Gothic 1 przenoszenie zwierząt do gothic 2 5593 15

O temacie

Autor Kogaan

Zaczęty 26.09.2015 roku

Wyświetleń 5593

Odpowiedzi 15

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Witam mam problem otóż chcę przenieść zwierzę z gothic 1 do gothic 2 ale jak otwieram  gmdk który pobrałem to tam nie ma potrzebnych do tego plików i tu pojawia się moje pytanie skąd je wziąć?
 

Jakub91

Jakub91

Użytkownicy
posty647
Propsy204
Profesjabrak
  • Użytkownicy
gmdk nie zawiera żadnych plików oprócz instalatora, który rozpakowuje pliki znajdujące się w folderze z grą. Tak naprawdę posiadasz wszystkie pliki już w czasie instalacji gry. Ale gdmk służy do ich rozpakowania i możliwości późniejszej modyfikacji ich. Także zainicjuj instalator i poczekaj aż zakończy działanie. Dopiero potem będziesz miał potrzebne pliki.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Mi chodziło że nie ma tych plików gmdk do gothic 1 a do niego nie ma in instalatora.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Otwierasz GothicVDFS i rozpakowujesz paczki .vdf z folderu Data, tworzysz foldery w _Work/Data na wzór tych z G2MDK, wrzucasz tam te pliki, po czym zmieniasz rozszerzenia paczek .vdf na .disabled.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
G2mdk mam zainstalowane tylko nie wiem skąd wziąć asc brzytwy z gothic 1
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Czy ty w ogóle przeczytałeś, co napisałem? Masz w G1 wypakować paczki .vdf. Potem będziesz musiał stworzyć foldery w _Work/Data NA WZÓR tych, które tworzy G2MDK - czyli Textures, Meshes, Anims et cetera. Na koniec pewnie dojdzie dekompilacja mdsa, ale najpierw zrób to, co napisałem wyżej.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Teraz potrzebujesz zdekompilować mds GothicSourcerem. Link i poradnik są gdzieś tu na forum.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Pisze że  nie odnaleziono pliku sna_body.asc
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
A jakie zwierzę dokładniej chcesz przenieść?
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Chcę żeby brzytwiak miał taki model jak brzytwa z gothic 1
 

MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Przenosisz animacje, robisz z teksturami co tam sobie chcesz. Piszesz skrypt potwora. No i jest.
Jeśli masz jakiś problem, to opisz dokładnie co zrobiłeś i jaki jest błąd.
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Problem jest że jak wchodzę goomanem w anims z g1 i wypakowuje skrypt brzytwy to jest w formacie mdm a ja potrzebuje asc i jak to zamienić.
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Nikt nie kazał ci użyć Gomana. Panowie powyżej napisali ci byś wypakował paczki .vdf z folderu Gothic\Data użyciem programu GothicVDFS . Interesuje cie głownie anims.vdf v którym jest mds i skompilowane animacje tego potwora. Potem potrzebujesz użyć program Gothic Sourcerer do dekompilacji pliku mds. Otrzymasz pliki .asc które wraz z odpowiednim mds możesz wrzucić do G2.
 


MajkeI

MajkeI

Użytkownicy
Front End Developer
posty698
Propsy169
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Front End Developer
Nikt nie kazał ci użyć Gomana. Panowie powyżej napisali ci byś wypakował paczki .vdf z folderu Gothic\Data użyciem programu GothicVDFS . Interesuje cie głownie anims.vdf v którym jest mds i skompilowane animacje tego potwora. Potem potrzebujesz użyć program Gothic Sourcerer do dekompilacji pliku mds. Otrzymasz pliki .asc które wraz z odpowiednim mds możesz wrzucić do G2.
Amen
 

Kogaan

Kogaan

Użytkownicy
Yellow color.
posty561
Propsy34
ProfesjaGrafik 3D
  • Użytkownicy
  • Yellow color.
Otworzyłem ten plik VDS,em i nie ma tam pliku tego potwora w formacie mds

Post połączony: 2015-10-11, 18:06
Rozpakowałem snapper.mds i wyszło tylko  raz_body.mdm
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry