ELEX 585213 1525

O temacie

Autor Kelten

Zaczęty 30.06.2015 roku

Wyświetleń 585213

Odpowiedzi 1525

Halk_Hogan_PL

Halk_Hogan_PL

Użytkownicy
Halkster
posty916
Propsy890
ProfesjaGrafik 2D
  • Użytkownicy
  • Halkster

Halk_Hogan_PL

ELEX
#500 2016-05-01, 00:31(Ostatnia zmiana: 2016-05-01, 00:40)
System walki przecież jest identyczny jak w wiedźminie, tzn szybki atak i wolny mocniejszy, jedynie animacje są gorsze, więc nie ogarniam was xd

@Jurigag  Na którym jest pokazane blokowanie? Bo nie chce mi się oglądać całego materiału :)
Ty byłeś (lub jesteś) chyba jakiś najebany, pisząc takie coś. Walka jak Wiedźminie haha ja pierdole, wiedziałem że z Tobą jest coś nie tak ale nie myślałem, że jesteś jebnięty aż tak bardzo... Najpierw obejrzyj jak to wygląda w Wiedźminie a potem się wypowiadaj. I nie mówię że jestem jakimś tam wielkim fanbojem Wieśka 3 ale przecież kurwa każdy debil, choć trochę ogarniający na pewno nie powie że styl walki jest identyczny jak w Wiedźminie. Kurwa pomijając animacje (porównując gównElex do wieśka to jak niebo a ziemia) to sama płynność i widowiskowość tej walki jest po prostu nieporównywalnie lepsza. Opisałbym to wszystko bardziej ale po prostu mi się nie chce bo takie pajace jak Mac Dun i tak nie zrozumieją.

Ja tam widzę bezmyślne nawalanie lpm i w dodatku przeciwników atakujących kiedy chcą i jak chcą. P
No nie błagam, trochę chociaż kryjcie się z fanboystem wiedźmina  :lol2:  A w wiedźminie to niby nie ma spamowania lpm?  :pokerface:   W elex też można atakować wolniejszymi ciosami i blokować, jak w wiedźminie.
Nie, w wiedźminie nie ma spamowania lpm. Jak grasz na najwyższym (i nie tylko) to możesz sobie pospamować najwyżej swojego kutasa... Jak nie grałeś to po chuj się wypowiadasz?


Mam nadzieję, że PB jak najszybciej upadnie bo oni są po prostu żałośni. Takiego syfu jaki oni robią to dawno nie widziałem. Od 10 lat stoją w miejscu i liczą że ktoś będzie kupował ich gówno (pomijając fanbojów typu Mac Dun, których na szczęście za dużo nie ma).
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy

Jurigag

ELEX
#501 2016-05-01, 00:55(Ostatnia zmiana: 2016-05-01, 01:20)
od samego początku zapowiedzi mówili, że świat będzie podzielony na wyspy
Bardzo dobrze pamiętam, że mówili inaczej. Mówili nawet, że w grze będą miecze dwuręczne. Tak czy siak, co do ELEXa, filmik wrzucony przez ciebie, @Kuba Czaker, po prostu miażdży. System walki jak widzę to po prostu przerobiony system z Risena 3, (ten stunlock i zachowania potworów najbardziej rzucają się w oczy). System walki w R3 to dno, ale jak widać, można to jeszcze bardziej zjebać!  :lol2: :lol2: :lol2:

Dobra tam, w R3 od DNIA PRODUKCJI do DNIA PREMIERY powtarzali na każdym kurwa kroku że będzie KLIMAT GOTHICA i powrót do korzeni. Niestety ale potem nie było go nigdzie.

Na steamie R3 ma 200 tys ownerów, pewnie dorzucając do tego inne platformy i retail wyjdzie pewnie max z 500 tys ludzi gdzie R2 i R1 miały tak z 3x tyle kopii(r2 ma 1 mln na samym steamie ! masa ludzi się nabrała na tą grę co potem pięknie pokazały wyniki sprzedaży R3 jak chętnie został on potem kupiony), także jeśli w ELEX'ie czegoś nie zmienią(a zapowiada się na to że dostaniemy grę na podobnym poziomie) to nie wiem czego oni oczekują. Chyba że ta gra jest tworzona jako taka co ma się nie sprzedać/sprzedać słabo no to wtedy ok.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Fexo

Fexo

Użytkownicy
Тебе нужна помощь?
posty167
Propsy152
ProfesjaConcept Artist
  • Użytkownicy
  • Тебе нужна помощь?
Walka w Wiedźminie 3 to napierdalanie lpm? To jestem ciekawy w jakiego Wiedźmina 3 grali spece którzy tak twierdzą. Może na poziomie łatwym to przejdzie ale na wyższych to napieprzając lpm co najwyżej przywitacie menu gry. Na wyższych poziomach walcząc z bossami/mocniejszymi stworami często trzeba nauczyć się ich ruchów, posunięć i stylów. Nie jestem fanbojem Wiedźmina, to gra wybitna ale nie idealna. Ale porównywanie stylu walki Elexa i Wiedźmina to kurwa jak porównanie Fiata 126p z Ferrari LaFerrari.
Spoiler
Chciałbym zobaczyć Duniek jak rozpierdalasz Olgierda von Evercea w dodatku "Serce z Kamienia" napierdalając jedynie lpm

Podbijam panów wyżej. PB po Gothicu  1 zaczęła się staczać, od słabej fabuły Gothica 2 którą uratowali dodatkiem po zjebaną fabularnie 3 gdzie wojna (O nie upadek kontynentu i upadek ludzkości!) została sprowadzona do czego? Do bezmyślnego latania od miasta do miasta wykonując zadania. Po trzech osadach mozna było już wykuć sobie schemat zadań. Idź zabij potwory <> Arena <> Przynieś coś komuś - I to wszystko. Gothic 3 nie miał w ogóle klimatu.
Co do Risenów, szkoda gadać. Grając w pierwszego Risena na początku było nawet ok i dało się grać, ale kolejne części? Żal, bieda i ból. Drętwe animacje twarzy, walki i innych postaci, paskudnie wyglądające twarze... I niech nikt nie pierdoli, że się nie da. Bo Risen 2 wyszedł w 2012 roku, a rok wcześniej gościliśmy na komputerach Wiedźmina 2/Crysisa 2, a dwa lata wcześniej bo w 2010 Mass Effecta 2. Jakim cudem ta gra wyglądała gorzej? Nie gadajcie, że małe studio bo są mniejsze studia robiące o wiele lepsze gry. PB ma staż około 20 lat w tworzeniu gier, a pokazuje 8 miesięcy przed premierą takie coś? Poważnie? Jak im nawet nie wstyd wystawiać na światło dzienne taką kaszanę. To wygląda jak by ta gra była dopiero w procesie środkowych prac, a nie na półmetku. Już nawet nie będę się wypowiadał o stylu walki Elexa bo powtórzyłbym to co pisali wcześniej. Ale zaś będzie to sterowanie klocem drętwego drewna.

od samego początku zapowiedzi mówili, że świat będzie podzielony na wyspy
Bardzo dobrze pamiętam, że mówili inaczej. Mówili nawet, że w grze będą miecze dwuręczne. Tak czy siak, co do ELEXa, filmik wrzucony przez ciebie, @Kuba Czaker, po prostu miażdży. System walki jak widzę to po prostu przerobiony system z Risena 3, (ten stunlock i zachowania potworów najbardziej rzucają się w oczy). System walki w R3 to dno, ale jak widać, można to jeszcze bardziej zjebać!  :lol2: :lol2: :lol2:

Dobra tam, w R3 od DNIA PRODUKCJI do DNIA PREMIERY powtarzali na każdym kurwa kroku że będzie KLIMAT GOTHICA i powrót do korzeni. Niestety ale potem nie było go nigdzie.
Powiedz mi proszę co według NICH oznacza KLIMAT Gothica. Zadania/kolonia karna/fabuła/świat? Bo ja do tej pory nie wiem co to za klimat. Gadają o nim od pierwszego Risena, były trzy i każdy taki slaby. Gdzież ten klimat? Może to zwykła zagrywka w stylu "Powiemy, że będzie klimat Gothica - Może kilku frajerów uwierzy i kupią tą grę i dostaną chuja w pudełku".
PB ledwo żyje i nikt tego nie zmieni. Nie życzę im upadku ale sami się szczerze o to proszą i robią wszystko by się tak stało.  Rozpierdala mnie jedynie fanbojstwo pewnej osoby która zachwala i broni ich gry jak by to było cudo.
 
COLORBLIND

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
od samego początku zapowiedzi mówili, że świat będzie podzielony na wyspy
Bardzo dobrze pamiętam, że mówili inaczej. Mówili nawet, że w grze będą miecze dwuręczne. Tak czy siak, co do ELEXa, filmik wrzucony przez ciebie, @Kuba Czaker, po prostu miażdży. System walki jak widzę to po prostu przerobiony system z Risena 3, (ten stunlock i zachowania potworów najbardziej rzucają się w oczy). System walki w R3 to dno, ale jak widać, można to jeszcze bardziej zjebać!  :lol2: :lol2: :lol2:

W Risenie 3 wyglądało to lepiej. A wystarczyło dać ten z Risena 1 i byłoby kapitalnie.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy

sebogothic

ELEX
#504 2016-05-01, 09:50(Ostatnia zmiana: 2016-05-01, 12:20)
E tam, pierdolicie panowie, że tak napiszę za przeproszeniem. :) Zauważyłem, że toczy się tutaj konkursik kto bardziej DOEJBIE Piraniom. Ten kto wygra zostanie wszem i wobec uznany za Znawcę Wszystkiego (TM). To może od razu uzgodnijmy, że Piranie skończyły się nim się zaczęły? Choć nie powiem, że nie zgadzam się ze wszystkim, więc opiszę to ze swojego punktu widzenia.

Można powiedzieć, że Piranie zaczęły od mocnej petardy jaką był pierwszy Gothic. Stworzyła go grupka niedoświadczonych osób (choć część pracowała wcześniej w Greenwood), a ich celem było stworzenie gry mrocznej i wyjątkowej zarazem. Inspirowali się papierowymi sesjami RPG oraz LARPami, co w Gothicach czuć, zwłaszcza ten larpowy klimacik. Myślę, że to ta świeżość w ekipie była jej główną siłą. Byli nieznani, nikt na ich grę nie czekał, nie mieli grupy fanów z wysokimi oczekiwaniami. Wiadomo, że jak na niedoświadczoną ekipę przystało ambicje mieli ogromne, lecz budżet był ograniczony, więc wielu elementów nie udało się zaimplementować. Jednak to co wyszło "zagrało" i sprawiło, że Gothic wówczas, kiedy to zagrywano się w klasyczne rolpleje z rzutu izometrycznego był czymś wyjątkowym w pełnym 3D, z otwartym światem, sporymi możliwościami eksploracji (skakanie, wspinaczka, pływanie, nurkowanie), z cyklem dobowym i pogodowym, z systemem AI NPCów.

Druga część, jak większość sequeli to było po prostu więcej tego samego. Do tego doszedł crafting, kilka innych umiejętności. Klimat był nieco inny, wszak w końcu wydostawaliśmy się z Kolonii. Fabularnie wg mnie było ok. Niby mamy z góry założony cel (Oko Innosa i smoki), jednak w niczym to nie przeszkadza, bo siłą Gothica II jest żerowanie na nostalgii, kiedy to spotykamy starych znajomych z Górniczej Doliny albo kiedy do niej powracamy. Osobiście pod względem fabuły i klimatu nieco wyżej stawiam "jedyneczkę", bo jednak atmosfera kolonii karnej jest niepowtarzalna i jest nie do pobicia. "Dwójka" ma już taki klasyczny charakter: jest sporo zieleni, mamy miasto, farmy co też jest fajne. Zauważyłem sporo zarzutów względem fabuły G2. Fakt, w G1 jest bardziej tajemnicza atmosfera. Na początku mamy tylko dołączyć do obozu i dostarczyć list, nie wiemy jak potoczy. Jest też kilka zwrotów akcji (Śniący - demon, atak na Wolną kopalnię, wymordowanie wszystkich magów ognia), które sprawiają, iż gra wciąga całkowicie, bo chce się wiedzieć co będzie dalej. W Gothicu II niby od razu wiemy co będziemy robić, ale w takim Wiedźminie 3 również główny wątek jest podobnie skonstruowany, mamy odnaleźć Ciri i pokonać jeźdźców Dzikiego Gonu. O Nocy Kruka zbytnio rozpisywał się nie będę, bo to jeden z najlepszych dodatków ever i tyle. Tak powinno się robić rozszerzenia.

Do tej pory z Piranha Bytes było wszystko ok. Rozwijali się, a ich trzecia gra Gothic 3 miał już jak równy z równym rywalizować z Oblivionem (i mimo, iż uważam, że G3 jest pod pewnymi względami porażką to mimo wszystko jest lepszy od bezpłciowego TESa IV). Do czasu premiery wydawało się, że jest wszystko pod kontrolą. Piranie dostały duży budżet, a sama gra miała spory marketing i była szeroko reklamowana, zwłaszcza w Ameryce, gdzie do tej pory marka praktycznie nie istniała, choć dwa pierwsze Gothiki przez tamtejsze branżowe serwisy były oceniane bardzo dobrze. Pamiętam, że atmosfera oczekiwania na G3, była podobna do tej Wiedźmina 3, kiedy to oczekiwano Mesjasza 2.0. Sądzę, że oczekiwania były tak duże, że nigdy nie zostałyby spełnione. A do tego doszło popędzanie studia, z tego co możemy się dowiedzieć, z pigułki od arhn.eu to nie JoWood tylko Deep Silver, z którymi podpisali w międzyczasie umowę popędzał Piranie. Tak więc wiele rzeczy pozostawia wiele do życzenia. Z pewnością świat, oprawa audiowizualna i ogólny rozmach nawet dzisiaj mogą robić wrażenie. Troszkę gorzej z resztą: nie ma rozbudowanej fabuły, system walki jest słaby, a zadania poboczne są powtarzalne do bólu.

Po Gothicu 3 PB musiało się cofnąć o krok i stworzyć grę, jaką chcieli ujrzeć by fani. I uważam, że taką dostaliśmy. Risen jest jakby taką pigułką dwóch pierwszych Gothiców i rozwiązania z nich przenosi w skali 1:1. Pierwsze trzy rozdziały Risena są wręcz mistrzowskie, a system walki najlepszy z ich wszystkich gier. Pod koniec gry łażenie po tych ruinach było troszkę nużące, a walka z bossem była kuriozalna, jednak mimo wszystko uważam, że całość jest bardzo dobra. W Risen 2 PB ponownie się cofają wycinając z gry interakcję z otoczeniem, jeden, spójny kawałek lądu na rzecz korytarzowych mapek, dwie frakcje zamiast trzech, żałośnie małe osady. Nadal to była dobra albo przynajmniej niezła gra, jednak czegoś w niej brakowało. Fabularnie było ok, chociaż zakończenie (podobnie jak to z Risena 3 o którym za chwilę) nie mówiło kompletnie nic. No i wreszcie Risen 3, względem poprzednich części doszło kilka elementów, co można by uznać za powrót do korzeni, chociaż elementy, którymi Piranie tak się chwalili pojawiły się już w ich pierwszej grze... System walki, choć lepszy od tego z R2 nadal pozostawiał wiele do życzenia. Na pewno fajnie wyglądało rzucanie czarów łączone w combosy, dzięki czemu można było korzystać z magii cały czas, a nie tylko okazjonalnie. Walka bronią białą jest może nieco lepsza od tej z R2. Risena 3 ukończyłem na poziomie trudności ultra w jakieś 63 godziny, ale jakoś nie mam ochoty na powrót, bo gra jest wręcz przepełniona treścią i nie chce się po raz drugi wracać i przebijać przez tysiące potworów oraz setki zadań.

Także wynika z tego, że Piranie znalazły się w zamkniętym kole produkcji średniobudżetowych erpegów akcji kierowanych raczej do specyficznej grupy odbiorców. Mi tam takie gry się podobają, jest w nich coś co przyciąga. Odkąd zagrałem w pierwszego Gothica, gdzieś w 2004 roku to rokrocznie przechodzę jakąś grę Piranii. Dwa pierwsze Gothiki wraz z dodatkiem ukończyłem jakieś kilkanaście razy. Powracam do nich niczym do dobrej książki. Gothica 3 ukończyłem raz (może powrócę kiedyś do niego, tyle, że z modami), pierwszego Risena - jestem w trakcie trzeciego podejścia, Risena 2 - też praktycznie 3 razy (za pierwszym razem dowiedziałem się zbyt szybko, że Corrientes to Garcia i już nie mogłem zdobyć Krwi Przodków), Risena 3 - 1. Oba Two Worldsy wraz z dodatkiem, które też tutaj zostały wspomniane, choć oceniam je niżej od Risenów też mi się podobały, lecz zdecydowanie są to gry na raz. Może Piraniom odpowiada taki nieco bezpieczny styl pracy z niewielką ekipą i niewielkim jak na współczesne realia budżetem. Dzięki temu nie ryzykują zbyt wiele i już kilkaset tysięcy sprzedanych kopii gry gwarantuje, że koszty produkcji gry się zwracają. I tak sobie przędą...

Mimo, że Riseny wg mnie były ok, to jednak co za dużo to niezdrowo i uważam, że PB powinna jednak zaryzykować i wyjść poza bezpieczny schemat, stworzyć grę diametralnie inną od ich dotychczasowych dokonań. Na Elexa jakoś specjalnie nie czekam, tym bardziej, że na tych gameplayach wygląda zbyt risenowato, a póki co odczuwam przesyt tego typu grami i już wolę sobie pograć w mody do Gothiców. A jak zobaczyłem te poniszczone, asfaltowe drogi i potwory to przypomniał mi się Podróżnik. Gry we wczesnych wersjach z reguły mają tylko zastępcze tekstury, oświetlenie, animacje dopiero później następuje etap szlifowania i optymalizacji. Na zaprezentowanym buildzie nie ma nawet ruchu ust postaci. Twórcy na początku bardziej skupiają się na stworzeniu świata, implementacji skryptów, zadań itp. Takie rzeczy jak animacje, tekstury, oświetlenie czy interfejs można dopracować kiedy najważniejszy rdzeń gry będzie w pełni ukończony. Wystarczy spojrzeć na pierwsze screeny z Gothica II, który na nich wyglądał niczym pierwszy Gothic albo zobaczyć jak prezentował się Wiedźmin 3 na pierwszych obrazkach. Piranie mają nieco ponad rok i myślę, że doszlifują wyżej wspomniane kwestie, lecz i tak nie zmienia to faktu, iż za bardzo to zalatuje Risenami 2 i 3. Pewnie kupię Elexa jak już będzie chodził po te 30zł, a ja nie będę miał na tapecie ciekawszej gry.


O wiele bardziej ciekawi mnie Spacetime tworzony przez Mike Hoge'a i resztę starej gwardii która tworzyła pierwsze Gothiki. Póki co niewiele wiadomo, może na gamescomie dowiemy się czegoś o grze.
 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
Przecież główny wątek w Wiedźminie 3 też jest nudny i nie gra się dla niego tylko dla wątków pobocznych. Poza tym w wiedźminie 3 musisz wykonać masę misji aby odnaleźć w końcu tą Ciri które są dużo bardziej rozbudowane i mają więcej zwortów akcji niż te z Gothica.

Risen 2 i Risen 3 były właśnie cholernie nudne pod względem fabuły bo miały syndrom gothica 2 - powiadomianie gracza o jego celu kilka/kilkanaście godzin wstecz. A wątki poboczne były nudne i kiepskie, postacie mało rozbudowane, kiepską grę aktorską, jeszcze gorszy system walki - dlatego te gry były beznadziejne i słabe. W każdą pograłem po 20h i wyłączyłem po granie dalej było stratą czasu.

Jak wyglądał wiedźmin 3 na pierwszych obrazkach niby ? Lepiej niż w dniu premiery xD
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Przecież główny wątek w Wiedźminie 3 też jest nudny i nie gra się dla niego tylko dla wątków pobocznych. Poza tym w wiedźminie 3 musisz wykonać masę misji aby odnaleźć w końcu tą Ciri które są dużo bardziej rozbudowane i mają więcej zwortów akcji niż te z Gothica.
Ja tam nie zauważyłem zwrotów akcji w W3.
spoiler z Wiedźmina 3
Śmierć Vesemira? Już przed premierą domyślałem się, że zginie. Był kreowany na takiego mentora, który się starzeje i niedomaga. To, że dał się zranić gryfowi w Prologu jest tego pierwszą przesłanką.
Dla mnie główny wątek jest poprawny i niczym nie zaskakuje. Właśnie twierdzę, że najlepsze wątki w W3 to te poboczne z wątkiem Krwawego Barona na czele. Oczywistym dla mnie jest, że narracja, sposób opowieści, dialogi i ich prezentacja, poruszane tematy są dużo lepsze w Wiedźminach, więc nawet o tym nie wspomniałem.

Cytuj
Risen 2 i Risen 3 były właśnie cholernie nudne pod względem fabuły bo miały syndrom gothica 2 - powiadomianie gracza o jego celu kilka/kilkanaście godzin wstecz.
Od drugiego i trzeciego Risena nie oczekiwałem zbyt wiele, bawiłem się dobrze i tyle. To raczej takie klasyczne heroic fantasy przy których można spędzić te kilkadziesiąt godzin, ale nic zapadającego w pamięć. Sądzę, że Elex będzie grą na podobnym poziomie.

Cytuj
Jak wyglądał wiedźmin 3 na pierwszych obrazkach niby ? Lepiej niż w dniu premiery xD
No, ale wyglądały zupełnie inaczej, miały inny styl, były bardziej mroczne, mniej kolorowe. Bardzo możliwe, że z Elexem będzie podobnie i dopiero za rok zobaczymy ostateczny wygląd gry, choć niekoniecznie będzie on lepszy.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

ELEX
#507 2016-05-01, 13:28(Ostatnia zmiana: 2016-05-01, 14:57)
W g3 na najwyższym poziomie trudności też samo spamowanie lpm nie pozwalało rozwalić wrogów.

Ja mówiłem o samym schemacie walki że jest na takiej samej zasadzie w elex, co w w3 oraz. TO ŻE W W3 JEST BARDZIEJ DOPRACOWANY TO NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA W TEJ CHWILI Tak samo jak jest różnica między jeżdżeniem maluchem a ferrari, ale schemat jazdy pozostaje ten sam,
dla fanbów dalsza część
wystarczyło wspomnieć o w3 a wszystkim czerwona lampka się zapaliła.  :lol2:  Miałem nie odpisywać ale poziom bólu dupy osiągnął apogeum chyba. Przynajmniej wiem że dyskusja z wami nie ma sensu bo nie myślicie racjonalnie gdy ktoś wspomina wiedzmina.
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
A pomyśleć, że gdybyś miał na czym grać w W3 to pewnie dostawałbyś orgazmu na sam dźwięk tytułu. A może za skomplikowana gra dla ciebie?
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6476
Propsy3038
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
@Mac Dun taka spierdolina jak Ty, nigdy nie zrozumie różnicy między bólem dupy, a konstruktywnymi argumentami.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Olejmy go bo szkoda klawiatury.
 

Squerol

Squerol

Użytkownicy
twój stary
posty712
Propsy547
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • twój stary
W g3 na najwyższym poziomie trudności też samo spamowanie lpm nie pozwalało rozwalić wrogów.
Teraz to żeś dojebał do pieca. Naćpałeś sie czegoś czy jak? Chyba że chodzi ci o Community Patcha, tyle że został on stworzony tylko i wyłącznie przez fanów, nie przez PB... 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Nagraj ktoś kurwa filmik, żeby pokazać temu idiocie jak bardzo się myli.

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Z całej mojej wypowiedzi dotarła do was tylko ta najmniej istotna część, gratulacje.  :pokerface:

 

Jurigag

Jurigag

Użytkownicy
posty869
Propsy285
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
W g3 na najwyższym poziomie trudności też samo spamowanie lpm nie pozwalało rozwalić wrogów.

Ja mówiłem o samym schemacie walki że jest na takiej samej zasadzie w elex, co w w3 oraz. TO ŻE W W3 JEST BARDZIEJ DOPRACOWANY TO NIE MA ŻADNEGO ZNACZENIA W TEJ CHWILI Tak samo jak jest różnica między jeżdżeniem maluchem a ferrari, ale schemat jazdy pozostaje ten sam,
dla fanbów dalsza część
wystarczyło wspomnieć o w3 a wszystkim czerwona lampka się zapaliła.  :lol2:  Miałem nie odpisywać ale poziom bólu dupy osiągnął apogeum chyba. Przynajmniej wiem że dyskusja z wami nie ma sensu bo nie myślicie racjonalnie gdy ktoś wspomina wiedzmina.

Czemu nie ma znaczenia w tej chwili ? A kiedy będzie miało znaczenie ? Jak ty uznasz to za stosowne to wtedy będzie to miało znaczenie ? Nie schemat walki nie jest taki sam co w elexie, w w3 masz taktycznozręcznosciowy system walki, gdzie trza chwilę pomyśleć jak podejść do danego przeciwnika, w g3,r2,r3 cała gra polegała na lpm do oporu. Jakiekolwiek inne ataki może i były fajne, efektowne i w ogóle ale w 99% przypadków wystarczało lpm lpm lpm.
 
Skrypter/Tester - Szukasz testera/skryptera - Pisz !

Adrian1230A

Adrian1230A

Użytkownicy
posty8
Propsy1
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Porównanie G3 do W3 jest trochę dziwne, bo te gry dzieli kilka lat.
 

sebogothic

sebogothic

Użytkownicy
posty381
Propsy244
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Kilka lat? Prawie dekada. :) A to w branży gier bardzo długi okres.
 

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
zastanawiam się, czy były jakieś inne gry rpg które próbowały naśladować lub nawiązać do klimatu gothica?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138

Bosper

Bosper

Użytkownicy
posty108
Propsy23
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Możliwe, że przy Two Worlds trochę się wzorowali ( pentagram pod koniec gry ala magiczna bariera, relikwia złożona z 5 elementów, potrzebna do ukończenia gry - Artefakty Adanosa)
 
Forum Bractwa Spolszczenia: http://bractwospolszczenia.ml/
Znajdziecie tam kilkadziesiąt przetłumaczonych modów oraz wiele przydatnych informacji o zagranicznych modyfikacjach. Wkrótce Bractwo rozszerzy swoją działalność również na inne gry, zapraszam ;)

Kazzmir

Kazzmir

O.D.A.L.
posty1003
Propsy1681
ProfesjaProducent
  • O.D.A.L.
czy można by napisać że żadna inna gra z tamtego okresu nie zbliżyła się do gothica?
 
rekrutacja O.D.A.L, po 18:00 gg:10135138


0 użytkowników i 5 gości przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry