Przenoszenie zaklęć 27427 148

O temacie

Autor Siemekk

Zaczęty 28.10.2015 roku

Wyświetleń 27427

Odpowiedzi 148

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Panie, bo pan tylko robi co panu powiedzą, "monkey see, monkey do", a tak naprawdę widać ze nie ogarniasz podstawy programowania, pewnie nie masz pojęcia co robisz nawet jak się ludzie starają.  Bylo to pisane wiele razy ale napisze jeszcze raz, wracaj do podstaw skryptowania.
@toworish  naprawdę szkoda twojego czasu ...
 


Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Panie, bo pan tylko robi co panu powiedzą, "monkey see, monkey do", a tak naprawdę widać ze nie ogarniasz podstawy programowania, pewnie nie masz pojęcia co robisz nawet jak się ludzie starają.  Bylo to pisane wiele razy ale napisze jeszcze raz, wracaj do podstaw skryptowania.
@toworish  naprawdę szkoda twojego czasu ...
No dobra fajnie a tera przejdźmy do tego co robię źle?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Up, za odpuszczenie sobie tłumaczenia mu dostałem warna od ciebie ;p wiem wiem, warn był za spam, ale na to samo wychodzi.


Pokaż skrypt swojego czaru i powiedz jaki bląd, lub co się dzieje aktualnie gdy go używasz
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Albo mam pomysł dajcie mi wszystko gotowe żeby tylko powklejać do plików ja je po ogarniam bo chcę jeszcze kilka przenieść i będę wiedział co i jak a wy zamkniecie temat ok? A który skrypt?
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Albo mam pomysł dajcie mi wszystko gotowe żeby tylko powklejać do plików ja je po ogarniam
Już biegniemy.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Cytuj
Albo mam pomysł dajcie mi wszystko gotowe żeby tylko powklejać do plików ja je po ogarniam
Już biegniemy.
Radze przeczytać całego posta a chodzi w nim o to że jeśli tego nie ogarnę to nie przeniosę już żadnego czaru bo nie będę wiedział jak a temat będzie zamknięty
 

Splash

Splash

Moderator
posty4211
Propsy3414
ProfesjaNierób
  • Moderator
Radzę zapamiętać, że my możemy najwyżej pomóc w problemie, a nie prowadzić wszędzie za rękę, a tym bardziej robić wszystko za kogoś.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.

Kogaan

Przenoszenie zaklęć
#67 2015-11-21, 19:32(Ostatnia zmiana: 2015-11-21, 19:42)
Radzę zapamiętać, że my możemy najwyżej pomóc w problemie, a nie prowadzić wszędzie za rękę, a tym bardziej robić wszystko za kogoś.
Jeszcze raz powtórzę że najlepiej to zrozumiem gdy mi pierw dacie gotowca tak samo miałem z przenoszeniem zbroi gościu mi dał gotowca obczaiłem go i tera przenoszę i robię zbroje z zamkniętymi oczami.

Post połączony: 2015-11-21, 19:42
A zresztą co wam szkodzi dać mi gotowca?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Najlepiej zrozumiesz wracając do podstaw i w rezultacie ogarniając cokolwiek w skryptach wiem po sobie, wiesz czym jest "if" rozumiesz zasade jego działania, potrafisz napisać skrypt który aktywuje się dopiero po spełnieniu warunków w nim zawartych? obstawiam że tak naprawde jest to dla ciebie czarna magia, ja do tego doszedłem oglądając filmy czipa17, przegladając forum i orginalne skrypty gothica, i zakłądając od czasu do czasu jakiś nowy temat, o spamowaniu na gg nie wspomnę, ale chłopaki mieli cierpliwość, ale do ciebie już tutaj cierpliwości brak
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
A ja ci mówię że najlepiej zrozumie jak będę widział coś więcej niż tylko słowa.
 

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Co z kpina, gość nawet zwykłego czaru nie potrafi dodać i prosi o gotowca, mało kto potrafi przenieść ten czar, a ty chcesz jeszcze gotowca, spróbuj przenieść pirokineze to i tak jest bardzo złożony czar, ale na pewno łatwiej go przenieść niż telekineze.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
teraz mówię o gromie
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
O ile grom to chain lightning, to obawiam się ze jego działanie tez jest trochę połączone z silnikiem. Lecz tutaj nie wiem na pewno. Mogę się mylić. 
 


Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Ja bynajmniej robiłem wszystko jak mówił torwich.
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh

Toworish

Przenoszenie zaklęć
#74 2015-11-21, 20:39(Ostatnia zmiana: 2015-11-21, 20:47)
Torwich xd @Mark56 wybacz za lekkie odejście od tematu ale to co napisałeś może mieć jakiś związek spójrz w temat: http://themodders.org/index.php?topic=25418.0

Kaco wcześniej pisałem żebyś pokazał skrypt, chodziło mi o ten: Spell_ChainLightning.d
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
// ***********
// SPL_chainlightning
// ***********

const int SPL_Cost_chainlightning = 10;
const int SPL_Damage_chainlightning = 50;



INSTANCE Spell_chainlightning (C_Spell_Proto)
{
time_per_mana = 0;
damage_per_level = SPL_Damage_chainlightning;
};

func int Spell_Logic_chainlightning (var int manaInvested)
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll))
{
return SPL_SENDCAST;
}
else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_IceLance)
{
return SPL_SENDCAST;
}
else //nicht genug Mana
{
return SPL_SENDSTOP;
};
};

func void Spell_Cast_chainlightning()
{
if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;
}
else
{
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_chainlightning;
};

self.aivar[AIV_SelectSpell] += 1;
};

Post połączony: 2015-11-21, 21:13
Ej toworish w tamtym linku co napisałeś pisało że grom ci dział a mógłbyś napisać taki poradnik jak napisał sawik o teleportach tylko że twoj by był na temat przenoszenia czarów i byś dał na przykładzie właśnie gromu?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Grom mi nie działa, ale mój problem to inna bajka, nie używam skryptów g2

4 linijka licząc od dołu miało być tak:
self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Icelance;

Miałeś zostawić wszystkie spl_cost_icelance;
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
nie używam skryptów g2
A jakich skryptów używasz?
 

Toworish

Toworish

Użytkownicy
http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
posty1664
Propsy254
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • http://chomikuj.pl/ToWoRiSh
Innych kurwa, innych xd

Wchodzisz do g1 scripts/content/MAGIC:
Otwiersz plik: Spells_Process_mana.d szukasz linijki:
if (Npc_GetActiveSpell(self) == SPL_CHAINLIGHTNING   )   {   return   Spell_Logic_ChainLightning   (manaInvested);   };wchodzisz do g2 scripts/content/ai/magic:
Otwierasz plik: Spell_ProcesMana.d szukasz linijki:if (activeSpell == SPL_SummonMud         )   {   return   Spell_Logic_SummonMud      (manaInvested);   };Pod tą linijką wklejasz tą linijkę z g1 która jest powyżej,,,,, masz? świetnie.
teraz wchodzisz do:
G1 scripts/content/MAGIC:
Otwierasz plik: spells_process_mana_released.d i szukasz:
if (Npc_GetActiveSpell   (self) == SPL_CHAINLIGHTNING)   {
//      Npc_SendSinglePerc   (self, other, PERC_ASSESSSTOPMAGIC);
      return   SPL_SENDSTOP;
   };
Następnie G2:
scripts/content/AI/Magic:
Otwierasz plik: Spell_ProcessMana_Release:
Widzisz że linijki się czymś różnią co? Nie martw się dam ci gotowy skrypt wklej to:
if (activeSpell == SPL_CHAINLIGHTNING   )   {   return   SPL_SENDCAST;   };Ehh nie napisałem ci w którym miejscu, dasz radę całe forum w ciebie wierzy :)
aa czekaj widzisz tą linijkę? var int activeSpell; activeSpell = Npc_GetActiveSpell(self);var int activeSpell; to zmienna
activeSpell = Npc_GetActiveSpell(self); mówi że aktive spell jest tym samym co npc_getactivespell To tylko takie ułatwienie podczas pisania:)

hmm czas na stałe:
G1: scripts/content/_Intern:
otwierasz plik magic_intern.d
szukasz linijki:
const int SPL_CHAINLIGHTNING=   40;Wchodzisz do g2
scripts/content/_intern
Otwierasz plik:
Constants.d
szukasz:const int SPL_Reserved_90         = 90;Zamieniasz ją na to co wkleiłem ci powyżej z g1 ale zostawiasz że =90; ma to wyglądać tak:
const int SPL_CHAINLIGHTNING  =     90;
dobra czas na reszte
Idziesz do pliku:
g1 scripts/content/magic:
Otwierasz plik: Spells_params.d
szukasz linijki:
"Chainlightning",wracasz do pliku constans.d w g2
szukasz:
"Light",            // 90   SPL_Reserved_90Zamieniasz na to z g1
masz ? spoko
wróć do pliku: Spells_params.d z g1 i znajdź:
   "LIN",  //  SPL_CHAINLIGHTNINGMasz? ok wracamy do constants.d z g2
znajdź:
"XXX",              // 90   SPL_Reserved_90
To wyżej to po to abyś wiedział gdzie to jest, w g2 niema animacji LIN więc zamiast XXX użyj np:
FBT ma to wyglądać tak
"FBT",              // 90   SPL_Reserved_90Idymy do Pliku: G2 scripts/content/AI/Magic/Spells 
Znajdź plik Spell_Firebolt.d skopiuj wklej powstanie plik o nazwie KopiaSpell_Firebolt.d zmień jego nazwę na Spell_ChainLightNing.d
masz? ok otwórz ten plik skasuj jego zawartość i wklej to:
const int SPL_Cost_ChainLightNing      = 5; // Stała która mówi że zużycie magii dla czaru wynosi 5
const int SPL_Damage_ChainLightNing    = 25; // Stała która mówi że obrażenia zadawane tego czaru to 25


INSTANCE Spell_ChainLightNing (C_Spell_Proto) //Nazwa czaru dla skryptów
{
   time_per_mana         = 0; // prawdopodobnie czas ładowania czaru, tego się nie ładuje tylko wali od razu
   damage_per_level      = SPL_Damage_ChainLightNing;// jakie są obrażenia czaru, odnosi sie do stałej powyżej
   damageType            = DAM_MAGIC;// jakie są obrażenia czaru, w tym wypadku obrażenia są magiczne
};

func int Spell_Logic_Firebolt (var int manaInvested) //funkcja która decyduje ile many zabierze użycie tego czaru
{
   if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self) && (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_Scroll)) //mówi: jesli npc self ma aktywny czar i ilośc many npc jest większa bądź równa spl_cost_scroll
   {
      return SPL_SENDCAST;// TO UŻYJE CZARU
   }
   else if (self.attribute[ATR_MANA] >= SPL_Cost_ChainLightNing)//mówi: jesli ilośc many npc jest większa bądź równa stałej która jest na początku pliku
                                                                     // czyli jesli jest większ bądź równa 5
   {   
      return SPL_SENDCAST;//To uzyje czaru
   }
   else //Jak ma za mało many
   {
      return SPL_SENDSTOP;//Nie użyje czaru
   };
};

func void Spell_Cast_ChainLightNing()
{
   if (Npc_GetActiveSpellIsScroll(self))// Jesli npc ma aktywny czar
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_Scroll;// mana tego npc równa się mana tego npc odjąć Spl_Cost_Scroll
   }
   else//albo
   {
      self.attribute[ATR_MANA] = self.attribute[ATR_MANA] - SPL_Cost_ChainLightNing;// Mana tego npc równa się mana tego npc odjąć stała many która jest na początku tego pliku czyli 5
   };
   
   self.aivar[AIV_SelectSpell] += 1;// npc zachowanie to wybór czaru
};
INSTANCE ItRu_ChainLightNing (C_Item)
{
   name             =   NAME_Rune;
   mainflag          =   ITEM_KAT_RUNE;
   flags             =   0;
   value             =   Value_Ru_Firebolt;
   visual            =   "ItRu_FireBolt.3DS";
   material         =   MAT_STONE;
   spell            =    SPL_ChainLightNing;
   mag_circle         =   0;
   wear            =    WEAR_EFFECT;
   effect            =   "SPELLFX_WEAKGLIMMER_YELLOW";
   description         =   "Grom";
   
   TEXT   [0]         =   NAME_Mag_Circle;         
   COUNT   [0]         =   mag_circle;
         
   TEXT   [1]         =   NAME_Manakosten;     
   COUNT   [1]         =   SPL_COST_FIREBOLT;
   
   TEXT   [2]         =   NAME_Dam_Magic;         
   COUNT   [2]         =   SPL_DAMAGE_FIREBOLT;
   
   TEXT   [5]         =   NAME_Value;           
   COUNT   [5]         =   value;
};

Odjebałeś kawał dobrej roboty...ahh pozostały piepszone pfxy
otwórz
g2:
scripts/system/VisualFX
Otwórz plik: VisualFXInst.d
przejdź do linijki 3520 i wklej to:
INSTANCE spellFX_ChainLightning(CFx_Base_Proto)
{
      visName_S          = "lightning_big_a0.tga";
      visSize_S          = "3 3";
      visAlphaBlendFunc_S = "ADD";
      visTexAniFPS       = 17;
      visTexAniIsLooping    = 1;
     
      emFXCreate_S       = "spellFX_ChainLightning_Origin";
      emtrjmode_s       = "FIXED";
      emtrjNumKeys       = 12;
      emtrjnumkeysvar    = 3;
      emtrjangleelevvar    = 20.;
      emtrjangleheadvar    = 20.;
      emtrjloopmode_s    = "none";
      emTrjOriginNode    = "ZS_RIGHTHAND";
      emtrjeasefunc_s    = "LINEAR";
      emtrjdynupdatedelay = 200000.0;
      emselfrotvel_s       = "0 0 50";
      emTrjTargetRange   = 20;
      emTrjTargetElev    = 0;
     
};
     

INSTANCE spellFX_ChainLightning_ORIGIN   (CFx_Base_Proto)
{
      visname_S          = "MFX_Lightning_Origin";
      emtrjmode_s       = "FIXED";
      emTrjOriginNode    = "ZS_RIGHTHAND";
      lightPresetname         = "AURA";
      };

      INSTANCE spellFX_ChainLightning_Origin_KEY_OPEN         (C_ParticleFXEmitKEy)
      {
            LightRange   = 0.01;
      };

      INSTANCE spellFX_ChainLightning_Origin_KEY_INIT         (C_ParticleFXEmitKEy)
      {
            LightRange   = 0.01;
      };
     
      INSTANCE spellFX_ChainLightning_Origin_KEY_INVEST_1      (C_ParticleFXEmitKey)
      {
            sfxID         = "MFX_Lightning_Origin";
            LightRange   = 200;
};
czas na plik:
scripts/system/pfx
otwórz plik: PfxInstMagic.d
Linijka 190 wklej to:
INSTANCE MFX_LIGHTNING_ORIGIN (C_PARTICLEFX)
{
     ppsvalue = 60.000000000;
     ppsscalekeys_s = "1";
     ppsislooping = 1;
     ppsissmooth = 1;
     ppsfps = 2.000000000;
     shptype_s = "SPHERE";
     shpfor_s = "object";
     shpoffsetvec_s = "0 0 0";
     shpdistribtype_s = "RAND";
     shpisvolume = 1;
     shpdim_s = "10";
     shpscalekeys_s = "1 2 1 2";
     shpscaleislooping = 1;
     shpscaleissmooth = 1;
     shpscalefps = 0.500000000;
     dirmode_s = "RAND";
     dirfor_s = "object";
     dirmodetargetfor_s = "OBJECT";
     dirmodetargetpos_s = "0 0 0";
     dirangleheadvar = 180.000000000;
     dirangleelevvar = 180.000000000;
     velavg = 0.001000000;
     velvar = 0.000100000;
     lsppartavg = 150.000000000;
     flygravity_s = "0 0 0";
     visname_s = "LIGHTNING_BIG_A0.TGA";
     visorientation_s = "VELO";
     vistexisquadpoly = 1;
     vistexanifps = 25.000000000;
     vistexaniislooping = 1;
     vistexcolorstart_s = "200 255 255";
     vistexcolorend_s = "0 100 255";
     vissizestart_s = "15 15";
     vissizeendscale = 1.000000000;
     visalphafunc_s = "ADD";
     visalphastart = 255.000000000;
     visalphaend = 255.000000000;
};
Stworzyłeś czar Bravo:)
 
Niebawem...Pierdolnę se poradniki do Goticzka. Albo i nie, bo sie mnie nie chce.

Draks

Draks

Użytkownicy
Gothic 2 Nowy porządek
posty1715
Propsy766
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Gothic 2 Nowy porządek
Toworish testowałeś to? bo coś mi się wydaje, że nie :)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry