Wasze zadania w Zagadce Orków 170638 330

O temacie

Autor Darkmodders

Zaczęty 26.01.2016 roku

Wyświetleń 170638

Odpowiedzi 330

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Do takiego typu zadań exp jest grubo przesadzony. Taka ilość expa przypada za na prawdę wymagające zadania. Ja bym tutaj dał góra 80 exp za pierwsze i 90 exp za drugie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Równie dobrze mozna dodać zadania: "Wyczyść las za farmą Sekoba" albo "oczyść wszelkie drogi z potworów", dawanie expa za expienie jest jak dla mnie bez sensu. Myślę, że oba te zadania można urozmaicić, dodając jakieś bestie których normalnie tam nie ma, np. powiększoną polną bestię, ze zmienioną nazwą i teksturami, wtedy to by miało sens.
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

Leoxiq1993

Leoxiq1993

Użytkownicy
Mistrz
posty185
Propsy75
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Mistrz
Dark, jak cos to czekam na werdykt co do moich zadan. Bede wtedy wiedzial czy wymyslic zadanie dla ostatniego brata i czy zrobic jakies dalsze zadanie zwiazane z pieselami ;p
 
Pozdrawiam mame i tate

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Narazie skup sie nad zadaniami nie związanymi z Twoimi. Ja to dopiero przepatrze jutro albo po jutrze. W tym czasie licze na Wasze pomysły :)
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Co powiecie na to
„Uchodźcy” – do wykonania po dostarczeniu Lordowi Hagenowi wiadomości w rozdziale 1
Do Khorins przybywają 3 grupy uchodźców z Wysp Południowych NPC muszą być śniade i sami faceci
1.   Port koło speluny Cardiffa
2.   Plac, na którym Vatras wygłasza swoje przemowy
3.   Plac koło sceny i szubienicy

Każda grupa ma po 5 NPC uzbrojona w sierpy, lagi i jeden NPC w maczetę
Po 22:00 zaczynają atakować NPC kobiece a okoliczne NPC męskie trzęsą się ze strachu, straż miejska nie reaguje, chyba że gracz zaatakuje „uchodźców” wtedy strażnicy, paladyni i pozostałe NPC atakują gracza.
Po 00:00 „uchodźcy” idą spać do Górnego Miasta a bogaci kupcy śpią na ławkach
NPC kobiece muszą być respawnowane.
W dzień „uchodźcy” zaczepiają gracza i żądają od niego po 100 sztuk złota dla każdego z nich. Wtedy to uaktywnia się zadanie.
Jako, że nie możemy ich zaatakować trzeba będzie uciec.
Potem idziemy do Laresa z zapytaniem o radę.
Lares każe nam znaleźć ostatnich prawdziwych obrońców Khorinis
Łazimy i szukamy tak aby nie natknąć się na uchodźców.
Obrońcy to:
•   Carl
•   Harad
•   Regis
•   Jack Latarnik
•   Hanna
•   Sara
Jak już wszystkich zbierzemy organizujemy tajne spotkanie na farmie Lobarta (dla każdego z nich trzeba będzie wykonać mini queścik – szybko do ogarnięcia)
Tam Lobart poinformuje nas, że Onar planuje zrobić z tym porządek i należy z nim porozmawiać.
Na farmie Onara, Onar odsyła nas do Lee celem zorganizowania rozwiązania problemu bo uchodźcy zawłaszczyli sobie farmy Akila, Bengara i Sekoba.
Lee każe nam zorganizować kilku najemników do odbicia farm
Do wyboru:
Sentenza
Cipher
Bulko
Rod
Oczywiście chłopaki nie ruszą dupy za free.
Po oczyszczeniu farm Lee wymyśla plan wyeliminowania „uchodźców” z miasta.
Każe nam się skontaktować z Lordem Andre i zorganizować zamach stanu tak aby Hagen wylądował w więzieniu.
Potem idziemy do każdej z grup uchodźców w mieście i mówimy im, że w Górniczej Dolinie czeka na nich złoto i niekończące się wakacje na koszt Króla.
Dwie możliwości zakończenia zadania
Prostsze: wysyłamy ich główną drogą do doliny wprost przez obozowisko orków, którzy rozwiązują problem ;)
Trudniejsze: przeprowadzamy ich tajną ścieżką a potem prowadzimy ich do ostatniej czynnej kopalni w dolinie, gdzie lokalni paladyni zamienią ich w kopaczy ;)

Nagrodę w postaci expa i grantów dostajemy od każdego kto brał udział w tym zadaniu. Balans pozostawiam samym twórcom.
 

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Do Khorins przybywają 3 grupy uchodźców z Wysp Południowych - czym jak statki przestały kursować?
Po 00:00 „uchodźcy” idą spać do Górnego Miasta a bogaci kupcy śpią na ławkach - a Paladyni mają w to wyjebane?

Obrońcy to:
•   Carl - kowal
•   Harad - kowal
•   Regis - bezrobotny, który nie chce się przyłączyć do straży
•   Jack Latarnik - stary dziadek
•   Hanna - kobieta
•   Sara - kobieta
Nie no świetna ekipa.

Po oczyszczeniu farm Lee wymyśla plan wyeliminowania „uchodźców” z miasta.
Każe nam się skontaktować z Lordem Andre i zorganizować zamach stanu tak aby Hagen wylądował w więzieniu. - wspaniały pokój między Lee a Paladynami, chyba w to nie wierzysz?
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Zadanie wymyślone "z dupy" sensu zero,spójności z fabułą zero.Ja tego zadania bym nawet do podróżnika nie wsadził,następne zadanie zanim napiszesz pomyśl czy piszesz,żeby napisać czy też po to,żeby dostało się do modyfikacji ?
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Zadanie dziwne i raczej ciężkie do zrealizowania w Gothicu. Pomyśl nad innym, to na pewno nie przejdzie.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Znajdź morderce.
Zadanie zleca nam Gravell.Ktos zamordowal jego pracownika. W karczmie u Kardiffa mozemy dowiedziec sie ze zrobil to Alwin. Aby sie upewnic musimy w jego chacie znalezc naszyjnik i sakiewke Roberta(tak nazwijmy tego robotnika). Teraz mamy 3 mozliwosci: zabic Alwina, powiedziec kto jest mordercą lub wysłuchać jego histori (Alwina).
1) Zabijąc Alwina narobimy sobie biedy. Dostaniemy kare od Andre, a Gravell nie bedzie chcial z nami gadac(0 zlota, exp jedynie za Alwina)
2)Gravell wyśle nas do Andre abyśmy wydali Alwina. Dostaniemy od Andre 150 sztuk złota za zbrodniarza.
Gravell bedzie chcial polowe zlota. Jezeli oddamu mu polowe dostaniemy dodatkowo 100 expa, a jesli nie to bedzie tylko wkurzony. Zabierze tez naszyjnik i sakiewke Roberta.(nagroda 75zlota 200expa lub 150zlota 100 expa)
3) Alwin opowie nam ze Robert nachodzil jego zone Lucy. Ostrzegal wielokrotnie zeby sie od niej odczepil ale ten nie przestawal. Pewnego dnia nie wytrzymal i zabil Roberta toporkiem kiedy szedl pijany z karczmy. Da nam sakiewke i naszyjnik robotnika oraz poprosi nas zebysmy powiedzieli Gravellowi ze prawie zlapalismy morderce ale ten sie wymknął nam z rak i uciekl z miasta. Gravell wezmie od nas sakiewke i naszyjnik.(nagroda 300expa)
 

Foytaz

Foytaz

Użytkownicy
posty55
Propsy1
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Do Khorins przybywają 3 grupy uchodźców z Wysp Południowych - czym jak statki przestały kursować?
Po 00:00 „uchodźcy” idą spać do Górnego Miasta a bogaci kupcy śpią na ławkach - a Paladyni mają w to wyjebane?

Obrońcy to:
•   Carl - kowal
•   Harad - kowal
•   Regis - bezrobotny, który nie chce się przyłączyć do straży
•   Jack Latarnik - stary dziadek
•   Hanna - kobieta
•   Sara - kobieta
Nie no świetna ekipa.

Po oczyszczeniu farm Lee wymyśla plan wyeliminowania „uchodźców” z miasta.
Każe nam się skontaktować z Lordem Andre i zorganizować zamach stanu tak aby Hagen wylądował w więzieniu. - wspaniały pokój między Lee a Paladynami, chyba w to nie wierzysz?
Lee zanim trafił do GD był wysokim rangą wojskowym w armii Robara a Hagena zna osobiście. Paladyni z G2 to jego byli podwładni -> does it ring a bell now?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Nie, te zadania są ciągle głupie as fuck.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



andzej

andzej

Użytkownicy
posty30
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
                              Wątek kultu

Kult Beliara-dostępne do wykonania gdy wstąpimy do klasztoru.
1.Pyrokar mówi nam o tym że parę nowicjuszy zachowuje się dziwnie są to Dag, Samuel, Kolan i Werd (Imiona jak się nie podobają można zmienić).
2.Wypytujemy ich lecz żaden nie chce z nami rozmawiać.
3.W tedy zaczepia nas jeden nowicjuszy z pokoju Daga. Mówi on nam że wychodzi on zawsze o 3:00 w nocy z pokoju i gdzieś idzie.
4.Czekamy więc do trzeciej przed pokojem.
5.Gdy będzie dana godzina Dag wyjdzie z klasztoru. My śledząc go dojdziemy za nim na cmentarz i zresztą nowicjuszy przeprowadzają jakiś rytuał.
6.W tedy przerywamy ich rytuał zagadując jednego z nich
7.Nowicjusz daje nam propozycje aby do nich dołączyć gdy do nich dołączymy będziemy mieć parę nowych zadań dostaniemy 300 XP i pierścień przynależność do nich dodający 10 many.
8. Gdy odrzucimy propozycje nowicjusze żucą się na nas za każdego 250 XP w tedy idziemy do pyrokara i mówimy mu o całej sprawie dostajemy parę mikstur 100 XP i zwoje.

Zbieranie członków-dostępne po dołączeniu do kultu otrzymujemy ją od Samuela
1.Mamy zebrać parę członków do kultu więc chodzimy po nowicjuszach i pytamy się ich co sądzą na temat Beliara Ci co odpowiedzą że to potężny bóg itp. Można powiedzieć o kulcie i ich przyjąć
2. Nagroda: 500 XP

Nauka kręgów-Otrzymujemy od Kolana zaraz po zakończeniu zadania  "Zbieranie Członków"
1.musimy przynieść książki o każdym kręgu magi aby nowicjusze mogli się ich nauczyć
2.Książki znajdują się w skarbcu w piwnicach klasztornych.
3.Po dostarczeniu książek Kolan mówi że musimy trochę poczekać bo nauka będzie trochę trwać.
Misja zakończy się po odwiedzeniu Kolana po tygodniu. Nagroda 200 XP i 500 $

Materiał na pancerze-Samuel daje nam misję którą otrzymujemy w 4 rozdziale.
1.Samuel prosi nas abyśmy przynieśli mu materiał i żebyśmy odwiedzili Khorinis
2. Dziwnym trafem do miasta przyjechał kupiec z Nordmaru
Który wymyślił bardzo wytrzymały materiał na szatę maga ognia lecz ma jeden defekt może być tylko koloru fioletowego gdyż żadna farba nie trzyma się materiału mówi nam że morze go nam sprzedać za 3000$.
3.Kupujemy materiał i wracamy do Samuela ten mówi nam żebyśmy przyszli do niego po jakimś czasie.
Misja kończy się w 5 rozdziale
nagrody: pancerz kultu, 2000$,600 XP

Atak na klasztor-Misja od kolana po ukończeniu misji "Materiał na pancerze"
1.Kolan mówi nam że kult ma zamiar zaatakować klasztor lecz jest jeden problem "Milten" więc pozbywamy się go zapraszając go na statek
2.Wracamy do kolana mówi nam on że wszystko jest gotowe więc zaczynacie atak na klasztor
3.Gdy już w rękach jest wygrana Pyrokar przyzywa 2 ogniste golem. Zabijamy je i idziemy do Pyrokara w tedy mamy z nim krótki dialog po czym go zabijamy
4. Udało się przejąć klasztor teraz wracamy do Samuela ponieważ Kolan nie przeżył szturmu
5.Mówi on nam o tym i że wszyscy mówią że jesteśmy najlepszym z nich i zostajemy mistrzem kultu
Nagrody: Pancerz mistrza kultu, nowa siedziba "klasztor", i klucz do zbrojowni z kosturem bogów, 1000 XP

Przekonać zło-misję dostajemy od Samuela
1.mówi nam on abyś my przekonali zło w Irdorat
2.Gdy rozmawiamy o tym ze smokiem ożywieńcem on się nie zgadza
Nagroda: 100 XP


Sorry za błędy pisałem na telefonie
 

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Zadanie powyżej = Zero sensu
Nie ma to jak być członkiem kultu Beliara,który musi pokonać smoki oraz ich przywódce Smoka Ożywieńca (głównych wysłanników Beliara...)
 

andzej

andzej

Użytkownicy
posty30
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Zadanie powyżej = Zero sensu
Nie ma to jak być członkiem kultu Beliara,który musi pokonać smoki oraz ich przywódce Smoka Ożywieńca (głównych wysłanników Beliara...)
Smoki słuchają tylko ożywieńca więc nie ma z nim co gadać,
A ostatnia misja z wątku to ta w której mamy przekonać ożywieńca lecz on się nie zgadza. Więc ma to trochę sensu a po za tym Bezi jest wybrańcem wszystkich Bogów więc mógł by beliarowi służyć
 

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
ty dalej nie rozumiesz o co chodzi ? Smok ożywieniec służy Beliarowi,więc nie widze powody dlaczego miałby się nie zgodzić.. Zacznijmy od tego,żeby ten wątek wprowadzić trzeba by zmienić połowę fabuły,gdyź głównym celem jest powstrzymanie smoków,a wątpię,żeby było to na rękę Beliarowi.
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Mógłby ale gryzło by się to z fabułą podstawki. Za dużo trzeba by było mieszać i zmieniać, a to by musiało wprowadzić coś na wzór kolejnej fabuły której chce uniknąć. Mam już swoją, przewodnią fabułe potrzebuje tylko i wyłącznie zadań.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders

Misiex

Misiex

Użytkownicy
posty138
Propsy44
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
tytuł: Kobieta dla xardasa

W 3 rozdziale xardas opowie nam o tym że już wystarczająco długo żył samotnie i zaczęło go nudzić towarzystwo demonów szkieletów i naszego bohatera, najchętniej widziałby przy sobie jakąś kobietę, proponujemy mu wyprawę do czerwonej latarni, ten jednak jest oburzony na to że w ogóle zaproponowaliśmy mu coś takiego nie interesują go tego typu dziewczyny, najlepszą kandydatką byłą by taka która choć odrobinę zna się na magii, jak wiemy wiele kobiet trafiało do kolonii może warto popytać wśród byłych skazańców, czy była jakaś spełniająca wymogi xardasa, rozmawiamy z naszymi starymi przyjaciółmi, gornem,lesterem,diegiem i miltenem ten ostatni opowiada nam że wśród jednej partii zesłanych kobiet była vessna, zapamiętał ją tylko dlatego że raz próbowała uciec ze  starego obozu, strażnika załatwiła kulą ognia, ale jednak ucieczka jej sie nie udała pojmali ją strażnicy i dotkliwie pobili milten nie wie co się potem z nią działo. Rozmawiamy z thorusem zanim jednak opowie nam co  stało się z dziewczyną każe nam zabić 2 golemy które kręcą się dookoła obozu  ,potwierdza nasze informacje, gomez gdy mu się znudziła, oddał ją magnatom, po jakimś czasie znowu spróbował uciec używając zaklęcia snu tym razem próba się powiodła, thorus, radzi nam popytać myśliwych z kolonii może któryś natknął się na jej ślad rozmawiamy z cavalornem,  dziewczyna byłą u niego ale tak szybko jak się pojawiła tak szybko zniknęła, mówiła coś tylko o tym że chce znaleźć kogoś kto nauczy ją lepiej panować nad magią, może udała się do nowego obozu? rozmawiamy z magami wody merdarion potwierdza że byłą u nich ale oni nie przyjmują kobiet, jednak nie chciał zostawić dziewczyny bez pomocy więc zaoferował jej pozostanie w obozie, pod opieka najemników, po upadku bariery miała ruszyć razem z nimi, rozmawiamy z lee ten nie widział vessny od upadku bariery, pozostaje nam samemu rozpocząć poszukiwania odnajdziemy ją w okolicy mostu i jaskini czarnego trolla w khorinis, nakłaniamy ją aby udała się do nekromanty gdyż lepszego nauczyciela niż on nie znajdzie, a xardasowi potrzebne jest towarzystwo, zgadza się wracamy do xardasa jednak nie ma jej u niego, coś musiało się stać po drodze rozpytujemy w tawernie orlana tam nikt o niej nie słyszał oraz na farmie lobarta ,hilda mówi nam że widziała kogoś w nocy w pobliżu kamiennego kręgu, idziemy na miejsce znajdujemy ciało przy nim liścik z krótką treścią że żadna kobieta nie może parać się magią, udajemy się do xardasa ten jest wściekły teleportuje się na miejsce i wzywa ducha aby dowiedzieć się kto stoi za zabójstwem, duch wspomina o nowicjuszu z klasztoru, ruszamy tam rozmawiamy z parlanem, opowie nam historii nowicjusza imieniem teoras którego magowie przyjęli niedawno lecz po jakimś czasie wygnali go z klasztoru za liczne bójki i kradzieże, odnajdujemy go  za farmą sekoba po krótkiej rozmowie w której wyjaśnia nam dlaczego gardzi kobietami które zajmują się magią rzuca się na nas zabijemy go, wracamy do xardasa i kończymy zadanie.
 

The Dark Lord

The Dark Lord

Użytkownicy
The Master of Dark
posty45
Propsy21
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
  • The Master of Dark
Ja bym tam mu dał jakiegoś szkieleta przecież wszyscy wiedzą,że Xardas je uwielbia :P  Ale tak na serio,zadanie jest dość dobre trzyma się "kupy" przynajmniej byśmy się dowiedzieli,że Xardas nie jest do końca nekrofilem i oprócz szkieletów oraz Zombie chciałby mieć także kobietę u swego boku.
 

Dawipir

Dawipir

Użytkownicy
Dyktator
posty157
Propsy34
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Dyktator
Zadanie: Trzej '' Muszkieterowie ''  :D

Zadanie pojawia się dokładnie po powrocie z Jarkendaru (zabiciu Kruka), otóż w Khorinis, na niewielkiej plaży, gdzie w I rozdziale przebywał pirat imieniem Skip, teraz będzie tam stacjonowało trzech piratów, a dokładniej:
Jones - kapitan ( nosi ubranie kapitana )
Dave - pirat ( nosi pancerz pirata )
Hans - majtek ( nosi ubranie pirata )
Przy pierwszym spotkaniu z bohaterem, odzywa się do gracza tylko kapitan mówiąc, że jeśli piśnie choć słówko o nich Lordowi Andre, to osobiście bohatera wybebeszy. Bezi kiwa porozumiewawczo głową, a Jones pochwala rozsądek bohatera, i na dowód '' znajomości '', każe przynieść bohaterowi trzy piwa, sześć kromek chleba, oraz pięć zielonych, soczystych jabłek.
Bohater może pójść teraz do Lorda Andre, i powiedzieć mu o piratach ( 30szt. złota 0exp), lub wykonać zadanie otrzymując (50exp, brak złota). Kapitan nie wyraża zbyt wielkiej wdzięczności, i nie daje też złota, ale każe tym razem bohaterowi zdobyć pierścień orkowych przywódców, na znak trofeum. Po zdobyciu pierścienia, kapitan przekazuje bohaterowi 10 sztuk złota (90exp), i mówi, by ten zaczekał dokładnie dwie noce, i ponownie przyszedł do kapitana.
Po upływie 2 dni, spotykamy na plaży uchlanego w trzy dupy Dave'a, który klnie coś pod nosem bez opamiętania.
Po chwili podbiega do nas Hans, zmartwiony całą sytuacją. Prosi nas o pomoc, oraz tłumaczy, że zeszłej nocy kapitan mówił coś o swoim dawnym i zaciętym wrogu, przywódcy bandytów imieniem Jeremiasz. Razem z Hansem szukamy więc kapitana, zmierzamy w okolice latarni morskiej, i zauważamy, Jonesa walczącego z grupą bandytów, zabijamy ich, rozmawiamy z kapitanem, i szukamy Jeremiasza, po chwili zauważamy zwłoki otoczone przez stado wilków.
Pozbywamy się ich, wracamy do obozu, otrzymujemy 250 sztuk złota, 120expa.
W efekcie Hans otrzymuje awans, a Dave zostaje zdegradowany do roli majtka.

Jeśli zadanie się spodoba, mogę wymyślić dalsze misje z nimi związane, chociaż pewnie słabo ocenicie ten wątek.
Pozdrawiam! :)
 

Darkmodders

Darkmodders

Moderator działu
Mistrz mrocznych sztuk
posty828
Propsy283
ProfesjaProducent
  • Moderator działu
  • Mistrz mrocznych sztuk
Czemu słabo? Zadanie ma sens, o coś w nim chodzi. Pomyśle nad nim. W tym czasie podrzuć kolejne zadania pod tych piratów. Bez kolejnych ten wątek będzie zbyt ubogi by go w ogóle wprowadzać.
 
Blog grupy DarkModders Team.

http://darkmodders.pl/

Discord: darkmodders


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry