[G3] CP1.75 + QP + CM + Kon. + G3EEUP + PGL + LTM + Union ModPack PL 800442 1453

O temacie

Autor Ventrue

Zaczęty 5.01.2016 roku

Wyświetleń 800442

Odpowiedzi 1453

missing

missing

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Siemka, kiedyś już instalowałem te wszystkie mody do G3 i wszystko działało i ostatnio naszła mnie ochota na ponowne przejście ale nie mogę zainstalować Quest Packa, cały czas wyskakuje błąd otwarcia pliku do zapisu. Ponawianie nic nie daje, tak samo jak ponowna instalacja.
Edit: Problem zażegnany, znalazłem patch, który mi pomógł.
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Zaktualizuje ktoś pierwszą stronę by inni wiedzieli że wyszła wersja v1.04.11?
 

Lordhanibal

Lordhanibal

Użytkownicy
posty103
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam problem. Gdy próbuję uruchomić grę to pasek ładuje mi się do końca a potem mam błąd. I gdy klikam ignoruj wyskakuje mi Wher is guru, jak to naprawić??
 

missing

missing

Użytkownicy
posty14
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy grając po stronie orków można zabić tych, którzy pilnują pieca w Klanie Młota?
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Jeśli grasz bez konsekwencji to tak nie ma z tym żadnego problemu.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4090
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Z Konsekwencjami też - problem pojawi się dopiero po wyzwoleniu całego Nordmaru (kopalnia + 5 orkowych obozów).
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

venuen

venuen

Użytkownicy
posty94
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Są jakieś nowe zmiany w modzie? ( ostatnio grałem gdy wyszedł ten nowy patch z pancerzami).
 

Mr. Exile

Mr. Exile

Użytkownicy
posty69
Propsy31
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Planuje zagrać na poziomie trudnym z alternatywnym s.i i balansem. Potrzebuje porad jak poradzić sobie na początku gry, jak walczyć w grupką wrogów oraz w co wydawać i czy robienie wojownika/łucznika ma sens czy lepiej się skupić tylko na jednej profesji.
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Sorry, czy mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego NIE wybierając współczynnika PD (zmniejszenie expa), ten exp mi się właśnie zmniejsza i to aż o 20%?
Co najśmieszniejsze - WYBIERAJĄC tę opcję, exp co prawda jest zmniejszony, ale tylko o 10%

PS. Od razu podkreślę:
1. Tak, czytałem uważnie instalację i questpacka i COntent moda
2. Reinstalowałem już grę
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Qp ma swojego a CM ma swojego, zawsze zadziała ten korzystny ofc można to obejść jak ja i zedytować odpowiednie linijki w pliku INI i przywrócić 100% expa, nie zależnie od tego co zaznaczyłeś bądź nie.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Qp ma swojego a CM ma swojego, zawsze zadziała ten korzystny ofc można to obejść jak ja i zedytować odpowiednie linijki w pliku INI i przywrócić 100% expa, nie zależnie od tego co zaznaczyłeś bądź nie.

Dużo jest tego edytowania?
 

Keldorn

Keldorn

Użytkownicy
posty439
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W pliku ge3.ini sekcja Game, linijka XPModifier i QuestXPModifier Zmieniasz na 100 albo jak tam chcesz.

[Game]
TestMode=false
PlayerStart=PC_Hero
NoMenu=false
;MinHitDuration - 0=min, 15=max, 6=default
MinHitDuration=6
;ExtendedContent - false=default, true=enable CPT content (preset value)
ExtendedContent=true
;AIMode - false=default, true=enable CPT extended A.I. mode (preset value)
AIMode=true
;XPModifier - 1=min, 200=max, 100=default (percentage)
XPModifier=50
;QuestXPModifier - 1=min, 200=max, 100=default (percentage)
QuestXPModifier=100
;ColorStrings - 0=min, 4=max, 3=default
ColorStrings=4
;ItemTakenStrings - 0=min, 3=max, 2=default
ItemTakenStrings=3
;GameMessagesPlugin - 0=min, 2=max, 1=default
GameMessagesPlugin=2
;QuestItemsPlugin - 0=min, 2=max, 1=default
QuestItemsPlugin=2
;WeaponRangePlugin - 0=min, 2=max, 1=default
WeaponRangePlugin=1
;HUDPlugin - 0=min, 2=max, 2=default
HUDPlugin=2
;ConsumePlugin - 0=min, 1=max, 1=default
ConsumePlugin=1
;NewInteracts - -2=min, 1=max, 1=default
NewInteracts=1
;ItemInteracts - 0=min, 4=max, 4=default
ItemInteracts=4
;QuickLoot - false=Disable right click looting, true=default
QuickLoot=true
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Tak jak Keldorn napisał  2 linijki do edycji
XPModifier=100
QuestXPModifier=100

I wtedy masz pełny default jak bez QP i CM niezależnie od tego co zostało zaznaczone podczas ich instalacji, ofc zakres liczb jakie można wpisać jest od 1 ( totalny hardcor wszystko ponizej 100 expa daje 1 exp ) aż do 200 czyli poziom hiper banalany.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
 

Lordhanibal

Lordhanibal

Użytkownicy
posty103
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witam mam problem. Gdy próbuję uruchomić grę to pasek ładuje mi się do końca a potem mam błąd. I gdy klikam ignoruj wyskakuje mi Wher is guru, jak to naprawić??
 

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Mam pytanie, kiedy idąc drogą orków dostajemy od Gorna rozkazy od Xardasa?
Pamiętam, że grając po stronie buntowników zawsze do nas o tym zagadywał po odbudowaniu Gothy. Teraz jednak graj najemnikiem i nie odbudowywałem Gothy. Patros leży martwy na zlecenie Gorna (zadanie od Uruka), a on dalej nic. :/
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4625
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Odbuduj gothe  w przypadku drogi najemnika o ile grasz bez konsekwencji to nie ma i tak żadnego znaczenia.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

ZarzaPL

ZarzaPL

Użytkownicy
Nie.
posty445
Propsy83
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Nie.
Wiem, wiem. Po prostu chciałem grać ala "lore", że jako najemnik nie będę pomagał buntownikom (okara zniszczona). Widzę jednak że mod nie przewidział takiego scenariusza i będę musiał przywołać zwój kodem.
 

northyyy121

northyyy121

Użytkownicy
posty5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Witajcie. Podalby mi ktos kod na topor rzeznicki larsa? Nie da sie go podniesc z chaty Zapotka. Pisze bez polskich znakow poniewaz gdy jestem w grze nie dzialaja mi polskie znaki.
 

asiab

asiab

Użytkownicy
posty6
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cała paczka modów do Gothic 3 w jednym miejscu.
Wszystko jest po polsku.


I. Instrukcja instalacji.

1. Instalujemy oczywiście podstawkę Gothic 3.
2. Następnie Community Patch 1.75.14.
3. Kolejno polskie wydanie Quest Packa - Quest Pack 4 Update 2, szczegóły niżej.
4. Teraz czas na Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.10, szczegóły niżej.
5. Teraz czas na Content Mod 3.1 (Zawiera konsekwencje), szczegółowy opis opcji instalacji niżej.
6. Polecam teraz zainstalować czcionkę, Gothic3 Dokładniejszy opis niżej.
 
Dodatkowo sugeruje zainstalować mod Adrenaline, link:
http://themodders.org/index.php?topic=26584.0
 

II. Opis opcji instalacyjnych Quest Packa i Content Moda.

Przy instalacji Quest Packa polecam zaznaczyć wszystko poza Kompasem i Wyłączeniem auto-grabieży.
 
Natomiast w Update Packu zaznaczamy tylko Armor_Fix.
 
1. W pierwszym drzewku zaznaczamy CM 3.1(without_QP_Quests), bo Quest Packa zainstalowaliśmy wcześniej, po polsku.
2. W Pre_Alpha_1_4 Zaznaczamy World_Textures co podmieni nam tekstury Myrtany na bardziej mroczniejsze, opcjonalnie można zaznaczyć G2_Sundtrack ale ten jak dla mnie nie pasuje do Gothic 3. Russian_Speech skierowane jest dla ruskich, chyba, że ktoś chce mieć dubbing po rosyjsku.
3. W Hero_Head_Mods możemy wybrać nowy wygląd głowy bezimiennego.
NO_New_Hero_Head pozostawia te oryginalną.
Kolejne dwie dodają jeśli dobrze pamiętam kucyk a PreAlpha dodatkowo zmienia też twarz.
4. W Menu_Mods wybieramy nowe tekstury menu gry i GUI. Polecam Menu_CM.
5. W Gothic_2_Monster podmieniamy modele potworów z Gothic 3 na te z Gothic 2. Polecam wybrać Goblin, Lurker czyli Topielec, Minecrawler czyli Pełzacz, Snapper czyli Zębacz, Troll, Waran czyli Jaszczur.
6. W Gothic_2_Orc_Mods możemy dodać do populacji Myrtany orków z poprzednich części. Pierwsza opcja wyłącza tą możliwość. Druga dodaje orków w nieznacznym stopniu, polecam trzecią. Wtedy orkowie oryginalni zostają a dodatkowo mamy wielu wysłanników z Khorinis.
7. Po zaznaczeniu Citizen, zwykli obywatele nie będą brali udziału w walkach przy oswobadzaniu miast. Polecam.
8. Kolejne trzy opcje ulepszają tekstury. Polecam zaznaczyć je wszystkie.
9. Screaming_Sunds jest przeznaczone dla Niemców więc odznaczamy.
10. Monster_sounds podmienia głosy potworów na te z poprzednich części. Polecam.
11. Fraction_Armors wyłącza opcję, dzięki której frakcyjne postacie będą nas atakować ze względu na noszoną zbroję. Lepiej odznaczyć.
12. No_Logo_Videos wyłącza filmiki po starcie gry, polecam zaznaczyć.
13. No_Quickloot wyłącza możliwość szybkiego zbierania. Polecam odznaczyć.
14. Enhanced_Visibility poszerza widoczność terenu. Można włączyć jeśli ktoś ma minimum osiem giga ramu.
15. Consequences_2.02 instaluje polską modyfikację Konsekwencje. Gorąco Polecam zaznaczyć.
16. Consequences_Speechfiles to niemieckie ścieżki dialogowe do wyżej wymienionej modyfikacji. Tylko dla Niemców więc odznaczamy.
17 New_QP_Speechfiles to niemieckie ścieżki dialogowe dla QuestPacka. Też dla Niemców więc odznaczamy.
18. Make Game harder zmniejsza otrzymywane doświadczenie za zabijanie postaci. Jak ktoś lubi trudną grę to może sobie włączyć.
 
Na następnej stronie wybieramy podjęte decyzję z Gothica II.
Pierwsza opcja to wybór mistrza czeladniczego.
- Harad - W grze znajdziemy książkę dodającą 10 pkt. do siły.
- Bosper - W grze znajdziemy książkę dodającą 10 pkt. do zdolności łowieckich.
- Constantino - W grze znajdziemy książkę dodającą 10 pkt. do alchemii.
 
Kolejna opcja to wybór gildii, z którą ukończyliśmy Gothic II.
1. W grze będziemy mogli odnaleźć bardzo dobry jednoręczny miecz paladyna.
2. W grze będziemy mogli odnaleźć bardzo dobry dwuręczny miecz paladyna.
3. W grze będziemy mogli odnaleźć najlepszą możliwą dostępną zbroję, Łowcy Smoków. Gorąco polecam.
4. Tutaj nie jestem pewien, ale chyba będziemy mogli znaleźć książkę dodającą pkt. starożytnej wiedzy.
 
Na końcu wybieramy co zrobiliśmy ze Szponem Beliara.
1. Tutaj szczerze nie pamiętam.
2. Będziemy mogli odkupić od Xardasa odpowiednik Gniew Beliara. A sam szpon prawdopodobnie jest ukryty w jednej ze skrzyń w Bakareshu do której klucz ma jeden z czarnych magów.
3. Będziemy mogli odnaleźć runę dodającą PW w skrzyni w Bakareshu.
 

III. Instalacja czcionki.

Po zainstalowaniu czcionki otwieramy plik ge3.ini znajdujący się w Dysk/Program Files/Gothic III/Ini
Szukamy linijki GUI.DefaultFont= i zamieniamy to co jest poza znaczkiem = na Gothic3
 

IV. Poprawki Gothic 3 EE 1.75.14 Update Pack 1.04.10.

Spoiler
Zmiany i poprawki zawarte w Update Pack:
 
Zmiany i poprawki zawarte w Pakiecie Aktualizacji:
 
I. Poprawki w plikach dll:
 
Interfejs i informatywność:
 
01. Dodano alternatywny tryb dziennika zadań:
- drugie kliknięcie ikony dziennika zadań na pasku bocznym przełącza dziennik do trybu alternatywnego;
- listy kupców, nauczycieli oraz towarzyszy broni znanych bohaterowi są pokazane w alternatywnym trybie dziennika zadań w odpowiednich zakładkach;
- ikona zakładki dziennika zadań na pasku bocznym została zastąpiona nową ikoną "Zadania/Postacie".
02. Dodano szybki dostęp do kamieni teleportacyjnych w oknie dziennika zadań:
- dwukrotne kliknięcie ikony miasta skutkuje użyciem odpowiedniego kamienia teleportacyjnego;
- dwukrotne kliknięcie ikony "Główne" ("Świat") skutkuje użyciem kamienia teleportacyjnego do Xardas;
- dwukrotne kliknięcie ikony "Wszystkie" skutkuje użyciem kamienia teleportacyjnego do Al-Shedim;
- ikony "Główne" ("Świat") i "Wszystkie" zostały zmienione.
03. Nazwy przedmiotów należących do poszczególnych grup są teraz wyróżniane odpowiednimi kolorami w różnych przypadkach (*zmiana opcjonalna - "ColorStrings"):
  - złoto - żółtym;
  - przedmioty dające stały bonus do statystyk oraz szczaw królewski - zielonym;
  - przedmioty z zadań - jasnożółtym;
  - pancerze (z wyjątkiem tarcz) - brązowym;
  - przedmioty magiczne - niebieskim;
  - dokumenty - pomarańczowym.
04. Zmieniono wyświetlanie powiadomień o zdobytych przedmiotach:
- w pewnych sytuacjach ujednolicono format powiadomienia związanego ze zdobyciem przedmiotów do formatu wiadomości dialogowych;
- zwiększono liczbę sytuacji, w których są wyświetlane powiadomienia o zdobytych przedmiotach (*zmiana opcjonalna - "ItemTakenStrings");
- powiadomienia o zdobytych przedmiotach są teraz wyświetlane po lewej stronie oraz statycznie (*zmiana opcjonalna - "GameMessagesPlugin");
- od teraz w powiadomieniach o zdobytych przedmiotach potrzebnych do wykonania zadania, stosunek liczby dostępnych przedmiotów do liczby wymaganych do zdobycia, jest pokazany w nawiasach (*zmiana opcjonalna - "QuestItemsPlugin");
- powiadomienia o zdobytych przedmiotach są teraz wyświetlane z odpowiednią kolejnością sortowania przedmiotów.
05. Nazwy nieużytych pulpitów i kamieni młyńskich, niewydobytych złóż minerałów oraz (teoretycznie) nieograbionych grobowców są wyświetlane na pomarańczowo.
06. Do cech broni białej, dodano parametr jej zasięgu - "Zasięg" (*zmiana opcjonalna - "WeaponRangePlugin").
07. Do opisów cech zarówno zwojów, jak i czarów w księdze zaklęć, dodano parametr ilości obrażeń zadawanych przez zaklęcia. (Pewne czary jak np. meteor zadają obrażenia obszarowe, które zmniejszają się wraz z odległością od centrum rzucenia czaru, te informacje nie są podawane).
08. Naprawiono błędy interfejsu i komunikatów gry:
- naprawiono wyświetlanie komunikatu "Brakujący przedmiot: Pałka perkusyjna", gdy gracz bezskutecznie próbował wejść w interakcję z orkowym bębnem;
- Duży symbol "X" po liczbie przedmiotów w wiadomościach o zdobytych przedmiotach, został zastąpiony małym symbolem "x";
- usunięto zbędne odstępy występujące po ilości otrzymanych przedmiotów w wiadomościach o wytwarzaniu przedmiotów;
- linia HUD_GoldValue ("Ilość złota") w oknie łupu została zastąpiona linią HUD_GoldAmount ("Złoto");
- numer komórki szybkiego użycia nr 10, został zmieniony na "0".
09. Zmieniono kolory powiadomień gry oraz interfejsu:
- kolor przywróconego powiadomienia "Kufer zablokowany!" - z białego na czerwony;
- kolor powiadomień o trwale zwiększonych atrybutach - z żółtego na zielony;
- kolor powiadomień o PN jakie pozostały - z zielonego na żółty;
- kolor powiadomień o brakującym czarze lub zdolności - z żółtego na czerwony;
- kolor powiadomień o braku wystarczającej liczby punktów atrybutów - z żółtego na czerwony;
- kolor powiadomień o braku punktów nauki - z białego na czerwony;
- kolor niepermanentnych bonusów z przedmiotów do atrybutów - z zielonego na biały.
10. Dodano wygodniejsze sortowanie formuł alchemicznych, projektów kowalskich oraz przepisów, jak również przedmiotów w ekwipunku dla kategorii "Broń", "Pancerze", "Inne" i "Dokumenty".
11. Dodano wygodniejsze sortowanie opcji w menu dialogowym.
12. Zmiany dotyczące wyświetlania charakterystyk odporności:
- grając bez AB (Alternatywny Balans), w oknie cech postaci wyświetlany jest procent obrażeń pochłanianych przez pancerz beziego;
- nauczenie się zdolności "odporność na gorąco" lub "odporność na chłód" skutkuje wyświetlaniem w oknie cech bohatera bonusu +25 do ochrony przed ogniem lub lodem;
13. Zmieniono porządek następujących cech zapewniając logiczne wyświetlanie w kolejności z góry do dołu:
- wszystkie grupy cech przedmiotów;
- składniki formuł alchemicznych, projektów kowalskich oraz przepisów;
- wymagania do nauki zdolności i czarów.
14. Mechanizmy aktywacji komórek i elementów interfejsu zostały przerobione:
- gdy otworzymy okno ekwipunku lub dokumentów, komórki nie będą już dłużej automatycznie wybierane, z wyjątkiem - map;
- przy ponownym otwarciu zakładki map ostatnio wybrana mapa nie zostanie zmieniona;
- zakładka map nie jest już wyświetlana w momencie otwarcia okna dokumentów, gdy aktywna jest inna zakładka;
- teksty książek i listów będą teraz wyświetlane dopiero po ich kliknięciu;
- skrypty map będą od teraz wykonane po jednym, a nie dwóch kliknięciach;
- skrypty książek, listów oraz map nie mogą być ponownie wykonane, jeśli zostały już raz przeczytane;
- w momencie kliknięcia książek, listów lub map nie będą już dłużej odtwarzane dźwięki bezużytecznych przedmiotów.
15. Zmieniono wyświetlanie informacji w formułach alchemicznych, projektach kowalskich oraz przepisach:
- przed nazwą przedmiotu dodano wyświetlanie większej niż jeden liczby przedmiotów, które uzyskamy po ich stworzeniu;
- w oknie wyboru liczby przedmiotów do stworzenia wyświetlany jest także drugi mnożnik, jeżeli jest różny od jeden;
- wymagane zdolności są teraz wyświetlane na niebiesko lub czerwono w zależności od tego, czy bezi się ich nauczył czy nie;
- w formułach alchemicznych, projektach kowalskich oraz przepisach są teraz wyświetlane cechy wytwarzanych przedmiotów oraz odpowiadające im ikony;
- Cecha "Własnoręcznie wykute" jest teraz wyświetlana także w projektach kowalskich kosturów, łuków, kusz, strzał oraz bełtów;
- wyświetlanie obrażeń, oraz wymagań wytwarzanych przedmiotów od teraz uwzględnia modyfikator cechy "Własnoręcznie wykute";
- modyfikator cechy "Własnoręcznie wykute" pokazany w opisie przedmiotu jest od teraz zamknięty w nawiasie "(+10)";
- w formułach alchemicznych, projektach kowalskich oraz przepisach zostały usunięte odstępy między grupami modyfikatorów przedmiotu.
16. Rozszerzono wyświetlanie cech przedmiotu:
- od teraz wyświetlane są również cechy "Płonące", "Zamrożone" oraz (teoretycznie) "Przeklęte";
- do cechy przedmiotu "Zużyte" został dodany opis "(-50%)";
- ikony cech przedmiotów, będą od teraz także widoczne na ikonach przedmiotów w oknach łupu oraz handlu;
- ikona cechy "Zużyte" jest teraz widoczna również na ikonie przedmiotu;
- priorytet nakładania ikon cech przedmiotu został zmieniony na: "Płonące", "Zamrożone", "Zatrute", "Błogosławione", "Przeklęte", "Zużyte", "Zaostrzone", "Własnoręcznie wykute";
- w trakcie handlu z paserem albo myśliwym, ikony odpowiednio kosztowności albo trofeów będą wyświetlane w ekwipunku bohatera z ikonką złotych monet;
- ikony nieprzeglądanych jeszcze map i listów są wyświetlane z ikonką wykrzyknika.
17. Odblokowano dostęp gracza do dokumentów:
- drugie kliknięcie zakładki "Inne" w oknie handlu lub łupu, otwiera alternatywną zakładkę "Dokumenty";
- ikona zakładki "Inne" w zarówno oknie łupu, jak i handlu, została zastąpiona nową, "Inne/Dokumenty";
- na wszelki wypadek, gdyby Stringtable.ini nie zawierał linii "UPD_INV_Written" z powodu instalacji modyfikacji, została ona zastąpiona linią "HL_Maps".
18. Zmieniono mechanizm ukrywania interfejsu:
- przycisk "Widok paska skrótów" (domyślnie "Scroll Lock") od teraz ukrywa pasek szybkiego użycia, kompas oraz paski stanu, i oczywiście przywraca wszystkie te elementy;
- kompas i paski stanu nie pokażą się samoczynnie, gdy otworzymy jedno z pięciu okien naszej postaci;
- kompas i paski stanu nie znikną samoczynnie, gdy otworzymy okno łupu, jedno z trzech okien tworzenia przedmiotów, czy też jedno z czterech okien transformacji;
- podczas transformacji pasek szybkiego użycia jest automatycznie chowany;
- dowolne otwarte okno dostępne w grze stanie się przeźroczyste po naciśnięciu przycisku "Widok paska skrótów" (domyślnie "Scroll Lock").
19. Powiadomienia o pomyślnym zakończeniu zadania będą od teraz wyświetlane po ostatniej kwestii dialogowej.
20. Zmieniono porządek rozmieszczenia pewnych komórek na początku gry (by zmiany weszły w życie należy rozpocząć nową grę):
- zmieniono kolejność niektórych zdolności w oknie "Widok postaci": "Zęby, szpony i rogi", "Pozyskiwanie skór", "Pozyskiwanie skór gadów"; "Tłumaczenie się", "Targowanie"; "Warzenie mikstur przemiany", "Wyrób trucizny";
- na początku gry pochodnia jest przypisana pod inny klawisz skrótu, teraz to "0".
 
Kontrolowanie bohatera oraz kamery:
 
21. Dodano możliwość przerwania rzucania czarów przy pomocy prawego przycisku myszy.
22. Dodano możliwość przerwania trybu celowania przy pomocy prawego przycisku myszy.
23. Dodano możliwość szybkiego grabienia złóż minerałów i przedmiotów za pomocą prawego przycisku myszy, bohater nie zatrzymuje się już podczas tej interakcji.
24. Odskok do tyłu z dodatku "Zmierzch Bogów" jest teraz dostępny dla bohatera w trybie walki wręcz przez naciśnięcie przycisku "Ponowna konwersja" (domyślnie "Enter").
25. Zmieniono mechanizm orientacji przestrzennej bohatera:
- bohater teraz zwraca się twarzą w stronę podnoszonego przedmiotu;
- bohater teraz zwraca się twarzą w stronę BN-a podczas otwierania okna łupu;
- od teraz bohater zawsze zwraca się twarzą w stronę postaci, z którą handluje;
- usunięto mimowolny obrót bohatera, zdarzający się w różnych sytuacjach przy włączonym widoku alternatywnym.
26. Przeorganizowano różne mechanizmy związane z otwarciem okien dostępnych w grze:
- od teraz kontrolowanie bohatera możliwe jest nawet, pomimo otwarcia jednego z pięciu okien naszej postaci (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin"):
  - pierwszorzędne i drugorzędne akcje są wtedy niedostępne za pomocą myszy, lecz zastępowane odpowiednio przez przyciski "Namierzanie celu" (domyślnie "R") oraz "Weź wszystko" (domyślnie "U");
  - możliwe jest także chodzenie, bieganie, skakanie, skradanie się oraz wyciąganie broni;
  - za to korzystanie z paska szybkiego użycia jest niedostępne.
- nie jesteśmy już nietykalni, gdy otworzymy jedno z pięciu okien naszej postaci, BN-ni mogą nas atakować, skutecznie ranić, a nawet zabić (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin");
- po otwarciu dowolnego okna dostępnego w grze, bohater może regenerować swoje cechy, nawet przy włączonym AB (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin");
- każde z pięciu okien naszej postaci zamknie się samoczynnie W przypadku naciśnięcia przycisku "wyciągnięcie broni", oraz w momencie zamarznięcia, utraty przytomności, wejścia w tryb interakcji z obiektem lub dialogu z BN-em, rozpoczęcia pływania, lub śmierci bohatera (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin").
- okna łupu, tworzenia przedmiotów oraz przemiany zamkną się automatycznie w przypadku ataku na bohatera (*zmiana opcjonalna - "HUDPlugin");
- bohater automatycznie wychodzi ze stanu skradania się, w momencie otwarcia jednego z pięciu okien naszej postaci, jeśli jest uzbrojony albo kontrola bohatera jest wyłączona;
- w momencie otwarcia dowolnego okna dostępnego w grze bohater nie będzie już obracał się plecami do kamery z włączonym widokiem alternatywnym;
- w momencie otwarcia dowolnego okna dostępnego w grze tryb pracy kamery nie zmienia się;
- praca kamery pozostaje teraz dynamiczna i pod kontrolą gracza podczas otwierania dowolnego okna dostępnego w grze, z wyjątkiem okien gotowania, kucia, alchemii, ostrzenia, rozmowy oraz podpowiedzi;
- zachowanie kamery w momencie otwarcia lub zamknięcia okna handlu zostało poprawione.
27. Możemy teraz podczas trybu skradania się lub blokowania używać przedmiotów korzystając z paska szybkiego użycia oraz bezpośrednio z poziomu ekwipunku, przy czym bohater przymusowo przejdzie do pozycji wyprostowanej.
28. Przywrócono możliwość szybkiego biegu w każdym kierunku przy włączonym widoku alternatywnym.
29. Bezi może teraz pływać sprintem.
30. Naprawiono błędy kontroli nad bohaterem w trybie walki wręcz oraz w trybie transformacji:
- wyłączono możliwość "podwójnej" akcji przy użyciu prawego przycisku myszy;
- nieuzbrojony bohater, wilk, dzik, cieniostwór, bizon, nosorożec, rozpruwacz, jaszczur, aligator, ognisty jaszczur, krwiopijca i gargulec nie posiadali szybkiego ataku, teraz działa on jak normalny;
- zwierzęcy "odskok" przeniesiono na klawisz "skok".
31. Usunięto możliwość skakania w trakcie naciągania cięciwy, celowania oraz strzelania z kuszy lub łuku.
32. Zmieniono interakcje bohatera z obiektami:
- usunięto spowolnienie podczas podchodzenia do obiektu;
- podczas interakcji z obiektem tryb kamery nie ulega już zmianie.
 
Interakcje z obiektami:
 
33. Teraz bohater może poruszać się także, gdy korzysta z przedmiotów ze swojego ekwipunku (*zmiana opcjonalna - "ConsumePlugin").
34. Bohater nie będzie już wyciągał automatycznie broni lub pochodni, którą schował, by użyć przedmiotu, lub na potrzeby innej akcji.
35. Dodano możliwość wejścia w interakcje z pewnymi przedmiotami, poprzez kliknięcie ikon tych przedmiotów w oknie ekwipunku (*zmiana opcjonalna - "ItemInteracts"):
- bohater może grać na lutni;
- bohater może używać miotły do zamiatania;
- bohater może używać grabi zgodnie z ich podstawowym przeznaczeniem;
- bohater może długo palić skręta (Czarny Rhobar), a jeśli w momencie rozpoczęcia tej interakcji skupia wzrok na stołku, ławce, albo ognisku, to zajmie odpowiednią pozycję przy jednym z tych obiektów;
- bohater i BN-i po zakończonym palenia wyrzucają skręta na ziemię;
- grabi, miotły i skręta można użyć korzystając z paska szybkiego użycia.
36. Interakcje dotychczas dostępne tylko dla BN-ów, są teraz dostępne także dla naszego bohatera (*zmiana opcjonalna - "NewInteracts"):
- jeśli bohater ma odpowiednie narzędzie może wejść w miejscu do tego przeznaczonym w interakcje naprawiania (Młot), ścinania drzewa (Topór drwala) oraz rozłupywania kamiennych bloków (Kilof);
- od teraz można również wyłączyć nieprzydatne interakcje, które dotychczas były dostępne.
37. Rozszerzono interakcję z pochodnią:
- dodano możliwość wyrzucenia pochodni przy użyciu przycisku "Ponowna konwersja" (domyślnie "Enter");
- istnieje możliwość podniesienia płonącej pochodni, trafia ona wtedy do lewej ręki bohatera (standardowo znajduje się w prawej);
- jeśli w lewej ręce bohatera znajduje się już pochodnia bądź laska, płonąca pochodnia w ekwipunku zostanie zastąpiona wypaloną.
38. Naprawiono trzymanie lasek i pochodni:
- ani laska, ani pochodnia nie znikną już z lewej ręki bohatera po wczytaniu gry;
- bohater nie odkłada już pochodni lub laski by wypić Miksturę uzdrawiającą, lub Odtrutkę;
- w powyższym przypadku również okno ekwipunku nie zostanie zamknięte, jeśli oczywiście było otwarte;
- możliwe jest teraz zmienianie aktywnych strzał oraz bełtów, gdy bohater wyposażony jest w laskę lub pochodnię.
39. Nieuzbrojony bohater podczas podnoszenia broni automatycznie wyposaży się jedynie w upuszczoną wcześniej broń.
40. Naprawiono interakcję bohatera z obiektami zdolnymi do konwersacji:
- bohater nie wchodzi już w "Święty Ogień" w trakcie interakcji z tym obiektem;
- funkcja "nie w czasie walki" nie sprawia dłużej problemu z otwarciem wrót świątyni Al-Shedim.
41. Bohater nie będzie już podchodził do odwiedzonych wcześniej pulpitów, ale wypowie natychmiast "Nie ciekawe".
42. Wyłączono zdolność bohatera do poruszania się, do czasu całkowitego zakończenia interakcji z regałami i grobami.
43. Usunięto możliwość odpoczynku podczas interakcji z grobami.
44. Usunięto możliwość niepowodzenia podczas otwierania drzwi wytrychem.
45. Naprawiono błędy, które występowały podczas nieudanej próby interakcji z obiektami:
- bohater nie wychodzi już przymusowo z trybu skradania się;
- wyeliminowano drgania bohatera występujące przy wyłączonym widoku alternatywnym;
- w razie próby interakcji z kamieniem szlifierskim w przypadku braku odpowiedniej zdolności, bohater wypowie odmownie "Brak mi doświadczenia..." zamiast "Nie !".
 
Wymowa:
 
46. Dodano nieużywane wcześniej frazy bohatera:
- podczas rabowania grobów bohater wypowiada SVM_FoundSomething_00-01;
- podczas czytania książek, notatek lub map, które uczą zdolności, bądź rozpoczynają zadanie, bohater wypowiada SVM_FoundSomething_02 lub SVM_OldBook_00;
- podczas czytania książek, notatek lub kamiennych tabliczek, które zwiększają Prastarą wiedzę, Alchemię lub Zdolności kowalskie, bohater wypowiada odpowiednią frazę;
- po otrzymaniu przedmiotu z książki, notatki lub kamiennej tabliczki bohater wypowie SVM_SomethingInTheBook.
47. Po użyciu ostatniego wytrychu bohater wypowiada SVM_LastOneGone.
48. W pewnych przypadkach BN-ni wypowiadają bardziej stosowne "odmowne" komentarze:
- Palący, pijący lub jedzący BN-ni mogą wypowiedzieć odpowiednio SVM_GotoSmoke, SVM_GotoDrink lub SVM_GotoEat;
- złodzieje (BN-ni zawierający słowo "thief" w parametrze "RoleDescription") mogą wypowiadać SVM_WatchTheGuards;
- SVM_GuardRefuse może zostać wypowiedziane tylko przez BN-ów stojących na warcie;
- większa liczba BN-ów komentuje swoje aktualne zajęcie.
49. Gdy człowiek zabije orka lub ork człowieka, BN może wypowiedzieć kwestię SVM_OrcHunter.
50. Aktywowano animację twarzy bohatera dla bezdialogowych SVM-ów.
 
System walki oraz balans:
 
51. Zmieniono mechanizm obliczania wartości ochrony bohatera:
- bez względu na to, czy AB jest włączony, czy nie, zdolność "Ulepszanie szat" podwaja ochronę jedynie szat, a zdolność "Ulepszanie pancerza" zwiększa ochronę wszystkich noszonych pancerzy i artefaktów o 25%;
- ww. zdolności mogą teraz działać jednocześnie i niezależnie od siebie;
- maksymalna wartość redukcji obrażeń została zwiększona z 80 do 90;
52. Naprawiono walkę dwoma broniami:
- jednoręczne zdolności walki mieczem działają podczas dzierżenia dwóch mieczy;
- gdy korzystamy z dwóch mieczy, zdolność "Mistrz dwóch ostrzy" działa teraz, jak czwarte ulepszenie zdolności walki bronią jednoręczną.
53. Zmieniono System blokowania ciosów:
- wprowadzono blokowanie tarczą ataków zwierząt (z wyjątkiem trolli i potworów) oraz BN-ów walczących pięściami;
- ataki pełzaczy nie mogą być już blokowane przy użyciu broni;
- ataki demonów oraz ogrów można blokować jedynie posiadając zdolność "Silne parowanie tarczą".
54. Z włączonym Alternatywnym Balansem lub Alternatywną S.I. (Sztuczna Inteligencja) bohater nie blokuje już ataków w trybie skradania się.
55. Naprawiono różne przypadki stosowania ataku przebijającego:
- blokowanie przy użyciu broni podczas podnoszenia się od teraz blokuje atak przebijający;
- przebijający atak bohatera przy użyciu broni obuchowej nie powoduje już efektu dźgnięcia na celu;
- BN-i już nie używają ataku przebijającego korzystając z broni obuchowej;
- BN-i używają ataku przebijającego z niezatrutej broni jedynie przeciwko ludziom i orkom.
56. Animacja upadku po powalającym ciosie nie może być przerwana innym atakiem.
57. Naprawiono błąd w obliczaniu wytrzymałości podczas wykonywania ataku obrotowego przy użyciu broni dwuręcznej.
58. Znów więcej niż jeden BN może jednocześnie atakować innego BN-a, gdy włączony jest Alternatywny Balans lub Alternatywna S.I.
59. Naprawiono pewne sytuacje, w których ataki bohatera niewątpliwie nie trafiały wrogów nie będących głównym celem lub atakujących inny cel.
60. Naprawiono błędy S.I. przyjaźnie nastawionych BN-ów, którzy w zainicjowanych przez nas walkach staną po naszej stronie:
- Diego, Milten, Gorn i Lester nie dobijają już pokonanych BN-ów;
- BN-i z zaprzyjaźnionych miast nie wymawiają już po walce "Nie ma z kim walczyć".
61. Usunięto możliwość użycia zdolności "Obalenie" na zwierzętach.
62. Krowy i świnie nie są już uznawane za drapieżniki, tylko dzikie zwierzęta.
63. Jaszczury i Ogniste jaszczury, a także Topielce i Bagienne topielce są teraz nastawione do siebie przyjaźnie.
64. Naprawiono mechanizm obliczania obrażeń zadawanych przez zużytą broń:
- zużyte łuki i kusze nie zadają już pełnych obrażeń;
- faktyczne obrażenia zadawane przez zużytą broń nie mogą przekroczyć wyświetlanej wartości o więcej niż 1.
65. Naprawiono działanie zwykłego ataku bronią białą, oraz wystrzelonego Ogłuszacza przy wystarczająco mocno naciągniętej cięciwie:
- naprawiono mechanizm obliczania obrażeń zadawanych Ogłoszaczem (uwzględniane są modyfikatory ze Zdolności łowieckich, zbroi oraz cech broni), strzały w głowę są teraz możliwe;
- teraz wrogo nastawieni BN-i umierają, gdy zostaną trafieni Ogłuszaczem tracąc przy tym ostatnie punkty życia;
- Ogłuszacz może teraz zostać zablokowany przy pomocy tarczy;
- zwykły atak nie może już powalić przeciwnika.
66. Zmieniono mechanizm obliczania zdobywanego doświadczenia:
- ilekroć przyjaciele w trakcie wyzwalania Ardei, lub zaprzyjaźnieni BN-i biorący udział w zainicjowanych przez nas walkach zabiją przeciwnika otrzymamy za to doświadczenie;
- bohater nie zdobywa już doświadczenia za utopionych wrogów;
- bohater może awansować o więcej niż dwa poziomy na raz.
 
Inne:
 
67. Zmieniono efekty ataków na niektórych BN-ów:
- usunięto efekt krwawienia z Zombie oraz Lodowego golema;
- efekt krwawienia Szkieletów oraz Kamiennych i Ognistych golemów został zastąpiony nowymi efektami;
- "metaliczny" dźwięk efektu blokowania ataku przez pełzacza zastąpiono innym efekt.
68. Strzały nie będą już generowane w ekwipunku kuszników.
69. Usunięto możliwość otwarcia jednego z pięciu okien naszej postaci w sytuacji, w której bohater został powalony na ziemię po czym "usiadł z bronią" gotowy powrócić do walki.
70. Usunięta możliwość spożycia niewłaściwych przedmiotów po dwukrotnym naciśnięciu klawisza szybkiego dostępu.
71. Naprawiono błąd cyklicznie pojawiający się u towarzyszy czekających na gracza.
72. W przypadku dużego oddalenia się od bohatera towarzysze przejdą do szybkiego biegu.
73. Dodano możliwość ustawienia ilości zdobywanego doświadczenia za zadania (*zmiana opcjonalna - "QuestXPModifier" analogicznie do parametru "XPModifier").
74. W przypadku gdy w Stringtable, z powodu zainstalowania modów, brakuje wprowadzonych w Pakiecie Aktualizacji linijek tekstu zaczynających się od "UPD_", będą one teraz generowane z wewnętrznych nazw dostosowanych do wykonania angielskiej lokalizacji.
75. W menu głównym, w górnej części ekranu, wyświetlana jest wersja zainstalowanego Pakietu Aktualizacji.
 
**Dla moderów:
 
76. Dodano możliwość tworzenia "uniwersalnych" skryptów "info" (info-scripts), które są aktywne w całym świecie "Gothic 3", z wyjątkiem kontaktów z BN-ami.
77. Dodano możliwość przypisania do zadania specjalnych właściwości.
78. Zwiększono liczbę komend dostępnych do użycia w plikach "info" (info-files):
- odzyskano i naprawiono komendę "SetEnclave";
- dodano nowe komendy "SetType" i "OpenQuest".
79. W różnych przypadkach dodano lub rozszerzono wsparcie cech bohatera:
- za wykonanie zadania mogą zostać zwiększone następujące cechy: HP (Energia życiowa), SP (Wytrzymałość), MP (Mana), LP (Punkty Nauki);
- po wykorzystaniu przedmiotu mogą zostać zwiększone następujące cechy: XP (Doświadczenie), LP (Punkty Nauki);
- jako wymóg do korzystania z przedmiotu teraz może zostać przypisany: LVL (Poziom postaci);
- wprowadzono możliwość ustawienia poziomu cech bohatera jako warunek dla pliku "info".
80. Liczbę dostępnych do wykorzystania kolorów powiadomień zwiększono z 5 do 19.
81. Nieużywane wcześniej komendy "SD_Mocking" i "SD_Thankful" mogą zostać teraz użyte do nowych animacji gestów dialogowych.
82. Dodano możliwość włączenia wyświetlania nazw różnych kategorii obiektów.
 
II. Poprawki szablonów w plikach Templates:
- przywrócono początkową kolejność otrzymywania przedmiotów z listy skrzyń z włączonym AB;
- naprawiono obrażenia zadawane ognistą laską, oraz zaostrzonymi i wybuchowymi strzałami;
- poprawiono zaniżaną cenę potrawki z chrząszcza;
- teraz Halabarda Irmaka ma takie same właściwości i wygląd jak halabarda orków;
- nie jest już możliwe zdobycie za pomocą kodów pancerza króla z dodatku "Zmierzch Bogów";
- użycie kamieni teleportacyjnych od teraz kosztuje 10 Punktów Mana (tylko z włączonym AB);
- stary miecz Miloka jest teraz bronią jednoręczną;
- Łopata, Grabie i Miotła są od teraz uznawane za halabardy;
- nie jest już możliwe zarówno dodanie do paska szybkiego użycia jak i zjedzenie Szczawiu królewskiego;
- klucz Sigmora otwiera jedynie jego skrzynię;
- do szablonów niektórych "magicznych" obiektów dodano wartości, niezbędne do prawidłowego wyświetlania obrażeń zadawanych przez czary;
- szablon pochodni uległ zmianie, zaadaptowano go do możliwości upuszcania pochodni na ziemię;
- wypalona pochodnia ma od teraz własną ikonę.
- Kamienny korzeń od teraz należy do kategorii "Żywność i trucizny";
- Lobelia zielna nie może już zostać zjedzona;
- "Złota lista Ashtona", "List od Sanforda", "Rozkaz Surusa", oraz "Lista składników", są teraz przedmiotami z zadań, i nie mogą już zostać sprzedane.
 
III. Poprawki w pliku gui:
- dodano nowe ikony:
  - ikonę dla wypalonej pochodni;
  - ikonę dla przełączalnej zakładki ekwipunku "Inne/Dokumenty";
  - ikonę dla przełączalnej zakładki panelu bocznego "Zadania/Postacie";
  - ikony dla cech, "Przeklęte" (nie użyta w grze), oraz "Zamrożone";
  - ikonki "Złote monety" oraz "Wykrzyknik";
- wszystkie właściwości ikony przerobione w jakości HD;
- wszystkie ikony dziennika przerobione w jakości HD;
- zmieniono ikony "Główne" i "Wszystkie" w dzienniku zadań.
 
IV. Poprawki w pliku _compiledAnimation:
- dodano:
  - brakującą animację dla ataków z użyciem lasek i broni dwuręcznych;
  - przykłady animacji dla dialogu komend gestów SD_Mocking i SD_Thankful;
  - animację rzutu Magicznym napojem dla bohatera z pochodnią;
  - animację odskoku do tyłu z dodatku "Zmierzch Bogów";
  - animacje interakcji bohatera z przedmiotami, gdy jest on w ruchu;
- Naprawiono animację wyciągania broni lub przedmiotu w trakcie ruchu: usunięto obrót tułowia bohatera w trakcie ostrzału przy standardowym ustawieniu kamery.
 
V. Poprawki tekstów w tabeli ciągów (Stringtable):
- poprawiono rozmaite błędy tekstów w grze;
- przywrócono linię utraconą przez CPT - HUD_ChestLocked ("Kufer zablokowany!");
- dodano nowe linie:
  - UPD_Achievement ("Nowe osiągnięcie");
  - UPD_Range ("Zasięg");
  - UPD_INV_Written ("Dokumenty");
  - UPD_NPC_Characters ("Postacie"), UPD_NPC_Merchants ("Kupcy"), UPD_NPC_Teachers ("Nauczyciele") oraz UPD_NPC_Comrades ("Towarzysze broni").
 
VI. Poprawki w plikach Infos:
- przywrócono komendy gestów utracone w CP 1.75;
- naprawiono sekwencje SVM podczas uczenia się zdolności "Zęby, szpony i rogi" i "Pozyskiwanie skór gadów";
- poprawiono sekwencję komend w skrypcie BPANKRATZ3490;
- wartości ciągu "IDs2" dla komendy "ShowGameMessage" w skryptach BPANKRATZ31540 i FILLER369 są wymienione zgodnie z normą.
 
VII. Poprawki w pliku _compiledMaterial:
- poprawiono twarz Miltena;
- materiały pancerzy z dodatku "Zmierzch Bogów", zostały zastąpione oryginalnymi materiałami z CP 1.74 (opcjonalnie).
 
VIII. Poprawki w pliku _compiledImage:
- tekstury pancerzy z dodatku "Zmierzch Bogów", zostały zastąpione oryginalnymi teksturami z CP 1.74 (opcjonalnie).
 
IX. Poprawki mowy w pliku Speech (tylko dla rosyjskiej wersji).
 
X. Poprawka pliku Changelog-112 (tylko dla rosyjskiej wersji).
 
XI. Poprawka czcionki (tylko dla rosyjskiej wersji).
 
XII. Dodano pliki ge3_cp_1_75_up_1_04_backup.ini, jako przykład ustawień nowych parametrów.
 
* - opcjonalne parametry gry można skonfigurować w pliku ge3.ini jedną z wartości odpowiedniego ciągu, więcej informacji szukaj w pliku Gothic_3_v1.75_Update_Pack_v1.04_Ge3IniSetup_Pl.txt
** - szczegółowy opis można znaleźć w pliku Gothic_3_v1.75_Update_Pack_v1.04_ForModders_Pl.txt

V. Instalacja - dodatkowa pomoc.
Po zaznaczeniu opcji CM 3.1(without_QP_Quests) w trakcie instalacji wyskakuje okienko:
Spoiler
Klikamy wtedy Tak, żeby aktywować Konsekwencje.
 

VI. Linki.

 
Pliki oddzielnie:
Community Patch
Quest Pack i tu.
Content Mod
Update Pack
Czcionka jest na moim chomiku
http://chomikuj.pl/Mateusz2205/Gothic+3+-+CM+MOD+*2b+Quest+Pack+4U2+*2b+CM+2.6.3+*2b+Konsekwencje+*2b+G3EEUP+1.03.14+PL/Gothic3,5163671475.rar(archive)
 

VII. Porady.

W modyfikacjach dostępne jest szybkie zbieranie przedmiotów. Nie musimy już przytrzymywać klawisza odpowiadającego za skradanie. Po prostu prawym przyciskiem myszy bez animacji szybko zbieramy przedmioty i opróżniamy niezamknięte skrzynie.
Na oswabadzanie miast, obozów, Nordmaru radzę zdecydować się pod koniec gry, inaczej frakcje, które będziemy atakować w całości się na nas obrażą i koniec z dodatkowych zadań, jak i w ogóle z opcji rozmowy. Po prostu, jeśli odbijemy Nordmar to orkowie z całego świata gry będą próbowali zabić Bezimiennego.
 
Na końcu polecam pobawić się tym narzędziem ale nie jestem w stanie napisać do niego instrukcji.

Ventrue, zrobiłam tak jak tutaj napisałeś, z jednym wyjątkiem, że odznaczyłam konsekwencję, bo nie chciałam sobie utrudniać gry. Niestety nie mam wszystkich postaci z tych modów. Nie ma Angara, burdelu w Cape Dun itp. Mam wrażenie, że jest w sumie sama podstawa. W Ardei kucharz jak i Gelford w Reddock wypowiadają nowe kwestie (są one bez dźwięku), ale nic w związku z tym się nie dzieje, nie otrzymuję zadań. W menu startowym jest zawarte, że jest to wersja QP i CM. Z czym to może być związane?

Pozdrawiam (trochę czasu minęło, ale mam nadzieję, że jesteś jeszcze na forum)
aaaa spotkałam się z taką opinią, że update powinien być instalowany zaraz po community, a nie po QP. Czy to może być powód?
 


0 użytkowników i 3 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry