Jezus maria

Ileż można
Wszyscy moje zdanie odnośnie Gothiców i Wiedźmina znają. Według mnie Gothici to gry z przede wszystkim niepowtarzalnym klimatem, genialną muzyką dającą znacznie lepsza imersje niż ta z W3, ciekawą historią, ale też wieloma brakami, Gothici to gry z prostym scenariuszem, bazujące na oczywistych schematach, ale mimo wszystko to nadal gry najbliższe mojemu sercu. I wolałbym G5 od W4.
A o Wiedźminach moje zdanie znacie, tak samo co do porównywania obu gier.
Chciałbym wypowiedzieć się o ELEX bazując na trailerze i screenach. Jestem w stanie przymknąć oko na jakość tekstur. Bowiem level design jest znakomity a sporo modeli (nie licząc postaci) wykonanych bardzo ładnie, a niebo i światło na niektórych rzutach wprost powala. Zaznaczę tutaj, że nazywanie gry "gównem" nawet przed testowymi pokazami dla dziennikarzy nie świadczy najlepiej o wypowiadającym się ;)
Tak więc widać postęp graficzny i jest on na plus. PB zawsze umiało robić ciekawe światy, jedyne podknięcia to te przy R2 i R3, wszystko można zresztą naprawić. Zwłaszcza, że teraz nie robią podziału na wyspy, półwyspy a swój ulubiony, jeden konkretny ląd. Póki co największe problemy dostrzegam w kwestii animacji i walki, liczę na poprawę.
Co do zadań i lore. Zadania będą opierały się na schemacie PPP, ale o ile dostaną ciekawą otoczkę fabularną to nie będę się skarżył. Samo lore mi się podoba. Generalnie (tak na pochybel hejterom) pragnę zaznaczyć, że to nie CDP Red, nie BioWare, nie Bethesda, ale właśnie Piranha Bytes próbuje odświeżyć formuły fantasy, sc-fi oraz post-apo i zamiast robić coś standardowego próbuje mieszać elementy aby stworzyć własną mieszankę i kto wie, może nowy pod-gatunek.
Kilka screenów:


Bardzo Risenowa jest ta zbroja.





I jak coś to potwierdziali już, że nie będzie można obsługiwać dronów i mechów.
Post połączony: 2016-05-31, 08:18
nie twierdze, że wyjdzie gra roku czy przełomowy RPG. Ale uważam, że jest szansa na dobrego RPG-a dającego zabawę na 70-100h a przy okazji pewien powiew świeżości.