@quentin123 w tym wszystkim najbardziej kuszy szkoda, te misje to tam pal licho.
To prawda, że głupie jest to, że należy przeczytać całą solucję zanim zacznie się grać, choć w wielu przypadkach wystarczy myślę przeczytać poradnik - co zrobić, żeby nie zepsuć sobie gry. Mamy i wersję polską i rosyjską, linki poniżej (rosyjski jest troszkę precyzyjniejszy):
http://bractwospolszczenia.pl/showthread.php?tid=541https://rpgrussia.com/threads/kvesty-i-dr-igrovye-momenty-kotorye-legko-propustit-zavalit-po-neznaniju.12000/aż tak sobie nie spoilerujemy gry, a wiemy na co uważać.
@Puma127 oczywiście, że Ciężki Pancerz ŁS jest lepszy, nie wiem czemu ci nikt o tym nie wspomniał, to jest główna przewaga ŁS nad innymi frakcjami pod siłę, że może mieć swój główny pancerz już w R3, a nie w R5 jak inni (kiedy ma się już zazwyczaj pancerz z zaginionego brata).
Zasada jest prosta - wchodzisz do doliny cieni, lecisz od razu uklepać Dakata, opróżniasz wszystkie skrzynie, czytasz "Moc rudy" i lecisz od razu do Benneta po zbroję, później wracasz i robisz całą resztę DC.
@dede czyli jednak, po czasie stwierdziłeś, że czary lecznicze lepsze od walecznych
Teraz pasowało by wywalić wpis z działu Solucja+porady na start, bo czary lecznicze jednak mają sens

Ja sobie zacząłem niedawno grę też pod zręczność ale palkiem, oni mają jeszcze lepsze runy lecznicze, no i przede wszystkim święty płomień, zobaczymy jak wyjdzie bo dopiero R1 kończę
@Dudeus Irh'Thar. Odporności uczy Gonzales po pewnym etapie misji - zaginieni nowicjusze