@kielgfc1. Nie graj magiem, chyba ze zamierzasz grać na łatwym.
2. Wyrabianie sztab z magicznej rudy, wyrabianie biżuterii u Matea, nauka run u galahada.
3. Pierścienie +10 many(Isgarot, i chyba Gorax) w akcie I, w akcie II(Jarkendar) set kapłana i ten zestaw nosisz do aktu V, gdzie wyrabiasz biżuterię z magicznej rudy.
4. Zadania typu gildia złodziei, morderców kupców robisz przed zostaniem nowicjuszem.
5. Maksownie broni 1h lub 2h, najelpiej mieć 100% w 4 akcie.
6.Runy przemiany u Netbeka do poznania przemiany w cieniostwora.
7. Czeladnik Harad bo mag jest BARDZO kosztowny( na maga ognia wydałem koło 40k złota w 1 akcie)
8. Jeżeli chodzi o hełmy to w drugim akcie masz czapkę starożytnego kapłana, potem po ubiciu Kruka nosisz koronę Adanosa( odporności i +100 do many).
9. Zbroje : zwykła maga (po zostaniu magiem)->lepsza zbroja maga/ szata starożytnego kapłana-> szata na rozpoczęcie aktu 4 lub nauki 4 kręgu -> uświęcona szata-> szata strażników (jest jeszcze orkowa szata ale w niej robimy tylko zadania dla orków w śnieżnej krainie)
10.Kostury kostur po zostaniu magiem->kostur po rozpoczęciu aktu 4->kostur który leci z Azgalora(dolina cieni)->kostur ze Smoka ożywieńca-> kostur z zadania "zaginiony brat"