Problem z nowym "potworem"!! 2312 2

O temacie

Autor RKM

Zaczęty 23.01.2016 roku

Wyświetleń 2312

Odpowiedzi 2

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Witam, stworzyłem model nowego potwora, podpiąłem go pod kości, zrobiłem trzy animacje (tylko tak na próbę, chciałem zobaczyć jak prezentuje się w grze), wykonałem MDS'a (mocno wzorując się na MDS'ie Cieniostwora). Przechodząc do sedna, mój problem polega na tym że gdy chcę skompilować MDS'a za pomocą Gothic Sourcera to wywala mi błąd, nie wiem co on oznacza, bardzo możliwe że zrobiłem coś źle. Proszę o udzielenie pomocy...

Wyskakuje mi ten błąd:


A to mój MDS
Spoiler
//+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
// Last Changes:
//+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

//+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++


Model ("NDWIED")
{

   meshAndTree ("NDWIED_BODY.asc" DONT_USE_MESH)

   registerMesh ("NDWIED_BODY.ASC")

   aniEnum
   {

      modelTag   ("DEF_HIT_LIMB"      "Bip01 Jaw")

//////////////////////////
// BEWEGUNGEN
//////////////////////////
   
   //////////////////
   // RUN
   //////////////////

   // Ambient
         ani         ("s_FistRun"            1   "s_FistRun"      0.0   0.0   M.   "NDW_RUN.asc"   F   0   14 FPS:12.5)
         {
            *eventSFX   (2   "SHA_AMBIENT"      )
         }

   // Start Running
         ani         ("t_FistRun_2_FistRunL"      1   "s_FistRunL"   0.0   0.0   M.   "NDW_RUN.ASC"      F   0   5)
         {
            *eventSFXGrnd   (6   "Run"   )
            *eventSFXGrnd   (9   "Run"   )
            *eventSFXGrnd   (11   "Run"   )
         }
   // Run-Cycle
         ani         ("s_FistRunL"            1   "s_FistRunL"   0.0   0.0   M.   "NDW_RUN.ASC"      F   5   9)
         {
            *eventSFX       ( 15     "SHA_AMBIENT_SHORT"      EMPTY_SLOT     )
            *eventSFXGrnd   (12   "Run"   )
            *eventSFXGrnd   (22   "Run"   )
         }

   // End Running
         ani         ("t_FistRunL_2_FistRun"      1   "s_FistRun"      0.0   0.0   M.   "NDW_RUN.ASC"      F   9   14)
         {
                 *eventSFXGrnd   ( 29     "Run"     )
                  *eventSFXGrnd   ( 31     "Run"     )
                  *eventSFXGrnd   ( 35     "Run"     )
                  *eventSFXGrnd   ( 36     "Run"     )
                  *eventSFXGrnd   ( 39     "Run"     )
         }
         aniBlend   ("t_FistRunR_2_FistRun"         "s_FistRun"      0.0   0.0)
/////////////////////
//   FIST FIGHTING
/////////////////////

// FIST Kampf ohne Talent


// T_FISTAT1STEP
         ani         ("s_FistAttack"         1   "s_FistAttack"   0.1   0.2   M.   "NDW_ATTACK.asc"   F   0   18)
         {
            *eventTag   (0   "DEF_HIT_LIMB"      "BIP01 R HAND")
            *eventTag   (0   "DEF_OPT_FRAME"      "9")
            *eventTag   (0   "DEF_HIT_END"      "19")
            *eventTag   (0   "DEF_WINDOW"      "9   17")
//            *eventTag   (0   "DEF_DIR"         "O")
            *eventSFX       ( 1     "SHA_ATTACK"      EMPTY_SLOT     )
         }
//////////////////////////
// DIE
//////////////////////////

         ani         ("t_Dead"               1   "s_Dead"      0.2 0.0 M.   "NDW_DIE.asc"      F   0   25)
         {
            *eventSFX   (1   "SHA_Die"   EMPTY_SLOT   )
            *eventSFX   (12   "M_FALL_HUGE"   EMPTY_SLOT   )
         }
         ani         ("s_Dead"               1   "s_Dead"      0.0 0.0 M.   "NDW_DIE.asc"      F   25   25)

         ani         ("t_DeadB"               1   "s_DeadB"      0.2 0.0 M.   "NDW_DIE.asc"      F   0   25)
         {
            *eventSFX   (15   "SHA_Die"   EMPTY_SLOT   )
            *eventSFX   (28   "M_FALL_HUGE"   EMPTY_SLOT   )
         }
         ani         ("s_DeadB"               1   "s_DeadB"      0.0 0.0 M.   "NDW_DIE.asc"      F   25   25)


 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Po co w ogóle kompilujesz Gothic Sourcerem? Włącz Gothic starter i przyzwij go w grze, poczekaj aż się skompiluje i dopiero potem napraw błędy (nie powinno ich być).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

RKM

RKM

Użytkownicy
posty77
Propsy39
ProfesjaProducent
  • Użytkownicy
Działa, dzięki za pomoc, łap propsa  :ok:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry