Regeneracja many 4933 8

O temacie

Autor grzekuu

Zaczęty 16.07.2016 roku

Wyświetleń 4933

Odpowiedzi 8

grzekuu

grzekuu

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam, chciałem dodać do gothic'a 2 regenerację many, lecz w tym momencie potrzebuję pomocy. Otóż widziałem poradnik jednej z osób na forum za pomocą tick tocków, ale temat z gotowym tick tockiem nie istnieje. Teoretycznie mógłbym zrobić go sam, ale nie działa mi spacer. Po kliknięciu się nie uruchamia. W modzie ManaReload regeneracja jest zbyt wolna, dlatego też zwracam się z prośbą o pomoc.

P.S.
Próbowałem tego:
http://themodders.org/index.php?topic=17099.0
Ale link do tick tocka nie działa, a tak jak mówiłem nie działa mi spacer żebym mógł go zrobić, także proszę o pomoc :)
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Tick-Tocki są stare. Teraz się używa FrameFunctions z LeGo.

grzekuu

grzekuu

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A jakiś poradnik czy coś? Wystarczy mi prosty skrypt do regeneracji 2/3 many na sekundę.
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany

K4R0L111

Regeneracja many
#3 2016-07-16, 17:07(Ostatnia zmiana: 2016-07-16, 17:20)
Gotowca ci nikt nie da. To nie ma sensu. Lepiej się nauczyć niż skopiować i nie wiedzieć co to znaczy.

Tak się wykorzystuje FF.

FF_ApplyExt(funkcja, co ile ma sie wywoływać(w milisekundach), ile razy ma sie wywołac)

FF_ApplyExt (Regeneracja, 1000, -1);
[color=green]- Regeneracja będzie się wywoływać w nieskończoność co sekundę.[/color]

Poradnik jak zrobić regeneracje: http://themodders.org/index.php?topic=6462.0
Zamiast tick-tocka wykorzystaj FF.

Post połączony: 2016-07-16, 17:08
Jeszcze jedno FrameFunctions zadziała gdy będziesz miał pakiet skryptowy LeGo.
A LeGo zadziała gdy będziesz miał pakiet skryptowy Ikarus.

Inicjowanie pakietów skryptowych: http://themodders.org/index.php?topic=16580.0

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Wiem, że według niektórych opcja szukania na tym forum nie działa, przez co trzeba szukać ręcznie, ale jest dział tutoriale... http://themodders.org/index.php?topic=25484.0
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

grzekuu

grzekuu

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Po 1: przeszukałem wszystkie możliwe tematy o regeneracji i nie ma w nich nawet słowa o Ikarusie, LeGo czy FF, dlatego też słyszę o tym pierwszy raz i bardzo dziękuję ;)
Po 2: o ile C++ znam, tak problemem jest znalezienie nazw wszystkich atrybutów i zmiennych, ale już sobie z tym poradziłem.
Dlatego bardzo dziękuję i przepraszam za problem ;)
 

K4R0L111

K4R0L111

Użytkownicy
posty31
Propsy14
ProfesjaSkrypter
  • Zbanowany
Bo jeśli robisz tick tockiem to nie jest wymagany Ikarus i Lego.
Ja ci podałem tylko alternatywny sposób.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Po 1: przeszukałem wszystkie możliwe tematy o regeneracji i nie ma w nich nawet słowa o Ikarusie, LeGo czy FF, dlatego też słyszę o tym pierwszy raz i bardzo dziękuję ;)
Ikarus jest pakietem skryptów, który wykorzystuje lukę w silniku ZenGin. Dzięki niemu możesz uzyskać dostęp do każdego adresu w pamięci silnika. LeGo jest dodatkowym pakietem skryptów, opierającym się na Ikarusie. Powstał głównie po to, by ułatwić pisanie funkcji bez potrzeby pisania setek kolejnych linijek. LeGo oferuje między innymi pakiet FrameFunctions, który pozwala wywoływać funkcje w różnych odstępach czasowych, w tym nawet co klatkę. Przedtem używano edytora świata, którym wstawiano do świata trigger, który działa tak samo, jak FF. Różnica jest taka, że FF nie ma potrzeby uruchamiania Spacera i wstawiania tego samego obiektu w każdym świecie. Możliwości tych pakietów są ogromne i powinny cię zainteresować, skoro znasz się na programowaniu.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

grzekuu

grzekuu

Użytkownicy
posty7
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak, dziękuję bardzo za informację o tych pakietach. Nie sądziłem, że aż tak łatwo można tworzyć nowe rzeczy w gothicu. Z tymi narzędziami wystarczy napisać funkcję i ją wywołać, dzięki ;)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry