Gothic wyłączenie deszczu. 11836 30

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 6.01.2016 roku

Wyświetleń 11836

Odpowiedzi 30

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Witam mam pytanie jak mogę wyłączyć deszcz w zenie bo robię że gd to pustynia a to raczej rzadkość żeby na pustyni padał deszcz.
 

gothic1210
  • Gość
dawniej takie rzeczy rozwiązywało się tak: http://themodders.org/index.php?topic=3068.msg26669#msg26669 lol
a teraz proponuję w meshu dodać olbrzymi plane bardzo wysoko i dać mu przeźroczystą teksturę. będzie hamował deszcz i gracz tego nie zauważy.

kurwa, ale masz śmieszny status i sygnaturę xddd
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
kurwa, ale masz śmieszny status i sygnaturę xddd
Czemu?
 

gothic1210
  • Gość
no weź se przeczytaj ją parę razy. xd
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A może jestem satanistą?
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Przypominam że temat nie nazywa się "Komentujemy statusy, sygnatury i wyznania użytkowników". :F
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Moim zdaniem Kaco odpowiedź otrzymał. Plane jest najłatwiejszym sposobem. Ktoś pisał że deszcz jest zaprogramowany w Engine i pada on codziennie o 16-18 (jakoś te godziny) więc musiałby przerobić funkcję z engine a on na 100% nie dał by sobie z tym rady.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

gothic1210
  • Gość
dokładnie. plane nie dość, że jest prostszy to pozwala wybrać obszar, w którym ma nie padać deszcz i ograniczyć go do jednego świata. w modzie może być kilka światów np. pustynia bez deszczu i jakaś dżungla już z normalną pogodą.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A jak odmierzyć wysokość bo świat w 3ds jest podzielony na części.
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Po 1. Nie używaj 3dsów, tylko ZENa.
Po 2. Wysokość powinna być wyższa niż najwyższy punkt na mapie, pamiętaj o przezroczystej teksturze.
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

gothic1210
  • Gość
draq, chyba mówiąc 3dsy chodzi ci o voby, a mówiąc zen mesh świata, nie? :D bo inaczej to nie ma sensu xd
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
To jak tą wysokość zmierzyć bo jak będzie na rużnych wysokościach to gracz może coś zauważyć i jak zrobić żeby nie pojawiały się chmury deszczowe?
 

Draquer

Draquer

Użytkownicy
Problematyk :F
posty360
Propsy23
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Problematyk :F
Moja wypowiedź nie ma sensu :F
Myślałem że Kaco pisze o świecie wyspy Khorinis, a ten ma ogólny ZEN i chyba poszczególne 3dsy takie jak samo miasto, farma Onara, ale mogę się mylić, coś takiego jest w G1, nie wiem czy w G2 też.
W każdym razie odpowiadając Kaco, jeśli cała Twoja pustynia nie jest jednym światem, a kilkoma 3dsami, to musisz tego planea postawić nad każdym 3dsem, jak najwyżej. Mam nadzieję że o to chodziło :F
 
Spoiler
#include<iostream>
using namespace std;

int main()
{
      cout << "Hello theModders" <<endl;
      return 0;
}

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Nie o to bo jeśli będą na różnej wysokości i to gracz coś zauważy.
 

gothic1210
  • Gość
co do chmur to podmień teksturę, tak jak było napisane w temacie, który linkowałem.
co do plane to widzę, że nie rozumiesz o co nam chodzi.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Rozumiem ale muszę edytować 3ds a on jest w kawałkach i plany muszą być na tej samej wysokości bo gracz może się skapować.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Przecież istnieje w blenderze opcja ustawienia pozycji względem osi. Problem dać wszędzie plane na wys. Np.5?
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Mam blendera po angielsku więc nawet niewiem gdzie mam wpisać tą wysokość.
 

Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
 :facepalm: ja mam po polsku i wiem ze jest to po kliknięciu N.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To w jakiej wysokości beda jest troche bez sensu. Samotny plane nie będzie widać jak jest otoczony do gory.
Dodam jeszcze by dodać mu material który ma wyłączony LoD. Nie wiem czy zablokuje to LoD na poziomie świata ale warto spróbować.
 



0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry