Gothic wyłączenie deszczu. 11827 30

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 6.01.2016 roku

Wyświetleń 11827

Odpowiedzi 30

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To, co chcecie zrobić jest bezsensu, ponieważ tym sposobem załatwicie tylko część problemu. Deszcz nadal będzie słychać, pochmurne niebo nie zmieni się w słoneczne, a pioruny nadal będą się pojawiać.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A masz leprzy pomysł?
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ikarusem da się wyłączyć deszcz zaraz jak się zacznie. Starczy parę zmiennych, funkcja sprawdzania, czy pada oraz sprawdzenie czasu Gothicowego. 5 minut i gotowe.

Chociaż, nawet nie trzeba pobierać czasu. Starczy tylko sprawdzić, czy pada.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A masz leprzy pomysł?
Słownik ortograficzny + znajomość podstaw skryptów + Ikarus.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A masz leprzy pomysł?
Słownik ortograficzny + znajomość podstaw skryptów + Ikarus.
Podstawy skryptów znam.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Jak robisz jakiegoś moda i masz coś łatwiejszego do zrobienia to dokończ to, a deszczem zajmij się na sam koniec.
Bo Ikarus to będzie dla Ciebie czarna magia, tylko Ci się wydaje że znasz podstawy, uwierz mi :F Bez hejtu.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

piootrek86

piootrek86

Użytkownicy
Fanatyk Gothica
posty89
Propsy13
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Fanatyk Gothica
Ikarus i Lego są skomplikowane. Wiem bo od niedawna nim się bawię i ciężko idzie. Ale udało mi sie kilka rzeczy jak sprint czy też pasek do niego hehe. Straciłem na tym dużo czasu i nerwów ale metodą pròb i błędòw się udało. Moja jedna rada. Jak coś już stworzysz i działa to zròb tego kopie zanim będziesz coś ulepszał/dodawał. Ja zrobiłem skrypt zatrucia od strzały. Nie był idealny ale działał....do czasu aż go nie ulepszyłem hehe teraz drugi dzien kombinuje jak go przywròcić do poprzedniego stanu bo kopii nie zrobiłem...
 
Mam pomysł na moda ale nie mam chęci i zdolności :D

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ikarus się tylko zdaje trudny. Jak już się ogarnie, jak jego funkcje działają to idzie jak po maśle. Pozostaje tylko próbować. Funkcje te nie są skomplikowane. Najtrudniejsze jest ulepszanie istniejących funkcji oraz ich wywoływanie, ponieważ trzeba z tym eksperymentować.
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator

Splash
Moderator

Gothic wyłączenie deszczu.
#28 2016-01-09, 01:33(Ostatnia zmiana: 2016-01-09, 02:54)
Oto setki skomplikowanych linijek, które zapobiegną opadom deszczu:
MEM_InitGlobalInst ();
MEM_SkyController.rainFX_timeStartRain = 0;
MEM_SkyController.rainFX_timeStopRain = 0;
Wystarczy to dodać do funkcji INIT_NazwaŚwiata.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
@Splash, tylko jest jeden problem. Deszcz i tak będzie padał. Jak wejdziesz w świat, to tylko wyzeruje. Później i tak będzie występował deszcz, przez to funkcja powinna być wywoływana co jakiś czas (co klatkę najlepiej) i wyglądać np. tak:

func void StopRain()
{
if (Wld_IsRaining())
{
MEM_SkyController.rainFX_timeStartRain = 0;//reset deszczu
MEM_SkyController.rainFX_timeStopRain = 0;//reset deszczu
MEM_SkyController.rainFX_renderLightning = false;//wyłączenie piorunów
};
};
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Nie trzeba wywoływać tej funkcji co jakiś czas, bo silnik nie przywraca domyślnej wartości po chwili. Sprawdzałem to i deszcz nie padał. Prawdopodobnie zmieni się, gdy wczyta się zapis, dlatego jest to w funkcji INIT.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry