Przenoszenie zaklęć 27303 148

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 28.10.2015 roku

Wyświetleń 27303

Odpowiedzi 148

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Nie bo nie mam gdzie, ale musi działać
nie będę teraz instalował g2 na drugim dysku żeby dla niego specjalnie sprawdzać, niech on sprawdzi i ewentualnie poda jakie wyskakują błędy
 Noo i nie jestem pewien czy akurat grom zadziała ogółem, ale niech próbuje
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
No właśnie, błędów nie ma, ale grom nie działa tak jak należy :p
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
A czemu nie działa jak należy?
co z nim jest?
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Po prostu czar jest w ręce, a po strzale nie widać efektu, źle napisany jest skrypt  spells_process_mana_released.d W PFX jest tylko skrypt na efekt czaru w ręce, bardzo dużo bawiłem się z czarami, więc znam to i owo, no chyba, że tak jest w  skryptach gothica 1 to sam nie wiem.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
faktycznie, postaram się pobawić z gromem, błędu mi nie wywala ale efektu u mnie też niema, może jest tak jak napisał mark, że czar jest powiązany z silnikiem z g1
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Nie wydaje mi się, chyba tylko telekineza jest powiązana z silnikiem, nie jestem pewny, ja przeniosłem pirokineze i miałem podobny problem, po prostu musisz się pobawić  spells_process_mana_released.d 
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Akurat ten czar musi być wywoływany Spell_ProcessMana_Release.d, gdzie są wszystkie czary, które wywołują się póki trzymamy klawisz akcji. Da się zrobić także, żeby nie trzeba było się bawić Ikarusem itp, ale nie będę tutaj o tym pisał (z pirokinezą byłoby podobnie).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Hmm Tylko że Pirokineza działa dobrze
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

carelion

carelion

RaveN Studio
Moete Kita Zo!
posty153
Propsy73
Profesjabrak
  • RaveN Studio
  • Moete Kita Zo!
Ten temat był już wałkowany(Czar gromu z G1 w G2?). Pojawienie się łuku elektrycznego miedzy npc jest zaprogramowane po stronie silnika :P
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Ii cały misterny plan w pizdu, ale ma napisane krok po kroku jak przenieść czar tylko już wie że z gromem nie zadziała
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
W mojej ocenie to trzeba napisać nowy PFX i spells_process_mana_released.d
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
Ten temat był już wałkowany(Czar gromu z G1 w G2?). Pojawienie się łuku elektrycznego miedzy npc jest zaprogramowane po stronie silnika :P

Łańcuch owszem, ale nie efekt do jednego celu. :P
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Może nie zamykajmy jeszcze tematu, być może będę wracał do systemu czarów z g2 wtedy może odkryłbym coś więcej, aaa zresztą co ja się będe spinał, nie da się to się nie da, PB też mogli w kryptach g2 zostawić wylączone pfx czarów z g1 tak jak to zrobili z tchnieniem śmierci zostawili pod nazwą OLD_MFX_BREATHOFDEATH_INIT
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Przenoszenie zaklęć
#93 2015-11-22, 16:13(Ostatnia zmiana: 2015-11-22, 20:31)
A to możliwe że jest wpisane w silnik gry bo jak się go rzuci i będzie się zbyt długo atakowało nim to bohater też otrzyma obrażenia.

Post połączony: 2015-11-22, 17:15
Jak próbowałem dodać pirokineze sposobem toworish to mi wyskakuje błąd że nie zna komendy C_NPCISHUMAN

Post połączony: 2015-11-22, 19:27
Wie ktoś jak to rozwiązać?

Post połączony: 2015-11-22, 20:25
błąd pochodzi z pliku ZS_Pyro func void B_StopPyro()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "B_StopPyro");

  Npc_PercDisable (self, PERC_ASSESSSTOPMAGIC);
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSMAGIC, B_AssessMagic);
Npc_ClearAIQueue(self); // alle AI Befehle entfernen
AI_StandUp (self);

if (C_NpcIsHuman(self) || C_NpcIsOrc(self))  //W tej linijce jest błąd
{
AI_StartState (self, ZS_ReactToDamage, 0, "");
}
else if (C_NpcIsMonster(self))
{
AI_StartState (self, ZS_MM_Attack, 0, "");
};

return;
};



func int ZS_Pyro()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "ZS_Pyro");

Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSSTOPMAGIC, B_StopPyro);

if ( !Npc_HasBodyFlag ( self, BS_FLAG_INTERRUPTABLE) )
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "bodystate not interuptable, standing up...");
AI_StandUp (self);
};

if ( !Npc_IsDead(self) && !Npc_IsInState(self, ZS_Unconscious) && !C_BodystateContains(self,BS_SWIM) &&  !C_BodystateContains(self,BS_DIVE) )
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "...NSC ist nicht bewußtlos / tot / schwimmend / tauchend");
AI_PlayAni (self, "T_STAND_2_LIGHTNING_VICTIM" );
};
};


func int ZS_Pyro_Loop ()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_LOOP, "ZS_Pyro_Loop" );

B_MagicHurtNpc (other, SPL_PYRO_DAMAGE_PER_SEC);

if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
{
Npc_ClearAIQueue(self); // alle AI Befehle entfernen
AI_StandUp (self);

return LOOP_END;
};

AI_Wait (self, 0.5);

return LOOP_CONTINUE;
};


func void ZS_Pyro_End()
{
PrintDebugNpc ( PD_ZS_FRAME, "ZS_Pyro_End" );
};


Błąd jest w linijce 10
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Chyba nie ma efektu zaklęcia przez ten zs.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Przenoszenie zaklęć
#95 2015-11-23, 18:14(Ostatnia zmiana: 2015-11-23, 18:21)
Wejdź w folder:
Scripts/content/AI/human/B_Human
Skopiuj któryś z plików i wklej go spowrotem nazwij go :
IsHuman.d
otwórz wyczyść i
wklej w niego to:
func int C_NpcIsHuman(var C_NPC slf){
   PrintDebugNpc      (PD_ZS_DETAIL,"C_NpcIsHuman");
   PrintDebugString   (PD_ZS_DETAIL,"...name: ", slf.name);
     
   if (slf.guild < GIL_SEPERATOR_HUM)
   {
      PrintDebugNpc   (PD_ZS_DETAIL,"...true");
      return TRUE;
   }
   else
   {
      PrintDebugNpc   (PD_ZS_DETAIL,"...false");
      return FALSE;
   };
};
pod ostatnim średnikiem kliknij kilka razy enter aby zostało kilka pustych linijek i zapisz

otwórz plik:
Scripts/content/Gothic.src    (Edytuj go notepadem bądź notatnikiem)
znajdź tą linijkę:
AI\HUMAN\B_Human\B_AssessWarn.dPod nią wklej to:
AI\HUMAN\B_Human\IsHuman.d


Gdyby nie działało to w pliku IsHuman.d wklej to:
func int C_NpcIsHuman(var int IsHuman)
{

if (IsHuman == GIL_SEPERATOR_HUM)
{
return TRUE;
}
else
{
return FALSE;
};
};

Zamiast tamtego
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Jak to zrobiłem to wyskakuje błąd i że jest w linijce 41 a tam mam całkowicie co innego nawet tej linijki nie ruszałem

Post połączony: 2015-11-23, 18:34
U:PAR: File CONTENT\d'>>żAI\HUMAN\B_HUMAN\ISHUMAN.D not found. (line 41)
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
CONTENT\d'>>ż Co to?
Miałeś wkleić w gothic.src samo AI\HUMAN\B_Human\IsHuman.d

Najwyżej wklej to na samym dole pliku, ale wcześniej usuń to co dodałeś
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Dalej to samo.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
To widocznie nie stworzyłeś w folderze Scripts\content\AI\human\B_Human
pliku o nazwie IsHuman.d
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry