Ale ale! Właśnie sobie przypomniałem, że jest jeszcze możliwość handlu z Gornem! Jest dubbingowana kwestia, zarówno dla Beziego, jak i Gorna, opcja pojawiała się po tym, jak oddaliśmy listę Jana Laresowi, potem Diego, wracaliśmy do Laresa, a ten odsyłał nas do Gorna, Gorn dawał część łupu ze zrabowanego konwoju, i można było zapytać, czy ma on więcej tego towaru, na co Gorn, że całe mnóstwo, i zaczynał się handel. Było na pewno, zdaje się, w Golden Modzie to przywracali, al pewien nie jestem, także wiecie. Co do wydzieliny i skrzydeł, już pisałem. Z pancerzami zaś to dobry pomysł, można by ukryć Szatę Sędziego tam, gdzie była w Golden Modzie albo gdzieś indziej, np.w którejś jaskini przy obozie Sekty, żeby nie dało się jej znaleźć od razu, bo dość dobra jest, Zbroję Gwardii to już by trzeba tak umiejscowić, żeby nie można jej było znaleźć w 1 ani 2 rozdziale, może do orkowego cmentarzyska, w sali, w której przechodzimy dzięki zwojowi teleportu przez ścianę, na górę, jest tam pusta komora, bo też jest dobra, no a pancerz Straży, to już trzeba coś wymyślić.
Jest jeszcze jeden bug, pancerz ciężki Najemnika ma w inwentarzu wygląd ciężkiego pancerza Straży. A, i Szata Sędziego wygląda na ziemi i w inwentarzu chyba też, jak Szata Mrocznych Sztuk, ale tutaj nie ma problemu, bo zdaje się, w G2NK normalnie ma to już zrobione, więc można by jakoś to naprawić, przenosząc czy coś.
Co do miecza Szakala, zawsze można mu go dać, tylko dodać do niego, pod nazwą, krótką informację, np. "Pierwsza broń Szakala w Kolonii, z dawnych czasów. Do tej pory bardzo się zużył." i git, dwie pieczenie, jeden ogień, a toporek zostawić.
Wilk faktycznie nie używa swojego łuku, ale w tym wypadku powinno mu się zmienić statystyki (Wilkowi i łukowi), tak, żeby gość miał tyle zręki, ile łuk wymaga, a łuk tyle obrażeń, żeby był najlepszy na swoim poziomie wymagań, tak, żeby Wilk mając wszystkie łuki w grze przy sobie nie mógł i nie chciał zmienić swojego na cudzy, bo tak to działa, m.w.ale chyba każdy wie.
Do tego w Obozie Sekty nie ma Baala Lukora, pojawia się dopiero w 3r, wiadomo, gdzie, to samo Gor Boba ze ŚŚ, w obozie go nigdy nie ma. Dziwne, że nikt tego do tej pory nie zauważył, w tym ja...
W grze są też przedmioty nigdzie nie spotykane (olej syrianiczny czy rośliny, jak Velais), które przecież można by wstawić do jakichś kufrów czy postaci, żeby można było się na nie natknąć, choć oczywiście lepiej byłoby je porozstawiać po świecie, ale to już ingerencja w zen. Choć jakby tak wstawić je na mniejsze zeny, to głównego nie trzeba by ruszać. I istnieje Odznaka Bractwa, której też nikt nie używa, takiemu Lukorowi czy SŚ w ŚŚ można je dać, tylko imiennym, i też byłoby ok.
I są niewykorzystane bestie, ale to chyba w G2NK, chodzi m.in.o Aligatory.
Huh, dużo tego jeszcze zostało, jak widać, tych niedoróbek w G1, a myślałem, że strona wcześniej wypisałem wszystko. Dobrze, że i inni pamiętają.
NO I CHYBA NAJWAŻNIEJSZY ELEMENT WYCIĘTEJ ZAWARTOŚCI - OPUSZCZONA KOPALNIA!!!
To już na bank wymaga ingerencji, ale warto by ją wstawić, dać kołowrót tam, gdzie był w Golden Modzie, i po prostu zablokować go do 4r, i tyle. Wchodzimy tam sobie, robimy, co się da, wychodzimy, żadnych nowych zadać nie trzeba dodawać, jeśli nie przewiduje tego łatka.