Też mnie to interesuje. W sumie np. frakcje są przewidywalne. Zapewne dostaniemy:
a) jedną dużą, z dużym miastem, dobrą technologią, zaawansowaną bronią
b) jedną taką buntowniczą korzystającą z różnych rzeczy i z technologii i z np. mieczy itp
c) dzikusy, frakcja żyjąca jak w średniowieczu (zapowiadali takowe)
d) magicy uzależnieni od frakcji A
i kilka innych niezależnych organizacji
Nie wiem jak w Risen 3 i 2 w pozostałych grach jednak PB miało na prawdę podobną tą magię. Wątpię jednak abyśmy i tym razem mieli 100% taką samą magiczną ścieżkę. Za pewne nadal będą oczywiście manna czary, czarów będziemy się uczyć lub je wytwarzać. Ja bym wolał, że magia jest jakoś rozsądnie wyjaśniona, że to np. są jakieś wysoko rozwinięte bajery technologiczne czy może przyczyna działania np. spadku meteorytu czy po prostu, niech spróbują tą magię sensownie umieścić fabularnie w ELEX. Chodź tak jak pisze Mac Dun, za pewne będą to prości magowie z czarami. Jak dla mnie magii mogłoby nie być w ogólę o ile strzelanie zostanie dobrze zrobione (może podobne do produkcji Rockstar skoro perspektywa trzecioosobowa) i dużo pukawek plus broń biała rozwinięta o modyfkacje technologiczne jak porażenie prądem itp. No i liczę na pojazdy.... nie nie mówię tu o koniach.
Post połączony: 2015-07-31, 10:19
Kolejne informacje:
- gra nie będzie prowadziła nas za rączkę
- magia jest dopiero w fazie tworzenia
- nie będzie oznaczonych znaczników z zadaniami na mapie
- minimapa będzie opcjonalna
- PB chce opowiedzieć od początku historię swego bohatera, będzie on miał imię
- narkotyk ELEX ma wiele różnych zastosowań również w technologii itp.
- na skutek uderzenia meteorytu na planetę powstało kilka gatunków zmutowanych stworzeń
- nie wiadomo czy to meteoryt spowodował powstanie narkotyku ELEX
- dostaniemy ciekawe połączenie technologii nowoczesnej z średniowieczem
- nawiązaniem do G2 ma być ten samochód z Jerka
@Simen lepsze od zbugowanych smoków?
