Eksport ASC 4239 5

O temacie

Autor ING

Zaczęty 28.10.2015 roku

Wyświetleń 4239

Odpowiedzi 5

ING

ING

Użytkownicy
posty64
Propsy59
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
Po podłączeniu kości (automatyczne, z kilkoma poprawkami), wyeksportowaniu i z importowaniu, zamiast ładnego modelu z kośćmi, otrzymuję sam szkielet.
 

GummyRoll

GummyRoll

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Mam ten sam problem. Ktoś wie jak go zażegnać?
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3468
Propsy2155
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Bo przy eksporcie miałeś odznaczony model, a pewnie zaznaczony sam szkielet. Też kiedyś tak mi się zdarzyło.

GummyRoll

GummyRoll

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Fabio, to raczej nie chodzi o to, bo podczas eksportu zaznaczyłem sobie all, jak na screenie:
Spoiler

Może jakoś źle połączyłem mesh z kośćmi, bo przy parrentach zaznaczyłem "With Automatic Weighs" i "Bone". Szczerze przyznam się, że nie do końca wiem, co poszczególne parrenty robią, ale w blenderze kości ruszają się zadowalająco. Ktoś ma jakiś pomysł? Bawiłem się też w dokładne sprawdzanie różnic w zakładce materiału i tekstur mojego pancerza i któregoś oryginalnego z Gothica, ale żadnej nie znalazłem.

Sam pancerzyk miał się prezentować w ten sposób(teksturka z WoGa, a model to sklejanka skórzanego z pancerzem z pełzaczy):
Spoiler

Wiem, że tego nie lubicie, ale mogę podrzucić plik.blend, aby ktoś znalazł błąd za mnie i wytłumaczył, co dokładnie zrobiłem źle?
 

Gother

Gother

Użytkownicy
Nieskromny Mistrz Gothica
posty453
Propsy257
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Nieskromny Mistrz Gothica
Musisz pamiętać o przedrostku ZM. Zamiast pancerz powinieneś mieć: ZM_pancerz
 

GummyRoll

GummyRoll

Użytkownicy
posty15
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@Gother, dzięki wielkie! Pomogło!
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry