Gothic 1 - dobijanie każdą bronią 4185 5

O temacie

Autor Revoke

Zaczęty 10.05.2016 roku

Wyświetleń 4185

Odpowiedzi 5

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cześć :). W Gothic 1 jest pewna niesamowicie mnie irytująca rzecz: brak możliwości dobijania ludzi każdą bronią do walki w zwarciu. Czy da się to jakkolwiek usunąć? Jeśli tak, to w jaki sposób?

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Nie wiem czy to przeczytasz, ale za to odpowiada linijka "flags" w skrypcie broni. Zobacz jakie numery po "flags" mają bronie którymi można dobijać i zmień je przy wszystkich którymi nie można dobijać.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Tyle że w linijce "flags" nie ma żadnych numerów ;-;

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
A racja, nie "flags" tylko "damagetype". Jeżeli się nie mylę to DAM_EDGE jest od dobijania, ale lepiej sprawdź to w skrypcie np. starego miecza.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Revoke

Revoke

Użytkownicy
posty62
Propsy8
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Faktycznie, po zmianie z "DAM_BLUNT" na "DAM_EDGE" mogłem już dobijać każdą bronią. Myślałem, że to bardziej skomplikowane, szczególnie że nikt mi nie odpowiadał przez tak długi czas. Wielkie dzięki :)

FOgidel

FOgidel

Użytkownicy
posty60
Propsy100
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Pozwolę sobie dodać, że warto zrobić przy broniach, które były obuchowe (działały na golemy) zrobić coś takiego:
damagetype (czy jak mu tam) = DAM_EDGE | DAM_BLUNT
Powinno być wszystko ok - można dobijać i działa na golemy
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry