Dyskusja na temat modyfikacji 39451 76

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 29.07.2016 roku

Wyświetleń 39451

Odpowiedzi 76

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ale nie możesz sobie po prostu wkleić ZENa z L'hivera i myślec, że możesz mieć to w pełni funkcjonalne na świecie z Returninga.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
A tobie o to chodzi, tutaj się zgodzę, chociaż, gdyby tak zapisać voby z R 2.0 i połączyć 3ds z Lhivera, to by to nawet wypaliło ;D
 

quentin123

quentin123

Użytkownicy
posty154
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam,
Moze mi ktos w skrocie przybliżyc tą modyfikacje ?
Chcialbym zagrac w jakiegos moda. Wczesniej gralem w returninga ale nie dokonczylem go.
Ten mod opiera sie na GlobalModzie ? Warto instalowac wgl GlobalModa czy lepiej odrazu Przeznaczenie ?

Jak oceniacie moda w skali 0/10 > ? >
 

thedagon

thedagon

Użytkownicy
posty88
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Moim zdaniem przeznaczenie jest lepsze od globala jeszcze nie przeszedłem ale na razie oceniam na 7.5/10
 

quentin123

quentin123

Użytkownicy
posty154
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Returning czy Przeznaczenie ?

W Returninga grałem i szczerze to zaczyna nudzić te ciągłe naparzanie besti i monotonne wbijanie lvlu i stanie w miejscu bo w 3 rozdziale zabija mnie glupi wilk.... Wiadomo jest ten wybor poziomu trudnosci i o to w tym modzie chodzi zeby bylo trudno.. ale z czasem mnie nudził...
 

RoMek

RoMek

RaveN Studio
Niewolnik systemu
posty643
Propsy317
ProfesjaAnimator
  • RaveN Studio
  • Niewolnik systemu
Przeznaczenie to potężne rozwinięcie fabularne. Za modyfikacją przemawiają barwnie przedstawione postacie i bogate dialogi. Praktycznie każda postać ma swoje imię i jest powiązana z jakimś zadaniem. Nie znajdziemy tutaj wielu nowinek technologicznych. Gra opiera się w głównej mierze  na wykonywaniu tych zadań, bo doświadczenie za potwory i npc zostało zmniejszone.

Jeśli chodzi o logikę gry, to często można się zawieźć wykonując jakieś zadanie, które kończy się na bieganiu między wszystkimi npc w mieście/farmie i szukaniu odpowiedniej kwestii dialogowej. Wsparcie na stronie Drużyny Spolszczenia jest też dość hm... specyficzne xD . Ciężko tam się z chłopakami rozmawia po prostu.

Ogólnie modyfikacja na plus, obiektywnie oceniam ją na 8/10. Dwa punkty zabieram za chujowy support.
 

quentin123

quentin123

Użytkownicy
posty154
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeznaczenie to potężne rozwinięcie fabularne. Za modyfikacją przemawiają barwnie przedstawione postacie i bogate dialogi. Praktycznie każda postać ma swoje imię i jest powiązana z jakimś zadaniem. Nie znajdziemy tutaj wielu nowinek technologicznych. Gra opiera się w głównej mierze  na wykonywaniu tych zadań, bo doświadczenie za potwory i npc zostało zmniejszone.

Jeśli chodzi o logikę gry, to często można się zawieźć wykonując jakieś zadanie, które kończy się na bieganiu między wszystkimi npc w mieście/farmie i szukaniu odpowiedniej kwestii dialogowej. Wsparcie na stronie Drużyny Spolszczenia jest też dość hm... specyficzne xD . Ciężko tam się z chłopakami rozmawia po prostu.

Ogólnie modyfikacja na plus, obiektywnie oceniam ją na 8/10. Dwa punkty zabieram za chujowy support.

Dzieki za wyjasnienie.

Mam chec w jakas modyfikacje zagrac i zastanawiam sie w jaką. Mam jeszcze na celowniku Returninga ale z Rebalance 2.1
 

thedagon

thedagon

Użytkownicy
posty88
Propsy25
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam około 80h w przeznaczeniu i uważam że mod jest średni na plus jest ilość zadań jest ich bardzo dużo jednak są one przeciętne jedne lepsze drugie gorsze często irytujące przez to ile trzeba łazić wkurzają bezsensowne rozwiązania w niektórych questach często musiałem szukać czy to na yt czy na tm jak rozwiązać jakiś quest bo nigdy bym się domyślił co trzeba zrobić.Optymalizacja moda to jakaś tragedia w l'hiver mam więcej fps niż w przeznaczaniu ja nie wiem jak to jest zrobione.W Modzie nie ma żadnych innowacji dla niektórych będzie to plus dla niektórych minus dla mnie jest to minus.

Ogólnie moda oceniam na 6.5/10 można się przy nim całkiem dobrze bawić ale szału nie ma  :D
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pewnego rodzaju kontynuacją Przeznaczenia jest „Epilog”. Gracz rozpoczyna tu rozgrywkę z perspektywy Mrocznego Zakonu, choć oczywiście każdy, kto tą gildią nie ukończył Przeznaczenia, nie będzie miał żadnych problemów.
Akcja toczy się tylko w zenie Khorinis, modyfikacja zawierać będzie 50 zadań podstawowych i jedno bonusowe.
Aktualnie pracujemy nad ostatnimi 5 i trwają testy. Całkiem możliwe, że na wakacje skończymy. Zainteresowanych zapraszam na forum DS.

saint269

saint269

Użytkownicy
posty109
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Czy magiem wody zostaje się jeszcze w 1 rozdziale czy w 3?
 

zeromus

zeromus

Użytkownicy
posty30
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam 99 godzin w modzie i bardzo podobne zdanie jak The Dagon. Potężnym plusem modyfikacji jest ilość zadań.Jest ich bardzo dużo i są na tyle różnorodne ze każdemu kilka musi przypaść do gustu.Mnie na przykład bardzo spodobało się szukanie człowieka który pomógł uciec Williamowi. W podstawce jest to niewyjaśniony wątek tutaj można go ruszyć dalej.Spodobało mi się też rozbudowanie postaci Gora.Ma więcej dialogów i daje więcej zadań.Z drugiej strony kilka zadań jest po prostu słabych  albo nieprzemyślanych.Za dużo biegania po całym świecie od punktu A do B do C a potem z powrotem po to by na końcu dostać 200 Expa i 100 sztuk złota.Bardzo dobrym pomysłem było by danie graczowi run teleportacji już w pierwszym rozdziale.Naprawdę ułatwiło by to graczom życie.Zwłaszcza ze wykonywanie tych zadań jest tak naprawdę obowiązkowe.Są one jedynym źródłem Expa teraz gdy potwory go już nie dają.
  Za duży plus liczę też easter eggi. Jest kilka przyjemnych odniesień do innych modyfikacji. np. gdy mag w obozie myśliwych opowiada nam skąd przybył do doliny przodków uśmiechnąłem się szeroko. 
  Dolina przodków jest lepiej zoptymalizowana niż w Global Modzie. Tam klatkowało i regularnie wywalało na pulpit przy komputerze zdolnym udźwignąć Gothica 3 na najwyższych ustawieniach. Tutaj też miałem spadki wydajności ale już nie tak duże ani częste.W każdym razie ja przestałem grać w wieżach kultu, w połowie drogi do Roudora.
  Balans w tym modzie to jakaś pomyłka.Nie chce hejtować ale naprawdę wyjątkowo nie spodobało mi się wiele rozwiązań.Prawie brak expa za przeciwników, zmniejszenie bonusów za eliksiry i tabliczki (przy podwojeniu kosztu nauki ich czytania), brak realnej możliwości zwiększania Hp (Netbek uczy tylko do 500 a eliksir hp daje tylko 10, w zamian możemy jeść jagody za +2 do hp). Wszystko to  skutecznie raz za razem irytowało mnie. Przykro mi ale dla mnie pod względem balansu jest to po prostu gorsza wersja Globala. 
  Problem polega na tym ze poza ilością  zadań mod nic właściwie nie oferuje.Nie ma tu absolutnie żadnych nowości.Przeznaczenie to po prostu Global Mod z naprawdę dużą ilością dodatkowych zadań i naprawdę bardzo popsutym balansem (przynajmniej dla moich gustów). Można się przy nim nieźle bawić i ja przez długi czas faktycznie bawiłem ale szału nie ma. Zgadzam się z oceną 6.5/10.   
     
 

Czarnoksiężnik z Angmaru

Czarnoksiężnik z Angmaru

Użytkownicy
Nowy Aryabhata
posty48
Propsy47
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nowy Aryabhata
Dawno tu nikt nie pisał, a ja mam pytanie. Mianowicie, z założenia ten mod wydaje mi się większy niż Global, lecz jego waga w mb jest mniejsza, z czego wynika ta mniejsza waga ?  Czy może mod jest w jakiś sposób mniejszy, czy to po prostu kompresja ? Dodatkowo, czy mod usuwa cześć z treści z globala(zadania, lokacje, dialogi), czy dodaje same nowości i ulepsza to co już jest ?

Down: Dzięki za krótką i konkretną odpowiedź, tylko czy cokolwiek zostało usunięte przy tworzeniu przeznaczenia ?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Kompresja.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Jaskot

Jaskot

Użytkownicy
Magical Inquisition Team
posty77
Propsy22
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Magical Inquisition Team
łaśnie zakończyłem rozgrywkę, po prawie 100 godzinach gry, na 36 poziomie, jako mroczny mag.

Cholernie dużo łażenia, sporo questów których wykonanie pozbawione jest logiki (zagadywanie do postaci w odpowiedniej kolejności), poziom trudności nierówny.

.
.
.

TEN MOD JEST GENIALNY!

Uważam się za weterana Gothica, przeszedłem G2 NK co najmniej kilkanaście razy, znam te grę prawie na pamięć.
Pragnąc sobie urozmaicić rozgrywkę w moją ulubioną grę przeszedłem dotychczas 3 mody:
- Dark Saga
- Returning
- Przeznaczenie

Pierwszy mod był świetny, pełen ciekawych pomysłów i postaci.

Co do dwóch pozostałych...
Natrafiłem jakiś czas temu na temat z porównaniem tych dwóch modyfikacji, nie pamiętam gdzie. Jedyne co mogę powiedzieć to: Returning nie ma startu do Przeznaczenia!
Przeznaczenie jest modem rozwijającym genialnie Gothica, ogólnie pasującym do całości, z dużą dbałością o detale, a przede wszystkim trzymającym KLIMAT gry na którym jest oparty. Porównywanie Przeznaczenia do Returninga jest w mojej skromniej opinii obrazą dla tego pierwszego.
W tego typu modach szukam tylko i wyłącznie stylowego rozwinięcia rozgrywki, bez gwałtu na klimacie i fabule gry. Returning to chłam, w którym dodano wszystko co się da, bez pomyślunku i dbałości. Przeznaczenie to dzieło, przepiękne uzupełnienie tego, co już jest świetne.

Ten post będzie cholernie chaotyczny, ale piszę go na świeżo, pod wpływem emocji.

Teraz trochę bardziej konkretnych uwag.
Ścieżka, którą obrałem (Mroczny Mag) jest interesująca, sam Zakon jest pełen zaskakujących wątków i wręcz ocieka klimatem. Sama postać maga niestety trochę zawodzi, do piątego rozdziału dużo lepsze efekty miałem posługując się samym łukiem i kuszą, okazjonalnie zwojami. Obiektywnie rzecz biorąc było dość trudno, pomijając fakt, że znam mechanikę tej gry i potrafię ją wykorzystać.

Jeśli chodzi o inne wątki fabularne to świetną sprawą było rozwinięcie Gildii Złodziei- nareszcie gracz może się poczuć jak prawdziwy król mrocznych zaułków. Niektóre rzeczy, takie jak zmiana Wrzoda i Netbeka nie do końca mi pasowały, ale były wytłumaczone w sposób na tyle zgrabny, że jestem w stanie to przeżyć. W niektórych momentach przydałaby się możliwość wyboru (jakbym grał jako paladyn chciałbym mieć możliwość wyrżnięcia Arto i jego obozu), ale brak liniowości w takich przypadkach pewnie jest cholernie trudny do osiągnięcia, plus nie jest konieczny.

UBERSUPER potwory/postaci/bronie, tak potwornie rażące w Returningu tutaj nie były wielkim problemem, chociaż miałem momentami wrażenie, że siła przeciwników w pewnych wątkach była trochę "szarpana", czego przykładem dla mnie jest wątek Łowców Nieumarłych.

Niektóre zadania były do tego strasznie upierdliwe, bieganie z jednej strony wyspy na drugą dawało się we znaki, a Bezimienny czasami zmieniał trochę swoją osobowość.

Wszystko co wymieniłem to jednak drobnostka w porównaniu z zajebistością tego moda. Na początku rozgrywki chciałem zapisywać sobie wszystkie wady i niedociągnięcia jakie zauważyłem, ale później po prostu nie miałem czasu na pisanie, skoro w tym czasie mogłem odkryć następną świetną rzecz stworzoną przez twórców.


Podsumowując:
Polecam tego moda każdemu, kto tak jak ja spędził przy Gothicu bardzo dużo czasu i nie szuka idiotycznych wodotrysków czy kretyńskich wątków pobocznych. Nawet jeżeli znasz Gothica na pamięć, to ten mod pozwoli ci odkryć go na nowo.

8/9 na 10.

Nie wyobrażam sobie, żebym nie zagrał w następne mody.

Erwin

Erwin

Użytkownicy
posty130
Propsy17
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja  po skończeniu modyfikacji oceniam ja bardzo wysoko ( jeśli by tak nie było to nie grałbym teraz w Epilog ). Jak miałbym wybierac, czy grac jeszcze raz w Returniga czy w Przeznaczenie mialbym ciężki orzech do zgryzienia. Jedna i druga ma swoje zalety i wady, przynajmniej dla mnie. Szczerze mogę polecic tego moda wszystkim bardziej doświadczonym gothicowcom. Chyba z Przeznaczenia najbardziej zapadła mi w pamiec postac Gora. Swietne dialogi ,a pozegnanie z Gorem - bajka.
Podziekowania dla twórców za prace, poswiecony czas i pomoc techniczno-questowa :D .
 

Szulwik

Szulwik

Użytkownicy
posty781
Propsy92
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Szulwik

Dyskusja na temat modyfikacji
#55 2018-03-29, 20:00(Ostatnia zmiana: 2018-03-29, 21:13)
Pograłem 30h i ten mod nie jest chyba dla mnie. Po 30h nadal musiałem polne bestie odprowadzać od siebie po jednej, dwie i może bym sobie poradził z trzema. Bieganie za questami w te i we wte było tak nużące, że wklepałem sobie kodem runy teleportacyjne. Questów i postaci imiennych też jak dla mnie jest trochę za dużo. Na dodatek wpisy w dzienniku często zawierają nieprecyzyjne informacje (a czasem nawet żadnych) które są potrzebne do wykonania jakiegoś questa. Ja wiem że można czytać dialogi, ale ludzka pamięć jest ograniczona a przy takim nawale questów nie sposób wszystkiego spamiętać...nie chce tutaj oczywiście nikogo hejtować bo wiadomo, modyfikacja jest fanowska przy zerowym nakładzie finansowym. Chcę tylko wyrazić swoją opinie na temat tejże modyfikacji. I także szacunek bo zrobić tyle questów i tyle postaci w projekcie fanowskim, to jednak nie byle co..
 

macias1zdw

macias1zdw

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mod fajny, potrafi nieżle wciągnąc, ale niektóre zadania są na tyle głupie, a czasem tak bardzo niewytłumaczone, że aż odechciewa się grać... 8/9 na 10 można dać za całokształt. ale musimy się liczyc z "nerwami"
 

Fletcher

Fletcher

Użytkownicy
Strażnik
posty240
Propsy52
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Strażnik
Wybaczcie za odkop ale w końcu udało mi się ukończyć " Przeznaczenie ".
Zajęło mi to 137 godzin i ponad 140 dni w grze.
Nie powiem - bawiłem się dobrze. Sam w sobie mod nie był jakoś wielce trudny, ale parę razy zwątpiłem w jego przejście ze względu na znikające postacie. Był to dość ..Uciążliwy problem i trzeba było się niestety ratować konsolą.

Grałem po stronie Mrocznego Zakonu bo w końcu była to nowa frakcja - przyznam, że dość specyficzna.

Wątki poboczne Kultu czy Łowcy Nieumarłych też dawały radę, ale trzeba jednak przyznać że wszystko i tak opierało się na jednym - znajdź typka, który chce rozwalić świat i go powstrzymaj.

Trochę zwaliłem sprawę z rozdysponowaniem PN. Na koniec gry miałem 245 punktów siły ( i to przy pomocy amuletów/ pierścieni i pasa ). Zbyt szybko korzystałem z bonusów jak szynka czy jabłka lub kamienne tablice. Zaowocowało to tym, że później NPC za naukę chcieli 15PN.

Ogółem to grało się przyjemnie i polecam moda tym, którzy lubią dłuższe modyfikacje. Wielkie brawa dla ekipy, która pracowała nad Przeznaczeniem.

Na pewno zagram w Epilog.
No i.. Chciałbym zobaczyć ten Returning 2.0, bo zauważyłem że sporo ludzi się podnieca tym modem :P
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

Dyskusja na temat modyfikacji
#58 2018-11-11, 19:57(Ostatnia zmiana: 2018-12-12, 11:50)
Zakończone zostały definitywnie prace nad poprawą Przeznaczenia do wersji 1.5.1 Link do modyfikacji (forum i bezpośredni):
http://druzynaspolszczenia.pl/showthread.php?tid=332
http://www.mediafire.com/file/37zv557v7e0o7eq/Przeznaczenie1_5_1.exe/file




 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Zarzucę filmem prowadzącym do mojej recenzji:
https://www.youtube.com/watch?v=MnzJPMBY2L0

 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry