Crash po przywołaniu orka ze zmienionym modelem 3794 13

O temacie

Autor Revoke

Zaczęty 19.05.2016 roku

Wyświetleń 3794

Odpowiedzi 13

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przeniosłem sobie model orka zwiadowcy z G1 do G2. Gdy uruchamiam grę i przywołuję orka, któremu zmieniłem wygląd wyskakuje access violation. O co może chodzić?

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Spoiler
[....2150...]
02:03 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 12634 .... <oWorld.cpp,#315>
02:03 Info:  9 U:     NPC: Loading Script-NPC  .... <oNpc.cpp,#1624>
02:03 Info:  7 U:     NPC: NPC - Instance : ORCWARRIOR_HARAD .... <oNpc.cpp,#1627>
02:03 Info: 10 U:     (oCWorld::CreateVob) 6796 .... <oWorld.cpp,#315>
02:03 Info: 10 U:     (oCWorld::RemoveVob) ITMW_2H_ORCAXE_01 (1) .... <oWorld.cpp,#475>
02:03 Info:  9 U:     NPC: Finished Script-NPC. .... <oNpc.cpp,#1703>
02:03 Info:  9 U:     (oCWorld::EnableVob) ORCWARRIOR_HARAD .... <oWorld.cpp,#496>
02:03 Info:  5 C:     Shutting down MSS .... <zSndMss.cpp,#629>
02:03 Info: 10 C:     done .... <zSndMss.cpp,#652>
02:03 Info:  5 X:     EmergencyExit: Releasing all DirectX-Objects ... .... <zRndD3D_Render.cpp,#283>
02:03 Info:  5 X:     EmergencyExit: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#301>
[w] 02:03 Warn:  0 X:     [RND3D-Destructor]: Can't uninitialize D3DX Utility Library ! Error: D3DXERR_D3DXNOTSTARTEDYET .... <zRndD3D.h,#127>
02:03 Info:  5 X:     [RND3D-Destructor]: D3DXUninitialize done .... <zRndD3D_Render.cpp,#309>
[w] 02:05 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:05 Warn:  0 ==    ============================================ CRASH INFOS: ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:05 Warn:  0 Go    thic II - 2.6 (fix), Parser Version: 50 .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:05 Warn:  0 Us    er:  Michał,  CPUType: 586,  Mem: 1024 MB total, 1024 MB free .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 Ca    mera: Pos(29987.0977/5396.35303/-15958.7988), At(-0.416669279/-0.123756729/0.900594771) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 St    artup Options: .... <zWin32.cpp,#2976>
[w] 02:06 Warn:  0 -g    ame:gothicgame.ini -zreparse -zlog:10,s

 .... <zWin32.cpp,#2977>
[w] 02:06 Warn:  0 ==    ============================================= CALLSTACK : ============================================================== .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:00555A5C (0x00000108 0x00000001 0x0135F3E8 0x1B129678) Gothic2.exe, zCConvexPrimitiveEllipsoid::zCConvexPrimitiveEllipsoid()+28 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zConvexCollision.cpp, line 549+28 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:0054FA6E (0x0082E6F0 0x1B129678 0x0061F1FF 0x00000000) Gothic2.exe, zCCollObjectCharacter::GetPrimitiveCC()+94 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zCollisionObjectMiscChar.cpp, line 215+42 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:00553C09 (0x00000000 0x1B12831C 0x1B12831C 0x00000000) Gothic2.exe, zCCollObjectCharacter::GetLargestBBox3DLocal()+9 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zCollisionObjectMiscChar.cpp, line 1857+9 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:0061F1FF (0x00000000 0x00000000 0x1B12831C 0x00000001) Gothic2.exe, zCVob::CheckAndResolveCollisions()+415 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zVobMove.cpp, line 2131+36 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:0061E39D (0x00000001 0x14401650 0x14401650 0x000005F1) Gothic2.exe, zCVob::EndMovement()+717 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zVobMove.cpp, line 1708 .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:0061C1A3 (0x1B12831C 0x0072F629 0x1B12831C 0x0135F654) Gothic2.exe, zCVob::ResetXZRotationsWorld()+275 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_dieter\zVobMove.cpp, line 785+13 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:006953A8 (0x1B12831C 0x0135F654 0x1B12831C 0x14401650) Gothic2.exe, oCAIHuman::Init()+24 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oAiHuman.cpp, line 417+7 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:0072F629 (0x000005C2 0x1B12831C 0x000005C2 0x0135F618) Gothic2.exe, oCNpc::InitHumanAI()+121 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oNpc.cpp, line 1736 .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:00745E49 (0x0135F654 0x00AB3878 0x0082E6F0 0x00000000) Gothic2.exe, oCNpc::Enable()+265 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oNpc.cpp, line 9127 .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:006CB9AD (0x0135F6D8 0x0135FB40 0x0000000B 0x00AB3918) Gothic2.exe, Game_CreateInstance()+493 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 3505 .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:006CC227 (0x00AB3878 0x0135FB40 0x0000001C 0x00000000) Gothic2.exe, oCGame::ConsoleEvalFunc()+391 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_ulf\oGame.cpp, line 3726+355 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:00784E6E (0x00AB3878 0x0000001C 0x0000000D 0x00000000) Gothic2.exe, zCConsole::Evaluate()+1550 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zConsole.cpp, line 738+8 byte(s)0023:007824F4 (0x0000000D 0x00000000 0x02F4BA2C 0x0135FCA8) Gothic2.exe, zCConsole::AddChar()+228 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zConsole.cpp, line 256+8 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:007824F4 (0x0000000D 0x00000000 0x02F4BA2C 0x0135FCA8) Gothic2.exe, zCConsole::AddChar()+228 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zConsole.cpp, line 256+8 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:00781E98 (0x00400000 0x00293465 0x0135FECC 0x7EFDE000) Gothic2.exe, zCConsole::HandleEvent()+232 byte(s), P:\dev\g2addon\release\ZenGin\_ulf\zConsole.cpp, line 153+17 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:00425E3F (0x00000000 0x00503270 0x0000002C 0x001D9F6F) Gothic2.exe, CGameManager::Run()+1551 byte(s), P:\dev\g2addon\release\Gothic\_bert\oGameManager.cpp, line 767 .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 00    23:0082933B (0x00000000 0x00000000 0x00000000 0x00000000) Gothic2.exe, SetFileAttributesA()+284535 byte(s) .... <zError.cpp,#474>
[w] 02:06 Warn:  0 ==    ===================================== UNHANDLED EXCEPTION OCCURED ====================================================== .... <zError.cpp,#474>

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie chce mi się analizować zspy. Ale hmmm przeca wystrczy peszenieść model orka wraz z teksturami i napisać odpowedni szkript dla niego............. Aa, soka. przenosisz pliki z anims/_compiled z g1 do g2? hmmmmm musisz użyć asc :)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Oczywiście że przeniosłem plik asc.
A o jakim skrypcie mowa? Bo pewnie o tym zapomniałem.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Mam, pomysł. Opisz co dokładnie zrobiłeś, bo z tym skryptem to takie 50/50% nie koniecznie musiałeś go pisać ^^

Wgl wczoraj byłem najebany :D
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Zdekompliowałem Orc.mds do G1 i do G2. Plik "orc_bodyscout.asc" przeniosłem do zdekompliowanego folderu "asc_orc" z G2. W pliku "MST_OrcWarrior" zmieniłem orkowi zwiadowcy (OrcWarrior_Harad) visuala
Spoiler
func void B_SetVisuals_OrcScout()
{
   Mdl_SetVisual         (self,   "Orc.mds");
   //                        Body-Mesh         Body-Tex   Skin-Color   Head-MMS   Head-Tex   Teeth-Tex   ARMOR
   Mdl_SetVisualBody      (self,   "Orc_BodyScout",   DEFAULT,   DEFAULT,   "Orc_HeadWarrior",   DEFAULT,     DEFAULT,   -1);
};
Na koniec zaznaczyłem "Reparse scripts" w starterze i przywołałem orkowego zwiadowce powyższą instancją

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
func void B_SetVisuals_OrcScout()

Wpisałeś mu w instance ze ma użyć tego visuala?INSTANCE OrcWarrior_Roam (Mst_Default_OrcWarrior)
{
//-------- visual --------
B_SetVisuals_OrcWarrior();

//-------- inventory --------
EquipItem (self, ItMw_2H_OrcAxe_03);

//----- Daily Routine ----
start_aistate = ZS_MM_AllScheduler;

aivar[AIV_MM_RoamStart] = OnlyRoutine;
};

//-------- visual --------
   B_SetVisuals_OrcWarrior(); -- JAK TUTAJ????
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Sugerowałem się Mst_Default_OrcWarrior gdzie tego nie było. Jednak po zastosowaniu się do twojej sugestii i ponownym zreparsowaniu skryptów znowu pojawił się crash.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
hmm. pokaż cały skrypt ziomeczku.
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
właśnie, spróbuj w pliku orc.mds wklepać swoje ciało orka w asc tak jak jest to tam zrobione i usuń skompilowany mds w _compiled
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mdsa zrobiłem już wcześniej.
Zmieniłem mu w skrypcie
INSTANCE OrcWarrior_Harad (Mst_Default_OrcWarrior)na
INSTANCE OrcWarrior_Harad (Mst_Default_OrcScout)i już wszystko działa xd. Dzięki za pomoc i nakierowanie mnie na problem :D


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry