Szukam ludzi do modyfikacji "Wyspa Khorinis w obliczu wroga" 5735 9

O temacie

Autor gGorng

Zaczęty 2.01.2016 roku

Wyświetleń 5735

Odpowiedzi 9

gGorng

gGorng

Użytkownicy
posty4
Propsy2
  • Użytkownicy
Tak jak w temacie szukam ekipy do pomocy przy tworzeniu modyfikacji do Gothic 2Notr.
Poszukuje:
Grafika 2d i 3d
Skryptera najlepiej ogarniającego Lego i Ikariusa(ale zwykłe skrypty też mogą być).
Animatora który zna się na Gothicowych ASC
Scenarzysty do ewentualnego wzbogacenia fabuły i fajnych misji pobocznych(główna linia fabularna jest już wyraźnie zarysowana i pierwszy rozdział jest gotowy ale to zawsze można zmienić).
machinimowaca do zrobienia Intra, Outra i innych przerywników filmowych.


Od jakiegoś czasu postanowiłem zrobić modyfikacje o nazwie "Wyspa Khorinis w obliczu wroga"
Wstępny zarys fabuły jest taki Orkowie już dawny podbili by Khorinis, jednak po tym jak bezimienny pokonał smoka ożywieńca czarni magowie którzy dowodzili orkami stracili swoją moc co znacznie osłabiło orków i podbój Khorinis znacznie się opóźnił, w tym czasie król Rhobar II miał wizje zesłaną przez Innosa w której zobaczył że jedynym ratunkiem dla wyspy jest zjednoczenie jej mieszkańców a jedyną osobą która może tego dokonać jest jego siostrzenica Ardara(właśnie tą postacią będziemy grali w modyfikacji.) Rhobar zrobił tak jak mu powiedział Innos. Następnego dnia tuż pow wizji przybył do twierdzy swojego brata i przedstawił jemu i swojej siostrzenicy całą sytuacje, po długiej rozmowie Ardara dała się przekonać do wyruszenia jednak nie podjęła tej decyzji tylko ze względu na dobro królestwa ale również ze względu na pewno sprawę z przeszłości, mianowicie dowiedziała się że na wyspie przebywa jej bliski przyjaciel z dzieciństwa. Kilka dni zajęło królowi zebranie armi która wyruszyła z Ardarą do Khorinis jednak nie wszystko poszło zgodnie z planem i w połowie drogi do Khorinis na statek napadli piraci których na szczęście udało się pokonać, jednak kapitan piratów podczas wycofywania się omal nie zabił naszej bohaterki.Po silnym ciosie kapitana piratów w głowę Ardara straciła przytomność...Trzy dni po tym wydarzeniu bohaterka budzi się w swojej kajucie  i jak się okazuje po krótkiej rozmowie z przyjaciółką znajduje się już w Khorinis. Czy uda się jej ocalić wyspę przechodząc morderczy trening bojowy, zdobywając szacunek ludzi i jednocząc ich a może przez swoje źle podjęte decyzje doprowadzi do całkowitego zniszczenia wyspy?

To tyle jeżeli chodzi o wstępny zarys fabuły, Przedstawię wam teraz dwa filmiki z pre-alphy
przedstawiające świat modyfikacji:
1. Karczma pod wodospadami u najemników:
2. Koszary najemnków:

Kontakt do mnie:
1. Email: gGorng2014@wp.pl
2. Komunikator głosowy TeamSpeak 3 ip serwera: 185.49.15.203 kanał [GM]gGorng hasło:169
lub pw na forum.
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie chciałbym studzić Twojego zapału @gGorng ale wstawianie budynków w spacerze jako vobów to nie jest zbyt dobry pomysł. Spowoduje to takie problemy, jak niepotrzebne spadki klatek, deszcz przenikający przez budynki, brak możliwości ustawienia wewnątrz nich światła statycznego (czyli jeśli na zewnątrz będzie noc, w środku też zrobi się ciemno i to nawet mimo świateł dynamicznych, które będą działać pod względem oświetlania o wiele gorzej). No i zostaje jeszcze kwestia estetyczna. Takie wstawione spacerem budynki będą zawsze prezentować się gorzej niż gdybyś dodał je poprzez zmodyfikowanie podłoża. Z filmiku wynika, że coś tam potrafisz zdziałać w blenderze, więc nie powinieneś mieć trudności by zrobić to wszystko prawidłowym sposobem. Wnioskuję jednak, po fragmencie, w którym mówisz o drzewach, że po prostu nie wiesz jak się za to zabrać. Potrzebne Ci są meshe terenu, które dostępne są w G2MDK. Mając je, możesz dowolnie zmodyfikować świat, a potem podmienić teren w zenie newworld na swój.
Tyle w kwestii technicznych. Co do innych: nie jestem pewien czy wstawianie, gdzie się da powycinanych budynków to dobry pomysł. To bardzo mało prawdopodobne by najemnicy wybudowali w krótkim czasie taki gmach na środku farmy ;) Te bramy z Khorinis też wyglądają średnio, zamiast nich lepsza by była jakaś konstrukcja z drewna (o ile w ogóle brama jest tam konieczna). Być może na niemieckim WoGu znajdziesz jakieś budynki, które nadadzą się lepiej: http://www.worldofgothic.de/?go=moddb&cat=19

btw. Napraw link do drugiego filmiku, bo nic się w spoilerze nie wyświetla.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To nie miejsce do dyskusji, nabijania sobie postów. Pisza tutaj chętni ewentualnie tak jak napisał autor na mail/pw.
@bgb zostaje z racji ze to nie spam ale jakieś dorady.
Jako ze autor nie zrobil sobie temat o zapowiedzi, radze poczekać aż autor tak zrobi i posty typu "chujowy mur" zostawić dla siebie.

ewentualnie na życzenie autora mogę zamknąć. przeczyszczone
 


gGorng

gGorng

Użytkownicy
posty4
Propsy2
  • Użytkownicy
Co do tych murów i bram to brama została trochę zmieniona zmniejszyłem ją poprzez usunięcie wieżyczek wiadomo że zostały dziury w miejscu gdzie były wieżyczki  ale to załatał mój grafik 3d tak samo jak dziury w bokach murów.
A co do tych budynków po środku farmy to według fabuły budowa zaczęła się wraz z wyciągnięciem bezimiennego z ruin świątyni a jak mówimy o realizmie co przecież w G2Notr bezi nie zrobił wszystkiego w tydzień albo miesiąc  ale dużo więcej więc najemnicy mieli czas na budowę tego wszystkiego. Aktualnie rozstawiam npc na farmie.

Łapcie parę screenów z aktualnego postępu prac.
Na początek koszary najemników:






Magazyn w jaskini:

Wilk i jego żona w sklepie:

Stolarz Elvrich przy swoim sklepie:

Obywatele na ulicy rzemieślniczej:

 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz to możesz użyć moich tekstur...

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Jeśli chcesz to możesz użyć moich tekstur...
Jakieś SS?

@ DOWN  Źle nie wyglądają :D
 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Oto ss jakie teraz mam na komputerze.
Tekstur mam ponad 1000 (pancerze, trochę ciał i otoczenie)
Na moim fp jest więcej lepszych tekstur....







Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz to możesz użyć moich tekstur...
Jakieś SS?

@ DOWN  Źle nie wyglądają :D

Hmm....

gGorng

gGorng

Użytkownicy
posty4
Propsy2
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz to możesz użyć moich tekstur...
Musiałbyś mi pokazać te textury,  z textur przydały by mi się jedynie textury terenu, mam już grafika który specjalizuje się w grafice 2d i 3d ale on aktualnie zajmuje się grafiką 3d.
 

Bloody Skull

Bloody Skull

Użytkownicy
posty136
Propsy5
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
Jeśli chcesz to możesz użyć moich tekstur...
Musiałbyś mi pokazać te textury,  z textur przydały by mi się jedynie textury terenu, mam już grafika który specjalizuje się w grafice 2d i 3d ale on aktualnie zajmuje się grafiką 3d.

Jeśli chodzi o teren to mam dużo tego towaru ;)
Zapraszam na fb, link pod postem -->


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry