Gdzie zmierza seria Assasin's Creed? 12499 39

O temacie

Autor Kuba

Zaczęty 1.06.2015 roku

Wyświetleń 12499

Odpowiedzi 39

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No właśnie, dokąd? Sam jestem wielkim fanem serii, jedna z moich ulubionych. Pierwsza część mimo wielu wad i w kilku miejscach drętwego gameplaya na klawie była świetna, klimatyczna. Cała trylogia Ezia miała według mnie najlepsze aktywności poboczne, była wciągająca, ze świetnymi postaciami i wątkami fabularnymi. Trójka miała dobrą fabułe i nic po za tym według mnie, z rozrywek pobocznych spodobało mi się jedynie tworzenie osady, fabuła była dobra, ale absolutnie nic ponad to. Connor to postać mdła, bez polotu, sytuacje ratował trochę genialnie napisany Heytham. Wątek współczesny miał kilka dobrych momentów jak choćby akcja w siedzibie Abstergo a clifhanger na koniec nawet mi się podobał.

Liberation i Fredom Cry nie znam, domyślam się jednak patrząc na gameplaye, że praktycznie niczym się nie różnią od III czy IV. Black Flag był według mnie bardzo dobrą grą, super grafika, na prawdę ciekawy wątek główny i genialne postacie jak Edward czy Czarnobrody. Wątku współczesności już komentować nie mam zamiaru. Widać, że na ten aspekt rozgrywki scenarzyści stracili pomysły po śmierci Desmonda.

Rouge był natomiast godnym zwieńczeniem złotych lat serii na konsolach siódmej generacji. Szkoda tylko, że po za kapitalną muzyką i najlepszą w serii fabułą nic sobą nie oferował. Podchodziłem do gry z zamiarem przejścia jej na 100%, przeszedłem na 50%. Gra ma mnóstwo znajdziek, fortów do odbijania, ale DO CHOLERY JASNEJ! To jest w każdej cześci, jeszcze bawiło przy Revelations , ale w Rouge nie bawi nic a nic. Podobnie crafting czy rozbudowanie łodzi, chodź ciekawe to po pewnym momencie się nuży. No i brak znaczących zabawek. O fabule już pisałem, według mnie najlepsza z całej serii, a i wątek rzeczywistości chodź nawet do pięt nie dorastał wątkowi Shaya był ciekawy z naprawdę intrygującym zakończeniem.

Za Unity to powinno się zamknąć Ubisoft. Parkour, grafika, Paryż, kooperacja, nowe rzeczy, rozwój postaci to wszystko było super. Ale bugi zniszczyły grę, Arno to najgorsza obok Connora postać, potraktowany po macoszemu wątek rewolucji francuskiej ehh. I nasz mistrz, wielki zły który ginie w pierwszej potyczce. Albo wszczechpotężny miecz plujący błyskawicami który psuje się w jakiś dziwny sposób. Zapomniałem, że potężne artefakty z Edenu nie należą do najtwarlszych. DLC natomiast miało ciekawą fabułę i jakoś to wszystko ratowało i nadawało POTENCJAŁ historii Arno dając mu możliwe 2 ścieżki: Egipt i walkę tam z Napoleonem lub Rosję i walkę z tym samym karzełkiem.

A no i zbliżające się Syndicat w Londynie. No tak bo po co wykorzystać Japonię, Egipt, Chiny, Grecję? Lepiej obiecać rewolucyjną grę, odebrać jej świetny multik i coopa, i dać kolejnego debila bohatera. I znowu walki gangów! Bo tego to przecież jeszcze nie było!

Nie wiem gdzie idzie ta seria, martwi mnie to, że Ubi tak psuje jej potencjał. A jak wy sądzicie, jak to się zakończy?
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
 Cała trylogia Ezia miała według mnie najlepsze aktywności poboczne, 
To tam były jakiekolwiek aktywnosci poboczne? Bo gralem kilka razy i nie pamietam. Zadnych questow pobocznych, nic.


Cytuj
Liberation i Fredom Cry nie znam, domyślam się jednak patrząc na gameplaye, że praktycznie niczym się nie różnią od III czy IV.
No to sie źle domyślasz. Freedom Cry to taki malutki dodatek, bardzo fajna historia, możemy poznać losy assassyna Adewale, dowiedziec sie jak doszedl do wszystkiego sam. A Liberation znów też ma fajną fabułe.


Cytuj
. Wątku współczesności już komentować nie mam zamiaru. Widać, że na ten aspekt rozgrywki scenarzyści stracili pomysły po śmierci Desmonda. 

Dla mnie dopiero sie po smierci Desmonda rozwinal i seria tam nabrała tempa. Śmierć Desmonda ulepszyła sage. Jedyne czego mi brak to takich wątków jak z Desmondem odnosnie biegania postacią po współczesności, reszta na plus.


Cytuj
 Szkoda tylko, że po za kapitalną muzyką i najlepszą w serii fabułą nic sobą nie oferował.
:facepalm: x2.

Zajebista fabuła, dużo aktywnosci pobocznych i to ciekawych, charyzmatyczna postać, świetne dialogi, piękne architektura miast, możliwość zwiedzenia wielu ciekawych lokacji i nic soba nie oferowal?


Cytuj
Za Unity to powinno się zamknąć Ubisoft.
Nie, Unity to dobra gra. Fabuła jest dobra - po prostu, żaden fenomen, troche słabsza niż była w Black Flagu ale również ciekawa i wciągająca. Teraz zresztą Unity nie ma żadnych bugów ani złej optymalizacji, połatali wszystko.

Cytuj
A no i zbliżające się Syndicat w Londynie. No tak bo po co wykorzystać Japonię, Egipt, Chiny, Grecję? 
Po to, że ile można męczyć czasy starożytne i średniowieczne? Na pewno do tego wrócą. Chociaż nie do Japonii, bo juz dawno zapowiedzieli, że nie zamierzają nic robić z Japonią.

Cytuj
odebrać jej świetny multik i coopa
Taki świetny, że wlasnie przez to Unity z początku dostało po dupie w kwestii optymalizacji i bugów.


Cytuj
 i dać kolejnego debila bohatera. I znowu walki gangów! Bo tego to przecież jeszcze nie było!
:facepalm: tego to juz nawet nie komentuje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Gdzie zmierza seria Assasin\\\'s Creed?
#2 2015-06-01, 10:10(Ostatnia zmiana: 2015-06-01, 11:11)
Tak, trylogia Ezia miała aktywności poboczne. Od tworzenia własnego bractwa, po ciekawe walki, intrygujące tworzenie różnych rzeczy i nawet fajne walki o wpływy.

No tak kapitalna architektura miasta w Rouge. Mam nadzieję, że mówisz tutaj o Paryżu i Lizbonie ktorych zwiedzać przecież nie mogliśmy. Ale dobre zrobienie lokacji jest od zawsze w Assasynach. Większość tych lokacji to pływanie od fortu do fortu ewentualnie wioseczek i bieganie, a w nich, no tak po za zdobywaniem dzielnic/fortów mamy znajdywanie znajdziek, może niektórzy czerpią z tego frajdę, ja nieszczególnie.

Post połączony: 2015-06-01, 10:14
Na tą chwilę Syndicat wygląda jak połączenie wszystkich najgorszych cech z pierwszych odsłon.

Post połączony: 2015-06-01, 10:51
A co do wątku rzeczywistości, mógłby ruszyć z kopyta gdybyśmy kontynuowali przygody "bohatera" z Rouge.

Edit. Rozsądnym wyjściem wydaje mi się też aby Ubi połączyło jakoś losy 3 bohaterów. Arno, Shaya i Connora. A przynajmnie Shaya i Connora. Jeśli chcą wrócić do tych postaci a do Shaya i Arno wrócą na pewno to robienie 3 oddzielnych gier do każdej z nich byłoby klęską na całej linii, w fabule sami mogliby się pogubić. Chodź nie powiem Con i Arno pałający żądzą zemsty w walce z Shayem, mogłaby być to najbardziej epicka walka.
Zaskoczę wszystkich, liczę, że jakiś assasyn będzie w realiach II wojny światowej. Z dobrym gameplayem to mogłaby być innowacja której ta seria tak bardzo potrzebuję. A może Powstanie Warszawskie? Genialna rzecz dla Assasyna.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Dobrze że wyjebali multi, bo to dno. Przynajmniej jeśli chodzi o zwykłe a nie coopa.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
a w nich, no tak po za zdobywaniem dzielnic/fortów mamy znajdywanie znajdziek, może niektórzy czerpią z tego frajdę, ja nieszczególnie. 
Co? W AC 2 nie było żadnych aktywnosci pobocznych. Żadnych znajdziek ktore cokolwiek dawaly, jaki kurwa system tworzenia? Czego? Wszystko bylo do kupienia, żadnego craftingu, nic. Jedyne co byla aktywnoscia poboczną w AC 2 to DLC z misjami od tej kochanki Ezio, tyle. Tworzenie bractwa? A w Black Flagu i Rogue masz tworzenie floty, identyczna zasada - zbierasz jednostki, wysylasz na misje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota

Kuba
Złote Wrota

Gdzie zmierza seria Assasin\\\'s Creed?
#5 2015-06-01, 12:42(Ostatnia zmiana: 2015-06-01, 12:49)
Dla mnie było miłym urozmaiceniem, świetnie się przy nim bawiłem zwłaszcza w AC III.

Post połączony: 2015-06-01, 12:46
@Werewolf  Nie miałem na myśli samego AC 2. Pisząc historia Ezia mam na myśli wszystkie 3 części. I tak miały one dużo, dużo, dużo aktywności pobocznych. I tak był system craftingu, chociażby wytwarzanie bomb. Mnie jakoś bardziej podobało się jednak zarządzanie własnym bractwem, wysyłaniem ich na misję czy walka razem z nimi z większą ilością przeciwników, ciekawe były też niektóre zadania kiedy ich werbowaliśmy, z 2 czy 3 miały nawet jakąś tam otoczkę fabularną. Owszem tworzenie floty było, sam w Rouge trochę się z tym pobawiłem, ale szybko mi się znudziło. Assasynów też zazwyczaj na misję nie wysyłałem, lubiłem jednak używać ich w walkach a potem zmieniać wyglądy, podnosić statystyki czy zmieniać broń. Jakoś bardziej ciekawe mi się to wydawało i idealnie pasujące do mentora jakim staje się Ezio np. w Revelations.

Post połączony: 2015-06-01, 12:49
Dodam też, że w ACIII rozbudowywanie bractwa było żałosne. Nawet nie przypominali Assasynów a ich pomoc była kompletnie bez sensu. Nawet mi się ich werbować nie chciało chociaż same misje poboczne z tym związane nie były takie znowu nudne. 
 

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Wypowiem się chociaż w porównaniu z wami jestem casualem. 

Assasins Creed mi się po prostu znudził. Od dłuższego czasu wolę przeczytać książki Olivera Bowdena wydane na podstawie tej gry aniżeli po prostu w nie zagrać. Czemu? Bo gameplay się praktycznie niczym nie różni pomiędzy częściami. Punkty widokowe były fajne na początku, ale im dalej w las tym gorzej. A oni jeszcze do pozostałych gier to wrzucają np. FarCry. 

Odnośnie tak zachwalanego przez Werewolfa Black Flag - AI jest tam tak bardzo zjebane że aż szkoda gadać. "O! Zniszczyłeś legendarny statek w pojedynkę! Zaatakuję Cię swoim stateczkiem towarowym bo jesteś piratem!", albo "Stoję na straży, a przede mną nagle pojawiają się tancerki, jestem tak tym zafascynowany że nie zauważę jak mnie odepchniesz na bok by przejść obok mnie!", oba przypadki są po prostu genialne. Pływanie statkiem też nie powala, miałem okazję płynąć podobnym statkiem (chociaż mniejszym) - statek rzucało o wiele bardziej niż przedstawiono (to akurat bez znaczenia), ale kierunek trzymał w miarę stabilnie. A no i jeszcze brak możliwości kupna materiałów rzemieślniczych (np. metal), po prostu zmuszanie do masowych abordaży, to też mi się nie podobało, tym bardziej że bardzo szybko mi się one znudziły. I jeszcze te ograniczenia! "Nie możesz zakupić ulepszenia X bo nie jesteś wystarczająco daleko w głównym wątku fabularnym!", poważnie? Mogli już przynajmniej zrobić żebyśmy mogli kupić niektóre ulepszenia na określonych wyspach. A no i odbijanie fortów, jest gdzieś jakiś TRUDNY do zdobycia fort? Bo te co na mapie opisuje jako "trudne" po prostu zajmują mi trochę więcej czasu. 

Przygody asasynów były fajne dopóki się rozwijały, na chwilę obecną mamy do czynienia z praktycznie tym samym co roku, wręcz odważę się o porównanie do modyfikacji. Serio, gdyby Ubisoft wydało narzędzia modderskie jestem pewien że po roku lub dwóch dostalibyśmy modyfikację na przynajmniej takim poziomie jak same gry. A najlepsze jest to że podejrzewam że od dłuższego czasu tak właśnie wygląda tworzenie gier z serii - zbudowali framework i po prostu podmieniają modele i kwestie, nic więcej, ewentualnie czasami dopiszą coś jak to sterowanie statkiem. Oczywiście nie oczekuję nowego silnika co roku, ale oczekiwałbym przynajmniej dalece idących zmian w nim, żeby faktycznie opłacało się kupić tę grę. 

A najgorsze w tym wszystkim jest to że Ubisoft kiedyś wprost powiedziało - ta seria ma nieograniczony potencjał fabularny. Bo w sumie racja, mogą wymyślać sobie jakikolwiek setting z przeszłości i zawsze będzie pasował do Assasins Creed. Obawiam się że oni zaczną się starać dopiero wtedy gdy jedna z ich gier się po prostu nie zwróci, a patrząc na osoby pokroju Werewolfa czy jemu podobnych którym ten sam odgrzewany kotlet się podoba, bo inna grafika i jakiś tam smaczek dorzucą - nieprędko to nastąpi.
Żeby było jasne Werewolf, nie najeżdżam Ci na gusta, po prostu nasze się różnią, mniej więcej tyle. 
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Mnie w Rouge nie porwało też pływanie chodź oczywiście uważam, że jest znacznie lepsze niż w III. I tak jak pisze Sawik, ta seria ma nieograniczony potencjał fabularny. Co oznacza, że Ubisoft będzie te gry produkował bo i tak będą ludzie to kupować. Sam za pewne kupię Syndicat jak będę miał na co. 

U mnie w grze najbardziej zależy na postaciach, klimacie i fabule, kwestie gameplayu zostawiam na dalekim końcu, przynajmniej zazwyczaj. Mimo wielu opinii ja uważam, że seria Assasyn ma dobrą fabułę, historia Desmonda mi się podobała, zaintrygowała mnie kwestia Juno. 

Co do Syndicat i Unity nie wykluczone, że powtórzy nam się schemat. ACII wprowadzało nowości, było fajne,  ACII:B robione przez ekipę od Syndicat było fenomenalne, pełne aktywności pobocznych, świetnych lokacji itp. Może być więc powtórka z rozrywki tylko tym razem rolę ACII ma Unity a ACII:B Syndicat, ale szczerze w to wątpię. Pierwsze wrażenie z pierwszego materiału ( gra podobno powstaje już od lat) jest jak najbardziej negatywne. Zwłaszcza bohater który chyba będzie wzorem Arno pragnął być Eziem. Mam tylko nadzieję, że wykorzystają potencjał mroku Witchepeal ( nie wiem jak to się piszę) i Kuby Rozpruwacza. No zobaczymy, ale czarno to widzę. 
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Ta seria zmierza donikąd. Ciągle ubi będzie wypuszczać te same zatarte schematy w innym świecie.
Do tego chujowy gameplay, który ubi wcale nie zamierza poprawiać.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
"O! Zniszczyłeś legendarny statek w pojedynkę! Zaatakuję Cię swoim stateczkiem towarowym bo jesteś piratem!", albo "Stoję na straży, a przede mną nagle pojawiają się tancerki, jestem tak tym zafascynowany że nie zauważę jak mnie odepchniesz na bok by przejść obok mnie!", 
Ale teraz to pieprzysz, bo to nie wina Black Flaga tylko tak juz było od częsci drugiej dokładnie.


Cytuj
ale kierunek trzymał w miarę stabilnie. A no i jeszcze brak możliwości kupna materiałów rzemieślniczych (np. metal), po prostu zmuszanie do masowych abordaży, to też mi się nie podobało, tym bardziej że bardzo szybko mi się one znudziły. 

Tu masz stuprocentową racje.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Cytuj
"O! Zniszczyłeś legendarny statek w pojedynkę! Zaatakuję Cię swoim stateczkiem towarowym bo jesteś piratem!", albo "Stoję na straży, a przede mną nagle pojawiają się tancerki, jestem tak tym zafascynowany że nie zauważę jak mnie odepchniesz na bok by przejść obok mnie!",
Ale teraz to pieprzysz, bo to nie wina Black Flaga tylko tak juz było od częsci drugiej dokładnie.
W oczy nadmiernie rzuciło mi się w Black Flag, zresztą to dowodzi że nawet czegoś takiego nie potrafią lub nie chcą zrobić dobrze od kilku części wstecz.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
To już wina tego, że casuale przyzwyczaiły się do łatwych gier, i gdyby było inaczej to już byłoby płakanie i mniejszy zysk. Dark  Souls jest tego najlepszym przykładem.
 

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To już wina tego, że casuale przyzwyczaiły się do łatwych gier, i gdyby było inaczej to już byłoby płakanie i mniejszy zysk. Dark  Souls jest tego najlepszym przykładem.

@Mac Dun nie wiem ogólnie czy to pojąłeś, ale odczuwam takie wrażenie, że jeśli ktoś nie lubi Dark Soulsa, to od razu jest casualem (bo dark souls taki trudny i tak dalej). Przykładowo mi nie chodzi o stopień trudności (w DS), a to, że ta gra to nie mój klimat.

Splash

Splash

Moderator
posty4210
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
To już wina tego, że casuale przyzwyczaiły się do łatwych gier, i gdyby było inaczej to już byłoby płakanie i mniejszy zysk. Dark  Souls jest tego najlepszym przykładem.

@Mac Dun nie wiem ogólnie czy to pojąłeś, ale odczuwam takie wrażenie, że jeśli ktoś nie lubi Dark Soulsa, to od razu jest casualem (bo dark souls taki trudny i tak dalej). Przykładowo mi nie chodzi o stopień trudności (w DS), a to, że ta gra to nie mój klimat.
Chłopie, on to pisze tylko po to żeby się podlizać Aztekowi i Aliemu :lol2:
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To już wina tego, że casuale przyzwyczaiły się do łatwych gier, i gdyby było inaczej to już byłoby płakanie i mniejszy zysk. Dark  Souls jest tego najlepszym przykładem.

@Mac Dun nie wiem ogólnie czy to pojąłeś, ale odczuwam takie wrażenie, że jeśli ktoś nie lubi Dark Soulsa, to od razu jest casualem (bo dark souls taki trudny i tak dalej). Przykładowo mi nie chodzi o stopień trudności (w DS), a to, że ta gra to nie mój klimat.
Chłopie, on to pisze tylko po to żeby się podlizać Aztekowi i Aliemu :lol2:

Pewnie tak. Zakładam też, że nie grał nawet w Dark Soulsa a widział na 'gameplayach'.

Btw nie bronię AC/ nie krytykuję DS, żeby było jasne.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Dokąd zmierza do każdy wie ubishit sobie portfel musi napchać, ja się odniosę do jednego - Werewolf ty to kurwa casual jesteś ze ja prld trzeba być ślepym po całości aby nie widzieć ze w AC2 miałeś aktywności pobocznych.

Poboczne misje zabójstw, zbieranie piórek, wycsigi, listy, odkrywanie grobowców asasynów w celu zdobycia zbroi altka to wszystko są aktywności poboczne właśnie, kurwa jak tego można nie zauważyć i pisać ze gra niema aktywności pobocznych ja prld, nikt nie kazał ci ich robić, mogłeś ich nie robić spoko luzz ale kurwa litości nie pisz ze gra ich niema bo ma ich od zjebania, no i jeszcze pominąłem rozwój posiadłości w monterigionni
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Poboczne misje zabójstw, zbieranie piórek, wycsigi, listy, odkrywanie grobowców asasynów w celu zdobycia zbroi altka to wszystko są aktywności poboczne właśnie, kurwa jak tego można nie zauważyć i pisać ze gra niema aktywności pobocznych ja prld, nikt nie kazał ci ich robić, mogłeś ich nie robić spoko luzz ale kurwa litości nie pisz ze gra ich niema bo ma ich od zjebania, no i jeszcze pominąłem rozwój posiadłości w monterigionni
Ma ich od zajebania - tyle co napisaleś. I tak naprawde tylko dwie z nich mają jakiekolwiek profity - piórka dają peleryne Auditore o ile pamietam i zbroja Altaira. Może źle sie wyrazilem - bo rzeczywiscie, są, nie to, że nie ma, ale nie dają nic konkretnego poza pieniedzmi. Nie są rozbudowane. W III, IV i Rogue przynajmniej są konkretne profity za to i za tamto, także opłaca sie robić podczas gdy w 2 nic sie nie daje profitu.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Poboczne misje zabójstw, zbieranie piórek, wycsigi, listy, odkrywanie grobowców asasynów w celu zdobycia zbroi altka to wszystko są aktywności poboczne właśnie, kurwa jak tego można nie zauważyć i pisać ze gra niema aktywności pobocznych ja prld, nikt nie kazał ci ich robić, mogłeś ich nie robić spoko luzz ale kurwa litości nie pisz ze gra ich niema bo ma ich od zjebania, no i jeszcze pominąłem rozwój posiadłości w monterigionni
Ma ich od zajebania - tyle co napisaleś. I tak naprawde tylko dwie z nich mają jakiekolwiek profity - piórka dają peleryne Auditore o ile pamietam i zbroja Altaira. Może źle sie wyrazilem - bo rzeczywiscie, są, nie to, że nie ma, ale nie dają nic konkretnego poza pieniedzmi. Nie są rozbudowane. W III, IV i Rogue przynajmniej są konkretne profity za to i za tamto, także opłaca sie robić podczas gdy w 2 nic sie nie daje profitu.

Tak? Zlecenia zabójstw (np ACIV) oprócz kasy + bonusu za dyskrecję co dostajesz? Nie wliczam 'osiągnięć' tylko coś ciekawego do gry.

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Grobowce asasynów w ac2 dawały profity w postaci best armora, ok zgodzę się ze nie dawały profitu ale kurwa nie możesz powiedzieć ze ich niema skoro są o to mnie sie rozchodzi, ofc rozwój monterigionni tez dawał profit w postaci kasy

W BF profit tez duży nie był zlecenia zabójstw dawały profity w postaci najlepszych mieczy, zas zlecenia kaperskie w postaci najlepszych pistoletów ot to wszystko
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 17:06CytujPoboczne misje zabójstw, zbieranie piórek, wycsigi, listy, odkrywanie grobowców asasynów w celu zdobycia zbroi altka to wszystko są aktywności poboczne właśnie, kurwa jak tego można nie zauważyć i pisać ze gra niema aktywności pobocznych ja prld, nikt nie kazał ci ich robić, mogłeś ich nie robić spoko luzz ale kurwa litości nie pisz ze gra ich niema bo ma ich od zjebania, no i jeszcze pominąłem rozwój posiadłości w monterigionniMa ich od zajebania - tyle co napisaleś. I tak naprawde tylko dwie z nich mają jakiekolwiek profity - piórka dają peleryne Auditore o ile pamietam i zbroja Altaira. Może źle sie wyrazilem - bo rzeczywiscie, są, nie to, że nie ma, ale nie dają nic konkretnego poza pieniedzmi. Nie są rozbudowane. W III, IV i Rogue przynajmniej są konkretne profity za to i za tamto, także opłaca sie robić podczas gdy w 2 nic sie nie daje profitu.
Tak? Zlecenia zabójstw (np ACIV) oprócz kasy + bonusu za dyskrecję co dostajesz? Nie wliczam 'osiągnięć' tylko coś ciekawego do gry.
Broń lepszą niz inne?

Cytuj
W BF profit tez duży nie był zlecenia zabójstw dawały profity w postaci najlepszych mieczy, zas zlecenia kaperskie w postaci najlepszych pistoletów ot to wszystko
Za to w AC 2 poza zbroją Altaira nie było nic. 1 > 0
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry