Pytania i problemy techniczne 1142274 3676

O temacie

Autor matekacp

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 1142274

Odpowiedzi 3676

Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Będę się tym bawił jak wyjdzie spolszczenie, narazie zlewam returninga
 

Harwing

Harwing

Użytkownicy
posty229
Propsy38
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Na i5 4460 3.2ghz, gtx 960 4gb i 8gb ramu też zacina :p
 

Rabittous

Rabittous

Użytkownicy
Syn boży
posty174
Propsy76
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Syn boży
Ja gram na procku Sempron 2800, Radeon 9550 i 1gb ramu

Gram na teksturach ze zwyklego NK i jest super
 
#Król_GothicSite

Gego

Gego

Użytkownicy
posty47
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam kilka problemów.
1. Nie słychać lektora w dialogach z returninga
2. Podobno Lester miał mi dać szarfę bractwa czy cuś, Wyczerpałem wszystkie opcje dialogowe i takowej nie odstałem :c
3. Gdzie mogę zdobyć mocną broń dwuręczną w początkowej fazie gry?
4. Czy jeśli  podbiłem broń jednoręczną do 30% to opłaca mi się pakować w dwuręczną? Szkoda punktów? Wolałbym używać 2h
 

Araxus1995

Araxus1995

Użytkownicy
posty117
Propsy10
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ja gram na laptopie z grafiką Intela i na procku pentium dual core T4300 2x 2.10Ghz oraz 2gb ramu gram na tych nowych teksturach to mam lagi tylko w mieście oraz po wyjściu od wieży Xardasa. poza miastem ich nie mam.
 

Darant

Darant

Użytkownicy
posty77
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Gego
1. Możliwe iż nie zaznaczyłeś czegoś przy instalacji returna
2. Sprawdź w ekwipunku, dostawało się ją jeśli dałeś pytanie o niebezpieczeństwa w okolicy więc sprawdź uważnie
3. Nwm, poszukaj w solucji i poradach
4. Zależy na jakim poziomie trudności grasz, ale nie jest źle lecieć na start troche w jednoręczną bo dwureczna pobiera dużo więcej wytrzymałości
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam kilka problemów.
3. Gdzie mogę zdobyć mocną broń dwuręczną w początkowej fazie gry?
Spoiler
Ktoś tu kiedyś się chwalił, że gość z obozu bractwa w Khorinis ma niezłą broń 2H. Trzeba go wyciągnąć z obozu, lekko nadbić kuszą lub bryłą lodu i dokończyć zwykłą bronią. Ja osobiście preferuję 1H w pierwszym rozdziale.
4. Czy jeśli  podbiłem broń jednoręczną do 30% to opłaca mi się pakować w dwuręczną? Szkoda punktów? Wolałbym używać 2h
Spoiler
Jeśli chcesz używać broni 2H to więcej się nie opłaca. Ja nauczyłem się od razu 30% 1H bo ułatwia walkę z ludźmi i z potworami. Cały 1. rozdział to 1H. Na broń 2H przeszedłem dopiero w 2. rozdziale jak musiałem walczyć z jaszczuroludziami w dolinie śmierci czy jakoś tak. Poza tym idąc do miasta orków polecam byś miał wyuczoną 2H przynajmniej na 30% bo ciężko jest wygrać pierwszy pojedynek z Ulu-Mulu na arenie.
 

Rabittous

Rabittous

Użytkownicy
Syn boży
posty174
Propsy76
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Syn boży
Broń od tego Gor Na Kosha (czy jak mu tam) wymaga 220 siły, więc raczej nie jest to zabawka na początkowe etapy gry.

Osobiscie przelecialem caly początek na mieczu dwurecznym ktory wypada z najemnika na farmie Akilla i na toporach od Khaleda
 
#Król_GothicSite

Gego

Gego

Użytkownicy
posty47
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niestety, nie rozwiązałem sposobu jak sobie poradzić z szarfą bractwa. Istnieje jakiś inny sposób na jej zdobycie, komenda?
 

archisemus

archisemus

Użytkownicy
posty1
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
Witam. Ma ktoś jakieś porady jak budować nekromantę w początkowej fazie gry? W sensie czy opłaca się ładować dużo w hp, czy od razu w manę. Jak z wytrzymałością i czy 1h czy 2h (z tego co wiem te staffy dla magów są dwuręczne ale mogę się mylić)
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam. Ma ktoś jakieś porady jak budować nekromantę w początkowej fazie gry? W sensie czy opłaca się ładować dużo w hp, czy od razu w manę. Jak z wytrzymałością i czy 1h czy 2h (z tego co wiem te staffy dla magów są dwuręczne ale mogę się mylić)
Dołączam się. Dodatkowo jaki wpływ na czary ma inteligencja i jakby ktoś mógł opisać czary jakie będą dostępne z obrażeniami oraz w którym rozdziale można liczyć na daną runę.
Ciekawi mnie również walka z kosturami, co i jak?

Post połączony: 2016-04-16, 08:26
Broń od tego Gor Na Kosha (czy jak mu tam) wymaga 220 siły, więc raczej nie jest to zabawka na początkowe etapy gry.

Osobiscie przelecialem caly początek na mieczu dwurecznym ktory wypada z najemnika na farmie Akilla i na toporach od Khaleda
Nie wiedziałem dokładnie jakie ma obrażenia ponieważ tak jak mówiłem, ktoś to polecał na pierwszy rozdział. Osobiście zawsze walczyłem w 1. rozdziale bronią jednoręczną ponieważ można mieć dobrą broń z małymi wymaganiami już prawie od początku a mając wyuczoną 1H na 30 można spokojnie walczyć już z orkami.
 

Kalfas23

Kalfas23

Użytkownicy
posty82
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Dlaczego nie mogę zapisywać gry w 7 rozdziale?
 

Darant

Darant

Użytkownicy
posty77
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Trochę dużo pytań no ale postaram się odpowiedzieć XD
Inteligencja ma wpływ na spelle jeśli się nie mylę 50% posiadanej inty jako obrażenia.
Kostury - jak już zostajesz nekro to pyta Cię jaki chcesz, czy 1h czy 2h, Kostury zadają dmg w zależności od tego ile masz inty.
Budować nwm jak budować lecz to że gra polega na przywoływaniu stworów głownie to raczej na manę (chyba że chcesz potki zużywać xd)
Runy - start wygląda podobnie jak u maga ognia czyli dostajemy tą "strzałe" oraz możemy robić szkielety goblina
Innymi słowy co do przywoływania (a pewnie głównie o to się rozchodzi to jest jak w podstawce no ale wiadomo że dodano jakieś jeszcze odpowiedniki kul ognia itd)
I jak ktoś nie wie żeby stwór był nam posłuszny potrzeba nam x karmy u Beliara, inaczej jak się przywoła zacznie nas atakować (a przynajmniej tak było w Rebalance 2 więc nie jest to pewnik na 100% XD)

Post połączony: 2016-04-16, 14:04
A co do 7 rozdziału to możliwe iż nie masz najnowszej wersji bo takie rzeczy się zdarzały (a już na pewno możliwe jak grasz na wersji ANG bo bodajże na tej się to zdarzało głównie, na Rus o tym nie słyszałem albo coś mi się pomyliło xd)
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie grałem w Returningu magiem, to jestem w tym temacie zielony i dlatego chciałbym wiedzieć coś zanim zacznę.
1.Czyli jeśli mam 100% inteligencji to czary będą 100% mocniejsze? Dobrze zrozumiałem?
2.Czy regeneracji many nauczy mnie dopiero Vatras czy Xardas wcześniej niż 2. rozdział?
3.Co do walki kosturami to rozumiem, że potrzebna jest mana żeby go założyć i czym większa mana tym większe obrażenia?
4.Czy w takim razie potrzebna jest również wytrzymałość podczas walki kosturami?
5.Na jakie runy mogę liczyć w 1. i 2. rozdziale?
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
1. Nie da się mieć 100% inteligencji, teraz możesz jej mieć w pizdu i w górę. Ciężko to wytłumaczyć tak "po omacku", ale z tego co się zorientowałem, to czary "szybkiego użytku" takie jak ognista strzała/kula ognia itp. zadają obrażenia bazowe (czyli te, które zadają nawet jak mamy zerową inteligencję) PLUS obrażenia od TROCHĘ MNIEJ JAK POŁOWY WARTOŚCI INTELIGENCJI. Co to znaczy DOKŁADNIEJ - przyjmijmy że ognista strzała zadaje 100 obrażeń. Mając inteligencję wyjściową, czyli taką, która jest potrzebna, żeby w ogóle zostać magiem/uczyć się kręgów/używać run będzie ona zadawała coś ponad tą setkę obrażeń, jeśli int będzie równa 0, wtedy wiadomo - będzie to RÓWNO 100 obrażeń. Jeśli jednak masz coś koło 200/300/400 punktów inteligencji - o trochę mniej jak połowę tej wartości zostaną podbite obrażenia runopochodne. Czyli znowu, mając runę 100 obrażeń i inteligencję 400 runa zacznie zadawać... tak - o 150/200 obrażeń więcej. Odpowiedź najkrótsza jaka się da - tak, inteligencja ma DUŻY wpływ na czary runiczne(i to by chyba wyjaśniało, dlaczego kula ognia wystrzelona przez orka szamana zadawała mi niewiele ponad 50/100 obrażeń).
2. Wszystkich trzech regeneracji, niezależnie od gildii, uczy od drugiego rozdziału Vatras. Wszystkich trzech czyli hpreg/manareg/staminareg.
3. Tak, mana jest potrzebna, nie mana nie ma wpływu na zadawane prze kostur obrażenia. Warto tylko wspomnieć, że o ile kostury mag ognia/wody działają jak zwykła broń (np. można nimi pobić czyli POWALIĆ obywatela), poza tym, że zadają spore obrażenia magiczne, o tyle walcząc kosturami nekromantopochodnymi trzeba BARDZO UWAŻAĆ. Dlaczego BARDZO UWAŻAĆ? Ponieważ kostury nekromanty od razu zabijają cel - nie POWALAJĄ, a ZABIJAJĄ. Każdego, bez względu na to czy to potwór/człowiek. Reasumując - kosturem maga wody czy maga ognia można POWALAĆ, ale nekrokosturem TYLKO ZABIJAĆ.
4. Jak najbardziej - w końcu machamy bronią. Jednak są to praktycznie niezauważalne punkciki, o wiele mniejsze niż walka jakimkolwiek mieczem 1h, a już na pewno mniejsze niż 2h.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Kalfas23

Kalfas23

Użytkownicy
posty82
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

A co do 7 rozdziału to możliwe iż nie masz najnowszej wersji bo takie rzeczy się zdarzały (a już na pewno możliwe jak grasz na wersji ANG bo bodajże na tej się to zdarzało głównie, na Rus o tym nie słyszałem albo coś mi się pomyliło xd)

Da się to jakoś naprawić bez kasowania save'a? Mam wersję własnie ANG.
 

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Mahridspoland
Jeszcze jedno jeśli idzie o inteligencję. Czy jej ktoś uczy i gdzie można znaleźć bonusy do niej w grze?
Spoiler
Wiem, że u Cronosa można kupić przepis na inteligencję z głów polnych pełzaczy w Jakendarze oraz zauważyłem, że w rozdziale siódmym można u Innosa kupić za 20000 złota 5 pkt tej statystyki.
PS
Jak wygląda sprawa z karmą u Beliara grając nekromantą, bo z tego co pamiętam to ciągle miałem minusową jak grałem Łowcą Smoków.

Post połączony: 2016-04-17, 07:40
Da się to jakoś naprawić bez kasowania save'a? Mam wersję własnie ANG.
Jak masz wersję 0045 to save ci nie działa w 7. rozdziale. Musisz ściągnąć nową wersję ale wtedy czeka cię New Game.
Oczywiście jak czujesz się na siłach i masz mocną postać to spróbuj przejść grę do końca. Z tego co pamiętam można aktywować sobie szybkie leczenie w pliku gothic.ini co na pewno pomoże i grać :cool:
 

Darant

Darant

Użytkownicy
posty77
Propsy2
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Co do karmy
Nie jestem teraz już na 100% pewny ale żeby przyzwac taki szkielet goblina potrzeba nam będzie najmniej 30 karmy u bieliara
Za co dostajemy karmę a za co tracimy
Innos - modlitwy, zabijanie poszukiwaczy, i pewnie jeszcze sporo ale nigdy nie patrzyłem na to XD
Natomiast jak ją łatwo stracić
Morderstwa, kradzieże
A u Bieliara wszystko dokładnie na odwrót xd
Jak ktoś pamięta co jeszcze dawało karmę lub ją odejmowało to niech dopisze
Ps. Bodajże dołączenie do klasztoru nam daje jakieś +15 lub +30 i Innosa ale nwm czy ten mechanizm został i czy u nekromanty działa to podobnie :/
 

Kalfas23

Kalfas23

Użytkownicy
posty82
Propsy14
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Mahridspoland
Jeszcze jedno jeśli idzie o inteligencję. Czy jej ktoś uczy i gdzie można znaleźć bonusy do niej w grze?
Spoiler
Wiem, że u Cronosa można kupić przepis na inteligencję z głów polnych pełzaczy w Jakendarze oraz zauważyłem, że w rozdziale siódmym można u Innosa kupić za 20000 złota 5 pkt tej statystyki.
PS
Jak wygląda sprawa z karmą u Beliara grając nekromantą, bo z tego co pamiętam to ciągle miałem minusową jak grałem Łowcą Smoków.

Post połączony: 2016-04-17, 07:40
Da się to jakoś naprawić bez kasowania save'a? Mam wersję własnie ANG.
Jak masz wersję 0045 to save ci nie działa w 7. rozdziale. Musisz ściągnąć nową wersję ale wtedy czeka cię New Game.
Oczywiście jak czujesz się na siłach i masz mocną postać to spróbuj przejść grę do końca. Z tego co pamiętam można aktywować sobie szybkie leczenie w pliku gothic.ini co na pewno pomoże i grać :cool:

z tym przejściem to nie mam problemu ale przez durne przyzwyczajenie do zapisywania gry , tracę cały postęp i muszę od nowa cały rozdział :/ 
 

Gego

Gego

Użytkownicy
posty47
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy na obecną wersje można zainstalować jakieś textur packi lub inne mody poprawiające grafikę?
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry