30.07 Najnowszy AB Autotranslate z RPG Russia ChangeLog (na razie bez przetłumaczonych skryptów z Woga)
Spoiler
Napisy na temat zdrowia i many znikną w trakcie dialogu
Alric sprzedaje zbroję poszukiwacza przygód, nawet jeśli już został zaproszony do obozu bohatera
Naprawiono błąd, w którym animacja broni się nie zmieniała
Usunięto możliwość zwiększenia liczby sumonov, teraz jest od początku gry 3
Demony nekromanty pracują na bossach (tylko przypomnienie, pracowali wcześniej)
Naprawiono drobne błędy
Przeprojektowane bonusy za zabicie niektórych potworów
Halvor kupuje teraz perły i skorupiaki, uwaga, kupują też czarne perły. Uważaj, nie sprzedawaj. Czarny: 150 sztuk złota, zwykła perła 50, ostrygi 15 sztuk złota
Lekko wzmocnione golemy dla zdrowia
Golem skaluje ich zdrowie i obronę przed intelektem bohatera
Naprawiono błąd, w którym na arenie zabijaliśmy Nrosasa i powieszono go przez Haniar Slepets
Kiedy jesz Seraph, teraz bonus +1 na wytrzymałość na sekundę jest teraz przyznawany na 2 minuty i jest wyświetlany na ekranie
Ościeżnica mokradeł zmniejsza teraz 20% zmęczenia, a nie 10%
Lekko wzmocnione bonusy zdrowotne za jedzenie (które przywracają zdrowie)
Po zjedzeniu jedzenia bohater otrzyma efekt przywracający 1 punkt życia na sekundę przez 1 minutę
Naprawiono błąd w trybie SNC, gdy statystyki nie były załadowane
Bohater ekwipunku nie zużywa już surowego mięsa, jeśli zostanie pokonany
Łuki i kusze teraz również zostawiają krwawienie na wrogach, zaczynając od umiejętności 30 i wyższych
Prawdopodobieństwo trafienia strzały (krytyczne) na bossa jest zwiększone do 15%, dla normalnego celu jest to 22%, krytyczny strzał na bossa ma 2 razy więcej wytrzymałości niż zwykły potwór
Woda z Adanosa odzyskuje teraz 35% zdrowia (było to 30%)
Gra nie zatrzymuje się już (sama w sobie), a bohater nie siada na ziemi, jeśli odszedłeś od komputera (potrzebujesz z przyczyn technicznych)
Odznaki walki, regeneracji, zatrucia itp. powrócili na swoje pierwotne miejsce: ponad barierą zdrowia
Naprawiono krwawiący błąd, szansa została obliczona niepoprawnie
Zmniejsza obrażenia od ognia z wrony
Banki odzyskiwania zdrowia / many / wytrzymałości mają teraz 1 sekundę na odzyskanie, więc nie ma błędu, gdy bohater ciągle zaczyna pić puszki bez zatrzymywania
Nieco zwiększona premia bonusowa. obrażenia od wszystkich dualów
Gra dodaje miksturę, która chroni cię przed kolejnym uderzeniem, absorbując obrażenia. Do sprzedaży w Constantinos i Gallagade
Po przejechaniu Kręgu, Saturas daje 1 eliksir ducha, po zabiciu kruka - 2 eliksiry ducha (tylko magowie wody)
Łuki i kusze będą teraz trafiać w cel 100%, tylko jeśli umiejętność wynosi 75 i więcej
Początkowa szata nekromanty wymaga 75 many
Guru Roba wymaga 80 many
Naprawiono błąd w SNK, gdy bonus został błędnie przyznany
Zmieniono wygląd zbroi zbroi
Piwo Coragone daje teraz +5 punktów życia i + 1-manę
Dodano dialog do Hagena na temat sędziego po zadaniu Zbrodnia i kara
Dodano dialog ze smokiem Adanosem po bitwie z Krukami
Szpon Beliara jest teraz wybierany przez gracza zgodnie z jego wolą (jednoręczna, dwuręczna, runa, miecz, włócznia)
Szpon Beliara może być teraz mieczem, wybranym przez gracza, gdy daje 350 dusz, miecz można poprawić także dla duszy Senyaka
Pazur Beliara może teraz być włócznią, jest wybierany przez gracza z darem 350 dusz, włócznia może być ulepszona dla duszy Senyaka
Pazur Beliara może teraz być również łukiem, wybranym przez gracza, gdy daje 350 dusz, jest to również możliwe dla duszy Senyaka
Claw Beliar może teraz być sztabem, jest wybierany przez gracza z darem 350 dusz, może być również ulepszony dla duszy Senyaka
Zwiększono koszt strzał z ognia do 30
Język Lang kosztuje teraz 0 LP i 20 000 monet
Golemy teraz nie umierają na bossach, jeśli inteligencja bohatera przekracza 300
Hakonu zostaje dodany do sprzedaży 30 magicznych strzał
Za pomoc Koragone z klientami za tawernę, da ci jeszcze jedno specjalne piwo
Całe złoto w skrzyniach, w Yarkendar, zostało zastąpione starymi monetami (z wyjątkiem skrzyń w ludzkich osadach i skarbów Grega);
Naprawiono niektóre "przepuszczalne" modele na Płaskowyżu Starożytnym;
Usunięto całe złoto (portfele) ze Świątyni Łez;
Pułapki na Irdorat są znacznie wzmocnione;
Naprawiono błąd, gdy można było strzelać Ile'Sil przez wspinanie się na lampy, a także, że boss nie będzie już tkwił w ołtarzu;
Paladyn Sergio nocą idzie za mury klasztoru, aby strzec Isgarota
Wzmocnienie szefa szkieletu goblinów na Irdoracie
(Funkcja eksperymentalna) Po włączeniu akrobacji, jeśli bohater ma 300 lub więcej zręczności, łuk umiejętności 70 lub więcej, podczas salta w kierunku bohatera można uniknąć 1 uderzenia, zdolność do odzyskania czasu 1 sekunda
W Irdorat wszystkie leki zostają zredukowane o 25%
Wzmocniony czerwony smok na Irdoracie
Do drzemek dodano około 25 butelek
Okresowe obrażenia od magii wpływają również na bohatera, jeśli jest on wybrany w ustawieniach
W trybie SNK liczone są również okresowe obrażenia i obrażenia rozbryzgowe[/spoiler