Dyskusja na temat modyfikacji 836109 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 836109

Odpowiedzi 2122

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Skyrim jest lepszy od Gothica  :trollface:
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Xenoform

Xenoform

Użytkownicy
posty55
Propsy1
  • Użytkownicy
@Tizgar nie chce zaśmiecać tematu, tutaj przenieśmy konwersację, jak długo zajęło ci bicie demonicznych super szkieletów ?
 

Pulaski

Pulaski

Użytkownicy
Złodziej Z Hogwartu
posty520
Propsy17
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Złodziej Z Hogwartu
Nie przeginaj, Simen. Ja rozumiem i zgadzam się z zarzutami Shocka. Nie chodzi tu o OBECNOŚĆ tych misji, tylko o to, że nie ma sensu, że nasz bohater się na nie tak łatwo zgadza. Mimo wszystko nie pasuje mi, że Bezimienny ot tak po prostu zamierza pozwolić skurwysynowi Sylviowi zabrać cały skarb, załatwia mu dosłownie wszystko, spełnia każdą zachciankę i ledwo czasem nieśmiele podniesie, że może jednak coś by za to chciał. Idzie o to, że dialogi są niewiarygodne. Gdyby w międzyczasie dodać małą kłótnię, albo groźbę ze strony Bezimiennego, albo nawet w pół misji opcję obicia Sylviowi pyska, żeby spotulniał, bo zbyt cwaniaczy... To byłoby wiarygodne, w obecnej formie... nie jest.
Sylwio to kawał Sukinkota:D zawsze można zabić dziada, jak się go nie lubi:)
 
Jeszcze  dostaniesz za swoje Bękarcie

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju

Jao

Dyskusja na temat modyfikacji
#1943 2018-06-19, 13:12(Ostatnia zmiana: 2018-06-20, 17:42)
Taka mała propozycja odnośnie planowanego patcha: zadania Innosa i Beliara z 7 rozdziału (no i "Innos!"/"Beliar!", tak jak w liwerze) to gadki wycięte z Gothica 3. Jeśli więc komuś by się chciało, można by je wziąć i z polskiej wersji i dołączyć do pliku RET2_Sounds_06 xD
BTW Również kwestie Bezimiennego w rozmowie z czarnym magiem z Dworu są z dubbingiem rosyjskim, nie wiedzieć czemu; to w jawny sposób dubbing z oryginalnego rosyjskiego G2, a nie z moda. Podobnie pożegnanie Saturasa ("Niech cię chroni Adanos").
I w sumie to gadki Bezimiennego, gdy znajduje puste trupy lub zagaduje kogoś też można by zastąpić tymi z polskiego G2 :F
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

opewopsiv

opewopsiv

Użytkownicy
posty2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
siema
mam takie pytanie
czy jest coś co pozwoliło by usunąć ten zakaz przyzwanców na bossach?
gram nekromantą i strasznie mnie to denerwuje a tez nie należę do graczy którzy zarzynają wszystko co chodzi, po prostu lubie pograc i uwielbiam jak moje szkielety ubijają np. takiego zombie nergala
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Shock

Shock

Użytkownicy
posty91
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Czy ktoś mógłby mi wytłumaczyć co się dzieje z opiekunami w 7 rozdziale gdy Bezi wchodzi do ich klasztoru a tam pełno demonów ? Później walka z chaosem, która i tak nie ma najmniejszego sensu ale mniejsza, i rozmowa z Stonnosem która jest taka sama jak w pierwszej wersji Returna która nijak ma się do wydarzeń jakie miały miejsce.  Stonnos zamiast nam podziękować za poskromienie Chaosu, chcę nas zabić... ale wracjąc, co się stało z Opiekunami ?
 

Jao

Jao

Użytkownicy
Jedyny w swoim rodzaju
posty4088
Propsy844
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Jedyny w swoim rodzaju
Chuj wie.
Może oni są właśnie tymi demonami (jeden z nich ma dziennik Dagotha), ale w zasadzie można tylko spekulować.
No i to, że Stonnos ma nawet tę samą gadkę co w 1.1 to, kurwa, zbrodnia, ale chyba już o tym wspomniałem.
 
You cheated not only the game, but yourself.
You didn't grow.
You didn't improve.
You took a shortcut and gained nothing.
You experienced a hollow victory.
Nothing was risked and nothing was gained.
It's sad that you don't know the difference.

kioskarz

kioskarz

Użytkownicy
posty48
Propsy12
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanko do wersji angielskiej 66.2. W trakcie walki z bagiennym smokiem (jako mag ognia, czyli atakuję runą ze szponu, poziom trudny) jestem w stanie zbić mu jakieś 10-15k HP i smoczek przyzywa deszcz ogna oraz kilka golemów które go leczą. Nim zdążę je ściągnąć on ma full HP. I tak w kółko. Z tego co wyczaiłem to to przyzywanie jest co zależne od czasu walki, a nie od jego HP. Ktoś pokonywał na tej wersji smoki i mógłby udzielić jakieś porady?
 

benekol

benekol

Użytkownicy
posty91
Propsy5
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Panowie pytanko dotyczące NoGrass'a. Ściągnąłem, podmieniłem pliki, tylko teraz to jest wszędzie za łyso. da się bez konsekwencji crashowania wrzucić wybrane pliki, czy nograss musi być "w komplecie" skopiowany do folderu ??
 

WhiskasReturn

WhiskasReturn

Użytkownicy
posty213
Propsy40
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A co? Wrzuciłeś wszystkie 4 pliki na raz xD? Jeżeli tak to, możesz sobie wybrać jedną opcje która ci odpowiada bez żadnych crashy.
 

Shock

Shock

Użytkownicy
posty91
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pytanko do wersji angielskiej 66.2. W trakcie walki z bagiennym smokiem (jako mag ognia, czyli atakuję runą ze szponu, poziom trudny) jestem w stanie zbić mu jakieś 10-15k HP i smoczek przyzywa deszcz ogna oraz kilka golemów które go leczą. Nim zdążę je ściągnąć on ma full HP. I tak w kółko. Z tego co wyczaiłem to to przyzywanie jest co zależne od czasu walki, a nie od jego HP. Ktoś pokonywał na tej wersji smoki i mógłby udzielić jakieś porady?
Zrób sobie runę z Uriziela. Ona kosi dobrze aż do 6 rozdziału.
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
30.07 Najnowszy AB Autotranslate z RPG Russia ChangeLog (na razie bez przetłumaczonych skryptów z Woga)

Spoiler
Napisy na temat zdrowia i many znikną w trakcie dialogu
    Alric sprzedaje zbroję poszukiwacza przygód, nawet jeśli już został zaproszony do obozu bohatera
    Naprawiono błąd, w którym animacja broni się nie zmieniała
    Usunięto możliwość zwiększenia liczby sumonov, teraz jest od początku gry 3
    Demony nekromanty pracują na bossach (tylko przypomnienie, pracowali wcześniej)
    Naprawiono drobne błędy
    Przeprojektowane bonusy za zabicie niektórych potworów
    Halvor kupuje teraz perły i skorupiaki, uwaga, kupują też czarne perły. Uważaj, nie sprzedawaj. Czarny: 150 sztuk złota, zwykła perła 50, ostrygi 15 sztuk złota
    Lekko wzmocnione golemy dla zdrowia
    Golem skaluje ich zdrowie i obronę przed intelektem bohatera
    Naprawiono błąd, w którym na arenie zabijaliśmy Nrosasa i powieszono go przez Haniar Slepets
    Kiedy jesz Seraph, teraz bonus +1 na wytrzymałość na sekundę jest teraz przyznawany na 2 minuty i jest wyświetlany na ekranie
    Ościeżnica mokradeł zmniejsza teraz 20% zmęczenia, a nie 10%
    Lekko wzmocnione bonusy zdrowotne za jedzenie (które przywracają zdrowie)
    Po zjedzeniu jedzenia bohater otrzyma efekt przywracający 1 punkt życia na sekundę przez 1 minutę
    Naprawiono błąd w trybie SNC, gdy statystyki nie były załadowane
    Bohater ekwipunku nie zużywa już surowego mięsa, jeśli zostanie pokonany
    Łuki i kusze teraz również zostawiają krwawienie na wrogach, zaczynając od umiejętności 30 i wyższych
    Prawdopodobieństwo trafienia strzały (krytyczne) na bossa jest zwiększone do 15%, dla normalnego celu jest to 22%, krytyczny strzał na bossa ma 2 razy więcej wytrzymałości niż zwykły potwór
    Woda z Adanosa odzyskuje teraz 35% zdrowia (było to 30%)
    Gra nie zatrzymuje się już (sama w sobie), a bohater nie siada na ziemi, jeśli odszedłeś od komputera (potrzebujesz z przyczyn technicznych)
    Odznaki walki, regeneracji, zatrucia itp. powrócili na swoje pierwotne miejsce: ponad barierą zdrowia
    Naprawiono krwawiący błąd, szansa została obliczona niepoprawnie
    Zmniejsza obrażenia od ognia z wrony
    Banki odzyskiwania zdrowia / many / wytrzymałości mają teraz 1 sekundę na odzyskanie, więc nie ma błędu, gdy bohater ciągle zaczyna pić puszki bez zatrzymywania
    Nieco zwiększona premia bonusowa. obrażenia od wszystkich dualów
    Gra dodaje miksturę, która chroni cię przed kolejnym uderzeniem, absorbując obrażenia. Do sprzedaży w Constantinos i Gallagade
    Po przejechaniu Kręgu, Saturas daje 1 eliksir ducha, po zabiciu kruka - 2 eliksiry ducha (tylko magowie wody)
    Łuki i kusze będą teraz trafiać w cel 100%, tylko jeśli umiejętność wynosi 75 i więcej
    Początkowa szata nekromanty wymaga 75 many
    Guru Roba wymaga 80 many
    Naprawiono błąd w SNK, gdy bonus został błędnie przyznany
    Zmieniono wygląd zbroi zbroi
    Piwo Coragone daje teraz +5 punktów życia i + 1-manę
    Dodano dialog do Hagena na temat sędziego po zadaniu Zbrodnia i kara
    Dodano dialog ze smokiem Adanosem po bitwie z Krukami
    Szpon Beliara jest teraz wybierany przez gracza zgodnie z jego wolą (jednoręczna, dwuręczna, runa, miecz, włócznia)
    Szpon Beliara może być teraz mieczem, wybranym przez gracza, gdy daje 350 dusz, miecz można poprawić także dla duszy Senyaka
    Pazur Beliara może teraz być włócznią, jest wybierany przez gracza z darem 350 dusz, włócznia może być ulepszona dla duszy Senyaka
    Pazur Beliara może teraz być również łukiem, wybranym przez gracza, gdy daje 350 dusz, jest to również możliwe dla duszy Senyaka
    Claw Beliar może teraz być sztabem, jest wybierany przez gracza z darem 350 dusz, może być również ulepszony dla duszy Senyaka
    Zwiększono koszt strzał z ognia do 30
    Język Lang kosztuje teraz 0 LP i 20 000 monet
    Golemy teraz nie umierają na bossach, jeśli inteligencja bohatera przekracza 300
    Hakonu zostaje dodany do sprzedaży 30 magicznych strzał
    Za pomoc Koragone z klientami za tawernę, da ci jeszcze jedno specjalne piwo
    Całe złoto w skrzyniach, w Yarkendar, zostało zastąpione starymi monetami (z wyjątkiem skrzyń w ludzkich osadach i skarbów Grega);
    Naprawiono niektóre "przepuszczalne" modele na Płaskowyżu Starożytnym;
    Usunięto całe złoto (portfele) ze Świątyni Łez;
    Pułapki na Irdorat są znacznie wzmocnione;
    Naprawiono błąd, gdy można było strzelać Ile'Sil przez wspinanie się na lampy, a także, że boss nie będzie już tkwił w ołtarzu;
    Paladyn Sergio nocą idzie za mury klasztoru, aby strzec Isgarota
    Wzmocnienie szefa szkieletu goblinów na Irdoracie
    (Funkcja eksperymentalna) Po włączeniu akrobacji, jeśli bohater ma 300 lub więcej zręczności, łuk umiejętności 70 lub więcej, podczas salta w kierunku bohatera można uniknąć 1 uderzenia, zdolność do odzyskania czasu 1 sekunda
    W Irdorat wszystkie leki zostają zredukowane o 25%
    Wzmocniony czerwony smok na Irdoracie
    Do drzemek dodano około 25 butelek
    Okresowe obrażenia od magii wpływają również na bohatera, jeśli jest on wybrany w ustawieniach
    W trybie SNK liczone są również okresowe obrażenia i obrażenia rozbryzgowe[/spoiler
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Dobrze, że jednak podeszli logicznie do łuków i kusz bo jednak 100% szansa trafienia przy 10% umiejętnością posługiwania się bronią strzelecką była mocno przesadzona.
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Dobrze, że jednak podeszli logicznie do łuków i kusz bo jednak 100% szansa trafienia przy 10% umiejętnością posługiwania się bronią strzelecką była mocno przesadzona.

Ja tam miałem te początkowe 5 i z jakiegokolwiek dystansu trafiałem na izi. :lol2:

/////////////// UPDATE AB 30.07

https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1524637-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-16/page5?p=25883279&viewfull=1#post25883279
 

Maciuś

Maciuś

Użytkownicy
Believer in Jesus Christ
posty1583
Propsy217
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Believer in Jesus Christ
Dobrze, że jednak podeszli logicznie do łuków i kusz bo jednak 100% szansa trafienia przy 10% umiejętnością posługiwania się bronią strzelecką była mocno przesadzona.

Ja tam miałem te początkowe 5 i z jakiegokolwiek dystansu trafiałem na izi. :lol2:

/////////////// UPDATE AB 30.07

https://forum.worldofplayers.de/forum/threads/1524637-RETURNING-v2-0-Stand-Fragen-Antworten-16/page5?p=25883279&viewfull=1#post25883279
Przecież o tym napisałem w poście który zacytowałeś...
 
1 Corinthians 3:19
For the wisdom of this world is foolishness with God.
Psalm 19
The heavens declare the glory of God; and the firmament sheweth his handywork.
Luke 8:17
For nothing is secret, that shall not be made manifest; neither any thing hid, that shall not be known and come abroad.

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Wybacz, słoneczko świeci dziś za mocno :)
 

tldr

tldr

Użytkownicy
posty715
Propsy117
Profesjabrak
  • Użytkownicy
AB 04.08 ChangeLog Update

Z ciekawszych rzeczy:

- obok liczby doświadczenia w nawiasie będzie podana liczba potrzebna do nast. lvl
- inteligencja będzie nabijała się od początku gry, z tego co wyczytałem to klasy niemagiczne będą miały bardzo mały z tego pożytek.
- Sonia z automatu teleportuje się do Skipa i wraca (było to upierdliwe żeby ją prowadzić to fakt)

Spoiler
W stylu SNK możesz teraz trenować na manekinie za złoto, zapytaj lorda André. 3 treningi na głowie, pierwszy trening kosztuje 500 złotych, po trzech treningów kosztuje 1000 złota, szkolenia jest ograniczona do szkód, które spowodują letnie manekin, pojawi się komunikat o zakończeniu treningu
    Manekin jest teraz łatwy do trafienia (nowa gra)
    Wzmocniona latarka przez przypadek ognia i obrażeń
    Język Lang kosztuje teraz 0 funtów, zanim zabrano mu 2 punkty treningu
    Mika jest wzmocniona
    (funkcja eksperymentalna) Nowy generator liczb losowych zamiast starego. To powinno uprzątnąć Losowanie w stylu mojej 50-procentowej umiejętności i nie trafiłem w cel 10 razy
    Bohater spada dokładniej niż wrogowie, zaczynając od 50 umiejętności strzeleckich (dla SNK) i 75 dla konwencjonalnych AB
    Dodano premię +2 do LP za ukończenie zadania dla wojowników Orków w pobliżu zamku, za zamih orkov okulary nie dają
    Siła ataku golemów w walce wręcz jest teraz również skalowana od inteligencji bohatera
    Naprawiono błąd z Gaanem, powiedział, że bestia nie żyje, nawet jeśli zadanie nie zostało wykonane
    Kiedy ty i Greg udasz się do jaskini, by zdobyć skarb, zdobędziesz doświadczenie za potwory, które zabił
    Pancerz ErHazir jest wzmocniony, aby dopasować zbroję z lochu, uwaga, przed usunięciem aktualizacji, usunąć go z siebie, ponieważ wymagania w tym zakresie są odpowiednio zwiększane
    Naprawiono błąd ze zbroją Ciemności, teraz nie możesz nosić przy sobie hełmu, tak jak powinno być
    Ore of Darkness lekko wzmocnione
    Naprawiono drobne błędy
    Lance Pazur demona spada teraz z Hoshkara (nekromanta w Świątyni Śpiącego)
    Zmieniono wygląd efektu leczenia
    Do zadania Pozostałości po dawnej świetności po dostarczeniu wszystkich talerzy otrzymują miksturę zgodnie z Twoim profilem
    Karty wytrzymałościowe dają +10 zdrowia, jeśli wytrzymałość jest zmieniona na 1000
    Daronowi można teraz przekazać 1000 złotych, nawet jeśli już jesteś magikiem
    Głowa Bladewina nie może już być oddana Andre, dopóki nie pójdziesz do świątyni Kruków
    Sonia od razu przenosi się do Skip i wraca do burdelu, by wykonać misję "Żadne kobiety nie żyją", liczba doświadczeń z questu jest nieznacznie zmniejszona
    Daron może teraz przekazać tylko 200 sztuk złota, aby nie stracić bonusu
    Podczas korzystania z serca golemów gg już nie podnosi powietrza
    Pablo przyjmie teraz zbroję adwentyści do "dobrych ubrań", jeśli ich ubrać (poszukiwanie ubrań mieszkańców miasta)
    Usunięto lewy niejasny dialog z Gerbrandem, aby gracz nie mógł nieświadomie zapełnić łańcucha zabójców gildii
    Naprzeciw doświadczenia bohatera jest teraz zapisana w nawiasach liczba doświadczeń do następnej. poziom
    Tekst do wszystkich nowych zadań Balansu Alternatywnego został przepisany
    Teraz bohater może otrzymać intelekt już na samym początku gry, bez ograniczeń dla gildii. Bonus do obrażeń magicznych od intelektu nieagarycznej gildii bohatera będzie mniejszy niż magika
 


0 użytkowników i 6 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry