Dyskusja na temat modyfikacji 837644 2122

O temacie

Autor Simon Said

Zaczęty 27.12.2015 roku

Wyświetleń 837644

Odpowiedzi 2122

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Cytuj
Ło matko bosko! O_O Szykuje się mnóstwo czasu spędzonych przy Returning 2.0, ale właśnie poczekam sobie na spolszczenie.
Podejrzewam, że gdyby nie moja mania zbierania każdej rzeczy, zagadywania wszystkich postaci i zaglądania w każdy najmniejszy kąt + spolszczenie czas byłby na pewno krótszy bo jak wspominałem nie zawsze wszystko po rosyjsku zrozumiałem, a pseudoenglisch patcha nawet nie chciałem ruszać  :lol2:

Cytuj
A jak się ma kwestia porównania Returning 1.3 + ReBalance 2.1 i Returning 2.0? Duże są różnice i która wersja moda jest lepsza? No i jak wygląda sprawa, jeśli ktoś nie grał w żadnego Returninga? Można zacząć R 2.0 na hardzie czy jednak lepiej zacząć od normala by poznać cały content i mechaniki?
Po pierwsze te patche 1.3 psują grę bo nie potrzebnie tyle tam na cudowali i pozmieniali (Żeby nie było to nie hejt). R2.1 przeszedłem na rzeźniku z samym spolszczeniem i się dało. W skrócie R2.1 + Spolszczenia i oryginalny ReBalance to jest Returning do ogrania.
Która wersja jest lepsza hmm? To zależy czego w ogóle oczekujesz, bo nie ukrywajmy Returning nigdy mocną fabułą nie stał. Ale nie trudno sie domyślić, że 2.0 jest lepszy. Nie chodzi już o nowe zadania, ale cała gra uległa w wielu aspektach przebudowaniu lub polepszeniu. Co wpływa na jeszcze bardziej pozytywny odbiór.
Jeżeli zaś chodzi o to czy ktoś kto nie grał w poprzedniego returka da sobie tutaj rade na hardzie? Śmiem wątpić gdyż w porównaniu do R2.1 niektóre rzeczy uległy zmianie (Więcej jedzenia do podnoszenia statystyk itp), więcej potworów. Więcej ścieżek rozwoju i możliwości (Umiejętności pieczenia ciast chociażby). Polecam najpierw przejść poprzednią wersję i dopiero zasiąść do tej. Bo to pozwoli nam wytworzyć sobie mniej więcej schemat rozwoju i rozgrywki. Chociaż lepiej by brzmiało utorować aniżeli wytworzyć.

Chociaż zapomniałem, że większość ludzi w górnym forum to zapaleni maniacy Gothica :F
 
COLORBLIND

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Właśnie ukończyłem modyfikację i mam dość gothika na dłuższy okres czasu. Jakby ktoś chciał zerknąć na końcowe staty to poniżej zamieszczam link. Grałem na poziomie normalnym.
http://www.fotosik.pl/zdjecie/29593787fc886f56
Chętnie jeszcze dzisiaj odpowiem na krępujące was pytania;)

Poziom trudności? Czas gry?
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Niemy

Niemy

Użytkownicy
posty477
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Przechodził już ktoś grę łucznikiem lub magiem (tutaj obojętnie jakim)? Chociaż bardziej ciekawi mnie mag, mógłby ktoś napisać czy w ogóle jest grywalny, są jakieś fajne kostury, czary itp? Rozbudowana została porządnie gildia magów ognia (chodzi rzecz jasna o zadanka itd.)? I co z magami wody? Jakoś nigdy nie chciało mi się nimi grać, więc nie wiem, jak to mniej więcej wygląda.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Podejrzewam, że gdyby nie moja mania zbierania każdej rzeczy, zagadywania wszystkich postaci i zaglądania w każdy najmniejszy kąt + spolszczenie czas byłby na pewno krótszy bo jak wspominałem nie zawsze wszystko po rosyjsku zrozumiałem, a pseudoenglisch patcha nawet nie chciałem ruszać  :lol2:
Ale było nie było to jakieś 200-250 godzin rozgrywki jest. :)

Cytuj
Polecam najpierw przejść poprzednią wersję i dopiero zasiąść do tej. Bo to pozwoli nam wytworzyć sobie mniej więcej schemat rozwoju i rozgrywki. Chociaż lepiej by brzmiało utorować aniżeli wytworzyć.
Zobaczy się jeszcze. Aktualnie gram w Dark Sagę, potem będzie Podróżnik i jak wyjdzie do tej pory spolszczenie to zobaczę Returninga 2.0, ale może na normalu.
 

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Grałem magiem - Nekromantą i jest jak najbardziej grywalny , na początku jest ciężko ale jak znasz się na grze nekromantą to potem już jest bardzo z górki, wręcz banalnie (Na poziomie normalnym, nie wiem jak wyżej).
Z tego co pamiętam miałem chyba dwa kostury (Mogę się mylić, grę skończyłem pod koniec stycznia), pierwszy dostałem przy zostaniu nekromantą, drugi chyba przy 3/4 kręgu magii.
Wiem, że magowie ognia dostali nowe zadania, ale są też ważni do kilku innych zadań gdzie odgrywają ważną rolę (Te zadania są dla wszystkich).
Spoiler
Takim zadaniem jest przykładowo quest o pladze nieumarłych na Khorinis.
 
COLORBLIND

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Poziom trudności? Czas gry?
Grałem na poziomie normalnym. Myślałem zagrać na trudnym ale denerwował mnie brak możliwości spania kiedy chcę.
Jeśli chodzi o czas to podobnie jak tu kolega opisywał, zbierałem wszystko co popadnie, zwiedzałem i czyściłem każdą lokację w każdym rozdziale (no oprócz siódmego) i wyszło około 230 godzin. Oczywiście grałem na angielskim pathu plus to, że nie przeszedłem pierwszego returna, co na pewno wpłynęło na długość rozgrywki. Sama pustynia to jest zabójca czasu, jak się nie wie co trzeba zrobić.
Co do samej rozgrywki, podobały mi się niektóre walki z bosami, zostały naprawdę dobrze dopracowane. Problemem obecnie jest brak solucji do niektórych zadań i trzeba się ratować rosyjskim forum ponieważ bez tego nie da się przejść.
Oprócz tego wersja 0050 ma niestety dużo jeszcze bugów: nie zrobiłem zadań w śnieżnej krainie, zemsty starożytnych. Często mogą zniknąć nam różne rzeczy z ekwipunku, nie działały mi mi czary uzdrawiające z run. Najbardziej mnie wkurzało jak po zejście z naszego "wierzchowca" przeistaczałem się w supermana i oglądałem sobie wszystko z góry nie mogąc zapisać gry.
Po za jak ktoś nie grał i zastanawia się czy zagrać to spokojnie mu polecam.

Post połączony: 2016-04-01, 16:58
Jak z poziomem trudności? Później są jakiekolwiek wyzwania?
Na normalnym na początku jest problem z kasą, kasą i jeszcze raz z kasą. Po za tym, trzeba się powoli wzmacniać i atakować tych co się da. Do  połowy drugiego rozdziału używałem broni jednoręcznej i sporadycznie się wspomagałem kusza czy to łukiem. Lecz później walcząc z orkami i jaszczurkami trzeba przejść na dwuręczną, a sama pierwsza walka na arenie u orków bronią Ulu-Mulu bez umiejętności broni dwuręcznej na 30 jest prawie niemożliwa do zwyciężenia (przynajmniej u mnie). Kończąc pierwszy rozdział został mi tylko ogr i dwie zjawy w Khorinis. Tak więc nie jest jakoś wybitnie trudno.
Jeśli idzie o poziom trudności przeciwników to później również stają nam na drodze mocniejsi np. w siódmym rozdziale zdobywając rzeczy do broni przeciwko opiekunom można ładnie się natrudzić w legowisku ognistego smoka. Podobnie jak finałowa walka w mieście, mimo mocnego pancerza to w trzy strzały można się pożegnać z życiem.
Wszystko zależy od strategi i umiejętności gracza. A ja nie jestem jakimś wybitnym zapaleńcem.
 

Niemy

Niemy

Użytkownicy
posty477
Propsy50
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Grałem magiem - Nekromantą i jest jak najbardziej grywalny , na początku jest ciężko ale jak znasz się na grze nekromantą to potem już jest bardzo z górki, wręcz banalnie (Na poziomie normalnym, nie wiem jak wyżej).
Z tego co pamiętam miałem chyba dwa kostury (Mogę się mylić, grę skończyłem pod koniec stycznia), pierwszy dostałem przy zostaniu nekromantą, drugi chyba przy 3/4 kręgu magii.
Wiem, że magowie ognia dostali nowe zadania, ale są też ważni do kilku innych zadań gdzie odgrywają ważną rolę (Te zadania są dla wszystkich).
Spoiler
Takim zadaniem jest przykładowo quest o pladze nieumarłych na Khorinis.
Wielkie dzięki. :D
Wie ktoś jeszcze czy warto próbować magów ognia lub wody? Strasznie mnie interesuje, jak to teraz wygląda. :D
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Jest jakieś info kiedy wyjdzie najnowszy patch?
 
= D

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
 

Allbelcik84

Allbelcik84

Użytkownicy
posty355
Propsy97
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Chodzi mi o nowego patcha. na 0051 gry nie ukończyłem przez bugi. :P
 
= D

tedddy_bear

tedddy_bear

Użytkownicy
posty857
Propsy171
Profesjabrak
  • Użytkownicy
To warto poczekać dłużej zanim połatają te wszystkie dziury w grze.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Ma wyjść nowy patch, nie wiadomo kiedy, ale listę zmian podali http://rpgrussia.com/index.php?topic=9297.190

Spoiler
O strafe - teraz nie jest w rzeczywistości. Teraz boczny ruch jest po stronie zakładu ciosem ze strony wylotu. To nie jest absolutna, jak odbicia, ale mogą być w pewien sposób. Jeśli nie uczą się akrobatyki - Parry boczna jest dostępna tylko wtedy, gdy uzbrojone są jedną ręką lub dwuręcznych broni (co będzie parować). Ilość pariruemogo uszkodzeń zależy od rodzaju broni, jej wielkości i stopnia jego posiadaniu. Oznacza to, że z nożem w ręku i własności 5% można zapomnieć o co to znaczne zmniejszenie szkód. To jest tak mała, że nie może być mylące zwłaszcza od niego. W drugim przypadku (gdy jesteś uzbrojony w łuk lub kuszy pięści walki magic're) stronie odrzuceń nic paruje i działa po prostu jako ruch na stronie (np unik od latania strzałek lub magii jest w was). Ale po uderzeniu mieczem na was, nie będzie cię uratować, bo nie masz nic do Parry. Każdy ruch Parry bocznej zużywa wytrzymałość. Łatwy ruch na stronie nie ma. Przy 0 usunięciu zakładu dodatkowego przestaje działać ... więc dostaniesz tyle samo szkód co takie otrzyma prostu stojąc na ziemi. Jeśli nauczysz akrobacji - w szczeliny w każdym stanie (zakres mili lub magii), aby wyciąć część szkody w zależności od tego ile trafisz i kto. I w ogóle nie może wziąć szkody, gdy przepaść, jeśli przeciwnik nie jest wystarczająco silny, by przełamać swojej uniki + swojej zbroi. Gdy akrobatyka (ławice) z zakładu dodatkowego nie jest ... Ale zabrać spędził jako zakładu bocznego. To jest ciągle walcowanie na podłodze i Dodge szkoda będzie koniec usunięcia. Tak szybko, jak to będzie równe 0, efekt nie będzie już Dodge efekt. Oznacza to, na przykład, nie wahał się DPS będzie bardziej przydatna do nauki akrobacji, a wręcz przeciwnie być opłacalna z zakładem bocznym bez akrobacji nauki. W przypadku, o wysokim poziomie posiadania broni i mające duże szanse na ostrze całkowicie parry ----> 100% , ponieważ żaden pojęcia gotyku powrotnej, wieje z boku i tylnej bocznej zakładu, a jednocześnie przeciwdziałać. W redukcji szkód płycizny zależy od zręczności. Jak również zmniejszone obrażenia od strzał i botów. Od magii nic nie uratuje.

• obrażenia melee broń dla Dodgers (miecze, rapiery, włócznie) jest teraz w pełni zależna od mobilności;
• drastycznie zmienione ustawienia zabezpieczeń góry mobów i bossów magii i ognia;
• wprowadzono nowy high-end w zbroję w linii złodziei;
• Opcja "mace" zainicjowany w określonym rodzaju uszkodzeń nie jest duplikatem "cutting Sporządzono»;
• przeglądowi ustawienia zabezpieczeń Mace dla zbroi i hełmów;
• wiele potworów przepisane obrażenia tępe. trolle, golemy, straży kamienne, niektóre rodzaje zombie
• hełmy i zbroje mają teraz ceny (potem należy dodać możliwość zakupu w górę lub demontażu pancerz);
• na szafirowych umacnianie pierścienie dodaje bonusy wywiadowcze;
• na pasie dla magów dodaje bonusy wywiadowcze;
• przeglądu premie darowizn Daron do niewielkiego wzrostu;
• wprowadzono możliwość przełączania menu na starym systemie kradzieżą poprzez dialog;
• starego systemu kradzieży wyświetla teraz szansę udanej kradzieży;
• nieudaną kradzież i pobieranie NPC SG, karma nie jest minus;
• zmienione warunki wejścia w obozie myśliwych. Teraz Falk prostu przynieść 3 skórek mrakorisa. Zabijanie 200 potwory nie są już potrzebne;
• premia HP od szarlotki wzrosła do 15;
• Poprawiono błąd, w którym NPC zaczął walczyć z animacją miecz miecza;
• smoki przykręcony żywiołaków połączeń bitwy;
• Dodano sprawdzić, aby odblokować z zapasów po przerywników;
• Usuń zaznaczenie na umiejętności ze wszystkich broni większa niż 100%;
• Hash-Nar teraz udziela się Orochi zbroi i personelu orków;
• muzyka w tle jest teraz prawidłowo włączony po kościach;
• upadki teraz poprawnie włączane i wyłączane przez zmianę animacje walki;
• drążki orkowie nie minus intelekt dłużej;
• teraz jest martwy, nie można spróbować użyć sprintu;
• wezwał Infernal dłużej atakuje owce;
• w dialogu z idola Namibii SG nie mówi więcej o stratach wśród bitwy areszcie z Masyaf, jeśli mają naprawdę nie było;
• czas wystąpienia zabójców Masyaf w budowniczych obozu Balam nieco przebudowany;
• towarzyszami lub przyjaciół yY nie cierpią z powodu czarów SG gdyby przypadkowo spada na nich;
• boczne strafe jest teraz nabył zdolność Parry ciosy, jeśli używasz broni melee. Rolls również zmniejsza uszkodzenia podjęte zavivismosti na swojej zręczności;
• nieznacznie skorygowane boevka trolle;
• stała wiele niespójności tekstu i zwrotów, a także ortograficzne i interpunkcyjne błędy w dialogach;
• mieszka menu przy pierwszym uruchomieniu gry nie jest już dostępne. Możliwość włącz go lewym menu;
• stała wydajność niektórych funkcji AST;
• Dodano możliwość zmiany wielkości zapasów komórek;
• Niektóre wizualne zmiany w projektowaniu gry;
• nieznacznie obniżona dodatkowe obrażenia magiczne laski, z wyjątkiem klepek czarownicy wody;
• przeglądowi czasomierze mikstury działania i przedmioty przyspieszenie;
• przyspieszenie mikstury bonus współpracuje z określonymi broni;
• zmieniła formę ciężkich milicji armor (w tym wersji odbudowanej) bardziej brutalne;
• optymalizacji lokalizacjach oświetleniowych;
• nowe, bardziej realistyczne wyglądające trawy;
• NPC i mobów z pustym inwentaryzacji więcej nie są brane pod naciskiem;
• stała strzałek kolizji (Friendly-fire) przyjaznej kumpla NPC i YY. Więcej, nie będą cierpieć będę zwolniony strzały i rzutki towarzyszy. I nie ucierpią ci, którzy nie są w strzałkę docelowej;
• jeśli SG jest w walce, że nie będzie w stanie podjąć ostrość przyjaznego NPC lub przywołać - sporne;
• za pomocą zaklęcia fireball NPC nie będą już zresetować aggro z HS;
• stała System dostępny jest z gry do pobrania kvikseyvov stratum jeśli sesiyu poprzednie gry masz ukończone z flagą "nie można zapisać";
• dodano możliwość strafe przy dążeniu (to nie to samo chodzenie z celem). Jednak strafe widać oczu, który pomaga szybko wycelować po strafing;
• strzał z łuku i kuszy, a wyprodukowany przez: PTP - pluton do celowania, LMB - zastrzelił się. Nie więcej W i inni;
• gdy sprint do rozplanowany łuk bronią peredostaetsya z ogranicznikiem ruchu (podczas gdy tak nie znalazła jeszcze dlaczego wyłącza mające pomocą sprint z zaciągniętych broni dystansowej);
• blok lodu i falę lodu już nie zabijać NPC ;
• rynek powrócił do worka;
• Poprawiono oczu podczas fotografowania: teraz strzałka dokładniej wpisuje się w zasięgu wzroku;
• stała animacje na dziobie widok - stały się bardziej realistyczne. Są nowe animacje (wykonane Trazege) dla obserwacji w czasie jazdy. Ale najprawdopodobniej nie będzie mecz. Streif znacznie lepiej sprawdziły się w walce ...
• ognioodporność potworów / magii: usunięto limit 300 jednostek, takich jak smoki.

Łatwiej zrozumieć po angielsku
Spoiler
About strafe - now it is in fact not. Now lateral movement is the side bet blow with the departure side. It is not absolute as the rebound, but they may be in a certain way. If you do not learn acrobatics - lateral parry is only available if you are armed with a one-handed or two-handed weapons (what you will parry). Number pariruemogo damage depends on the type of weapon, its size and level of your possession. That is, with a knife in his hand and a 5% ownership can forget about what that substantial damage reduction. It is so small that it will not be confusing especially from him. In the other case (when you are armed with a bow or crossbow magic're fighting fists) side bounce nothing parries and simply acts as a movement to the side (eg dodge from flying arrows or magic is in you). But on the stroke of the sword on you, it will not save you, because you have nothing to parry. Every movement of the lateral parry consumes stamina. Easy movement to the side is not. At 0 removal of the side bet stops working ... so you'll get the same amount of damage as such would receive just standing on the ground. If you learn acrobatics - the rifts in any state (mile range or magic) to cut the part of the damage depending on how much you hit and who. And in general can not take damage when rift, if the enemy is not strong enough to break through your dodge + your armor. When acrobatics (shoals) of the side bet is not ... But take away spent as a side bet. That is constantly rolling on the floor and dodge the damage will be to the end of the removal. As soon as it becomes equal to 0, the effect will no longer dodge effect. That is, for example, there ranged DPS will be more useful to learn acrobatics, and melee on the contrary be profitable with a side bet without learning acrobatics. For, with a high level of gun ownership and having a good chance of blade completely parry ----> 100% Since no concept of Gothic back, the blows from the side and rear side bet while also counteracted. In the shallows damage reduction depends on your dexterity. As well as reduced damage from arrows and bots. From the magic will not save anything.

• damage to melee weapon for the Dodgers (swords, rapiers, spears) is now fully dependent on mobility;
• drastically revised security settings top mobs and bosses of magic and fire;
• introduced new high-end armor in the line of thieves;
• option "Mace" launched in a particular type of damage is not a duplicate "cutting Done»;
• reviewed the security settings of Mace for armor and helmets;
• many monsters prescribed damage blunt: trolls, golems, stone guards, some types of zombies.
• helmets and armor now have prices (later to be added the possibility of buying up or dismantling armor);
• on sapphire crafting rings added intelligence bonuses;
• on the belt for mages added intelligence bonuses;
• reviewed the bonuses of Daron donations towards a small increase;
• introduced the ability to switch the menu on the old theft system through dialogue;
• the old theft system now displays the chance of successful theft;
• an unsuccessful theft and capturing SG NPCs, karma is no longer minus;
• changed the conditions of entry into the camp of hunters. Now Falk simply bring 3 skins mrakorisa. The killing 200 monsters no longer required;
• the HP bonus from apple pie increased to 15;
• Fixed issue where NPC began to fight with the sword animation for the sword;
• dragons screwed in the battle call elementals;
• Added check to unlock with the inventory after the cutscenes;
• Remove the check on the skill with all weapons of greater than 100%;
• Hash-Nar now grants with Orochi armor and orc staff;
• background music is now properly enabled after the dice;
• tumbling now correctly switched on and off by changing the combat animations;
• staves orcs not minus intellect longer;
• Now, being dead, you can not try to use a sprint;
• called Infernal longer attacks the sheep;
• in dialogue with the idol of Namibia SG does not tell more about the losses among the custody battle with Masyaf, if they are to really was not;
• the time of occurrence of the killers of Masyaf in the camp builders Balam slightly redesigned;
• companions or friends YY no longer suffer from spells SG if he accidentally falls on them;
• side strafe is now acquired the ability to parry blows, if you use a weapon melee. Rolls also reduces damage taken in zavivismosti on your dexterity;
• slightly corrected boevka trolls;
• fixed many inconsistencies of text and phrases, as well as spelling and punctuation errors in the dialogues;
• living menu when you first start the game is now no longer available. The ability to turn it on left menu;
• Fixed performance of certain functions AST;
• added the ability to change the size of the inventory of cells;
• some visual changes in the design of the game;
• slightly reduced bonus damage magical staves, except staves magicians Water;
• reviewed timers action potions and items acceleration;
• bonus potions acceleration now works with laid out weapons;
• changed the form of heavy armor militias (including reforged version) more brutal;
• the optimization of lighting locations;
• a new, more realistic-looking grass;
• the NPC and mobs with an empty inventory more are not taken into focus;
• Fixed collision arrows (friendly-fire) for a friendly NPC buddy and YY. More, they will not suffer you fired arrows or darts companions. And will not suffer those who are not in the target arrow;
• if the SG is in a battle that will not be able to take the focus of a friendly NPC or summon - at issue;
• using spell fireball NPC will no longer reset aggro with HS;
• Fixed The system is available with the download kvikseyvov stratum games if sesiyu previous games you have completed with the flag "can not be saved»;
• added the ability to strafe while aiming (not the same as walking with aiming). However, strafe you see a sight that helps to quickly take aim after strafing;
• a shot from a bow and crossbow and produced by: PTP - platoon to aim, LMB - shot himself. No more W and others;
• when the sprint to the laid out a bow weapon peredostaetsya with stop motion (while so has not yet found the reason why disables aiming using the sprint with taken out ranged weapons);
• ice block and the wave of ice no longer kill NPC ;
• the market returned to the bag;
• Fixed sight when shooting: Now arrow more accurately fits in sight;
• Fixed animations for the bow of sight - have become more realistic. There are new animations (made Trazege) for sighting while driving. But most likely not be a match. Streif much better proven in combat ...
• fire resistance of monsters / magic: removed limit of 300 units, such as dragons.

Poza tym, że bronie wymagające zręczności, w tym nawet włócznie, będą dostawać premię do obrażeń od zręczności zamiast od siły (już widzę tę potęgę buildów pod zręczność ) i  że system uników bocznych ulegnie zmianie (z tego co zrozumiałem, rodzaj i staty broni białej, zręczność, akrobatyka i % w używanej broni mają wpływ na redukcję procentową otrzymywanych obrażen podczas wykonywania uniku) nie ma żadnych ciekawych zmian. Tak czy siak, też sobie moda odpuszcze, poczekam na patche i zacznę sobie na legendarnym.

Co do legendarnego, znalazłem sposób na obejście restrykcji dotyczącej zapisywania gry - pobieramy console hackera by Chicken, odpalamy konsole f2, piszemy w niej komendę "save game" i voilà - gra zapisana! Zapisuje się na pierwszym slocie, może zmylić nie zmieniający się obrazek i dane save'a, ale wszystko działa wporzo. Console Hacker nie buguje gry (chyba że ożywimy się F8 albo zmienimy się klawiszem "O" w inną postać albo będziemy robić inne extremalne rzeczy).

DoneQ

DoneQ

Użytkownicy
Mad Scientist
posty32
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mad Scientist
Okej granie nekromanta to jakiś żart xD,  puściłem 5 zombie pod taran i wymordowaly cała armię orków tylko patrzyłem jak Exp wylatuje.  Troszkę to unbalanced ^^
 
El Psy Congroo.

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Poziom trudności? Jak łatwy, to usuwam post.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
Twórcy chcieli usunąć możliwość glitcha z potionkami vs ataki potworów - fakt, udało się, ale wprowadzili o wiele, wiele, wiele prostszy trick...

https://www.youtube.com/watch?v=mPY9NsmuSg0


Na filmiku pokazałem jak to działa. Wciskamy klawisz sprintu (~) podczas używania przedmiotu (dokładnie to po otrzymaniu efektu z niego), postać się blokuje z użytym przedmiotem w ręku, ale wystarczy wcisnąć przycisk "Home" bądź użyć innego przedmiotu (nieważne jakiego, może być nawet list czy książka) a przedmiot wraca do naszego ekwipunku  :lol2:  Nie działa to z tabliczkami, alkoholem czy gdy postać jest pijana. Może się komuś przydać, gdy na przykład nie podoba mu się system głodu/pragnienia a chciałby grać na wysokim poziomie trudności bądź gdy wkurwia go system wytrzymałości. Również bardzo przydatne przy używaniu sprintu - kończy się wytrzymałość, jaki problem? Wciskamy hotkey na mikturkę staminy (NUM 0), glitchujemy i jedziem dalej

DoneQ

DoneQ

Użytkownicy
Mad Scientist
posty32
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mad Scientist
Poziom trudności? Jak łatwy, to usuwam post.
Normalny... 
 
El Psy Congroo.

Gego

Gego

Użytkownicy
posty47
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jak przejść do miasta z wierzy xardasa na poziomie normalnym? Walka z byle jakim przeciwnikiem kończy się śmiercią. Mam po prostu wszystko omijać?
 

DoneQ

DoneQ

Użytkownicy
Mad Scientist
posty32
Propsy11
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Mad Scientist
Na poziomie normalnym spokojnie jesteś wstanie wybić wszystko wraz z potworkami w lasku tam gdzie jest laresa. Ale jak sobie nie dajesz rady to radze zacząć na łatwym i najpierw poćwiczyć walke w Gothicu bo inaczej będziesz miał potem bardzo ciężko.
 
El Psy Congroo.

Gego

Gego

Użytkownicy
posty47
Propsy2
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież jak nie wejdzie cryt to nic nie moge zabić bo normalny dmg jest strasznie mały. Więc jakim sposobem mam sobie z nimi poradzić?
 

Brimstone

Brimstone

Użytkownicy
posty117
Propsy43
ProfesjaTłumacz
  • Użytkownicy
Jestes pewny ze nie masz zbugowanej wersji gry? Walka jest tylko nieco trudniejsza na początku niz w oryginale
 


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry