INSTANCE DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA (C_INFO)
{
npc = ZAB_001_TIZGAR;
nr = 6;
condition = DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Condition;
information = DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Info;
permanent = FALSE;
description = "Możesz mnie czegoś nauczyć?";
};
FUNC INT DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_TIZGAR_HELLO1))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_Info()
{
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_01"); //Możesz mnie czegoś nauczyć?
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_02"); //Oczywiście potrafię walczyć dwoma ostrzami...
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_03"); //To rzadka umiejętność tu na Khorinis.
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_04"); //Nauczysz mnie tego?
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_05"); //Oczywiście ale pamiętaj ostrza są jak przedłużenie twojej ręki.
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_06"); //Nie pozwól aby wpadły w niepowołane ręce. A i pamiętaj ostrze jest jak twoja ręka.
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_07"); //Potrafię walczyć mieczem...
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_08"); //W to nie wątpie ale pamiętaj. Twój drugi miecz na zawsze zostanie w twojej ręce. Nawet po pobicu czy gwałcie he he .
AI_Output (other, self ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_15_09"); //Rozumiem.
AI_Output (self, other ,"DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA_03_10"); //A i jeszcze jedno musisz być mistrzem broni jedno lub dwuręcznej aby poznać tę sztukę.
};
//========================================
//-----------------> HELLO7
//========================================
INSTANCE DIA_TIZGAR_HELLO7 (C_INFO)
{
npc = ZAB_001_TIZGAR;
nr = 7;
//condition = DIA_TIZGAR_HELLO7_Condition;
//information = DIA_TIZGAR_HELLO7_Info;
permanent = TRUE;
description = "Naucz mnie, walczyć w stylu asasyna! 30 LP";
};
FUNC INT DIA_TIZGAR_HELLO7_Condition()
{
if (Npc_KnowsInfo (other, DIA_TIZGAR_DWAOSTRZA))
{
return TRUE;
};
};
FUNC VOID DIA_TIZGAR_HELLO7_Info()
{
AI_Output (other ,self,"DIA_TIZGAR_HELLO7_15_00"); //Pokaż mi, jak walczyć dwoma mieczami.
if B_TeachFiremaster (self, other, 1) // tu unknown identifier b_teach...
{
AI_Output (self ,other,"DIA_TIZGAR_HELLO7_04_01"); //Dobrze. Najpierw musisz nauczyć się odpowiednio rozłożyć ciężar swojego ciała.
AI_Output (self ,other,"DIA_TIZGAR_HELLO7_04_02"); //Gdy to uczynisz uderzaj jednym mieczem i drugim po kolei. Miecze zrobią resztę. Ruszaj się i zaskakuj przeciwnika.
AI_Output (self ,other,"DIA_TIZGAR_HELLO7_04_02"); //Wal z dwóch mieczy powoli i starannie złap wroga w kleszcze i nie pozwól mu uciec. To wszystko. Miecze musisz znaleść sam powodzenia.
};
};