pomoc przy pisaniu dokumentacji 12904 33

O temacie

Autor Kazzmir

Zaczęty 21.11.2015 roku

Wyświetleń 12904

Odpowiedzi 33

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Poszukuję osoby która sprawnie posługuje się językiem polskim i ma wyobraźnię, do pomocy przy pisaniu dokumentacji i samym procesie wymyślania gry o tematyce scifi.

O.D.A.L.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Evgarr

Evgarr

Użytkownicy
posty62
Propsy36
Profesjabrak
  • Zbanowany
Masz na myśli jakieś konkretne sci-fi? Hard? Soft? Cyberpunk? Space opera? Ta gra na jaką byłaby platformę? Pisanie opierałoby się tylko na dokumentacji i wymyślaniu?
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
raczej hard scifi, platforma pc. bierzesz udział w projekcie jesteś jego częścią, twój udział będzie zależał tylko od ciebie samego. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Poszukuję osoby która sprawnie posługuje się językiem polskim i ma wyobraźnię, do pomocy przy pisaniu dokumentacji i samym procesie wymyślania gry o tematyce scifi.

O.D.A.L.

Która to już twoja gra z kolei?  :lol2:

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
mam żałować podejmowanych prób? 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
mam żałować podejmowanych prób?

Nie. Tak na serio to ile płacisz?

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
nie zatrudniam, proszę o pomoc. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
mam żałować podejmowanych prób?

Nie. Tak na serio to ile płacisz?
Czy dzisiejsza młodzież nic już nie robi hobbystycznie? Przy okazji, nie sądzę żebyś był odpowiednią osobą do współpracy przy takim projekcie, tym bardziej z Kazzmirem.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.

Kazzmir
O.D.A.L.

pomoc przy pisaniu dokumentacji
#8 2015-11-22, 20:27(Ostatnia zmiana: 2015-11-22, 21:10)
takim projekcie, tym bardziej z Kazzmirem.

"takim" brzmi jakby to było nie wiadomo co, a kazzmirem jakbym był okrutnikiem xD

taki projekt to na dzień dzisiejszy chęć zbudowania prototypu gry z dwoma lokacjami, dobrą historią i wtedy dopiero gdy będzie odzew od community które powstanie, będzie sens podejmować dalsze decyzje.
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
mam żałować podejmowanych prób?

Nie. Tak na serio to ile płacisz?
Czy dzisiejsza młodzież nic już nie robi hobbystycznie? Przy okazji, nie sądzę żebyś był odpowiednią osobą do współpracy przy takim projekcie, tym bardziej z Kazzmirem.

Odezwał się ten, który szybciej kończył niż zaczynał. Poza tym to było tylko pytanie retoryczne.

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
nigdy nie tolerowałem hejterskiej strony tm. 
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
"takim" brzmi jakby to było nie wiadomo co
Nie zapominaj że rozmawiasz z modderem Gothica gdzie planowanie praktycznie nie istnieje, prawie wszystko jest robione na żywioł, ewentualnie w oparciu o jakiś plan ramowy typu "zaczynamy jako rozbitek, zdobywamy duale i zostajemy królem".
a kazzmirem jakbym był okrutnikiem xD
W oparciu o moje doświadczenia z Obento Bokussu jest wręcz przeciwnie - dajesz zbyt wolną rękę, osobiście mi to bardzo odpowiadało i w momencie gdy napisałeś że jednak "dziękujesz za pomoc" aplikacja była prawie gotowa (trzeba było przerobić wybieranie myszką, miałem problemy z unity remote, na dotyk i poprawić wybieranie konkretnego obiektu na scenie bo przy kilku było to bardzo trudne), ale tutaj sprawę ostro zawaliłem ja nie informując na bieżąco o postępach i nie dotrzymując obietnicy że się odezwę, wracając do tematu - po prostu nie uważam żeby Fabiosek dał radę przy takim układzie prac, szczególnie że nie wydaje mi się żeby miał doświadczenie w sprawach researchu i referencingu.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
"dziękujesz za pomoc" aplikacja była prawie gotowa

fabiosek chciał się powyżywać, na zdrowie.
 :hmmm: dokończ
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Fareus

Fareus

Labirynt
posty428
Propsy646
Profesjabrak
  • Labirynt
Ja bym mógł pomóc.
 
Jebać homo i lewaków, bóg, honor, ojczyzna ~ Jezus Chrystus 27r. n.e. Jerozolima, marsz antyrzymski

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
pisz po 18:00 gg:10135138
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
"takim" brzmi jakby to było nie wiadomo co, a kazzmirem jakbym był okrutnikiem xD
Bo jesteś - wyjebałeś mnie jakieś 7 lat temu z Bażyńskiego xD
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
Bo jesteś - wyjebałeś mnie jakieś 7 lat temu z Bażyńskiego xD

bo wtedy byłeś pajacem, a jeżeli twierdzisz inaczej to zgiń i przepadnij xD
raz - wszyscy popełniamy błędy
dwa - pajace dorastają xD

 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
Każdy kiedyś był. Ale akurat wtedy wyjebałeś mnie chyba pod wpływem emocji. A to wszystko dlatego, że pajace piszące pewien plugin napisali bzdury w dokumentacji i przez ponad tydzień przeczesywałem internet w poszukiwaniu czegoś co tak naprawdę nie istniało xD
 
Popisuje się ciągle menda jedna...

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
jesteś pewien że chodziło o bażyńskiego? 7 lat temu to by mi do BIT pasowało, a wtedy byłeś jeszcze większym maniakiem niż za czasów bażyńskiego xD
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

mgr Fartuess

mgr Fartuess

Użytkownicy
Kiedyś to były czasy!
posty1485
Propsy890
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
  • Kiedyś to były czasy!
BIT? Ja pomagałem Square Crusaderom przy ich projekcie moda do Wiedźmina1. Następnie był Bażyński, tylko się jeszcze inaczej nazywał. Potwem faktycznie był Bażyński. A potem pomogłem Muzykantom (Tj Głównie Fantaście, który zapierdalał jak mrówka) nad ich modem do Wiedźmina1 i wkońcu coś zostało wydane. Potem próbowałem jako tako organizować grupy modderskie do Wiedźmina2, ale z moddingiem wiedźmina jest tak, że jak ktoś w końcu jest doświadczony, to już nie chce mieć nic wspólnego z moddingiem wiedźmina :P.

@Adanos
Będziesz musiał wyjebać te posty, bo offtopujemy w poważnym temacie :P
 
Popisuje się ciągle menda jedna...


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry