Gizbor - Gothicowe prace 102986 101

O temacie

Autor Gizbor17

Zaczęty 22.11.2015 roku

Wyświetleń 102986

Odpowiedzi 101

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Powiedziec nie powiedzial, za to bylo cos w ksiazkach o dzikim gonie (w grze oczywiscie) i nawet swiadczyly o tym duchowe ,,powloki" Dzikiego Gonu w pierwszej czesci, pojawiajace sie bodajze dwa-trzy razy.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
Zabije cie jak sie nie wezmiesz za coś nowszego niz gothic. :P
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Zabije cie jak sie nie wezmiesz za coś nowszego niz gothic. :P
CaRPG xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Wowoz

Wowoz

Użytkownicy
Wowoźny
posty3699
Propsy4862
NagrodyVV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wowoźny
:trollface::ok:
 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Zabije cie jak sie nie wezmiesz za coś nowszego niz gothic. :P
No może w przyszłości wezmę się za coś innego, ale z gothicem tak ciężko jest skończyć xd
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Zabije cie jak sie nie wezmiesz za coś nowszego niz gothic. :P
CaRPG xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Akurat w tym wypadku nastąpiłby regres :D
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
kolejny po bule i wwz talent który się marnuje na gupoty
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
kolejny po bule i wwz talent który się marnuje na gupoty
Czemu?
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Robiłeś coś może w innych stylach graficznych? Np. handpaint? Strasznie tego mało na forum chętnie bym zobaczył coś nowego #strzał_na_ślepo_może_się_uda
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
bo low poly 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Robiłeś coś może w innych stylach graficznych? Np. handpaint? Strasznie tego mało na forum chętnie bym zobaczył coś nowego #strzał_na_ślepo_może_się_uda
Nie robiłem. Handpaint nie za bardzo mnie interesuje.
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Spróbuj się w stylu jaki swego czasu zaprezentował nasz Słowak, Mark, albo chociażby zostało użyte w obu częsciach Sheltera:
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1714
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wygląda to zbyt ciekawie, proponował bym Ci dalej robić zwykłe ostrza, ponieważ wychodzą Ci zajebiście, niby takie zwykłe, ale mają w sobie to coś :)
 

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Pozwoliłem sobie na overpaint najlepiej wykonanej (według mnie) tekstury

Ogólnie bazę namalowałeś bardzo dobrze. Przede wszystkim brakuje koloru. Highlightsy z metalu (specular) możesz malować na niebieski - wszak niebo jest niebieskie ;) odwrotnie w zagłębieniach, gdzie zbiera się brud i rdza, tam będą dominować brązy. Poza tym pamiętaj o "ostrych highlightsach" które dają fajny detal do tekstury. Chodzi o rysy, jakieś niedoskonałości materiału. Działaj częściej gradientami - przy takich grach jak Gothic trzeba dużo info zawrzeć na teksturze. Fajnie np. przy zbrojach wypalić sobie AO z plane na dole.


Poza tym myślę, że dużo dałoby Ci poczytanie o tym jak działa PBR, bo przy okazji można się dowiedzieć jak patrzeć na materiały i je zróżnicować. (co ma duży specular i gloss a co nie) Nawet malując samo diffuse trzeba myśleć o każdej właściwości materiału.

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Gizbor
#35 2015-11-27, 18:16(Ostatnia zmiana: 2016-02-12, 15:27)
Na razie kolejna odświeżona broń z Gothica:



 

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki
Miecz dwuręczny:
Spoiler
Spoiler
 

Leinnan

Leinnan

Administrator
torsonic polarity syndrome
posty2672
Propsy3600
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • torsonic polarity syndrome
Tu ci się udało.
 
Mit der Dummheit kämpfen die Götter selbst vergebens

steam | slavic castles |  last.fm | moddb.com | Stary, najlepszy lider Sclavinii

Jedairusz

Jedairusz

Moderator działu
Grafik 3D w Boombit
posty1022
Propsy1297
NagrodyVV
ProfesjaGrafik 3D
  • Moderator działu
  • Grafik 3D w Boombit
Jest postęp i naprawdę fajnie to wygląda. Jak malujesz samo diffuse, warto na metalu podmalować trochę refleksów i ostrych highligtsów. Zwłaszcza brakuje tego na ostrzu, jest trochę zbyt "kamienne" material definition (poza tym powoduje to troszkę za duża ilość szumu na metalu ostrza).
I nie chowaj w spoilerach prac, po to masz teczkę, żeby je pokazywać :P

Gizbor17

Gizbor17

Użytkownicy
janusz grafiki
posty352
Propsy493
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • janusz grafiki

Gizbor17

Gizbor
#39 2016-09-04, 15:38(Ostatnia zmiana: 2016-09-04, 15:46)
Ostateczna wersja zbroi gwardzisty do drugiej części Złotych Wrót:




 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry