A to możliwe że jest wpisane w silnik gry bo jak się go rzuci i będzie się zbyt długo atakowało nim to bohater też otrzyma obrażenia.
Post połączony: 2015-11-22, 17:15
Jak próbowałem dodać pirokineze sposobem toworish to mi wyskakuje błąd że nie zna komendy C_NPCISHUMAN
Post połączony: 2015-11-22, 19:27
Wie ktoś jak to rozwiązać?
Post połączony: 2015-11-22, 20:25
błąd pochodzi z pliku ZS_Pyro func void B_StopPyro()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "B_StopPyro");
Npc_PercDisable (self, PERC_ASSESSSTOPMAGIC);
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSMAGIC, B_AssessMagic);
Npc_ClearAIQueue(self); // alle AI Befehle entfernen
AI_StandUp (self);
if (C_NpcIsHuman(self) || C_NpcIsOrc(self)) //W tej linijce jest błąd
{
AI_StartState (self, ZS_ReactToDamage, 0, "");
}
else if (C_NpcIsMonster(self))
{
AI_StartState (self, ZS_MM_Attack, 0, "");
};
return;
};
func int ZS_Pyro()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_FRAME, "ZS_Pyro");
Npc_PercEnable (self, PERC_ASSESSSTOPMAGIC, B_StopPyro);
if ( !Npc_HasBodyFlag ( self, BS_FLAG_INTERRUPTABLE) )
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "bodystate not interuptable, standing up...");
AI_StandUp (self);
};
if ( !Npc_IsDead(self) && !Npc_IsInState(self, ZS_Unconscious) && !C_BodystateContains(self,BS_SWIM) && !C_BodystateContains(self,BS_DIVE) )
{
PrintDebugNpc (PD_MAGIC, "...NSC ist nicht bewußtlos / tot / schwimmend / tauchend");
AI_PlayAni (self, "T_STAND_2_LIGHTNING_VICTIM" );
};
};
func int ZS_Pyro_Loop ()
{
PrintDebugNpc (PD_ZS_LOOP, "ZS_Pyro_Loop" );
B_MagicHurtNpc (other, SPL_PYRO_DAMAGE_PER_SEC);
if (self.attribute[ATR_HITPOINTS] <= 0)
{
Npc_ClearAIQueue(self); // alle AI Befehle entfernen
AI_StandUp (self);
return LOOP_END;
};
AI_Wait (self, 0.5);
return LOOP_CONTINUE;
};
func void ZS_Pyro_End()
{
PrintDebugNpc ( PD_ZS_FRAME, "ZS_Pyro_End" );
};
Błąd jest w linijce 10