Pytania odnośnie zadań i rozgrywki 8363473 37317

O temacie

Autor Vanarius

Zaczęty 3.01.2016 roku

Wyświetleń 8363473

Odpowiedzi 37317

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie zrobiłem tej misji bo podobno potrzebny jest złoty smok, czy to prawda?
 

Rabittous

Rabittous

Użytkownicy
Syn boży
posty174
Propsy76
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Syn boży
Panowie, gdzie leży pierścień dla Ulfa??

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że nie ma go tam gdzie w pierwszym Returningu. Tak mi sie przynajmniej wydaje....
 
#Król_GothicSite

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Panowie, gdzie leży pierścień dla Ulfa??

Wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że nie ma go tam gdzie w pierwszym Returningu. Tak mi sie przynajmniej wydaje....
Cmentarz??


Post połączony: 2016-04-03, 21:07
Jest to duch Kaplana którego można spotkać w Bibliotece w Jarkendarze. Jest związany z questem Klątwa Pradawnych. Nie działa na niego magia, Uriziel, miecz srebrny. Nic.
Spoiler
Z translatora

Quest zapewnia Vatras po skończysz wyczyścić horines z nieumarłymi (wysłał mnie przez Pana Hagen Vatrasu) Vatras mówi, że piramidy starożytnego rozpoczął jako nieumarłego prostej deja vu))) i że jest po dwóch waterbenders zrozumieć jedną Myxir ale ich dawno Ubierz pierścień i walczymy Namesti nieumarłych następnie przejdź na dół, gdzie przywraca klucz będzie nasi magowie prawie martwy pomaga im radzić mówić i rozumieć, że jest to konieczne w celu ratowania noc o godzinie 23:00 na szczycie piramidy jest kapłanem, zniszczyć i przejść do rozmowy z maga wody Mitry a następnie przejść do Yarkendara nie Saturas te same zadania narezhet ale musimy tylko ważne, więc upewnij się, że w nocy pójść do smoka w jego dolinie i na ciebie tam osłonach anten radiolokatora z nim porozmawiać i dowiedzieć się wiele ciekawych i co najważniejsze daje wskazówkę do historii .... Naszym zadaniem Zdejmij klątwę odbywa się w dolinie starożytny w świątyni prawdy (piramidy) przez teleporter przejść do pokoju przeczytać palantir i lo adonas zdjął klątwę))) działa wstecz obraduem radomesa osłonach anten radiolokatora na szczęście zmieniło nawet miejsce na pobyt teraz to znowu w nocy wychodzić obok yunitorom które otwiera drogę do smoka z nim porozmawiać i dowiedzieć się, gdzie jego ojciec ... a teraz idź do pałacu naukowców tam czeka na nas zaskoczyć zmartwychwstałego kardimona ale wciąż nieśmiertelną lam i idź porozmawiać z saturosom daje wskazówkę, ale niektóre polityczne absolutnie niezrozumiałe ... (Znalazłem odpowiedź wyszukując w wątkach forum) w skrócie jest to konieczne do noszenia adonosa korony, a następnie zabici nie jest łatwa, ale oczywiście nadal Kardimon żyje, więc było tylko kuarhodron ... bez zdejmowania koronę zamiar dolinie starożytnego teleeed do kręgu życia i iść na pustynię, tak, aby oderwać kościół pozostał nie będzie poszukiwanym górskie nieumarłych Dyskusja kuarhodron powiedzieć, że będziemy adonosa jego polecenia, a on w końcu usłyszała cała misja jest zakończona ... go wynająć saturusu
 

tolek2323

tolek2323

Użytkownicy
posty32
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Niewiele rozumiem z tego, aczkolwiek najwyraźniej jest potrzebny złoty smok, który u mnie już niestety nie żyje. Szkoda, zawsze jeszcze grając w zwykłego G2NK chciałem pogadać z tym Kardimonem, albo go zabić :D

Dzięki za pomoc!
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Kardimona zabijasz mając założoną koronę Adanosa, jak ją zdobyć chyba pisać nie muszę. Smok nie jest potrzebny do NICZEGO poza misją związaną z dostaniem się na płaskowyż i wygonieniem Senyaka ze szponu. Rademes pojawia się w godzinach nocnych ( u mnie to był czas, z tego co pamiętam, między godziną 22.00 a 5.00) w legowisku Złotego Smoka Ashtara.

Na Boga - czytajcie wy dialogi. Może i są dziurawo przetłumaczone na angielski, ale 95% pytań zadanych tutaj albo było już poruszane i wystarczy wpisać odpowiednie hasło w themodderowską wyszukiwarkę, albo uważnie przeczytać DIALOGI, bądź WPIS/Y W DZIENNIKU i wszystko stanie się jasne.

W razie czego, opiszę misję związaną z kuszą zadającą 425 obrażeń (prawie najlepsza broń dystansowa, najlepsza jest tylko kusza ze świątyni umarłych w dolinie cieni). Zadanie możemy podjąć już w rozdziale drugim, ukończymy je jednak dopiero w rozdziale trzecim. No więc zaczynamy (kurwa, że mi się w ogóle chce, sam cztery dni dochodziłem do wszystkiego, a tutaj podam kurwiom wszystko na złotej tacy, no nic, jedziemy):

Misję dostajemy od orkowego łowczego Tag-Nor(d)a. Aby ją dostać musimy najpierw (będąc w Khorinis) wykonać misję z uzdrowieniem Ur-Krasa. Ork ten znajduje się na wzniesieniu niedaleko myśliwego Niclasa, który z kolei znajduje się naprzeciwko latarni morskiej, a jeśli ktoś ma nadal problemy ze znalezieniem Ur-Krasa, czy nie daj Bóg Niclasa, to niech się za tę misję nawet nie bierze, bo znaczy to, że jest niereformowalnym debilem, dla którego każdy Gothicowy quest typu "znajdź mi to i tamto" jest za trudny. Najlepiej niech od razu wyłączy Returninga i idzie pograć w GTA albo innego Far Cry'a, czy inną grę w której gracza prowadzi za rączkę odpowiedni system. No, ale kontynuując. Kiedy już znajdziemy Ur-Krasa, musimy wybierać odpowiednie linie dialogowe. Robiłem tę misję jakieś 60 godzin gry temu, więc NIE - NIE NAPISZĘ JAKIE TO BYŁY LINIE DIALOGOWE. Najlepiej zanim w ogóle go spotkamy kupić u Salandrila odpowiedni zwój (leczenia czy jakoś tak). Mając odpowiedni zwój, idziemy z nim pogadać. Założenie takie jak wyżej - mamy doprowadzić nie do jego śmierci, a do jego uzdrowienia. Kiedy Ur-Kras jest już zdrowym i grzecznym orkiem, który robi zdrową kupkę, udajemy się do orkowego miasta. Wiadomo, trzeba mieć Ulu-mulu, ale to chyba każdy ogarnia, więc opis jak je zdobyć sobie odpuszczę. Po dostaniu się do orkowego miasta odszukujemy naszego uleczonego znajomego. Gadamy z nim, wyczerpujemy wszystkie opcje dialogowe. Jeśli już wcześniej wykonaliśmy zadanie z fejmem u orków - wiadomo, powie nam wszystko od razu. Jeśli jednak nie, to gadamy najpierw ze strażnikiem Farrokiem (ork strzegący wejścia do siedziby Ur-Thralla) o zdobyciu SZACUNKU U ORKÓW. Idziemy, gadamy z Ur-Krasem jak tu ten szacunek zdobyć. Każe nam upolować MURITANA (legendarny cieniostwór) i przynieść jego kieł jadowy (tak, trujący cieniostwór, te sprawy, też mnie to rozjebało). Muritana znajdziemy w NOCY w jaskini, w kotlinie do której schodzimy wychodząc wschodnią bramą miasta Khorinis i kierując się ku dołowi w prawą stronę. Przeszukujemy jaskinię, zabijamy Muritana, wracamy do Ur-Krasa. I teraz tak: Ur-Kras daje nam dwie możliwości. Albo, dla szacunku u Tag-Nor(d)a, oddamy temu Tag-Nor(d)owi kieł upolowanej wcześniej bestii (lepsza opcja, z tymi kłami i tak nic nie wykombinujemy, jeden oddajemy Tag-Nordowi, jeden Ur-Krasowi, a jeden opcjonalnie Ur-Thrallowi co z kolei odblokowuje kolejną misję "Duch przeszłości"), albo oddajemy Tag-Nor(d)owi skórę czarnego trolla. Ja wybrałem opcję nr 1, bo na chuj mi jakiś kieł. No więc wyżej wymieniony ork łowca podnieca się, jakim to nie jesteśmy wielkim łowcą i daje nam możliwość zkraftowania wchujwyjebanejżeojapierdolękurwamać kuszy (nawet najgorsza wersja tej kuszy ma 325 obrażeń, więc jest nadal lepsza od zadającej 300 obrażeń kuszy łowcy smoków). I teraz zaczynają się kwiatki. Wypytujemy go O WSZYSTKO co z tą kuszą związane, każe nam sobie naprzynosić różnych pierdół. Wszystkie pojawią się wyszczególnione w dzienniku, była to bodajże 100 sztuk rudy, kilka sztuk czarnej rudy, róg czarnego trolla jaskiniowego, belkę egzotycznego drzewa brzozowego i ścięgno jakiegośtam stworzenia (też nie pamiętam jakiego, jakiejś pumy czy czegoś tam). Rudę, czarną rudę i róg wiadomo gdzie zdobędziemy. Belkę znajdujemy w jaskini ze specyficznym w chuj wielkim pająkiem, do której trzeba wskoczyć (jest to jaskinia na zakręcie, jak idziemy pierwszy raz z Jackiem Aligatorem na polowanie i do obozu piratów). Przeszukujemy DOKŁADNIE jaskinię, zabijamy pająka (bo ja tak powiedziałem). Teraz problem, nie ? xD. NIE MA WYJŚCIA KURWA, SIEDZICIE W TEJ JASKINI I PŁACZECIE KURWA, NIE MA WYJŚCIA, NI CHUJA. Żartowałem. Po prostu zakładacie pierścień, który teleportuje do świątyni Adanosa (wiadomo jak ten pierścień zdobyć, a jak nie wiadomo to po prostu przed wskoczeniem do jaskini popchnąć wątek związany z Krukiem). Macie więc belkę egzotycznego drzewa brzozowego. Jak zdobyć ścięgno - tak jak pisałem, za chuj nie pamiętam, ja zdobyłem je przez przypadek zabijając wszystko w Górniczej Dolinie/Khorinis/Jarkendarze, ale ork powinien coś wspominać w dialogach gdzie to zwierzę znaleźć. No więc mając wszystkie komponenty wracamy do orka co misyję powyższą zlecił. Ork zabiera itemki, mówi no fajnie fajnie, ale ty się kuklu swędzący jeszcze naucz w ogóle wyrabiać PODSTAWĘ pod tę kuszę. Lecimy więc do Khorinis, a dokładniej do Thorbena. U wiecznie biednego stolarza uczymy się za hahahajs jak wyrobić łuczysko czy jak to się tam kurwa w przypadku kusz nazywa. Wracamy do orka, ork mówi fajnie fajnie, to ty masz tutaj te swoje itemki co mi ich naprzynosiłeś, masz tutaj jeszcze taką kartkę z instrukcją spisaną w moim języku i spierdalaj, róbta co chceta. Czytamy tę kartkę (musimy znać język orków, kartka z nauką języka orków do znalezienia w starej wieży Xardasa, tej wieży koło jaskini bólu). Po przeczytaniu orkowej instrukcji pojawia się wpis w dzienniku. Bezimienny drapie się w głowę i mówi "O ty kurwa bandyto, a skąd ja ci wezmę mechanizm do kuszy z czystej rudy, super śmiesznie kurwo", ale zaraz sobie przypomina "Hej, hej, zara, zara, przecie Viper z karczmy Kardifa uczył sztuczek związanych z rudą magiczną, no to hyc do niego. Viper uczy powyższej sztuczki po wykonaniu zadania dla niego z paczką rudy (zadanie z podstawowego wcześniejszego returninga).Zaznacza jednak wyraźnie "Ale ty chłopczyku się tak nie ciesz, bo mechanizm masz wykonać tylko z czystej magicznej rudy w takim piecu, co to sam jest magiczny i nie traci temperatury i to najlepiej magicznymi narzędziami coby pieca nie rozpierdolić". Przy okazji będąc w mieście podchodzimy do stołu warsztatowego obok Thorbena i wykonujemy łuczysko do kuszy. Znajdujemy też stół alchemiczny, najlepiej taki, po którego użyciu nikt nie będzie nam chciał wpierdolić (najlepiej stół w pracowni maga-alchemika Neorasa w klasztorze magów ognia. Po użyciu stołu znajdujemy opcję "natłuszczenia ścięgien bestii". Kiedy mamy już łuczysko i natłuszczone ścięgna, śmiało wchodzimy w rozdział trzeci (chyba, że już w nim jesteśmy no to wiadomo). Idziemy jeszcze raz na pagórek na którym pierwszy raz spotkaliśmy Ur-Krasa i teraz tak. Zadanie jest do wykonania TYLKO I WYŁĄCZNIE WTEDY, KIEDY NIE WYKONALIŚMY JESZCZE ZADANIA ZWIĄZANEGO Z DUCHEM OGNIA DLA CZWARTEGO OPIEKUNA PAŁACU VAKHANA. Przynajmniej tak mi się wydaje, bo do siedziby duchów ognia (tak, tej w której jest duuuużo lawy i skaczemy z kamyka na kamyk re-re-kum-kum) nie wejdziemy inaczej niż z tego zadania, a właśnie "TAM JEST PIE"C" POGRZEBANY" huehuehue. No więc wchodzimy przez wiadomy teleport do tej kolacji i jak się pojawiamy to idziemy najdalej jak się da W PRAWĄ STRONĘ. Znajdujemy piec, na kowadle leżą magiczne szczypce, podnosimy je. Zanim zrobimy COKOLWIEK DALEJ, upewniamy się, że mamy: 4 bryłki czarnej rudy, natłuszczone ścięgna, wykonane łuczysko i 100 sztuk magicznej rudy. Podchodzimy do pieca, wybieramy następujące opcje : POWOLI (druga opcja od góry), BARDZO POWOLI (pierwsza opcja od góry) 4 BRYŁKI CZARNEJ RUDY (druga opcja od góry) POWOLI. Brawo kurwa, w ten sposób mamy najlepszy jakościowo mechanizm do naszej ultra-kuszy. Niech was ręka nie swędzi do wybierania innych opcji, chyba, żeście syneczkowie/córeczki w rudę magiczną i czarną bogaci, to możecie stać przy tym piecu nawet do usranej śmierci i wybierać opcje jakie się wam podobają, ale wybranie jakiejkolwiek innej opcji sprawia, że stworzymy gorszy jakościowo mechanizm do kuszy i kusza nie będzie miała maksymalnie możliwych obrażeń. Mamy teraz wszystko, podchodzimy do znajdującego się obok MAGICZNEGO KOWADŁA i tworzymy kuszę. BRAWO, KURWA BRAVISSIMO, WYKONAŁEŚ WŁAŚNIE NAJLEPSZĄ WERSJĘ (PRAWIE) NAJLEPSZEJ KUSZY. MOŻESZ BYĆ Z SIEBIE DUMNY. A nie, czekaj, dumny to JA mogę być, bo znalazłem rozwiązanie SAM szukając go przez 4 dni. TY po przeczytaniu tego i zrobieniu wszystkiego zgodnie z solucją możesz być co najwyżej .... zadowolony? A nawet i to za dużo. Masz kuszę, wracasz do Tag-Nor(d)a, mówisz mu, że po mimo wszelkich przeciwności jakie postawił ci los (ta kurwa, "przeciwności" dobre sobie, jak pojechałeś z solucji kutasiarzu) wykonałeś tę kuszę. Tag-Nor(d) teraz już w pełni poważnie "No szacunek niewłochaty bracie, zajebiście i w ogóle, kurwa szkoda że ja takiej nie mam, no ale nieważne, teraz to ty jesteś niepokonany, jeszcze raz "S"zacunek "O"rków "J"askini". Kiedy już się popodnieca daje nam jeszcze jedną możliwość (na szczęście już nie questową) . Oddania mu tej kuszy. I już teraz napiszę, że jest to umowa iście żydowska, ponieważ za oddanie mu zajebistej szacuneczkowej kuszy wartej 5000 sztuk złota, daje nam chujowe mikstury statystyk(życia, siły lub zręczności). I nie podniecajcie się - pomimo tego, że niby pojawia się opcja "naucz mnie jak być niewidzialnym przy skradaniu" kutasiarz zamiast nas tego faktycznie nauczyć daje nam chujową miksturę wartą 2000 o nazwie "black mist" czyli "czarna mgła". I to wszystko. Nie chce mi się tego redagować, jak są jakieś błędy logiczne, interpunkcyjne czy ortograficzne to pies ich jebał, nie będę poprawiał. Miłego dnia życzę.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Kisnę xDDDD Możesz dasz to jeszcze do tematu z solucją? :)
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Dodałem. Jak mi się będzie kiedyśtam chciało to pododaję też rozwiązania innych "dłuższych" misji.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Andy

Andy

Użytkownicy
posty47
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podobno u Myśliwych można się wyuczyć "penetracji pancerza do łuków", czy ktoś może to potwierdzić, kiedy można się tego nauczyć, jakie są wymagania i koszt nauki w PN. Bez tego ani rusz ze szkieletami i kamiennymi strażnikami.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Sprawdziłem w skryptach, Raffa uczy, ale musisz mu dać nowy łuk (zadanie co miał) i należeć do gildii wojowniczej.

Post połączony: 2016-04-04, 09:56
Aha, ale wymaga 50% łuku, sporo złota (10k) i 25 PN
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



bestia1982

bestia1982

Użytkownicy
posty33
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Kto wie gdzie jest Kudir? To asasyn z lasu asaynów, problem w tym, że obleciałem wszystko a jego nigdzie nie ma. Proszę o pomoc bo stoję w miejscu, a z tego lasu się nie wydostanę, bo żadnego teleportu do Khorinis nie ma.
 

Legal

Legal

Użytkownicy
Zryta czacha
posty118
Propsy11
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zryta czacha
Mam prośbę. Opisałby ktoś każdą gildię główną? Jaka ścieżka będzie najlepsza pod daną gildię etc.
 

Rabittous

Rabittous

Użytkownicy
Syn boży
posty174
Propsy76
ProfesjaReżyser
  • Użytkownicy
  • Syn boży
Panowie, ale teraz serio.

Gdzie ten pierscien Ulfa?? Przeszukalem kurwa wszystko w tym lasku, caly cmentarz + okolice spalonych domków.

Co sie pozmienialo w tym quescie? Gdzie ten ring jebany hehe
 
#Król_GothicSite

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Może Smeagol podwędził. :D
 

bestia1982

bestia1982

Użytkownicy
posty33
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Panowie, ale teraz serio.

Gdzie ten pierscien Ulfa?? Przeszukalem kurwa wszystko w tym lasku, caly cmentarz + okolice spalonych domków.

Co sie pozmienialo w tym quescie? Gdzie ten ring jebany hehe

Ten pierścień jest na cmentarzu, obok kamieni szukaj go bo leży sobie hehe.
Ja go właśnie tam znalazłem.
 

Roxell

Roxell

Użytkownicy
posty67
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam problem ze studnią w krainie Adanosa - mam 9 pustych butelek (bottle) od Samuela, ale jak chce nabrać wody ze studni to pisze ze nie mam potrzebnych przedmiotów, jakieś pomysły?
 

bestia1982

bestia1982

Użytkownicy
posty33
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Tak, wychodząc z jaskini na pustynie kieruj się w lewo i chodząc blisko skał natrafisz w końcu na stawik z wodospadem, za którym znajdziesz rączkę do studni, bez niej nie nabierzesz wody. Przy okazji dobrze się w tym miejscu rozejrzyj bo jest też kwiat kaktusa, który będzie potrzebny później.

Pozdro.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1153
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Od kiedy mogę rozpocząć wątek tych grobowców panów cieni? Chciałbym go już powoli rozpocząć nim wyruszę do doliny cieni (2 rozdział)
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

bestia1982

bestia1982

Użytkownicy
posty33
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Moi milusińscy, mam maluteńki problemik, który wymaga rozwiązania, coby wątek główny ukończyć już definitywnie. Dotyczy on misji z opiekunami, może przypadkiem ktoś wpadł na jego rozwiązanie. Jestem już przy fragmencie wykucia miecza z czarnej rudy (wykuty) zdobycia zwoju "przeniesienia energii" od Pyrokara (zdobyty) i zdobycia ... artefaktów. Netbek dał dupy bardzo, zawiódł moje zaufanie i skończył zdmuchnięty przez "Pięść Wiatru" z klifu, tak, że trafił prosto na statek orków (ale i tak przeżył, skurwysyn jeden). Dlaczego zawiódł moje zaufanie? Ponieważ poprzedni wpis w dzienniku mówi jasno, że mam zdobyć zaufanie trójcy bogów (zdobyłem), a on w tym czasie postara mi się powiedzieć więcej na temat tych artefaktów. Niestety, pomimo obietnicy nic mi na ten temat nie powiedział, a jeszcze wypalił prosto w oczy, że "masz szukać artefaktów, ale za cholerę nie powiem ci gdzie masz ich szukać, frajerze". No zdenerwował mnie bardzo. Problem moi mili, jest tego typu, że o ile z zadań dla Opiekunów zdobyłem perłę ducha wody, serce ducha ognia i absolutnym cudem wpadłem na kamienną pumę w Jarkendarze, o tyle nie mogę zdobyć kawałka golema cienia, ani kamienia ogniskującego.  Kamień ogniskujący miał być w, cytuję post z ruskiego wop'a "na pierwszym piętrze starej wieży Xardasa" - nie ma go tam. Golema cienia też ubiłem już w bodajże pierwszym rozdziale (skoro wiedziałem jak, to czemu miałem sobie darować dodatkowy exp i pkt umiejętności z tytułu zabicia legendarnego potwora), niestety nie wypadł z niego żaden "kawałek". Jeśli ktokolwiek znałby rozwiązanie powyższych problemów, bardzo prosiłbym o pomoc.

Druga sprawa z kolei, jest z powyższą w pewien sposób powiązana. Otóż nawet, jeśli uruchomię konsolę made by @chicken, i wpiszę kody na dwa powyższe przedmioty (kawałek golema cienia i kamień ogniskujący) to i tak przy użyciu Pyrokarowego zwoju "przeniesienia energii" wyskakuje napis "nic się nie stało". Także prosiłbym o pomoc. Przy okazji, gdyby ktoś nie przeczytał wiadomości wyżej, tak, mam wykuty miecz z czarnej rudy.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Mogę się mylić, ale wydaje mi się, że teraz żywiołów szuka się w miejscach, gdzie były smoki z GD.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu




0 użytkowników i 27 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry