Gothic: Nieoficjalny Patch 1.2 288835 515

O temacie

Autor Marev

Zaczęty 29.06.2016 roku

Wyświetleń 288835

Odpowiedzi 515

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
No dobra. Postanowiłem najpierw przejść grę, a dopiero potem podzielić się spostrzeżeniami (grałem jeszcze przed wydaniem powyższej łatki);

- Podczas atakowania Czarnych Goblinów, Goblinów Wojowników i Golemów wyskakują wielokrotne informacje w których pisze, że nie zadaję żadnych obrażeń, a tuż nad tym, że otrzymał "X" obrażeń. (podobnie dzieje się z Orkiem Żołnierzem na Cmentarzysku Orków)
- W grze dalej jest możliwość zostania jednocześnie Magiem Ognia i Strażnikiem.
- Gdy oddajemy Cor Kalomowi wnętrzności pełzacza, to wyskakuje informacja "ja przekazał". Możnaby to jakoś poprawić żeby brzmiało poprawniej językowo.
- Potwierdzam błąd z odbieraniem bryłek przez kopaczy. Z tym, że któryś z nich mi je odebrał, gdy w IV rozdziale przebiegałem poza Starym Obozem w kierunku Diega.
- Jeśli Strażnicy Świątynni przy Baalu Lukoru przeżyją, przy pierwszym spotkaniu z nim, i zostaną zaatakowani przez Beziego, to Baal Lukor próbuje nas zaatakować i nie da się z tym nic zrobić.
- Z jakiegoś powodu również, Baal Lukor stoi w głównym holu i się z niego nie rusza. Zaczyna się poruszać przez chwilę dopiero, gdy przeniesie sie go "manualnie" do komanty z Orkiem Żołnierzem (xD), a po otwarciu tamtej komnaty znowu to samo.
- Pisze, że Riordian daje nam 20 esencji uzdrawiających, a daje nam więcej przedmiotów (wiem, że już nad tym pracujesz, notuję dla zasady^^)
- Dałoby radę zrobić tak, żeby po wczytaniu save'a dalej można było biegać po wypiciu Napoju Szybkości? oraz dodania informacji o tym, jak długo trwać będzie jej efekt?
- Przy spotkaniu z Diegiem poraz drugi w Kanionie Trolli ten zostaje "ponownie przyjacielem", mimo, iż wcześniej już nim był.
- Gdy Gobliny Wojownicy atakują Diega, my otrzymujemy informację, że nie zadajemy im obrażeń.
- Gorn po walce z zębaczami w III rozdziale podczas poszukiwania kamieni ogniskujących przestaje podążać za Bezim. Żeby znowu zaczął podążać za Bezim, trzeba się udać do kołowrota przy bramie, otworzyć ją, a potem się wrócić do Gorna, lecz potem gdy się znowu zbliżymy do bramy, Gorn wspomina o "cholernej bramie", a potem się znowu  zatrzymuje. Żeby go znowu odbugować trzeba najpierw wziąć kamień ogniskujący a potem się znowu do niego wrócić.
- W Wolnej Kopalnii, tam gdzie się idzie do Tarroka, są te belki przez które można przejść. Warto byłoby je usunąć.
- Po śmierci, imiona Szakala i jego strażników naprzeciwko wolnej kopalni wciąż są czerwone, a nie białe tak jak pozostałych 'martwych'. To samo dzieje się w 5 rozdziale po wybiciu strażników w wewnętrznej części Starego Obozu.
- Zauważyłem też, że w dzienniku pod zadaniem "Trofea Cavalorna" pisze, że jak Bezi zbierze wszystkie materiały, to jakiś Vincent da mu łuk, a nie Cavalorn.
- Trolle dostały jakiegoś boosta? Są trudniejsze teraz do pokonania niż moim zdaniem powinny być.
- Gdy, nie walcząc z nikim, blokuję ciosy bronią jednoręczną to wyświetla się powiadomienie " zadaje X obrażeń!".
- W Świątyni Śniącego, w pierwszej sali, guziki które mają za zadanie otworzyć brame w której znajduje się zagadka z trzema kolorami i piedestałami nie działa. Brama pozostaje zamknięta.
- Same przełączniki dziwnie działają. Jakby ich animacja była zbugowana? Co więcej, nie otwierają one bramy do drugiej komnaty pomimo przełączenia ich w poprawnej kolejności.
- Jeśli w dalszej części świątyni śniącego, niedaleko Gor Boby, wciśniemy tamte przełączniki w poprawnej kolejności Czerwony - Żółty - Niebieski, to nic się nie dzieje. A co za tym idzie - brama za Gor Bobą nie otwiera się.
- Poza tym, Świątynni Strażnicy również dostali boosta? Klepią mnie bez większego problemu pomimo tego, że mam Szatę Nekromanty. Z jednym daję sobie jeszcze radę, ale gdy atakuje mnie 2 to już nie jestem w stanie nic zrobić.
- Dlaczego ostatni z pięciu orkowych szamanów jest zaznaczony na zielono, a po dialogu na czerwono? Nie jest On przyjacielem Beziego.:P Gdy wracamy do niego w 6 rozdziale, ten jest znowu zielony, oraz nie ma z nim opcji dialogowej "Masz ze sobą potężny oręż...".
- Po pokazaniu Xardasowi "dziwnego miecza", a następnie wejściu z Nim w handlem, jest możliwość zakupienia drugiego Uriziela, która znika po zleceniu misji o pancerzu runicznym.
- Uriziel również powinien wymagać więcej siły niż 30, skoro Wrzask Berserkera, który jest słabszy, wymaga 35, a Miecz Blizny 70.
- Skip w 5 rozdziale dalej jest wobec nas neutralnie nastawiony, jest z nim możliwość handlu.
- W pewnym momencie gry przestała mi działać opcja spania w łóżkach. Nie wiem dokładnie od kiedy.
- Jeśli zabijemy Szalonego Cor Kaloma Falą Śmierci Uriziela to Śniący oraz Opętani Nowicjuszowie nas atakują. Jeśli zrobimy to Urizielem, to już tak.

E: Przetestowałem na szybko arenę w nowszym patchu, faktycznie walka z Kirgo i Kharimem przebiega poprawnie, jednak nawet po pokonaniu obydwu dalej nie mogę walczyć z Gor Hanisem (ten twierdzi, że jestem za słaby). Resztę sprawdzę gdzieś w okolicy środy/czwartku. Zostawię to więc pozostałym^^
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Cytuj
- Dlaczego ostatni z pięciu orkowych szamanów jest zaznaczony na zielono, a po dialogu na czerwono? Nie jest On przyjacielem Beziego.:P Gdy wracamy do niego w 6 rozdziale, ten jest znowu zielony, oraz nie ma z nim opcji dialogowej "Masz ze sobą potężny oręż...".
myślę, że jest to świadomy zamysł twórców, aby mozna było z nim porozmawiać. Nie będe tego zmieniał. Natomiast brak dialogu nie jest czyms pożądanym.

Cytuj
Jeśli Strażnicy Świątynni przy Baalu Lukoru przeżyją, przy pierwszym spotkaniu z nim, i zostaną zaatakowani przez Beziego, to Baal Lukor próbuje nas zaatakować i nie da się z tym nic zrobić.
a oni nie są po twojej stronie?

Arena nie jest skończona tzn. Scatty nadal nas atakuje po walce i dzisiaj wydam kolejna łatkę.

Prośba do Ciebie i pozostałych:
operujcie jakimiś danymi tak jak z tym kopaczem obok którego przechodzimy i tracimy rudę. Jak najwięcej danych , instance, id, wp, który rozdział.

Rutynę Cavalorna ze snem poprawiłem i była skopana przez twórców.

BaalLukon, Gorn nie powinni sie już bugoiwać w rutynie Follow, poprawiłem ją w ost. patchu.

Zostanie jednocześnie Magiem i straznikiem? trochę wiecej danych o okolicznościach.

co to znaczy dostały boosta? zadają większy damage czy wymagają więcej hitów?

Obiecuję, że ten mod będzie w 100% wolny od bugów.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli chodzi o "zostanie jednocześnie magiem i strażnikiem" AngelOfDeath ma na myśli chyba ten znany błąd z przydziałem gildi. Chodzi o trik w którym najpierw zdajemy test Corristo na maga ognia, on mówi żebyśmy poszli za nim na górę złożyć śluby. Wtedy idziemy zostać strażnikiem i możemy wtedy kupić sobie zbroję strażnika i nauczyć się we wcześniejszym rozdziale od skorpiona walki kuszą. Potem idziemy złożyć śluby maga ognia i się nim zostaje. Dwie gildie w krótkim czasie.
Naprawdę nie znasz tego błędu? Jest on dość znany i popularny w społeczności Gothica.
Może wystarczy zablokować możliwość dialogu z tym gościem, który daje gildie strażnika(Thorus?) po zdanym teście na maga ognia. O ile się tak da. Wpisz sobie w google jest pełno filmików jak taki trik zrobić.

A tak przy okazji dałoby się zmienić animacje chodzenia głównego bohatera gdy zostaje magiem ognia/wody? Mam na myśli chód ze splecionymi rękami jak inni magowie. Niektóre modyfikacje coś takiego wprowadzały, chyba nawet jest w Edycji Rozszerzonej(nie jestem pewny). Bo na przykład inne animacje zmniejszają tempo postaci jak ta z barami do przodu jak strażnicy ale ta od magów dodaje świetnego klimatu i ma takie samo tempo jak oryginał. Oczywiście to tylko sugestia ale było by miło.

Odnośnie jeszcze wypowiedzi AngelOfDeath i Uriziela i jego wymaganej siły równej 30. Jest to oryginalna liczba wymaganej siły. Jest ona tak ustawiona by nawet słabe postacie mogły używać tego miecza. Poza tym zadawane obrażenia nie muszą iść w parze z wymaganą siłą. Mam na myśli że Uriziel został wykonany ze specjalnych nieznanych metali i materiałów np. magicznej rudy. Miecz wykonany z tak wykwintnych materiałów i przez ręce wprawnych kowali może być zadziwiająco lekki i potężny. W rzeczywistości też jest wiele trwałych i lekkich materiałów np.włókno węglowe. Szczególnie że zadaje on obrażenia od magii, a magia raczej nic nie waży chyba że na poziomie kwantów ale to już zaawansowana zbędna fizyka i zbyt duże filozofowanie jak na świat Gothica.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
co do wymagań dla oręża nic nie zmieniam, mogę tylko podmienić Bullitowi ten miecz na jakiś gorszy, a ten umieścic gdzieś w skrzyni magnatów albo w EQ kupców. Decydowac prosze.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja jestem za zostawieniem tak jak jest. Poza tym Miecz Strachu i tak można kupić u Fiska i Skipa w 3 rozdziale.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Arena nie jest skończona tzn. Scatty nadal nas atakuje po walce i dzisiaj wydam kolejna łatkę.

Serio? Mnie Scatty nie atakował po walce z Kirgo.


Prośba do Ciebie i pozostałych:
operujcie jakimiś danymi tak jak z tym kopaczem obok którego przechodzimy i tracimy rudę. Jak najwięcej danych , instance, id, wp, który rozdział.


Z tym ścierwojadem to było tak, że niedaleko schodów prowadzących do Gilberta w IV rozdziale poza Starym Obozem nagle mi znikła ruda. To wszystko co niestety mam w tej kwestii.


Zostanie jednocześnie Magiem i straznikiem? trochę wiecej danych o okolicznościach.


Tak jak @Bezi11000 powiedział.:P


co to znaczy dostały boosta? zadają większy damage czy wymagają więcej hitów?


Mam na myśli to, że ciężej jest ich zabić, oraz zadają Beziemu większe obrażenia. Znacznie większe.

co do wymagań dla oręża nic nie zmieniam, mogę tylko podmienić Bullitowi ten miecz na jakiś gorszy, a ten umieścic gdzieś w skrzyni magnatów albo w EQ kupców. Decydowac prosze.

No dobra, niech zostanie tak jak jest. Albo może Bullitowi zwiększyć statystyki?
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
mozesz mi dac wp dla świątyni śniącego, gdzie był błąd z tymi przełącznikami?

Napisałem do Magotha o błedzie zmikstura szybkości. Może uwzględni to w systempacku 1.8.

zmiana animacji chodzenia jest bardzo prosta. np. po nałożeniu Szaty Maga.
 

Bezi11000

Bezi11000

Użytkownicy
posty33
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Takie coś ze zmianą animacji w zależności od pancerza było by ekstra, bo akurat chód magów pasowałby do tych ich szat i szerokich rękawów w które te ręce wkładają. I nie gryzło by się to z innymi pancerzami. W sumie to chyba jest pięć szat, które my możemy założyć zwykła/arcy ognia i wody(4) i szata mrocznych sztuk.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
mozesz mi dac wp dla świątyni śniącego, gdzie był błąd z tymi przełącznikami?


TPL_025, TPL_026, TPL_027, TPL_028, TPL_029, TPL_103
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Angel czy Gorn dokuczal w wolnej kopalni czt jest teraz ok?
Czy dodatkowy bonus do otwierania zamków jest przydatny ? Ile dobiles do tego skilla?
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Nie, Gorn mnie już nie atakował.

Tak, ten bonus jest moim zdaniem całkiem przydatny :D Pod koniec gry, będąc tylko na poziomie adepta, miałem 44% szans na porażkę.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Te spanie  działa tylko jak nikt cię nie wygania z chaty. Masz inaczej?  Mozesz to sprawdzic - wg mnie dziala to dobrze.Juz trochę błędów poprawiłem.  Może ci dam do przetestowania przed oficjalnym uploadem?
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Ogólnie to kładłem się spać w Nowym Obozie w swojej własnej chacie, i wtedy też nie było możliwości wybrania do kiedy chcę spać. Wydaje mi się że po III rozdziale tak się zaczęło dziać, ale ręki nie dam urwać.

Spoko, możesz mi wysłać.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
- Po śmierci, imiona Szakala i jego strażników naprzeciwko wolnej kopalni wciąż są czerwone, a nie białe tak jak pozostałych 'martwych'. To samo dzieje się w 5 rozdziale po wybiciu strażników w wewnętrznej części Starego Obozu.
Ten skrypt z pakietu LeGo koloruje imiona npc w zależności od nastawienia do gracza, nie w zależności od tego, czy postać żyje czy nie. Npc ze Starego Obozu od 4 rozdziału są wrogo nastawieni do wszystkich gildii poza swoimi i nazwy są kolorowane na czerwono. Postaci po śmierci się nastawienie nie zmienia - w zasadzie w sensie technicznym nie zmienia im się prawie nic poza ilością punktów życia.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
- Po śmierci, imiona Szakala i jego strażników naprzeciwko wolnej kopalni wciąż są czerwone, a nie białe tak jak pozostałych 'martwych'. To samo dzieje się w 5 rozdziale po wybiciu strażników w wewnętrznej części Starego Obozu.
Ten skrypt z pakietu LeGo koloruje imiona npc w zależności od nastawienia do gracza, nie w zależności od tego, czy postać żyje czy nie. Npc ze Starego Obozu od 4 rozdziału są wrogo nastawieni do wszystkich gildii poza swoimi i nazwy są kolorowane na czerwono. Postaci po śmierci się nastawienie nie zmienia - w zasadzie w sensie technicznym nie zmienia im się prawie nic poza ilością punktów życia.

Aaa, spoko dobrze wiedzieć:D
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
- Po śmierci, imiona Szakala i jego strażników naprzeciwko wolnej kopalni wciąż są czerwone, a nie białe tak jak pozostałych 'martwych'. To samo dzieje się w 5 rozdziale po wybiciu strażników w wewnętrznej części Starego Obozu.
Ten skrypt z pakietu LeGo koloruje imiona npc w zależności od nastawienia do gracza, nie w zależności od tego, czy postać żyje czy nie. Npc ze Starego Obozu od 4 rozdziału są wrogo nastawieni do wszystkich gildii poza swoimi i nazwy są kolorowane na czerwono. Postaci po śmierci się nastawienie nie zmienia - w zasadzie w sensie technicznym nie zmienia im się prawie nic poza ilością punktów życia.

Aaa, spoko dobrze wiedzieć:D
Zucklov ja ten skrypt zmienilem i powinno być jak Angel mówi.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Co do tego łóżka, raz jeszcze, to sprawdziłem to dokłądniej i jednak nie jest to zależne od rozdziału. Nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje, dlatego po prostu załączę save'a. Może Tobie uda się coś więcej z tego odczytać. :V

https://mega.nz/#F!1NkgyABA!P-SGsqJ7F1BVwvFhGY0Baw

Na nowym save oczywiście działa jak należy.
 

pawbuj

pawbuj

Użytkownicy
posty1625
Propsy135
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Jeszcze te otwieranie zamków poziom 2 w update pack. Proponuje aby zmniejszenie szansy na porażkę było od 2giego poziomu . Inaczej nie oplaca się tego uczyć.  W update pack poziom 1 to 12 pn.drugi to 3 pn. W wersji lite jest bez zmian dla pn, ale nie ma exp za skr,ynie i bonusów.
 

~AngelOfDeath~

~AngelOfDeath~

Użytkownicy
Days Gone Bye
posty28
Propsy15
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Days Gone Bye
Ja bym proponował żeby na danym poziomie zmniejszenie szansy na porażkę schodziło do danego %, powiedzmy że Level 1 - max 50%, dopiero od 2 Levela do 0%.
 

Anoax

Anoax

Użytkownicy
Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
posty34
Propsy12
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Nie ma sensu przejmować się czymś na co nie ma się żadnego wpływu
Chwilkę mnie nie było, jak idą prace? :3
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry