Rozumiem, ze teraz trolujesz, tak? Bo nie mozesz mowic serio, porownując Cr1 z 2007 roku wydanego przez grupe doswiadczonych w grafice i renderach ludzi (...)
Zeby uzyskac lepszy wyglad (...)
Optymalizacja jest dobra wtedy, kiedy jest dobra, a nie wtedy, kiedy dany projekt jest modyfikacją do gry.
Ja nie mówiłem o uzyskaniu lepszego, bądź porównywalnego wyglądu, a o optymalizacji.
Mody na grafike w każdej grze mają ogromne wymagania .Popatrzcie sobie na wiedźmina 3 gdzie mody na trochę lepszą grafikę biorą 20 klatek(...)
ENB z dodatkowym post procesem i SMAA zżera na moim GPU (wysoki 1. kepler) koło 5-7FPS. Zwiększyłem w configu zasięg najdokładniejszych cieni prawie 4x, większy limit cieni i dalsze usprawnienia w nich. Strata FPS? 1-3. Zwiększenie teselacji wody dwukrotnie (większy factor redukuje efekt) i nic.
Wiedźmin 3 (jak i 2) siedzi (na maksymalnych ustawieniach) na 800MB. Można nieziemsko poprawić tekstury bez straty wydajności (tak długo, jak się mieścimy w pamięci). Przykład:
http://www.nexusmods.com/witcher3/mods/1021/?dx10 do Two Worlds 2 wiele wymagań nie podnosi, chociaż gra podobna. Gra na full detalach chodzi, a z gothiciem i dx11 mam problem niewielki.
Akurat tam DX10 zarzynał wydajność, ponieważ znosił on wszechobecny blur na wszystkim, co nas otacza, niczym w Heavy Rain. Na DX9 gra chodziła płynniutko GPCMR na full detalach 1080p bez ani jednego chrupnięcia na 8800gt. W DX10 wydajność idzie się kochać.
No właśnie w takim wiedźminie 3 zmiany są mało widoczne w przeciętnym graniu
W Wiedźminie 3 możesz poprawić grafikę nieziemsko bez większej straty wydajności, albo zwiększyć zasięg trawy i ujebać FPSy do zera.
a dx 11 do gothica jest bardzo widoczny, więc nie rozumiem o co chodzi z tym narzekaniem na optymalizacje
Poprawa jakości grafiki nie świadczy w żaden sposób o optymalizacji.
I zgadza się są mody do wiedżmina 3 które zmieniają kolor oświetlenia , tyle że czy wtedy gra wygląda lepiej . Chyba nie ?
Podoba ci się te przesycone, typowo konsolowe barwy, które mamy domyślnie?
E3 2013, E3 2014, VGFX, ale nie to. Poza tym, są modyfikacje, które ingeruję w sam system oświetlenia. Np. podczas rozgrywki masz oświetlenie jak z cutscenek/rozmów, albo kompletnie podrasowane oświetlenie, od którego tylko ślinka cieknie. Ale to drugie już zżera trochę więcej wydajności, ale i tak mniej, niż trawa.
widze tam jakas petycje o liberacje kodu zenengina
Prawa do Gothica wróciły do Piranhi, więc nie jest to takie głupie i byłoby miodnie. Ale biorąc pod uwagę to, że wówczas G2NK wyglądałby lepiej, niż ELEX, to wątpię, że się zgodzą.