Nieśmiertelnych Kamiennych strażników możesz zabijać jak masz koronę i berło adanosa jest za nich sporo expa. Odporności na ciepło uczy Gonzales w akcie 3.
Zadawaj konkretne pytania. Tu Ci wrzucam autotranslate z rpg russia na temat tego zadania.
Spoiler
Aby rozpocząć ten quest, musimy w pełni zdać Plateau Przedwiecznych zabić Crow i odebrać Szpon Beliara. W świątyni, gdzie zginęło Crow, w sali na prawo od wejścia, znajduje się magiczny portal. Jest "odkrywany" przez Pazur Beliara, tj. Możesz przejść przez portal tylko wtedy, gdy masz go w magazynie. W wersji 0065 pojawił się błąd: nie możesz przechodzić przez portal, poprawiając pazur (miecz) ulepszony przez duszę Senjak, a także Szczęść szóstego kręgu. W takim przypadku należy wstawić nieulepszony pazur marlina: wstaw ITMW_BELIARWEAPON_RAVEN
Przy użyciu szpilki w magazynie należy wejść do portalu. Pojawi się okno dialogowe z "log in". Wymagania dotyczące osiągów gg:
Zdrowie to nie mniej niż 2000 i nie więcej niż 7500.
Siła / zwinność z nie mniej niż 350 i nie więcej niż 850
many nie mniej niż 800 i nie więcej niż 2500.
Jeśli wartości swoich cech nie są w tych zakresach, nie możesz przejść, a gra napisze "jesteś za słaby, aby przejść przez portal" lub "jesteś zbyt silny, aby przejść przez portal". Należy pamiętać, że lokalizacja jest bardzo trudna i pełna potężnych potworów. Dobrze przygotuj się na to, bo wyjście z niego będzie na samym końcu. Zrobić / kupić więcej eliksir życia, czystej energii magicznej energii (jeśli jesteś magiem), przyspieszenie eliksirów, odtrutki, alkoholu (od choroby) ...
Mamy więc pazur Beliara i niezbędne cechy. Wchodzimy do portalu i znajdujemy się w nowej lokalizacji. Tuż przed nami znajduje się szkielet Ile'Sil. Rozmawiamy z nim. Wszystkie subtelności fabuły tego zadania nie doprowadzą, chodzi o to, że musimy znaleźć drogę poza miejsce, w którym się dostaliśmy. Oczywiście, miejsce jest pełne brudnych stworzeń, które tylko czekają na pożarcie nas. Ponadto lokalizacja jest pseudo legendarnym poziomem złożoności: na początku można zapisać grę tylko przy ogniu z Ile'Sil. Wtedy, gdy idziemy, pojawią się nowe punkty ochrony, głównie w tym samym miejscu, gdzie Ile'Sil czeka na nas. Od czasu do czasu sprawdzaj, czy można zapisać nowe miejsca. Dzięki temu możesz w ustawieniach gry włączyć opcję "pokaż tagi lokalizacji".
Więc po rozmowie podchodzimy warunkowo. Zabijemy starodawny drake i bladą suwak. Nie zapominaj, że w ścisłej walce z drakami możesz użyć bloku broni, jak w bitwie z NPC. Po suwaku aktualizujemy pamiętnik i możemy porozmawiać z Ile'Sil. Znowu wchodzimy w to piekielne miejsce. Spotkamy się z różnymi potworami - od znanych już starych drake, do shypospinesów (udoskonalonej wersji drake), szkieletów, ognistych jaszczurek ... Ale najpierw wyjdź z tunelu i wejdź na górę. Zobaczysz dużą kamienną platformę, na której będą szkielety. Zabij ich. W pobliżu miejsca znajduje się przejście na szczyt - nie ma już potrzeby, jest magiczna bariera, która po prostu nas zabije.
Idę w drugą stronę i wyczyścimy lokalizację potworów. Wcześniej czy później zobaczysz cokole, podobne do tych, które są aktywowane przez jednostki. Do tej pory nie potrzebujemy tego. Idź trochę dalej i wejdź na stary cmentarz. Zabij wszystkich zombie, a obok ściany będziesz czekał na pierwszego bossa - Arah'Ar. Ponieważ szef jest zombie, nie jest bardzo niebezpieczny, ale nadal ma dość tłuszczu na poziomie hp. Zabijemy go i zabieramy klucz z klatki piersiowej. W bagażniku znajduje się kawałek skamieniałego mięsa. Odwołujemy się do Ile'Sil. Mówi, że ten temat będzie wyglądał, ale teraz idziemy do tego cokołu, który widzieliśmy wcześniej.
Naciskamy na cokole, a przed nami pojawi się drugi boss - Księżyc i Słońce. Księżyc jest magikiem, słońce jest wojownikiem. Taktyka walki z nimi: gdy gra pisze "Słońce i Księżyc obok siebie na zawsze", nie możemy atakować żadnego z nich - po prostu nie otrzymają obrażeń. Kiedy "poranek minął, Słońce wschodzi", a na ulicy będzie światło - atakować Słońce. Kiedy nadeszła Noc, Księżyc wzbudził "- atakujemy Księżyc. To wszystko, po śmierci jednego z nich kończymy drugi bez problemów. Ponownie kliknij na cokole. Idziemy i rozmawiamy z Ile'Sil. On da nam kawałek, który przywieźliśmy mu wcześniej, wróć do cokołu i umieść go tam.
Wracamy na kamienną platformę nad tunelem, gdzie zabiliśmy szkielety. Będzie trzeci boss - duch. Taktyka walki z nim jest prosta: od czasu do czasu zniknie i nazywa dusze (światła), będziemy musieli je zabić w krótkim czasie, inaczej szkielety pojawią się w ich miejscu. W pozostałych, szef jest nieskomplikowany, głupi jak wszystkie duchy. Zabijamy go i zabierzemy mu kamień z duszą Ile'Sil. Otwieramy je. Pojawi się Ile'Sil. Po rozmowie z nim, skontaktuj się z nim ponownie. Pójdziemy z nim do zamkniętego wcześniej magią do góry. Zabijemy następną partię szkieletów. Mówimy. Naciskamy na cokole w pobliżu zamkniętych bram.
Odwróć się i idź do palącego się drzewa. Tam będziesz czekał na czwartego bossa - ognisty golem. Pokonaj go blisko drzewa, nie pozwól mu spaść lub uciec, w przeciwnym razie wróci do drzewa z pełnym hp. Zabijamy go, weź serce, postaw go na cokole. Otworzy się brama, musimy wspinać się po kamieniach przez lawę, a my będziemy twarzą w kółko kamieni. Mówimy z Ile'Sil. Na każdym z trzech stonehenges jest korzeń, klikając na który, pojawią się dwa demoniczne wilki i cholerny druid. Z kolei kliknij na korzeniach i zabij wszystkich wrogów. Od druidów weź nasiona i połóż je na kamieniu w centrum okręgu. Będzie piąty szef - golem z drewna.
Aby go zabić, wystarczy, jego cechy: chodzi powoli, czasami trzęsienia ziemi, czasami nazywa go trzema wilkami. Główna trudność szefa - jest bardzo gruba i z wielką ochroną. Zabij go, poruszając się i rozmawiając z Ile'Sil.
Przed nami czekamy na trzy szkielety, jeden z włócznią, drugi z mieczem jednorękim i tarczą, trzeci z personelem, każdy z 40.000 zdrowia. Zaatakują cię z kolei, jeśli zostawisz ich na 10 000 zdrowia, wycofają się i zmienią. Po trzech powtórzeniach atakują Cię trzydziestką trójkąta, a każde 10 000 zdrowia. Główną trudnością jest to, że nie należy zbliżać się do schodów prowadzących w górę, w przeciwnym razie umrzesz. Walcz na dziedzińcu przed schodami.
Zabij szkielety, wejdź po schodach i porozmawiaj z Ile'Sil. Musimy otworzyć bramę świątyni, aby to zrobić, musimy obrócić 8 kamiennych przełączników w odpowiedniej kolejności. Czytamy wszystkie kamienne cokoły zawierające wskazówki. Oto:
Spoiler, kliknij, aby otworzyć
Mówimy z Ile'Sil. Powie, że w zagadkach mówimy o bokach świata, tj. Na północ, na północny wschód, itd. Mówimy z nim ponownie. Trzecią z sekwencji jest przesunięcie przełącznika, który odpowiada kierunkowi południowo-zachodnim. Piąty musi przenieść przełącznik północy, a ostatni, ósmy, południowy. Jednocześnie przełącznik w pobliżu bramki znajduje się na północ.
Ogólnie zagadka jest intuicyjna i nieskomplikowana. Zimno kojarzy się z północą, światło ze wschodu, ciepło z południem i ciemność z zachowaniem na zachodzie. Wiedząc to, nie można odgadnąć poprawnej kolejności. Ale jeśli nadal nie chcesz myśleć, ale chcesz walczyć z szefami, a następnie pod spoilerem znajdziesz odpowiedź gotową:)
Spoiler, kliknij, aby otworzyć
Otwierając bramę, rozmawiamy z Ile'Sil i wchodzimy do świątyni. Zabijemy wszystkich nieumarłych i idziemy do pewnego pokoju tronu. Znajduje się szkielet, ale nie pokonaj go, ale idź trochę dalej, do zamkniętej kraty, aby rozpocząć walkę z nim. Jest uzbrojony w dwie osie, ale bardzo wolno idzie, co czyni go łatwym do zabicia przez magika lub łucznika. Jednak dla wojownika w bliskiej walce, jest bardzo silny, ponieważ powoduje wielkie szkody i nie odpowiada na ataki panów. Nie ma innych cech w walce z nim. Po zabiciu go, weź klucz z klatki piersiowej i idź do pokoju z posągiem Beliara. Tam, walcz z ostatnim boss-wojownikiem, a następnie zabierz doskonałe artefakty, które pojawiają się na stołach kamiennych. To, co otrzymujesz jako nagrodę zależy od charakterystyk pompowania i profilowania, a także posiadania broni, jeśli jesteś wojownikiem.