Witam, stworzyłem model nowego potwora, podpiąłem go pod kości, zrobiłem trzy animacje (tylko tak na próbę, chciałem zobaczyć jak prezentuje się w grze), wykonałem MDS'a (mocno wzorując się na MDS'ie Cieniostwora). Przechodząc do sedna, mój problem polega na tym że gdy chcę skompilować MDS'a za pomocą Gothic Sourcera to wywala mi błąd, nie wiem co on oznacza, bardzo możliwe że zrobiłem coś źle. Proszę o udzielenie pomocy...
Wyskakuje mi ten błąd:

A to mój MDS
Spoiler
//+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// Last Changes:
//+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
//+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Model ("NDWIED")
{
meshAndTree ("NDWIED_BODY.asc" DONT_USE_MESH)
registerMesh ("NDWIED_BODY.ASC")
aniEnum
{
modelTag ("DEF_HIT_LIMB" "Bip01 Jaw")
//////////////////////////
// BEWEGUNGEN
//////////////////////////
//////////////////
// RUN
//////////////////
// Ambient
ani ("s_FistRun" 1 "s_FistRun" 0.0 0.0 M. "NDW_RUN.asc" F 0 14 FPS:12.5)
{
*eventSFX (2 "SHA_AMBIENT" )
}
// Start Running
ani ("t_FistRun_2_FistRunL" 1 "s_FistRunL" 0.0 0.0 M. "NDW_RUN.ASC" F 0 5)
{
*eventSFXGrnd (6 "Run" )
*eventSFXGrnd (9 "Run" )
*eventSFXGrnd (11 "Run" )
}
// Run-Cycle
ani ("s_FistRunL" 1 "s_FistRunL" 0.0 0.0 M. "NDW_RUN.ASC" F 5 9)
{
*eventSFX ( 15 "SHA_AMBIENT_SHORT" EMPTY_SLOT )
*eventSFXGrnd (12 "Run" )
*eventSFXGrnd (22 "Run" )
}
// End Running
ani ("t_FistRunL_2_FistRun" 1 "s_FistRun" 0.0 0.0 M. "NDW_RUN.ASC" F 9 14)
{
*eventSFXGrnd ( 29 "Run" )
*eventSFXGrnd ( 31 "Run" )
*eventSFXGrnd ( 35 "Run" )
*eventSFXGrnd ( 36 "Run" )
*eventSFXGrnd ( 39 "Run" )
}
aniBlend ("t_FistRunR_2_FistRun" "s_FistRun" 0.0 0.0)
/////////////////////
// FIST FIGHTING
/////////////////////
// FIST Kampf ohne Talent
// T_FISTAT1STEP
ani ("s_FistAttack" 1 "s_FistAttack" 0.1 0.2 M. "NDW_ATTACK.asc" F 0 18)
{
*eventTag (0 "DEF_HIT_LIMB" "BIP01 R HAND")
*eventTag (0 "DEF_OPT_FRAME" "9")
*eventTag (0 "DEF_HIT_END" "19")
*eventTag (0 "DEF_WINDOW" "9 17")
// *eventTag (0 "DEF_DIR" "O")
*eventSFX ( 1 "SHA_ATTACK" EMPTY_SLOT )
}
//////////////////////////
// DIE
//////////////////////////
ani ("t_Dead" 1 "s_Dead" 0.2 0.0 M. "NDW_DIE.asc" F 0 25)
{
*eventSFX (1 "SHA_Die" EMPTY_SLOT )
*eventSFX (12 "M_FALL_HUGE" EMPTY_SLOT )
}
ani ("s_Dead" 1 "s_Dead" 0.0 0.0 M. "NDW_DIE.asc" F 25 25)
ani ("t_DeadB" 1 "s_DeadB" 0.2 0.0 M. "NDW_DIE.asc" F 0 25)
{
*eventSFX (15 "SHA_Die" EMPTY_SLOT )
*eventSFX (28 "M_FALL_HUGE" EMPTY_SLOT )
}
ani ("s_DeadB" 1 "s_DeadB" 0.0 0.0 M. "NDW_DIE.asc" F 25 25)