Walka tarczą. Działający styl jednak bez integracji z przedmiotem. 6749 23

O temacie

Autor Pan.L

Zaczęty 22.06.2016 roku

Wyświetleń 6749

Odpowiedzi 23

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie owijając w bawełnę. Dodałem styl walki tarczą i wykonałem do nich skrypt i postać wykonuje charakterystyczne ruchy dla stylu ale bez wykorzystania tarczy która dalej spoczywa na plecach naszej postaci. Oto skrypt który wykonałem:
instance TARCZA_50(C_Item)
{
name = "Drewniana Tarcza";
mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SHIELD;
material = MAT_METAL;
value = 1250;
on_equip = equip_tarcza;
on_unequip = unequip_tarcza;
protection[PROT_EDGE] = 2;
protection[PROT_BLUNT] = 1;
protection[PROT_POINT] = 2;
protection[PROT_FIRE] = 1;
protection[PROT_MAGIC] = 1;
munition = ItMi_StoneOfKnowlegde_MIS;
cond_atr[2] = ATR_STRENGTH;
cond_value[2] = 30;
visual = "SHIELD.3DS";
description = name;
text[1] = NAME_Prot_Edge;
count[1] = protection[PROT_EDGE];
text[2] = NAME_Prot_Point;
count[2] = protection[PROT_POINT];
text[3] = NAME_Prot_Fire;
count[3] = protection[PROT_FIRE];
text[4] = NAME_Str_needed;
count[4] = cond_value[2];
text[5] = NAME_Value;
count[5] = value;
};
FUNC VOID Equip_tarcza()
{
self.protection [1] += item.protection [2];
self.protection [2] += item.protection [2];
self.protection [6] += item.protection [6];
self.protection [3] += item.protection [3];
self.protection [5] += item.protection [5];
Mdl_ApplyOverlayMds (self,"SHIELD.mds");
};

FUNC VOID UnEquip_tarcza()
{
self.protection [1] -= item.protection [2];
self.protection [2] -= item.protection [2];
self.protection [6] -= item.protection [6];
self.protection [3] -= item.protection [3];
self.protection [5] -= item.protection [5];
Mdl_RemoveOverlayMds (self,"SHIELD.mds");
};

@ Zaktualizowany skrypt
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Polecam zainstalować System Pack i ustawić tarczy ITEM_SHIELD. Wtedy animacje będą działać a tarcza będzie piękna.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Noo, tylko potem model tarczy musisz przestwić w programie 3d na taki jak w przykładowym pliku od tarcz z forum
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mógłbyś podać mi jakiś link lub odnośnik do tematu z tymi przykładowymi tarczami ? Bo jeśli mam być szczery mimo poszukiwań nie mogę nigdzie go znaleźć :D
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Skorzystaj z wyszukiwarki, wklepaj tam "System Pack" albo poszukaj w ukończonych modyfikacjach :)

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety problem dalej występuje nawet z tą tarczą z paczki. Teraz jednak tarcza nie pojawia się na plecach. Oczywiście edytowałem skrypt.
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Jak robisz tarczę jako kuszę, to się nie dziw, że nie działa.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Radzę czytać wypowiedzi na górze. Panowie już wspomnieli o tym zatem teraz ustawiam na Item_shield :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Tak, ale mainflag nie zmieniłeś i nadal jest ITEM_KAT_FF, które jest dla broni dystansowej. Zmień na ITEM_KAT_NF i będzie działać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
razem z modelem i animacjami masz też przykładowy skrypt. Obczaj go.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Zaktualizowałem skrypt w pierwszym poście. Problem dalej występuje mimo poprawionego skryptu. 3DS tarczy z której tutaj skorzystałem była w paczce od system packa zatem wydaje mi się że powinna być dobrze ustawiona a jednak dalej się nie pojawia na plecach po założeniu i wyciągnięciu broni.
 

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Mam ten sam problem, choć gdy zmieniłem na Item_Crossbow zamiast item_shield tarcza się pojawiała.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
A czy w mdsie swojej animacji dopisałeś że postać w danej klatce ma złapać tarczę ?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Człowieku, zainstaluj SYSTEM PACK i użyj ITEM_SHIELD i BĘDZIE DZIAŁAĆ.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Wiktor19971

Wiktor19971

Użytkownicy
posty71
Propsy8
  • Użytkownicy
Nie nie o to chodzi, tarcze mam normalnie w ekwipunku a gdy ją założę to nie ma jej na plecach a animacja działa.
 

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
Dobra zacznijmy od początku, jak masz zainstalowanego system packa to sprawdź czy działają ci tarcze które są w sp(skrypt animacje i model), jak nie to nie mam pojęcia jak tak to masz coś zjebane u siebie.

Pan.L

Pan.L

Użytkownicy
posty72
Propsy3
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tak mds posiada ponadto wstawiłem ten MDS z SystemPacka aby się przekonać czy to nie wina błędu mojej animacji. Skrypt w pierwszym poście który umieściłem jest właśnie z tym mds. Panie Bogdanie system pack oczywiście zainstalowałem :)
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
To jakim cudem nie działa Ci item_shield? Nie zainstalowałeś go.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Halicor

Halicor

Użytkownicy
Hauptsturmfuhrer
posty365
Propsy57
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Hauptsturmfuhrer
U mnie to tak wygląda i to jest skrypt który jest w sp. Zmieniałem tutaj animacje na inne i również działały.
INSTANCE itsh_Shield (C_Item)
{
name = "Tarcza";

mainflag = ITEM_KAT_NF;
flags = ITEM_SHIELD;
material = MAT_WOOD;

on_equip = Equip_Shield;
on_unequip = UnEquip_Shield;

value = 100;
protection[PROT_EDGE] = 200;
protection[PROT_BLUNT] = 200;
protection[PROT_POINT] = 200;
protection[PROT_FIRE] = 200;
protection[PROT_MAGIC] = 200;
visual = "shield.3ds";

description = name;
//TEXT[0]= ""; //COUNT[0] = 0;
TEXT[1] = NAME_Prot_Edge; COUNT[1] = protection [2];
TEXT[2] = NAME_Prot_Point; COUNT[2] = protection [6];
TEXT[3] = NAME_Prot_Fire; COUNT[3] = protection [3];
TEXT[4] = NAME_Prot_Magic; COUNT[4] = protection [5];
TEXT[5] = NAME_Value; COUNT[5] = value;
};

func void Equip_Shield()

{

if(self.HitChance[NPC_TALENT_1H] >= 60)

{
Mdl_ApplyOverlayMds(self,"SHIELD.MDS");
PrintScreen("Teks1",-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);
}

    else
{
  PrintScreen("Tekst2",-1,YPOS_LevelUp,FONT_Screen,2);
  AI_UnequipWeapons(self);
};
};

EDIT: Twój skrypt cholernie się rózni od tego z sp i po co ci "munition = ItMi_StoneOfKnowlegde_MIS;" w tarczy.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry