Dyskusja na temat modyfikacji 835920 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 835920

Odpowiedzi 2122

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy to właściwy temat na to pytanie, no ale gdzieś zadać muszę.

Prosiłbym o pomoc w podjęciu właściwej decyzji. Mag Ognia czy Nekromanta? Bo z tego co się orientuję, to mag wody ssie straszliwie.

Na początku motywowałem się przy wyborze nekromanty "bo w 6 kręgu jest dostęp do "Krzyku Śmierci", który strasznie ułatwia czyszczenie z orków Górniczej Doliny (jeden Krzyk i leży kilkunastu orków), ale przypomniałem sobie, że to runa Szpono-Beliarowa, jednak nekromanta ma dostęp do całkiem jebitnego kostura z Dworu Irdorath. Z kolei Mag Ognia ma Deszcz Ognia, który wywołuje się szybciej niż Śmiertelna Fala i dodatkowo potrafi likwidować wrogów "z piętra wyżej", ale argumentem przeciwko jest sam fakt bycia "świętojebliwym klechą" i zwracania się do tego starego capa Pyrokara per "mistrz" - jednak byłbym w stanie przełknąć ten fakt za cenę lepszego pierdolnięcia.
Rzuć monetą i sprawa załatwiona.
 

SonGoku

SonGoku

Użytkownicy
posty123
Propsy46
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie wiem, czy to właściwy temat na to pytanie, no ale gdzieś zadać muszę.

Prosiłbym o pomoc w podjęciu właściwej decyzji. Mag Ognia czy Nekromanta? Bo z tego co się orientuję, to mag wody ssie straszliwie.

Na początku motywowałem się przy wyborze nekromanty "bo w 6 kręgu jest dostęp do "Krzyku Śmierci", który strasznie ułatwia czyszczenie z orków Górniczej Doliny (jeden Krzyk i leży kilkunastu orków), ale przypomniałem sobie, że to runa Szpono-Beliarowa, jednak nekromanta ma dostęp do całkiem jebitnego kostura z Dworu Irdorath. Z kolei Mag Ognia ma Deszcz Ognia, który wywołuje się szybciej niż Śmiertelna Fala i dodatkowo potrafi likwidować wrogów "z piętra wyżej", ale argumentem przeciwko jest sam fakt bycia "świętojebliwym klechą" i zwracania się do tego starego capa Pyrokara per "mistrz" - jednak byłbym w stanie przełknąć ten fakt za cenę lepszego pierdolnięcia.
No cóż biorąc pod uwage to, że Lodowa Fala skaluje sie z inteligencją tak jak inne czary to mając 300 inteligencji bije po 150+ obrażeń na sekunde przez chyba 18 to po prostu rzucasz i patrzysz jak orkowie umierają :p
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Nie no, niektóre nowe combosy w stosunku do pierwszej wersji R 2.0 przeszły spore zmiany - na 0051 Hotfixie 4 przed chwilą przetestowałem 90% jednoręcznych i 90% dwuręcznych toporów i są naprawde niezłe - bardzo szybkie, fajne animacje, idzie fajnie łączyć kombinacje - nie jak wcześniej - wolne i nieintuicyjne pod względem łączenia ciosów w kombinacje. Pierwsze poziomy z tarczą też są niezłe, fajnie się walczy. Smutne jest zaś to, że 30% dwuręka (topora i miecza, topora w szczególności, kurwa porażka) i jednoręka, 60% dwuręcznych toporów i 90% dwuręcznych mieczy (japierdole, kto to zrobił? ) ssie niemiłosiernie - nie da się tym gównem machać. Mam nadzieje że to naprawią, dali rade uratować niektóre style, może dadzą radę polepszyć resztę :)

K0nopa

K0nopa

Użytkownicy
Barbarzyńca
posty700
Propsy278
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Barbarzyńca
Wyszedl jakis patch czy cuś? Squerol mozesz zrobic filmik z tymi animacjami?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Do wszystkich: Temat ten stanowi dyskusję na temat modyfikacji, krytykę, propozycję zmian.

Pytania o zadania i build przeniosłem do innych wątków. Od tej chwili, wszystkie tego typu pytania będą KASOWANE!

Pozdrawiam
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



kolot17

kolot17

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Czy tylko mi się nie podoba dolina adanosa ? Wchodzisz do niej i nie wiesz co masz robić, ok zabieramy się za zwiedzanie. Znaleźliśmy jakieś piramidy i jest zadanie z pulpitem(znaleźć części). Dobra mamy jakiś cel tak więc szukamy tych części. Po przeszukaniu całej pustyni zabiliśmy niezliczoną masę szkieletów, mumii oraz innych bestii. Jedyne co udało nam się odszukać 4 fragmenty "ornamentu". Po jakimś czasie odkrywamy że można je włożyć do pulpitów w innej piramidzie. Otworzyła się inna piramida w której znajdujemy berło. Co dalej ? Żadnego wpisu w dzienniku tylko szukać tych części pulpitu (tylko że nigdzie ich nie ma !). Potem czytamy w solucji że trzeba wskoczyć do dziury itd...

Podsumowując cała lokacja to łażenie po omacku i expienie (nabiłem z 10 lvl) przy czym nic nie jest tu intuicyjne bez solucji błądziłbym jeszcze kilka godzin potem łażenie od jednego kręgu do drugiego i tak przez 95% czasu spędzonego w tej lokacji. Ja rozumiem że kruk uciekł podczas pierwszej walki ale żeby potem szukać go kilka godzin ? Jestem strasznie zniesmaczony tą lokacją jak i całym questem.

Według mnie powinno być więcej wpisów w dzienniku aby czuło się że jednak idzie się "do przodu" a nie takie puste łażenie.

 
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Gra nie może cały czas prowadzić gracza za rękę, to gothic a nie skyrim.
 
= D

kolot17

kolot17

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Nie chodzi mi tu o prowadzenie za rączkę a o to że to było takie bezcelowe chodzenie po lokacji.
 

Marid

Marid

Użytkownicy
Filozofia "xD"
posty657
Propsy256
Profesjabrak
  • Zbanowany
  • Filozofia "xD"
Czytałeś pewnie dialog smoczego "Awatara Adanosa" więc wiesz, czemu ta lokacja wydaje się jakby była "bezcelowa". Poza tym, w końcówce zadania otwierającego lokację sam Ashtar i Saturas mówią nam "uaktywnij portal prowadzący chujwiegdzie, postaraj się go zbadać, a w eksploracji niech cię prowadzi Adanos". Kontynuując wywód od smoka - mówi on (z tego co pamiętam, chyba że schizofrenia i sobie dopowiedziałem xD), że "no fajnie, że tutaj jesteś, ale spokojnie, Adanos zesłał mnie tutaj wraz z nieśmiertelnymi kamiennymi strażnikami, cobym pilnował, żeby Kruk już nigdy, przenigdy nie wydostał się z tej świątyni, więc jak chcesz to możesz sobie iść w pizdu, ja sobie poradzę. No, chyba, że bardzo chcesz żebym tę świątynię otworzył i jesteś pewien, że sobie poradzisz z zagrożeniem tam czyhającym". Problem jest tego typu, że Kruka chcąc nie chcąc zabić TRZEBA, żeby uzyskać w siódmym rozdziale błogosławieństwo Innosa, to jest właśnie wkurwiające, że nie można wybrać innego "tworu Beliarowego" pomimo, że jest ich od chuja (z wolnej ręki wymieniając Kreola, Śniącego, chujwie ile demonów i Arcydemonów). Więc, złotym środkiem powinno być w tym przypadku wyjście "dwóch dróg" czyli - do 6 rozdziału sama misja z odnalezieniem Kruka mogła by wyglądać właśnie tak jak wygląda (bo w końcu nie musimy tam iść od razu, prawda?), a wraz z ponownym przybyciem na Khorinis w rozdziale siódmym coś krótszego, np. we wszystkim pomagają nam magowie wody i skrócenie wątku pustyni o jakieś 50/60%. W skrócie - kto by chciał Szpon do 6 rozdziału, musiałby się kurewsko namęczyć, lokacja wykonywana "z przymusu" w rozdziale siódmym - skrócona o co najmniej połowę.

Osobiście bardziej się skłaniam ku twierdzeniu, że sama pustynia jest po prostu ... nudna, chujowo ovobowana i zwyczajnie za duża, jak na to, co faktycznie trzeba było w niej zrobić (tzw. przerost formy nad treścią pasuje  tutaj idealnie). Przydałoby się w niej dodać chociażby jedną istotę żywą (nie wiem, niechby chociaż znalazł się tam jakiś eremita, pustelnik czy inna kurwa, choćby przez przypadek/z własnej głupoty/ciekawości) i jakaś nawet najchujowsza mapa.
 
"Philosophia. Znaczy po Grecku "miłość do mądrości". Myślisz, że teraz jeździlibyśmy mercami i beemkami gdyby nie Grecy? Albo gapili się w płaskie ekrany telewizorków plazmowych?"

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ehhhh... wzięli ten świat z Jurana i widać, że oni też nie zmądrzeli...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Pustynię by się ładnie przechodziło gdyby dali tam jakichś koczowników, trochę misji związanych z nimi, może nawet jakieś powiązania z ludźmi z innych lokacji. A tak tylko mamy mordobicie i jak się grało jeszcze bez solucji to miałem ochotę wyrzucić kompa przez okno;)  Po prostu jest tutaj pusto, nie czuć atmosfery prawdziwego gothica, a szkoda bo lokacja jest wielka i można byłoby ją fajnie zagospodarować.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Jak jest z Jurana to zajebiscie bo znam ją na pamieć xD
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

kolot17

kolot17

Użytkownicy
posty41
Propsy1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Właśnie o to mi chodzi ! :) Jest nudna i źle zagospodarowana. Też miałem takie odczucie że brakło mi tam jakiegoś npc. Mapa faktycznie przydałaby się bo ile czasu zmarnowanego na samo chodzenie. Sama lokacja na łatwym (pierwszy raz w returninga) nie jest trudna i zrobiłem ją w 2 rozdziale aby móc w górniczej dolinie wszystkie orki powybijać. Faktycznie każą nam eksplorować ale żeby to było dobrze i w miarę intuicyjnie zrobione. Jak dla mnie za dużo tego chodzenia od kręgu do kręgu.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Ten nowy Patch to MIAZGA zainstalowałem i już widzę ogromne zmiany np. nowe menu statystyk czy kolorowe nazwy NPC.
Polecam pobrać i looknąć :D
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
A jest już do tego ang wersja?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Nope. Tylko rosyjska, ja sobie menu przetłumaczyłem i wynika z tego takie nowości jak:
-Powiadomienia, które możemy sami sobie dostosować gdzie i ile
-Pokazywanie FPS
-Pokazywanie lokacji np. wychodząc z Wieży w fajny sposób pojawia się napis Wieża Xardasa
-Zmieniono celowanie (PPM trzymamy cięciwę, a LPM strzelamy, lub strzelamy bez celowania LPM)
-Kolorowe nazwy NPC
-Pokazywanie zadanych i otrzymanych obrażeń
-Tesalacja
-Nowe menu statystyk
-Menu nie jest Animowane .-.
I to chyba tyle + u Xardasa jest jakiś nowy obiekt O.O
Mogę nagrać kawałek filma, ale nawet na moim PC obok wieży mam aż 23 FPS .-.
Taka ciekawostka że szkielet w tle Menu jest bardzo podobny do tego z Enklawy :F
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Jesteś pewien, że nie jest animowane menu?

Bo to można włączyć w opcjach.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Siemekk

Siemekk

Złote Wrota
posty2143
Propsy1154
ProfesjaProgramista
  • Złote Wrota
Jesteś pewien, że nie jest animowane menu?

Bo to można włączyć w opcjach.
To znaczy na początku nie ma. Na pewno można je włączyć. Ja jestem leniem i przetłumaczyłem sobie tylko piki które mają w nazwie AST lub SP :F bo tam są nowości.
 

P.S A Splash w szafie i nie ma psychy by mi dać bana.

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?

Fexo

Dyskusja na temat modyfikacji
#939 2016-04-30, 19:38(Ostatnia zmiana: 2016-04-30, 20:21)
A więc najważniejsze zmiany według mnie
Spoiler
-Z tego co zrozumiałem po rosyjsku zmiana tyczy się też walki. Ponoć magia i strzały nie ranią naszych towarzyszy jak trafią w nich. Tak samo NPC którzy są przyjaźnie nastawieni podczas walki nie trafią siebie pociskami.
-Pojawiły się opisy obrażeń jak "Obrażenia od Ognia" czy "Obrażenia od Czarnej Magii" i inne.
-Armia Ciemności pozwala wezwać Szkieleta Maga
-Runa Demonologii może być ulepszona 6 razy rzadkimi składnikami (Nowy stół do craftingu)
-Możliwość włączenia starego systemu kradzieży kieszonkowej  (W starym systemie wyświetla szanse powodzenia)
-Tworzenie specjalnych kamieni runicznych (Ruda + Kamień Runiczny)
-Nowy łuk wcraftingu
-Magowie Wody mają unikalną zdolność "Tarcza Lodu"
-Nauka kręgów kosztuję więcej punktów nauki
-Wieśniacy i nowicjusze uciekają widząc "Smoczego Zębacza" i "Poszukiwaczy" (Dziękuję za to teamowi Returninga 2!)
-Legendarne bronie mogą być ostrzone/zatrute o ile nie posiadają obrażeń od magii
-Wędkowanie
-Powróciły sakwy ekwipunku (Na przedmioty)
-Biżuteria z szafiru dodaje bonusy do inteligencji
-Kobiety nie atakuję bohatera gdy jest pijany (Było coś takiego w wersji 0051?)
-Atilla ma inną gildię żeby obywatele nie rzucali się na bohatera gdy rozpoczyna się walka
-Usunięto czar Pirokineza na rzecz czaru "Tarcza Ognia"
-Nowe koszty many dla wszystkich run

Edit. @SiemaczyS Jezu chwała im za to. Czytałem, że można wyłączyć animacje zbierania. Wiesz może jak działa autograbież? Bo ja nie bardzo mam jak sprawdzić z powodu wyjazdu..
 
COLORBLIND


0 użytkowników i 7 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry