Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8857646 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8857646

Odpowiedzi 37317

Shirav

Shirav

Użytkownicy
posty7
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Heja
Nie wiem czy to problem techniczny czy jakiś fabularny efekt ale będąc w 4 rozdziale i mając te około 92% w walce dwuręcznej nagla zacząłem posługiwać się nią jakbym był nowicjuszem, trzymając miecz byle jak - jak to bezi robi na starcie gry. Tymczasem mając 16% w jednoręcznych nie trzymam klingi oburącz jak to powinno być. Czy to jest bug czy też zamierzony efekt czegoś czego nie jestem świadom? I co powinienem teraz zrobić?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
1. Próbuj zapisywać i wczytywać grę.
2. W Gothicu 2 nigdy nie było trzymania miecza jednoręcznego w dwóch rękach, Return dodaje tę animację tylko dla rannego bohatera.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To bug gothica, a nie samego moda. Najczęściej występuje jak ma się animację mistrza w broni jednoręcznej i dwuręcznej. Raz mi się to zdarzyło w returningu. Wczytywałem różne zapisy na zmianę z wyłączaniem i włączaniem gry, aż zaczęło działać. Sposób trochę upośledzony, ale u mnie zadziałał.

Ewentualnie ostatnim rozwiązaniem jest włączyć konsolę, zarzucić sobie styl walki, którymi powinniśmy mieć (komenda to apply overlaymds "tutaj wpisujesz nazwę mdsa"). Tylko niestety musisz znać nazwę tego stylu.
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

lukipukix2002

lukipukix2002

Użytkownicy
posty84
Profesjabrak
  • Użytkownicy
skąd wziąść zwój ,,pięść wiatru"?
 

Shirav

Shirav

Użytkownicy
posty7
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Błąd minął, klikałem wszystko na masę i coś pomogło, sorry za głupie pytanie w takim razie ^^'.

Mam za to inne pytanie - przeglądając solucję okazało się że praktycznie wszystkie questy z pierwszego rozdziału, których nie da się podjąć później - minąłem (chyba z wyjątkiem uleczenia orka), a poza tym aktywowałem 4 rozdział więc wszędzie pojawiło się od cholery jaszczuroludzi i orków podczas gdy ja nawet nie wiedziałem o tych innych lokacjach które należy zwiedzić w 3 rozdziale jak pustynia adanosa i do niej się jeszcze nie zapuściłem. Co powinienem zrobić w tej sytuacji? restart gry i wybijanie każdego orka pojedynczo to jedyne opcje? Spędziłem ogrom czasu w tej grze i teraz jestem w punkcie gdzie pominąłem za dużo contentu żeby na spokojnie móc iść do przodu. Wszystkie savey są nadpisane już w 4 rozdziale, a poziom trudności normalny.

PS: mod robi beznadziejną robotę pod względem wskazywania gdzie są główne wątki fabularne osobom które grają pierwszy raz i nie siedzą na solucji :(
 

xardars

xardars

Użytkownicy
posty48
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Shirav, te questy które pominąłeś a które trzeba było zrobić wcześniej to przepadły ale to nie znaczy, że masz po grze. Co do pustyni adanosa to nie problem bo można ją zrobić kiedy ma się ochotę ja sam robię ją właśnie w 4 rozdziale. To wymagająca lokacja. Co do innych lokacji to wymień dokładnie bo nie wiadomo co zrobiłeś a co nie i gdzie dokładnie pojawili się ci orkowie i jaszczurki? i dlaczego to jest problem? Przecież możesz ich wybić. Opisz dokładniej co jest nie tak to pomogę :)
 

xKondziox

xKondziox

Użytkownicy
posty358
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy

Post połączony: 2018-11-15, 22:39
Jest ktoś wtajemniczony w to ile rzadkich roślin trzeba zostawić sobie do zadań ? Chodzi o Szczawie , smocze korzenie itp.
Ponawiam :D
 

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty287
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@xKondziox to wszystko zależy od gildii którą grasz. Są questy w których szczaw jest konieczny niezależnie od gildii (np. wyleczenie Kła), a są także specyficzne dla danej gildii (np. mikstura, której przepis musisz ukraść dla Bractwa u magów ognia). Generalnie w grze jest wyraźnie więcej szczawi niż np. smoczych korzeni+trolestów (grając pod siłę) lub goblinich jagód+trolestów (grając pod zręczność). Nie wiem jak to wygląda u magów. Ja zawsze mam kilka szczawi w zapasie

Post połączony: 2018-11-17, 23:19
@Shirav proponowałbym ci cofnięcie się do pierwszego (ewentualnie drugiego rozdziału). W drugim rozdziale prawie wszystko można zwiedzić (za wyjątkiem bodajże jaskini bólu, leża Masjaf oraz Irdorath i zaginionej wyspy.
Co należy i kiedy zaliczyć, żeby nie skopać rozgrywki (część zadań jest krytyczna inne nie, ale wywaliło mi kolor):
Spoiler

Rozdział 1

1. Opiekunowie
Na początku gry zgadzamy się na propozycje opiekuna jeżeli nie chcemy stracić sporej ilości nowych zadań oraz sprzętu.

2. Pancerz najemnika dla Jessego
Wykonaj przed rozdziałem 4, w przeciwnym razie umrze. Zdarzają się przypadki, kiedy umiera i w rozdziale 3.

3. Jak się dostać do miasta Khorinis
Jest szansa, aby zdobyć dodatkowe doświadczenie i premię do zręczności, jeśli przejdziesz poprzez wieżę Jacka do Skipa, porozmawiasz z nim, a potem popłyniesz do Laresa. Ponadto, jeśli znajdziesz sposób na wydostanie się z miasta z pominięciem Lothara, możesz podążać standardowymi ścieżkami, ale najlepiej wykonać zadanie „Zioła dla Constantina” + powiedzieć Lesterowi, że zadziałało. Najprostszym sposobem na wydostanie się z miasta bez rozmowy z Lotharem jest wspięcie się na dach domu Matteo za pomocą toalety, skąd wskakuje się na łuk przed magazynem, a następnie na ścianę, ze ściany - poza miasto.

4. Człowiek z opaską na oku
Musimy oddać Gregowi ubrania od Lobarta, zanim dotrzemy do miasta poprzez strażników. Następnie wykonać wszystkie zadania z Gregiem do Jarkendaru, a także „przez przypadek” nie sprzedać jednego z przedmiotów ze skarbów (złote naczynie lub srebrny puchar).
Lepiej nie rozmawiać z Erolem w jego domu o potworze morskim zanim nie wykopiemy skarbu z wyspy

5. Węgiel dla Carla
Musisz wziąć i wykonać to zadanie przed ukończeniem „Droga do górnego miasta”, inaczej w rozdziale 3 nie będziesz mógł zaprosić Carla do swojego obozu.

6. Zupa dla Farima
Misję należy wykonać w rozdziale 1 aby Farim nie umarł.

7. Torba pełna rudy
Zadanie wykonujemy w rozdziale 2, ale dostajemy je w rozdziale 1 i w tym wypadku należy przyjąć propozycję Węża bez żadnych negocjacji.

8. Zarzut Parlana
Musisz mieć 15 retoryki i dostać się do klasztoru przez dach – po prawej górą od wejścia. Następnie należy zagadać do Parlana.

9. Dołączenie do gildii złodziei i zabójców
Jest to możliwe tylko do momentu, w którym staniesz się nowicjuszem jednego z Bóstw (z wyjątkiem zabójców, wtedy ciągle możesz do nich dołączyć jako adept ciemności).
Dołączając do gildii złodziei najlepiej wybrać drogę pokojową aby nie płacić złota za naukę.

10. Zabicie Lehmara
Przed zabiciem Lehmara należy najpierw zrobić dla niego misję z zabiciem strażnika magazynu portowego. Ponadto należy wyciągnąć z niego jak najwięcej korzyści:
quest od Parlana, pożyczyć 1000 złota, wykupić miksturki many oraz reszty fantów wedle uznania, kradzież księgi długów

11. Znudzony Jasper
Zadanie należy wykonać przed rozpoczęciem wątku gildii zabójców

12. Dziennik Vatrasa
Musimy mieć 20 retoryki aby Cassia powiedziała nam o Ramirezie i aby Ramirez nam go sprzedał za 100 złota. Jeśli mamy 30 retoryki to odda za darmo (oszczędzamy w sumie 5000 złota).

13. Dołączenie do Bractwa
Jeśli wyślemy Gallahada do ratusza wcześniej niż oddamy przesyłkę Lariusowi, to on nie przyjdzie do nas (i po rozmowie z ogrodnikiem), będzie zawsze wychodził Gallahad. Dlatego wstąpienie do obozu Bractwa nie będzie działać.

14. Zadanie Gallahada
Wykonaj zanim wsadzisz Fernando do więzienia. Szczególna uwaga poświęcona jest misji u Gerbandta - odnoś się do niego z szacunkiem (Panie), są ramy czasowe zadania „Spotkanie w karczmie”, idziemy tam tej samej nocy, w której podjęliśmy misję. Oddaj listy do Lariusa w godzinach od 12 do 13, inaczej nie uda się.

15. Względy Cantara, Ochrona dla Sary
Musisz wydać Sarę aby pomyślne ukończyć linię zadań gildii kupców. Zadanie ma określony czas (należy wydać Sarę w ciągu dwóch dni).

16. Narzędzia Mattea
Przy pierwszej rozmowie należy przejść przez wszystkie dialogi aby uaktywnić misje. Misję zrobimy w rozdziale 3 ale musimy ja aktywować najlepiej od razu jak będziemy mogli rozmawiać z mistrzami.

17. Żywy lub martwy
Należy wziąć wszystkie listy gończe i od razu wszystkie przeczytać żeby pojawił się wpis w dzienniku dopiero później zabić tych bandytów.

18. Facet bez dziury chodzi ponury
Pamiętaj, aby odebrać Sonię w 3 dni, w przeciwnym zawalisz questa. Należy wykonać przed Jarkendarem. Polecam także poczekać z tym zadaniem aż osiągniemy 20 retoryki wtedy zapłacimy tylko 1000 złota.

19. Głodny skazaniec
Wykonaj przed rozdziałem 2, w przeciwnym razie umrze. Najlepiej wysłać go do klasztoru (dać 1000 złota). Nie zapomnij go później odwiedzić.

20. Niespodziewane spotkanie
Wykonaj przed rozdziałem 2, w przeciwnym razie umrze, a ty stracisz część zadań w mieście orków.

21. Syn marnotrawny
Przegapienie tego questa w Rozdziale 1 sprawi, że nie dostaniemy go w następnych rozdziałach. Uniemożliwi to przyszły handel z Holgerem. Questa możemy dostać po godzinie 20 kiedy Holger jest w wielkiej sali w klasztorze.

22. Zakazane pastwisko
Odbywa się to przed dołączeniem do gildii, a konkretnie koniecznie trzeba wziąć to zadanie, a następnie, jako jeden z testów Torlofa, wybrać „pozbycie się strażników na farmie Bengara” i dopiero po zabiciu 2 strażników i oddaniu questa Torlofowi, Bengar będzie musiał się zgodzić.

23. Nowi myśliwi
Talbin może zostać zaproszony do Gildii Myśliwych lub do twojego obozu.

24. Ranne zwierzę
Konieczne jest, aby przynieść lekarstwo na czas (w ciągu dwóch dni), w przeciwnym razie Kieł umrze.

25. Bezgraniczna potęga
Musisz porozmawiać z Hokurnem na farmie Onara przed rozdziałem 4.

26. Nieziemskie sny
Wątek z Loa zaczynamy w rozdziale 1 po obejrzeniu jej tańca. Nie bierz nagród za mini-zamówienia Loi, nie korzystaj z usług Nadii. Po rozmowie w latarni, zejdź na dół i idź za latarnię morską aż Loa zagada.


Rozdział 2

1. Torba pełna rudy
Jeśli masz ponad 200 sztuk magicznej rudy, po przywołaniu Alepha, ale przed wykopaniem skarbu i zdecydujesz się oddać ją od razu Wężowi i / lub Snipesowi, to nie będziesz w stanie wykopać skarbu w przyszłości.

3. Usługa dla Jory i Receptura Nefariusa
Zadanie „Receptura Nefariusa” jest dostępne tylko wtedy, gdy zwróciłeś Płomień Eligora (+15 do ochrony od ognia), ale nie masz możliwości, aby go odkupić. Daje ona +15 do ochrony przed magią.
Poza tym opcja kupowania stoiska od Zurisa jest nieopłacalna, ponieważ w tym przypadku nie będziesz miał interesu z Grimesem i nie będziesz mógł go zaprosić do swojego obozu w przyszłości.

4. Informacje dla Salandrila (Business Fernando)
Dostępne po otrzymaniu klucza do przejścia do GD od Hagena i w najnowszych wersjach gry zostało przeniesione od Fernando do Salandrila. Weź go do rozdziału 3.

5. Pazury zębacza
Natychmiast po otrzymaniu questa „Polowanie na zębacze”, koniecznie porozmawiaj z Bilgotem.

6. Zapasy węgla na zamku
Dostępne tylko w rozdziałach 2 i 3, ponieważ w 4 kowal ucieka i ginie. Aby otrzymać ten quest wymagana jest umiejętność kucia.

7. Ucieczka Bilgota, Przewodnik Diega
Wykonaj przed rozdziałem 3 („Ucieczka Bilgota” można wykonać w rozdziale trzecim, jeśli z wyprzedzeniem poinformujesz go o śmierci przyjaciela).

8. Oblężeni i głodni / Zbawienna magia
Zadanie można wykonać i wykonać tylko wtedy, gdy Milten znajduje się w zamku, czyli w rozdziale drugim.



Rozdział 3

1. Pomocnik handlowy
Valerana można przyprowadzić do Lutero (najlepszy kandydat + książka o władaniu bronią od Valerana) lub zaprowadzić do swojego obozu.
Ważne: quest należy wykonać w rozdziale czwartym, w przeciwnym razie misja z Sarą nie pojawi się.

2. Rogi cieniostwora
Aby dostać zadanie musisz pokonać Bustera przed dołączeniem do jednej z głównych frakcji. Jeśli po tym dasz mu 5 monet to cena za rogi będzie wyższa.

3. Obawy Sagitty
Jeśli nie wykonasz w trzecim rozdziale, to w czwartym będzie martwa i nie będzie można jej zaprosić do obozu Bezimiennego.

4. Samotność i bezradność
Po ukończeniu tej misji Wilk nie może zostać zaproszony do twojego obozu. Dlatego musisz najpierw zaprosić go do obozu, a następnie powiedzieć mu o Bengarze.

5. Fałszywe udziały w kopalni
Lepiej nie wykonywać aż do rozdziału 5 i dopóki nie zostaniesz mistrzem gildii kupców i nie kupisz specjalnych towarów od Salandrila.

6. Należy pamiętać, że do 4 rozdziału jest konieczne:
- zrobić wszystko w obozie bandytów w Jarkendarze - większość bandytów umrze od orków.
- wykonać wszystkie misje dla piratów i najlepiej nie bić Francisa w  celu zdobycia klucza (chociaż te zadania zazwyczaj wykonuje się w 2 rozdziale) - od tego zależny jest udział piratów w wielkiej bitwie w R7

7. Kłopotliwe sąsiedztwo
Konieczne jest wykonanie przed rozdziałem czwartym, ponieważ Engrom umiera.


Rozdział 4

1. Złoto Scatty’ego
W jaskini za obozem piratów żyją bandyci. Zadanie może zostać wykonany tylko w rozdziale czwartym.

2. Artefakty starożytności, Świątynia Śniącego, Kryształy duszy
Konieczne jest wykonanie do rozdziału 5, ponieważ w rozdziale 5 Xardas znika. Nie dostaniemy Mory Ulartu, ani Maski Śniącego, ani mikstury z kryształów dusz.

3. Okręt dla Silvia
Zostawiamy Silvio przy życiu w czwartym rozdziale.

4. Rogi cieniostwora
Rogi przekazujemy maksymalnie do rozpoczęcia rozdziału 5.


Inne

1. Pierścienie paladynów można przekazać Hagenowi tylko jeden raz – należy zebrać ich jak najwięcej. Za każdy pierścień jest 250 doświadczenia.

2. Nie można zabijać orków w zbroi wojownika lub łowcy orków, a także w szacie szamana. Jeśli zabijesz ochrona przed orkami przestanie działać i zaatakują cię. W ten sam sposób ulu-mulu przestaje działać jeśli zabije się orka.

3. Broń wielkiego myśliwego
Zadanie czwartego opiekuna nie powinno być zakończone, dopóki nie ukończysz tego zadania, ponieważ wizyta w miejscu, w którym można wykonać kuszę odbywa się tylko jeden raz.

4. Fort Azgan, Problemy Raine’a
Można go dostać i wykonać tylko dopóki nie dasz Ferdinandowi srebrnego pucharu.

5. Leże Masjaf
Przed wejściem do leża nie zapomnij zabrać ze sobą Gonzaleza. Zdecydowanie zaleca się wykonanie kopii zapasowej przed odwiedzeniem lokacji z leżem, ponieważ wyjście z niej jest możliwe dopiero po ukończeniu dużego łańcucha zadań i zabiciu bardzo silnych bossów.

6. Miasto Orków
Po zdobyciu Ulu-Mulu otwiera nam się droga do miasta orków.
Najpierw szukamy Farroka i bierzemy od niego quest na zbieranie reputacji „Orkowy najemnik”, w którym będziemy musieli zdobyć ponad 80 punktów reputacji u orków żeby uzyskać dostęp do Ur-Thralla. Bierzemy od orków wszelkie możliwe zadania. Najważniejsze 3 questy są od szamana Khosh-Nara a konkretniej ostatni „Mroczne Rytuały”. To zadanie musi zostać wykonane przed ukończeniem questa na reputację i uzyskaniem dostępu do Ur-Thralla. Nie zaleca się zabijania orków podczas aktywnego zadania na zbieranie reputacji, ponieważ za każdego zabitego orka obniża się jej poziom.
Po ukończeniu „Mrocznych rytuałów” i uzyskaniu dostępu do Ur-Thralla, pytamy go o Świątynię Śniącego. Wódz jeszcze nam nie ufa i powie, że to nie nasza sprawa. Teraz trzeba ruszyć zadanie „Zaginieni ludzie”, które daje Garond. Po ruszeniu tego questa Ur-Thrall będzie miał linię dialogową na temat więźniów. Ten dialog doprowadzi nas do kopalni Orków. Prosimy Ur-Thralla, aby dał nam do niej dostęp. Zapytani, dlaczego tego potrzebujemy, mówimy, że chcemy porozmawiać z więźniami i że mogą oni mieć informacje na temat paladynów (wymagana jest tutaj 50 retoryki). Ur-Thrall da klucz do kopalni Orków.
Przechodzimy kopalnię i kończymy wątek. Zabijamy demona i strażnika sfery. Później idziemy do Ur-Thralla i zagadujemy o Świątynie Śniącego. Powie, że bezi jest wspaniałym wojownikiem i da klucz do świątyni. Lecimy ze świątynią zabijmy nekromantę i biegiem do Ur-Thralla. Nagroda orkowa zbroja. (lub szata szamana, jeśli jesteś magiem), potem pojawi się dialog na temat Doliny Cieni. Od tej pory już wiadomo przechodzimy dolinę i koniec.

Zadanie Dziwny klucz: jeśli oddasz Garondowi wiadomość Ur-Karrasa, jak najszybciej zabij Orka-gońca

Jeszcze jedno: jeśli zaglądasz do każdej dziury, zbierasz wszystko, kombinujesz to aż tak bardzo nie potrzebujesz ciągle zaglądać do solucji. Czasem tylko wystarczy zapytać o konkretną rzecz na forum.
 

Shirav

Shirav

Użytkownicy
posty7
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@xardars Próbowałem teraz iść po bagiennego smoka ale mocno zdołowało mnie to że Ciphera i Roda trzeba tutaj ratować przed jaszczuroludziami bardziej niż oni ci pomagają xD.
Ogólnie niby mogę pokonywać tych orczych hersztów odciągając ich po jednym ale to zaczyna wyglądać na zabawę która strasznie dużo zabierze czasu, a dać no to w sumie mało da. Mam lekką zbroję łowcy smoków +5 i pierwszą lepszą zdobędę dopiero ubijając smoki, a i z nią nie mam pewności czy proces odorczania Khorinis będzie przyspieszony. Kolejna broń niby nie jest aż tak oddalona - wymaga 28 siły i to jest najlepsze na co mogę liczyć przed zdobyciem krwi smoka wg. przepisów Benneta więc po sporej ilości odciągniętych orków raczej by się dało ją założyć no ale i wtedy to raczej wyglądałoby jak kontynuacja tego samego żmudnego grindu z nieco lepszą bronią niż krok milowy typu walka z ścierwojadem w gothicu 1 mając już pierwszy pancerz xD. Robię kompoty i mikstury różnego rodzaju, broń ostrzę, a zbroję przekuwam - raczej do porad wszystkich które znalazłem się stosowałem (poza solucją do której dopiero teraz zajrzałem).
Jeżeli miałbym jakieś pytanie to chyba o jakieś itemy które mogłyby pomóc w rozgrywce - z solucji ogarnąłem że da się zdobyć ulu mulu, a więc dałoby się chodzić bez problemów po GD, co pomogłoby w questach i expieniu. Poza tym jeżeli jakieś inne bardzo pomocne itemki istnieją które zwiększałyby staty czy przede wszystkim odporność to byłbym bardzo wdzięczny ^^. Zdołował mnie też opis questu z 1 rozdziału który daje jakieś berło przyzwania swojego smoka - brak tego zgadywałem że będzie odczuwalny xD.

@darek0100 dzięki za tę listę, zapiszę ją na wypadek ponawiania gry ale patrząc na to ile dziesiątek godzin już na niej spędziłem nie wiem czy będę w stanie to zrobić - chyba że na poziomie prostszym od normalnego.
 

darek0100

darek0100

Użytkownicy
posty287
Propsy39
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Shirav skoro grasz łowcą smoków to po co ci berło do przyzywania smoka - to dla maga. Ulu-mulu musisz zrobić - bez tego ani rusz
 

Shirav

Shirav

Użytkownicy
posty7
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem jak to berło działa ale skoro nie mogę go użyć to i mniej boli - poza ulu mulu jest coś jeszcze ważnego do zdobycia?
 

xardars

xardars

Użytkownicy
posty48
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Shirav nie odpisałeś jakie lokację masz ruszone. Z tego co wygląda nawet nie ruszyłeś wątku orków ani assasynów a to podstawa moim skromnym zdaniem. do tego masaaaa pobocznych questów. Zrób też wszystkie misję dla gildii pobocznych: kupców, myśliwych i zabojców. Jak już z tym wszystkim się uporasz to idź na pustynie adanosa. Teraz dopiero po tym wszystkim zajmij się ubijaniem smoków. Dla podpowiedzi podam, że ja jestem na poczatku 4 rozdziału mam za sobą las assasynów wątek orków a z tym doline cieni i teraz robię pustynie mam 400 zręczności i 100% łuk.
Myślę, że na smoki dopiero z takimi statami można się wybierać. Poprawcię mnie jeśli się mylę
 

Cruc

Cruc

Użytkownicy
posty668
Propsy236
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jeśli oddałem Wężowi rudę to mam już po zadaniu dotyczącym własnej kopalni?
 
while (!success) try{...}

Najlepszy modder od gothic multiplayer - polecam pytać go o wszystko!

Bobo0

Bobo0

Użytkownicy
posty14
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy to normalnie ze taki zwykły szkielet-łucznik do mnie zagadał jak poszukiwacz i nałożył klątwę? Było to w zawalonej kopalni(tam gdzie jest sfera wody).

Gdzie znajdę księgę dla tego orka w zamian za dziennik?
 

Hatton

Hatton

Użytkownicy
posty296
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@Hatton tak, jeśli wybrałeś naukę magii jako nagrodę u Gallahada

Wybrałem naukę magii u niego. U kogo mogę się jej zatem nauczyć? (regeneracji many) Czy właśnie u niego?

Edit: właśnie sprawdziłem. Jako paladyn u Gallahada MOŻNA nauczyć się regeneracji many. Aczkolwiek kosztuje to 20 PN + 15k złota.

Dzięki
Hatton
 
Daj Propsa jeżeli pomogłem :)

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Bobo0 retoryka chyba, w kufrze fernando

Post połączony: 2018-11-18, 00:58
@Cruc Ja pamietam ze trzeba im oddać i powiem mowisz ze ile pociagnał chlania na tej marnej rudzie a u Ciebie zarobią i nie muszą zasuwac jak niewolnicy
 

Shirav

Shirav

Użytkownicy
posty7
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
W mojej rozgrywcw ani razu nikt jeszcze nie wspomniał o jakichkolwiek asasynach, wlasnie o tym mowie - te wszystkie dodatki modowe sa tak skryte ze osoba normalnie pogrywajaca pierwszy raz srednio ma szanse je zauwazyc.
Pojde tam, dzieki ;X
 

MrTLord001PL

MrTLord001PL

Użytkownicy
posty246
Propsy25
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mam problem. Zdobyłem szpon beliara , chce wykonać misje z mola urtara tyle że problem jest taki że wogóle zadanie nie pojawia mi się w dzienniku , a jak próbuje poprosić beliara o pomoc (nekro) to nie mam żadnej obcji. Czy ktoś wie dlaczego tak się dzieje? Dodam że zebrałem już wszystkie sfery no ale przed rozmową wyrzucam je i dalej to samo. Jak by ktoś mógł to niech poda jak można to przez GVE to naprawić.
*Problem rozwiązany*
 
Ukończone modyfikacje:
Gothic 1 Mroczne Tajemnice
Returning 1.2 : Bardzo łatwy
Returning 2.0 + AB : Mieszanka łatwy (staty) + trudny (ogólna rozgrywka)
Returning 2.0 + AB (S&C) : Koszmar (ze wszystkimi utrudnieniami [200% defa hp i ataku])
Mody w trakcie przechodzenia:
Luźne granie w AB (testowanie nowych aktualizacji)
Oczekiwane mody:
Goetja
Dzieje khorinis

xardars

xardars

Użytkownicy
posty48
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Shirav słuchaj no masz tutaj link do solucji https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1497870430  i tam wszystko krok po kroku masz opisane. zrób to o czym pisałem a potem bierz się za smoki.

PS. Poczytaj dokładnie o wątku orków bo łatwo to zepsuć i nie martw się, że słaba postać czy coś bo właśnie krok po kroku będziesz ją koksał. Ten mod jest przeogromny i do smoków ci jeszcze bardzo daleko.
Miłego grania :)) jak coś to pytaj, ten mod jest cholernie rozbudowany i  każdy ma ciągle jakieś problemy :)
 

zeddicus94

zeddicus94

Użytkownicy
posty523
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie w AB jest miasto orkow?
 


0 użytkowników i 17 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry