[G2NK] Enklawa RU 38144 84

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 16.05.2015 roku

Wyświetleń 38144

Odpowiedzi 84

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

[G2NK] Enklawa RU
2015-05-16, 21:47(Ostatnia zmiana: 2018-07-24, 17:43)

Enklawa to terytorium jednego państwa (np) otoczone zewsząd większym obszarem innego. Akcja moda będzie przebiegać w małej lokacji, zacisznej i ponurej, a położonej na wyspie Khorinis.  O jej mieszkańcach społeczność dużej wyspy albo nie wie, albo wiedzieć nie chce...
Jest to projekt Undead Mod Team [skład: Trazage, Saturas, Gratt]
Mod ma oferować:
* Nowe animacje
* Możliwość widzenia przeciwników w ciemności
* Kołczany
* Nowa zbroja
* Nowe światy
* Nowe zaklęcia
* Unikatowa broń
* Kieszonkowa kradzież (jak w G1)
* Możliwość zbierania przedmiotów pod wodą
* Przerobione strzelanie z łuku i kuszy- celowanie
* Nowe możliwości gotowania i kucia broni
* 'Zaklinanie' , 'Kontrola' i 'Telekineza' - wiele questów powiązanych z tymi zaklęciami
* Możliwość używania broni nawet wtedy, gdy brakuje nam punktów siły (brakująca ilość będzie osłabiać nasze staty min w posługiwaniu się bronią)

Prace trwają - czuwamy, a potem spolszczamy!
źródło: http://worldofplayers.ru/threads/37617/

screen



https://www.youtube.com/watch?v=nuSRBif2nFo
https://www.youtube.com/watch?v=SQT_OUkL31k
modele broni








Spoiler




Narkan

Narkan

Użytkownicy
posty435
Propsy115
ProfesjaProgramista
  • Użytkownicy
Co ciekawe, filmiki widziałem już kilka dni temu pokazują się na tym samym kanale co filmiki z r2.
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Pod względem modeli miazga!  :ok:
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ja się tak zastanawiam, gdzie oni na Khorinis chcą upchnąć ,,mniejsze państwo" jak tan wszędzie góry są... Chyba, że pod ziemą...
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Bingo 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Mnie osobiście ciekawi czas przejścia moda i czy poza tym królestwem zwiedzimy powierzchnie Khorinis :D No nic, pozostaje czekać. Bajery skryptowe i modele są świetne. Na pewno spolszczymy.
 

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6339
Propsy2476
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Ciekawy zbieg okolicznosci, że Polacy ostatnio założyli mikropaństwo na Bałkanach o nazwie Enklawa :D

http://www4.rp.pl/article/20150517/SWIAT/305179979
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
To wyraża więcej słów niż Raffaello!
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
A tu trochę więcej o głównej fabule, choć to translator - może niezbyt precyzyjne to będzie:

Smok kontrolujący wszystkich zmarłych po swojej śmierci przestał mieć wpływ na umarłych i uwolnił ich rozum. Czyja wola była silniejsza, został opiekunem i ostatnim przedstawicielem zaświatów. Lordowie Inubis i Archol, niekiedy służący Innosowi, po śmierci sami zostali władcami ciemności, skupiając wokół siebie armie nieumarłych.
Każdy znalazł sobie schronienie, pewną enklawę, w której mógł czuć się bezpiecznie, nie prowokując żywych i nie trwoniąc żołnierzy na swoich przeciwników. Jednak magia, która przyzywała umarłych była ciągle używana. Wówczas obydwaj wydali polecenie odnalezienia źródła magicznej siły, która utrzymywała  magiczną równowagę.
Poszukiwania Archola doprowadziły do odkrycia w jego jaskiniach niebieskoliścia, który miał ogromny wpływ na całą florę wyspy. 
To była niezmiernie rzadka roślina, wytwór czystej magii. Dla jej wzrostu niezbędna była nieprawdopodobna koncentracja energii, podobna do tej, która była potrzebna do stworzenie bariery.
Inubis także nie marnował czasu. Jego magowie dniami i nocami szukali czegoś, co mogłoby posłużyć za źródło siły. Poszukiwania doprowadziły do odnalezienia pewnych zapisków o artefakcie przywiezionym z Myrtany i ukrytym w Khorinis. To wszystko, co obaj znaleźli... Jedyne wskazówki, które mogłoby im pomóc. Zapiski są jednak nie do końca czytelne a ostatnią ich szansą jest jeden ze świadków wyprawy...

Przed nami staje wybór, czy pomagać nieumarłym, gdzie nie ma wrogości ani strachu... czy odmówić i zginąć, prowokując Inubisa i jego armię przeciwko Archolowi i ludziom - stanąć na jego drodze...

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Skoro już tłumaczycie, to postarajcie się, a nie do translatora bo dłuższy tekst. W końcu jakoś się domyśliłem o co chodzi, ale tego nie mogę ogarnąć za cholerę:

zginąć, prowokując Inubisa i jego armię przeciwko Archolowi i ludziom - stanąć na jego drodze...[/i]

Według tego Inubis i Archol są wrogami, a według opisu przyjaciółmi.
 

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Może sam przetłumacz?
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Nie znam rosyjskiego Chodzi mi o to, że jak już tłumaczą to niech się za to wezmą porządnie.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Czy ja wiem. Opis wskazuje, jakoby Inubis i Archol ze sobą rywalizowali, a nie byli przyjaciółmi. Obydwaj założyli swoje enklawy. I oboje rywalizowali na odmienne sposoby w znalezieniu tego źródła.
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6459
Propsy3027
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Ja też jestem za tym, że byli sojusznikami, a nie wrogami. 
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Z ostatniego akapitu wynika, że bohater chce sprowokować wojnę Inubisa z Archolem i ludźmi. To wygląda tak, jakby Archol współpracował z ludźmi.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Nie widziałem oryginalnego opisu. Wnioskuję z tego, co tu przeczytałem. W takim razie Tituf powinien jeszcze raz go przeanalizować i poprawić.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
I o to właśnie mi chodziło  :D
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy

Tituf

G2NK Enklawa RU
#17 2015-05-17, 22:02(Ostatnia zmiana: 2015-05-17, 22:17)
W końcu jakoś się domyśliłem o co chodzi, ale tego nie mogę ogarnąć za cholerę:

zginąć, prowokując Inubisa i jego armię przeciwko Archolowi i ludziom - stanąć na jego drodze...[/i]

Według tego Inubis i Archol są wrogami, a według opisu przyjaciółmi.

Może trochę stylistyka lipa rzeczywiście, ale taki problem miałeś z ogarnięciem całości!? Przecież to opis całkiem czytelny i sensowny... Autor nie napisał składnej fabuły, tylko wyrywkowo rzucał hasłami. Niekoniecznie są przyjaciółmi. Gdzie jest to napisane? Może po prostu każdy z nich działał indywidualnie? Może rzeczywiście są wrogami, gdy jeden z nich chce walczyć z ludźmi a drugi nie?

Nie jestem tłumaczem i czasem piszę posty jako zwykły, przestraszony user.
edit/ tu mam ten kawałek tekstu:
Перед нами встает выбор, помогать нежити и существовать в вечной утопии, где нет вражды или страха... Или же отказаться, погибнуть, спровоцировав Инубиса и его армию на непоправимые действия против Архола и людей, вставших на его пути.


Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Nie znam rosyjskiego Chodzi mi o to, że jak już tłumaczą to niech się za to wezmą porządnie.
Chodzi mi o to byś docenił to co tłumacze robią dla was, zamiast krytykować że można lepiej.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
@Tituf właściwie to nie rozumiem jednej rzeczy - po co oni szukają tych źródeł energii? Bez tej informacji ten opis jest bez sensu.

@Sawik w translator to każdy głupi umie wrzucić, sztuką jest znać język i przetłumaczyć z sensem.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry