Usuń to co dodałeś do Gothic.src
A to co wkleiłeś w plik IsHuman.d wytnij i wklej w plik:
Scripts\content\Ai\human\B_Human\B_SetAttitude.d
Całość ma wyglądać tak:// *****************************// B_SetAttitude
// -----------------------------
// setzt die Attitüde zum Player
// (temp UND perm)
// *****************************
func void B_SetAttitude (var C_NPC slf, var int att)
{
// ------ perm Att setzen ------
Npc_SetAttitude (slf, att);
// ------ temp Att setzen ------
Npc_SetTempAttitude (slf, att);
};
func int C_NpcIsHuman(var C_NPC slf){
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"C_NpcIsHuman");
PrintDebugString (PD_ZS_DETAIL,"...name: ", slf.name);
if (slf.guild < GIL_SEPERATOR_HUM)
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"...true");
return TRUE;
}
else
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_DETAIL,"...false");
return FALSE;
};
};