Witam, mam problem i nie potrafię go rozwiązać. Nie wiem czy linijka ta jest zapisywana tylko w skrypcie danej postaci czy w jakimś innym dodatkowym pliku. Podczas kompilowania skryptów wyskakuje błąd :

Tutaj skrypt mojej postaci i wycinek przerobionego dialogu Lobarta.
//*********************************************************************
// Koniec
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_BAU_100_Arthan_KONIEC (C_INFO)
{
npc = BAU_100_Arthan;
nr = 999;
condition = DIA_BAU_100_Arthan_KONIEC_Condition;
information = DIA_BAU_100_Arthan_KONIEC_Info;
permanent = TRUE;
description = DIALOG_ENDE;
};
FUNC INT DIA_BAU_100_Arthan_KONIEC_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_BAU_100_Arthan_KONIEC_Info()
{
AI_StopProcessInfos (self);
};
//*********************************************************************
// Rzepa
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa (C_INFO)
{
npc = BAU_100_Arthan;
nr = 1;
condition = DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Condition;
information = DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Info;
permanent = FALSE;
description = "Potrzebujesz pomocy?";
};
FUNC INT DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Info()
{
MIS_Arthan_Rzepa = LOG_RUNNING;
AI_Output (other, self,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_15_00"); //Potrzebujesz pomocy?
AI_Output (self ,other,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_01_01"); //Tak, przydałyby się dodatkowe ręce do wyrywania rzepy.
Log_CreateTopic (TOPIC_Rzepa,LOG_MISSION);
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rzepa,LOG_RUNNING);
B_LogEntry (TOPIC_Rzepa,"Arthan prosi o pomoc w wyrywaniu rzepy, przynajmniej nie będe wyrywał jej sam.");
AI_Output (other, self,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_15_02"); //Pomogę Ci, przynajmniej nie będe musiał wyrywać jej sam. Lobart poprosił mnie, abym ją wyrwał.
AI_Output (self ,other,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_01_03"); //W takim razie wyrywajmy.
};
//*********************************************************************
// Mam rzepe
//*********************************************************************
INSTANCE DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec (C_INFO)
{
npc = BAU_100_Arthan;
nr = 1;
condition = DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_Condition;
information = DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_Info;
permanent = FALSE;
description = "Potrzebujesz pomocy?";
};
FUNC INT DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_Condition()
{
return TRUE;
};
FUNC VOID DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_Info()
{
AI_Output (other, self, "DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_15_00"); //Zebrałem rzepe.
if (Npc_HasItems (other,ItPl_Beet) >= 20)
&& (MIS_Arthan_Rzepa == LOG_RUNNING)
{
AI_Output (self ,other,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_01_01"); //Dziękuje za pomoc.
Log_SetTopicStatus (TOPIC_Rzepa,LOG_SUCCESS);
B_LogEntry (TOPIC_Rzepa,"Arthan mi podziękował i dał pare sztuk złota.");
AI_Output (self ,other,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_15_02"); //Masz tutaj parę sztuk złota.
AI_Output (self ,other,"DIA_BAU_100_Arthan_Rzepa_Koniec_01_03"); //Niewiele, ale zawsze kupisz za to jakiś dobry trunek.
CreateInvItems (self, ItMi_Gold, 20);
B_GiveInvItems (self, other, ItMi_Gold, 20);
B_GivePlayerXP(XP_VinoWein);
MIS_Arthan_Rzepa = LOG_SUCCESS;
};
};
Dialog Lobarta :
func void DIA_Lobart_BuyClothes_Info ()
{
Wert_LobartsRuestung = 80; //initialisieren
AI_Output (other, self, "DIA_Lobart_BuyClothes_15_00"); //Ile chcesz za to ubranie?
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_BuyClothes_05_01"); //Zastanówmy się...
if (Lobart_AgainstKing == TRUE)
{
//stillschweigender Abzug
Wert_LobartsRuestung = Wert_LobartsRuestung - 10;
};
if (MIS_Lobart_Rueben == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_BuyClothes_05_02"); //Pracowałeś dla mnie w polu.
Wert_LobartsRuestung = Wert_LobartsRuestung - 10;
};
if (MIS_Arthan_Rzepa == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_BuyClothes_05_03"); //Pomogłeś Arthanowi wyrywać rzepe.
Wert_LobartsRuestung = Wert_LobartsRuestung - 10;
};
if (MIS_Hilda_PfanneKaufen == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_BuyClothes_05_04"); //Pomogłeś mojej żonie.
Wert_LobartsRuestung = Wert_LobartsRuestung - 10;
};
if (MIS_Vino_Wein == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_BuyClothes_05_05"); //Vino mówi, że jesteś dla niego nieocenioną pomocą. A to już o czymś świadczy - nieczęsto zdarza mu się chwalić pracowników.
Wert_LobartsRuestung = Wert_LobartsRuestung - 10;
};
if (MIS_Maleth_Bandits == LOG_SUCCESS)
{
AI_Output (self, other, "DIA_Lobart_BuyClothes_05_06"); //Maleth mówi, że przepędziłeś bandytów. Mieliśmy przez nich całą masę problemów. Dziękuję ci!
Wert_LobartsRuestung = Wert_LobartsRuestung - 10;
};
Błąd pokazuje się w obu plikach z taką różnicą, że po tym błędzie w dialogach mojej postaci wyskakuje kolejny, że brakuje średnika, ale w dialogach Lobarta wyskakuje tylko błąd z MIS_Arthan_Rzepa.
Z góry dziękuje za pomoc. Pewnie jakaś drobna pomyłka i nie potrafię tego rozwiązać

P.S Jeżeli wiecie to napiszcie mi proszę gdzie moge znaleźć dialogi Lobarta w, których mówi cenę stroju farmera :]