO)
{
npc = KDW_27032_Busakil;
nr =999;
condition = Dia_Busakil_Co tu robisz_condition;
information = Dia_Busakil_Co tu robisz_info;
important = FALSE;
permanent = FALSE;
Description = "Co tu robisz?";
};
func int Dia_Busakil_Co tu robisz_condition ()
{
return TRUE;
};
func void Dia_Busakil_Co tu robisz_info ()
{
AI_Output (other,self,"Dia_Busakil_Co tu robisz_15_00"); //Co tu robisz?
AI_Output (self, other,"Dia_Busakil_Co tu robisz_01_01"); //Nic konkretnego, przybywam z jarkendaru, ale teraz tu utknąłem...
};
\\-----------------------------------------------------
\\ opusz
\\-----------------------------------------------------
instance Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona? (C_INFO)
{
npc = KDW_27032_Busakil;
nr =999;
condition = Dia_Busakil_Dlaczego_ta_farma_jest_opuszczona?_condition;
information = Dia_Busakil_Dlaczego_ta_farma_jest_opuszczona?_info;
important = FALSE;
permanent = FALSE;
Description = "Dlaczego ta farma jest opuszczona?";
};
func int Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_condition ()
{
IF (Npc_KnowsInfo(other,Dia_Busakil_Co tu robisz))
{
return TRUE;
};
};
func void Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_info ()
{
AI_Output (other,self,"Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_15_00"); //Dlaczego ta farma jest opuszczona?
AI_Output (self, other,"Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_01_01"); //nie mam pojęcia, kiedy tu przubyłem już nikogo nie było...
AI_Output (self, other,"Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_01_02"); //jak już mówiłem utknąłem tu. Czy nie chciałbyś mi pomóc?
Info_ClearChoices (Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?);
Info_AddChoice (Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?, "Pomoge Ci i przyniose ten kompas", Dia_KDW_27032_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_YES);
Wld_InsertItem (ITMI_ADDON_KOMPASS_MIS , "KOMPAS");
ITMI_ADDON_KOMPASS_MIS = LOG_RUNNING;
Log_CreateTopic (TOPIC_BusakilCompas, LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus(TOPIC_BusakilCompas, LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_BusakilCompas,"Busakil zostawił swój kompas.");
};
FUNC VOID DIA_KDW_27032_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_YES ()
{
AI_Output (other,self,"Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_01_01"); //pomoge ci i przyniose ten kompas
AI_Output (self, other,"Dia_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?_01_02"); //naprawdę, będe ci bardzo wdzięczny... dostaniesz nawet trochę złota...
info_ClearChoices (DIA_KDW_27032_Busakil_Dlaczego ta farma jest opuszczona?);
};
\\-----------------------------------------------------
\\ odn
\\-----------------------------------------------------
instance Dia_Busakil_odnaleziony kompas (C_INFO)
{
npc = KDW_27032_Busakil;
nr =999;
condition = Dia_Busakil_odnaleziony_kompas_condition;
information = Dia_Busakil_odnaleziony_kompas_info;
important = TRUE;
permanent = FALSE;
};
func int Dia_KDW_27032_Busakil_odnaleziony kompas_condition ()
{
IF (Npc_KnowsInfo(other,Dia_Busakil_Dlaczego_ta_farma_jest_opuszczona?))
&& (Npc_HasItems(other,ITMI_ADDON_KOMPASS_MIS) >= 1 )
{
return TRUE;
};
};
func void Dia_KDW_27032_Busakil_odnaleziony kompas_info ()
{
AI_Output (other,self,"Dia_Busakil_odnaleziony kompas_01_01"); //Mam ten twój kompas
AI_Output (self, other,"Dia_Busakil_odnaleziony kompas_01_02"); //Super jestem twoim dłużnikiem...
B_GiveInvItems (other,self,ITMI_ADDON_KOMPASS_MIS,1);
ITMI_ADDON_KOMPASS_MIS = LOG_SUCCESS;
};
Czy on jest naprawdę taki shitowski?
//Edit by Bula: Skrypty wstawiamy w tagach 'code' -.-