Pozwoliłem sobie na overpaint najlepiej wykonanej (według mnie) tekstury
Ogólnie bazę namalowałeś bardzo dobrze. Przede wszystkim brakuje koloru. Highlightsy z metalu (specular) możesz malować na niebieski - wszak niebo jest niebieskie ;) odwrotnie w zagłębieniach, gdzie zbiera się brud i rdza, tam będą dominować brązy. Poza tym pamiętaj o "ostrych highlightsach" które dają fajny detal do tekstury. Chodzi o rysy, jakieś niedoskonałości materiału. Działaj częściej gradientami - przy takich grach jak Gothic trzeba dużo info zawrzeć na teksturze. Fajnie np. przy zbrojach wypalić sobie AO z plane na dole.
Poza tym myślę, że dużo dałoby Ci poczytanie o tym jak działa PBR, bo przy okazji można się dowiedzieć jak patrzeć na materiały i je zróżnicować. (co ma duży specular i gloss a co nie) Nawet malując samo diffuse trzeba myśleć o każdej właściwości materiału.