[G½] Gothic DirectX 11 #2 406010 722

O temacie

Autor Splash

Zaczęty 20.09.2015 roku

Wyświetleń 406010

Odpowiedzi 722

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Splash, ja mam Cie edukowac w takich rzeczach? :F Nie ,,wiecej" a ,,wincyj!" :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
True story, bro. Poprawione :ok:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Leczcie się na nogi, bo na głowę za późno.

Opinia ma to do siebie, ze jest publiczna. To, że dla (zapewne) większości jest ona absurdalna nie znaczy (w tym wypadku), że możecie jemu zabronić się wypowiadać.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#63 2015-11-19, 20:21(Ostatnia zmiana: 2015-11-19, 21:44)
Leczcie się na nogi, bo na głowę za późno.

Opinia ma to do siebie, ze jest publiczna. To, że dla (zapewne) większości jest ona absurdalna nie znaczy (w tym wypadku), że możecie jemu zabronić się wypowiadać.
Witaj na TM  :ok:
Miej inne zdanie od większości ludzi=zostań wyśmianym  :ok:

EDIT : W każdym możliwym miejscu, AHA, chyba ślepy jesteś. Nie muszę przypominam, że ciągle spamujesz tą swoją durną przeglądarką.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Gwynbleidd w Dzisiaj o 20:18Leczcie się na nogi, bo na głowę za późno.

Opinia ma to do siebie, ze jest publiczna. To, że dla (zapewne) większości jest ona absurdalna nie znaczy (w tym wypadku), że możecie jemu zabronić się wypowiadać.Witaj na TM 
Miej inne zdanie od większości ludzi=zostań wyśmianym 
Nie miej inne zdanie a wpierdalaj je w kazdym mozliwym miejscu=zostan wysmiany, tak kurwa.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Eeeee, ale od kiedy grafika ma jakikolwiek wpływ na klimat ? Przecież klimat to głównie fabuła i świat a te są niezmienione przecież......
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Wyobraź sobie kolonię karną w pastelowych brawach, gdzie postacie wyglądają jak żywcem wzięte z cartoon network, tyle ma grafika do klimatu. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6343
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ale akurat DX11 nie zmienia kolorow na pastelowe :P
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Gwynbleidd

Gwynbleidd

Użytkownicy
posty188
Propsy77
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Eeeee, ale od kiedy grafika ma jakikolwiek wpływ na klimat ? Przecież klimat to głównie fabuła i świat a te są niezmienione przecież......

Wiedźmin 3 miał śliczne barwy na E3 2013 i VGX 2013. Nawet na E3 2014 były bardzo fajne. Na końcu dostaliśmy jakąś przesyconą papkę, gdzie biały wygląda jak szary. Nijak to się ma do fabuły gry.
Nie rozumiem, jak się komuś od tego nie zepsuł wzrok i grał na PC bez Resheda itp.

@Werewolf
Wyguglaj sobie, co to znaczy "barwy pastelowe".
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Wyobraź sobie kolonię karną w pastelowych brawach, gdzie postacie wyglądają jak żywcem wzięte z cartoon network, tyle ma grafika do klimatu.

Nadal byłaby to bardzo dobra gra i byłaby tutaj bóstwem na tym forum, nie widzę związku.

Ja grałem bez reshadea i masa innych ludzi w wiedźmina 3, bo fabuła, zadania itp > grafika, grafika nie ma żadnego wpływu na klimat gry, zrozumcie to w końcu, no ale fanboye gothica tutaj są tylko i ich gra jest najbardziej klimatyczna itp itd bo ma najbardziej mroczną grafikę XD
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

[G½] Gothic DirectX 11 #2
#70 2015-11-21, 16:46(Ostatnia zmiana: 2015-11-21, 17:11)
Nadal byłaby to bardzo dobra gra i byłaby tutaj bóstwem na tym forum, nie widzę związku.
Nie widzę przeciwwskazań, aby gra posiadała i to i to.

EDIT: Aha, dla ,,znawców'' gothic nie miał wcale mrocznego klimatu.  :ok:
 

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
Cytuj
grafika nie ma żadnego wpływu na klimat gry

wybacz ale gra jest całość, połączenie grafiki, muzyki, animacji, storytellingu ..... każda z tych rzeczy ma wpływ na całkowity "klimat", uczucie otrzymane przy graniu.

Nie mowie ze jak gra jest kolorowa to nie może być "mroczna" w sensie klimatu. Fakt jednak jest ze grafika może bardzo pomóc umocnić te i owe uczucia w graczach, w tym przypadku "moczny" klimat.
Dla mniej kumatych :
Spoiler
 


Milar

Milar

Użytkownicy
posty1
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Potrzebna pomoc. Zainstalowałem wszystko według instrukcji.  Gothic się normalnie włącza, ale jak biorę nową grę, to się wczytuje do końca i gra się zawiesza. Reinstalowałem już 4 razy i nie mam pojęcia o co chodzi. Karta AMD radeon r9 200, więc dx11 obsługuje.
 

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Cześć i czołem kluski z rosołem, w Gothica ostatnio grałem chyba jeszcze w czasach przed Chrystusem więc nie pamiętam kompletnie nic z takich "technicznych" spraw. Znalazłby się jakiś miłosierny samarytanin i sporządził listę dla mnie (i pewnie paru innych zagubionych duszyczek, które siedzą cicho) ze wszystkimi kompatybilnymi ze sobą modyfikacjami i ich ustawieniami, jakie należy zainstalować, aby osiągnąć jak najlepszy efekt graficzny etc. miło byłoby również gdyby ten ktoś napisał coś na wzór instrukcji jak to wszystko zrobić i w jakiej kolejności. Z góry dzięki :)

EDIT. Chodzi oczywiście o Gothica 2 NK.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6474
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Żadna modyfikacja nie jest ze sobą kompatybilna....
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
W takim razie, które mogą funkcjonować razem, żeby było grywalnie
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6474
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
No możesz zainstalować sobie nawet i cztery texturepacki na raz, ale działać będzie jeden, więc mija się to trochę z celem...
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Chodzi mi o to, że ludzie piszą, że grają na raz na np  DX11 jakaś tam wersja + sweetfx jakaś tam wersja + L'hiver do tego jeszcze jakiś vurt's czy coś innego i jeszcze coś i jeszcze.  Pytaniem jest, co i w jakiej kolejności instalować, aby efekt był jak najlepszy. Mam nadzieje, że znajdzie się ktoś, kto pomógłby mi zebrać to wszystko do kupy. Dzięki :)
 

Splash

Splash

Moderator
posty4208
Propsy3410
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
+ L'hiver do tego jeszcze jakiś vurt's
Te dwie modyfikacje nie są kompatybilne ze sobą. Podmieniają większość tekstur oraz modele, więc musisz wybrać między jedną a drugą. A to czy zainstalujesz jako pierwszy DX11 czy texturepack nie ma znaczenia. To całkowicie inne modyfikacje. Musisz jednak pamiętać o odpowiednich normalmapach dla tekstur.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

podkopek

podkopek

Użytkownicy
posty89
Propsy15
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Mam problem, mianowicie Access Violation, które wyskakuje zawsze po drugim wczytaniu gry (powiedzmy, że raz umieram, wczytuję i jest dobrze, drugi raz umieram, wczytuje i w trakcie wyskakuje ten błąd). Zainstalowane mam DX11, sweetfx v3, L'hivera i mam też wgrane normalmapy l'hivera i vurta. Zainstalowałem też to "ochronne" coś co jest w pierwszym poście. Mógłby mi ktoś pomóc?
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry