Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8831987 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8831987

Odpowiedzi 37317

dede

dede

Użytkownicy
posty146
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
No to jeszcze jedno pytanie bo mi sie przypomnialo bo wielu lata i szuka mleka, po co mi ono bedzie potrzebne? Tylko bonusy z ciast czy zupy?


Edit. Czy oplaca sie marnowac szmaragd na stalowy pierscien? Niby 10 zreki to duzo Czy poczekac na zlote czy z rudy bodajze?


Jak moge zabijac niesmiertelnych kamiennych straznikow po otwarciu przejscia do pustyni adanosa, mlot adanosa nie dziala
 

ksiazeeek

ksiazeeek

Użytkownicy
posty112
Propsy8
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
@dede Szmaragdów trochę w grze znajdziesz więc raczej się opłaca, jeśli brakuje ci do lepszej broni
Strażników będziesz mógł zabić w pewnym momencie wątku pustyni Adanosa
Mleko chyba tylko do ciast na siłę, ale głowy nie dam
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Nie opłaca bo nie znajdziesz ich na tyle aby pozwolić sobie na  stalowe na złote  już tak  i z rudy magicznej ale stalowe nie
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

filipolski

filipolski

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak mogę się dostać do krypty Inubisa za farmą onara ? z tego co widziałem było już takie pytanie ale z odpowiedzią żeby wcisnąć 2 przyciski, ja widze z kolei 2 otwory do zamka przy których postać mówi że brak jej odpowiedniego przedmiotu. Co jest wymagane do wejścia do krypty ?
 

Nubuku

Nubuku

Użytkownicy
posty99
Propsy4
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
"klucze" od Hagena, w V rozdziale dostaniesz z tego co pamiętam
 

Slesh

Slesh

Użytkownicy
posty23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem z Matteo. Mianowicie nie mam opcji dialogowej, żeby oddać mu narzędzie do robienia biżuterii.
 

filipolski

filipolski

Użytkownicy
posty12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jak wykonać questa, Strzał w Dziesiątke od wilka ?
 

seba290669

seba290669

Użytkownicy
posty72
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Da się grać normalnie i bez problemów jako kusznik?
Nigdy tak nie grałem- nawet w podstawce.
 

dede

dede

Użytkownicy
posty146
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Slesh prawdopodobnie nie wziales od niego questa w 1 rozdziale
@filipolski za kuchnia tekhli masz 3 tarcze, przyjdz jakos z rana, zeby nie bylo tam dara lub corda bo zamiast trafic w tarcze trafisz w ktoregos z nich. Celuj troche ponizej dychy, a miejsce z ktorego strzelac masz tam wyznaczone, jesli zaliczy Ci tarcze powinienes dostac 50 expa (noo ale tutaj exp moze byc tez zalezny od poziomu nabktorym grasz ale bw)

@seba290669 jak nie sprobujesz to sie nie przekonasz xd.  Imo lucznik wieksza frajde sprawi
 

bassarka84

bassarka84

Użytkownicy
posty37
Profesjabrak
  • Użytkownicy
witam, kolejny raz probowałem przejść Bagno aby zobaczyć czy po zabiciu demona dostane zgode na wejscie do kopalni orków.. niestety jak poradziłem sobie za szkieletami i zombie tak z demonem nie daje rady (gram na trudnym) machnie reką 3 razy mnie zabija... jak spróbuje go odsunąc od srodka sali blizej wyjscia z jaskini z nadzieja ze uda mi sie go zbugowac to wtedy nie zabieram mu wogóle HP... Mam pytanie czy jesli pomoge magowi wody w znalezieniu przepisu jakiego chce na eliksir (zadanie magia guru) to czy on mi pomoze w walce z demonem? chyba ze jest jakis sposób na pokonanie demona samemu, nie mam postaci jakiejs napakowanej ( 2100 HP, 90% 2H miecz zakonu ( 297 dmg), siła 250 pancerz rycerza)
 

dede

dede

Użytkownicy
posty146
Propsy10
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak to jest z Cantharem najlepiej go zabic w 5 rozdziale jak w r1? mam 2 rozdzial zrobilem save, stracilem ok 30min zeby zostac przywodca mordercow (zbroja lipna) wiec tak mysle, ze sie nie oplaca tak wczesnie Canthara zabijac i tracic kase od Halvora
 

Adu

Adu

Użytkownicy
posty92
Propsy3
  • Użytkownicy
Halvor zacznie skupywac od Ciebie znowu jak zabijesz przywódcę zabójców. Czyli skończysz ich cały wątek
 

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty373
Propsy66
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@bassarka84 mag wody ci nie pomoże, orkowie by ci pomogli ale o ile dobrze pamiętam, to ty zawaliłeś sobie misje u orków i musisz sam.
No to odpalasz sobie filmik który masz na samym dole tej stronki:
https://rpgrussia.com/threads/gotika-2-vozvraschenie-2-0-imennye-i-geroicheskie-monstry.8782/
tu masz spis wszystkich bossów, ale na dole masz filmiki jak poradzić sobie z niektórymi Bossami, także i z tym demonem.

No i dawaj w końcu znać czy cię ten Ur-Thrall wpuścił :D
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

darel666

darel666

Użytkownicy
posty44
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie mogę znaleźć bryłki czarnej rudy ? Jestem w drugim rozdziale i potrzebuje jej trochę do questów w mieście orków (obecnie mam ze 4 kawałki)

Przy okazji: mogę ubic wszystkie orki przed wejściem do ich miasta oraz te które są w takiej jaskini za mostem niedaleko jednego z ich totemów ?
 

ModziarzPL

ModziarzPL

Użytkownicy
posty44
Propsy5
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Jakie są wymagania i gdzie kieruje ten portal na Pustyni Adanosa?
 

BUMCYKAFYSZ

BUMCYKAFYSZ

Użytkownicy
posty235
Propsy19
Profesjabrak
  • Użytkownicy
jeśli chodzi o zaginionego brata to masz tu spis z solucji
Aby przejść do nowej lokacji musimy mieć szpon Beliara przy sobie i spełnić pewne wymagania, tj:
- zdrowie: nie mniej niż 2000 i nie więcej niż 7500;
- siła/zręczność: nie mniej niż 350 i nie więcej niż 850;
- mana: nie mniej niż 800 i nie więcej niż 2500.
Mając główne atrybuty w tych zakresach możemy przejść przez portal. Należy pamiętać również, że miejsce to jest wypełnione bardzo silnymi przeciwnikami i byłoby dobrze mieć duży zapas mikstur i śpiwór;)
Nie będziemy mogli opuścić tej lokacji aż do ukończenia głównego wątku.
Po przejściu przez teleport znajdujemy się w nowej lokacji i zaczynamy od porozmawiania ze szkieletem o imieniu Ile'Sil. Dowiadujemy się co nieco o jego historii i jego zaginionym bracie. Mówi nam również o bestii która go zabiła. Tak więc opuszczamy go i kierujemy się w kierunku tunelu gdzie zabijamy bosa pełzacza - winowajcę tragedii Sil'a. Wracamy i informujemy nowego znajomego, że zabiliśmy bestię, która go ukatrupiła, po czym kontynuujemy naszą wędrówkę po tej krainie aż do cmentarza gdzie spotykamy bosa zombi i kilku jego kumpli.
Jeśli chcemy walczyć z samym bosem, możemy po zabiciu pełzacza przyjść tutaj, zabić słabsze zombi i dopiero porozmawiać na temat pełzacza z Sil'em i wówczas pojawi się nam główny bos zombi. Walcząc z nim nie możemy wyjść poza teren cmentarza bo zginiemy i również nie możemy zaatakować aż on sam się nie uaktywni. Po zwycięskiej walce i zabraniu klucza z piersi umarlaka, możemy już otworzyć skrzynię i zabrać fanty i wrócić do naszego kumpla informując go o postępach. Po czym wracamy na małą arenę obok cmentarza i naciskamy na mały cokół i wokół nas pojawiają się mag i wojownik szkielet. Przy ładnej muzyce walczymy z wojownikiem w ciągu dnia a z magiem w nocy. Kiedy jeden z nich zginie to drugi już nie powinien być problemem.Można skorzystać z kamienia obok kolumn jeśli jest się łucznikiem albo magiem. Po walce naciskamy kolejny raz na piedestał i dziennik informuje nas, że zauważyliśmy pewnego rodzaju wgłębienie z inskrypcjami w nieznanym nam języku. Wracamy do Sil'a i mówimy mu o tym a on każe nam umieścić wcześniej zdobyty "klucz" na piedestale. Robimy to i po lewej stronie na wzgórzu pojawia się
blask. Idziemy to sprawdzić bo z natury jesteśmy bardzo ciekawscy.
Zauważamy zjawę i znów czekamy aż ona sama zaatakuje nas. W trakcie walki przeciwnik zniknie nam kilka razy i pojawią się białe ogniki, które musimy szybko zabić bronią ręczną ponieważ po pewnym czasie zmienią się w szkielety i będą trochę groźne:) Po walce pojawi się wpis w dzienniku, czytamy i otwieramy ekwipunek i naciskamy na duszę Ile'Sil'a "stone soul". Musimy być wewnątrz areny ostatniej walki. Obok nas pojawia się znajomy szkielet. Rozmawiamy z nim dwukrotnie i wspinamy się ścieżką ku świątyni na wzgórzu. Po drodze spotykamy trzy kolejne mocne szkielety i zamkniętą bramę. Stajemy przed nią. Sil zagada do nas i powie, że poczeka na nas po drugiej stronie a my mamy sobie wykombinować jak przejść. Jedynie co możemy zrobić to nacisnąć na piedestał. Obracamy się i widzimy płonące drzewo na wzgórzu a obok niego mały niegroźny płonący kamyczek. Podchodzimy ścieżką, robimy sava i czekamy aż nas golem sam zaatakuje. Najgłupsze miejsce na walkę o czym sami się raczej przekonacie.. Możemy sobie trochę poćwiczyć latanie. Trzeba walczyć wokół drzewa i mieć na uwadze, żeby nie spaść i żeby golem również nie spadł ponieważ zrespi się. Zabieramy serce i stawiamy na cokole po czym przechodzimy przez bramę, dwa długie skoki nad lawą, w lewo do góry i widzimy naszego kumpla. Rozmawiamy i naciskamy na trzy "korzenne przyciski" na kamieniach, po czym za każdym razem musimy stoczyć walkę z przeklętym druidem i dwoma również ohydnymi wargami. Zabieramy z ciał nasiona i kładziemy na kamieniu w centrum kręgu. Powyżej na polance pojawił się kolejny przeciwnik - golem z drewna, który nie jest zbyt wymagającym przeciwnikiem oprócz tego, że ma 75 tysięcy życia i czasem przywołuje przeklęte trzy wilki. Po walce idziemy dalej, przeskakujemy lub przelatujemy nad rozpadliną i rozmawiamy kolejny raz z Sil'em.
Musimy teraz stoczyć pojedynek z trzema przeciwnikami. Z każdym z nich będziemy walczyć indywidualnie aż zejdzie im życie z 40 do 10 tysięcy. Nie możemy opuszczać tego miejsca jak również każde kolejne uderzenie poniżej 10 tysięcy będzie nas uśmiercało. Żeby zacząć pojedynek musimy stać przed nimi pośrodku. Po trzech walkach będziemy musieli się zmierzyć ze wszystkimi naraz ale będą mieli tylko 10 tysięcy życia. Nic trudnego.
Po walce idziemy schodami i spotykamy Sil'a który mówi, że kolejną bramę otworzymy przy pomocy kamiennych przełączników. Jest ich 8 więc kombinacji trochę będzie ale obok znajdziemy wskazówki na kamiennych cokołach znanych nam z Jakendaru. Tak więc, stojąc na jedynym kamieniu pomiędzy przełącznikami podaję kolejność w prawo:8 1 4 2 5 7 6 3.
Poniżej link do lepszego naświetlenia:
https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/50c66cba89376851
Otwiera się brama i rozmawiamy z kumplem po czym wchodzimy do środka. Zabijamy kilka szkieletów i idziemy dalej aż spotykamy Chel'Drak'a siedzącego na tronie i czekającego na nas. Walka nie jest trudna bo gość za długo czekał i przez siedzenie zapomniał jak się biega. Zabijamy i otwieramy skrzynie obok tronu. Idziemy teraz do kolejnego pomieszczenia z chramem Beliara i w środku spotyka nas niespodzianka. Dotychczasowy kumpel okazuje się kimś zupełnie innym. Służył wraz z bratem Beliarowi i sam Adanos go tu zamknął a Chel był jakby jego strażnikiem. Tak więc zabijając poprzedniego przeciwnika oswobodziliśmy go i musimy teraz dokończyć robotę za Adanosa i go zabić ponieważ koleś potrzebuje naszej duszy by przywrócić bratu życie. Tak w skrócie.
Po walce na bocznych ołtarzach pojawiają się różdżka i szata dla maga. Oba przedmioty wymagają 1200 many by je założyć.
Następnie idziemy w górę aż do teleportu i otwieramy po drodze jeszcze jedną skrzynię.
 

R.Loos

R.Loos

Użytkownicy
posty373
Propsy66
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Gdzie mogę znaleźć bryłki czarnej rudy ? Jestem w drugim rozdziale i potrzebuje jej trochę do questów w mieście orków (obecnie mam ze 4 kawałki)

Przy okazji: mogę ubic wszystkie orki przed wejściem do ich miasta oraz te które są w takiej jaskini za mostem niedaleko jednego z ich totemów ?

Orków możesz bić, ale nie rób tego jeśli masz aktywną misję najemnik orkow.
Lokalizacja czarnej rudy w R2 (skopiowane od ruskich):
1. Skrzynia w kanałach złodziei za kratami.
2. Na kamieniu w ślepej uliczce w kanionie. Gdzie jest jeden ze skarbów.
3. Na wyspie za zrujnowanym mostem w drodze do domu strażników zmarłych. Leżąc za ścianą.
4. W skrzyni w Jaskini Drake'a na południowej plaży.
5. Na drugim piętrze wieży na zamku.
6. Na stole na ostatnim piętrze starej wieży Xardas.
7. W górach skarbów Feomatar.
8. Ferdinand daje, jeśli zrezygnujesz z nagrody za puchar.
9. W magazynie na skrzynce po prawej stronie od wejścia.
10. W magazynie 3 sztuki na podłodze za stosem pudeł, z których jeden to złoty kubek.

1. Khorinis
2-4. Jarkendar
5-7 Górnicza Dolina
8-10 Fort Azgan
 
Pół litra na dwóch jest dobre kiedy jedna osoba nie pije

xKondziox

xKondziox

Użytkownicy
posty358
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kogo czeladnikiem najlepiej zostać grając pod Zręke ? :D
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Harad to nie znaczenia kim będziesz nawet mag  najlepiej aby harada wybrał
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

xKondziox

xKondziox

Użytkownicy
posty358
Propsy16
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
A jakieś rady co do grania pod zręczność ? :D
 


0 użytkowników i 21 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry