Assassin's Creed: Syndykat 29176 94

O temacie

Autor Werewolf

Zaczęty 8.05.2015 roku

Wyświetleń 29176

Odpowiedzi 94

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Raczej skok do tyłu i tutaj idą w to sama co unity, dalej system walki jest do ostrzału idiotycznie prosty jak w unity to jest reklamowanie ze niby jest trudniej bo niema kontry śmierci ale jak człowiek rozegra 2 walki to łapie mechanizm i jest banalnie a tu co mamy, bitka na piąchy spoko tylko dlaczego kurwa przeciwnik się nie broni przed chwytem czy coś tylko stoi w kolejce jak jebany pień z napisem weź mnie za szmaty i obij mi ryja, kurwa gdzie to jest niby większa trudność ?
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Cytuj
Werewolf, bo ciebie łatwo zadowolić.
Tak, masz racje. Poza dobrą fabułą, otwartym światem, dużą ilością zadań zarówno głównych jak i pobocznych to nie mam dużych wymagan.


Filmik z prealphowej rozgrywki:

https://www.youtube.com/watch?v=jWmCX7OPfIk

Za bardzo pośpieszyli się z tym filmem. AI oraz percepcja npc ssie. Najbardziej jednak rozbawił mnie koń, który chyba jest niezniszczalny.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Wczoraj o 20:49CytujWerewolf, bo ciebie łatwo zadowolić. Tak, masz racje. Poza dobrą fabułą, otwartym światem, dużą ilością zadań zarówno głównych jak i pobocznych to nie mam dużych wymagan.


Filmik z prealphowej rozgrywki:

youtube.com/watch?v=jWmCX7OPfIkZa bardzo pośpieszyli się z tym filmem. AI oraz percepcja npc ssie. Najbardziej jednak rozbawił mnie koń, który chyba jest niezniszczalny.
Splash, widzisz tam napis "Pre Alpha"? To jest wlasnie cos takiego, co pozwala na takie bledy zanim gra jeszcze wyjdzie :v
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Ja doskonale o tym wiem. Zrozumiałbym to gdyby w filmie nie było co chwilę widać rzeczy, o których mówiłem. Mogliby się wstrzymać z tym filmem i poprawić chociaż percepcję npc.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
To czego brakuje AC to przeskok godny AC1-AC2.
W sumie między AC BF, a AC U był taki przeskok. Tylko po ilu częściach ...

Przeskok niezbyt ciekawy, bo to drugie jest o wiele gorsze.

@Splash podejrzewam, że oni są tak podjarani, że chcieli jak najszybciej pokazać swoją kolejną część..

Sawik

Sawik

Użytkownicy
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
  • Rebel
Splash, widzisz tam napis "Pre Alpha"? To jest wlasnie cos takiego, co pozwala na takie bledy zanim gra jeszcze wyjdzie :v
Wielki, czarny kutas w odbyt im się należy za przedstawianie czegoś takiego jak "prealpha".
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Cytat: Werewolf w Dzisiaj o 08:54Splash, widzisz tam napis "Pre Alpha"? To jest wlasnie cos takiego, co pozwala na takie bledy zanim gra jeszcze wyjdzie :vWielki, czarny kutas w odbyt im się należy za przedstawianie czegoś takiego jak "prealpha".
Tu sie zgodze.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ale cen juz nie podałeś, które są totalnie nie adekwatne do zawartosci :P
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
A bo cen sam nie widzialem. Już głupki dają cene gdy gra jest dopiero w alpha? Czyli na dobrą sprawe nie wiadomo, co do konca w niej bedzie a oni juz wycenili ją? :lol2: czyli sprzedają marke :D
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
BUGI, BUGI JUŻ W TRAILERZE

 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Adanos

Adanos

Administrator
Szara eminencja
posty5204
Propsy3870
ProfesjaProgramista
  • Administrator
  • Szara eminencja
To nie jest bug. Po prostu trzyma gość czaszkę jak Hamlet, zadając sobie filozoficzne pytanie.

Myrron

Myrron

Użytkownicy
posty34
Propsy9
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
On trzyma faktycznie głowę ze skórą itp., a nie czaszkę xd
Ach ten Ubisoft, niedługo co miesiąc będą wypuszczać kolejne crapy.
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Ciekawostki vel obietnice ubisoftu pewnie z polowa i tak nie będzie miała pokrycia w grze :p

> Na ulicach nie będzie już tłumów, ludzie będą spacerować chodnikami, zaś środek zostanie zarezerwowany dla pojazdów.
> Zarówno koło wyboru broni jak i HUD zostaną umieszczone na dole ekranu, dzięki czemu graczowi nic nie przesłoni akcji na ekranie, wystarczy także jedno spojrzenie, by uzyskać wszelkie informacje. Okrągła mapa i pasek zdrowia znajdą się z lewej, zaś koło wyboru broni - z prawej.
> Przeciwnicy będą różnie się zachowywać - jedni tchórzliwie pobiegną po posiłki, inni nie pozwolą łatwo się pokonać. Warto będzie zatem uzbroić się w cierpliwość i stosować różne taktyki, nie dać się wykryć i ratować ludzi, którzy dołączą do gangu Rooks.
> Gracze mogą bezpośrednio rekrutować sojuszników podczas wykonywania misji, a po podbiciu danego terytorium przypisać do niego grupy.
> Będzie można ulepszać frakcje i zapewniać sobie lojalność członków gangu przez wykonywanie zadań. Ukończenie poszczególnych misji sprawi, że członkowie staną się silniejsi, a protagonista zdobędzie dostęp do ulepszeń.
> Podczas walki gracze będą mogli korzystać z rozmaitych pistoletów. W zależności, w którą część ciała przeciwnika strzelimy, zachowa się on inaczej. Oczywiście, strzał w głowę oznacza śmierć. 
> W grze ponownie pojawi się możliwość wykorzystania wroga jako żywej tarczy po naciśnięciu przycisku. > Podczas walk możemy liczyć na stylowe i zabawne kombinacje ciosów.
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Ciekawostki vel obietnice ubisoftu pewnie z polowa i tak nie będzie miała pokrycia w grze :p

> Na ulicach nie będzie już tłumów, ludzie będą spacerować chodnikami, zaś środek zostanie zarezerwowany dla pojazdów.
> Zarówno koło wyboru broni jak i HUD zostaną umieszczone na dole ekranu, dzięki czemu graczowi nic nie przesłoni akcji na ekranie, wystarczy także jedno spojrzenie, by uzyskać wszelkie informacje. Okrągła mapa i pasek zdrowia znajdą się z lewej, zaś koło wyboru broni - z prawej.
> Przeciwnicy będą różnie się zachowywać - jedni tchórzliwie pobiegną po posiłki, inni nie pozwolą łatwo się pokonać. Warto będzie zatem uzbroić się w cierpliwość i stosować różne taktyki, nie dać się wykryć i ratować ludzi, którzy dołączą do gangu Rooks.
> Gracze mogą bezpośrednio rekrutować sojuszników podczas wykonywania misji, a po podbiciu danego terytorium przypisać do niego grupy.
> Będzie można ulepszać frakcje i zapewniać sobie lojalność członków gangu przez wykonywanie zadań. Ukończenie poszczególnych misji sprawi, że członkowie staną się silniejsi, a protagonista zdobędzie dostęp do ulepszeń.
> Podczas walki gracze będą mogli korzystać z rozmaitych pistoletów. W zależności, w którą część ciała przeciwnika strzelimy, zachowa się on inaczej. Oczywiście, strzał w głowę oznacza śmierć. 
> W grze ponownie pojawi się możliwość wykorzystania wroga jako żywej tarczy po naciśnięciu przycisku. > Podczas walk możemy liczyć na stylowe i zabawne kombinacje ciosów.

Nic ciekawego. Oby tylko poprawili tą jazdę, bo na razie jest spierdolona. Fajnie śmigało się w Red Dead Redemption, ale Ubi to nie Rockstar. Pozostaję mieć nadzieję, że nie spierdolą tego tak jak jazdy pojazdami w Watch Dogs.

Werewolf

Werewolf

Użytkownicy
Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
posty6346
Propsy2478
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Zielony goblin - za dnia biznesmen, w nocy złoczyńca
Cytuj
Ciekawostki vel obietnice ubisoftu pewnie z polowa i tak nie będzie miała pokrycia w grze :p

> Na ulicach nie będzie już tłumów, ludzie będą spacerować chodnikami, zaś środek zostanie zarezerwowany dla pojazdów.
> Zarówno koło wyboru broni jak i HUD zostaną umieszczone na dole ekranu, dzięki czemu graczowi nic nie przesłoni akcji na ekranie, wystarczy także jedno spojrzenie, by uzyskać wszelkie informacje. Okrągła mapa i pasek zdrowia znajdą się z lewej, zaś koło wyboru broni - z prawej.
> Przeciwnicy będą różnie się zachowywać - jedni tchórzliwie pobiegną po posiłki, inni nie pozwolą łatwo się pokonać. Warto będzie zatem uzbroić się w cierpliwość i stosować różne taktyki, nie dać się wykryć i ratować ludzi, którzy dołączą do gangu Rooks.
> Gracze mogą bezpośrednio rekrutować sojuszników podczas wykonywania misji, a po podbiciu danego terytorium przypisać do niego grupy.
> Będzie można ulepszać frakcje i zapewniać sobie lojalność członków gangu przez wykonywanie zadań. Ukończenie poszczególnych misji sprawi, że członkowie staną się silniejsi, a protagonista zdobędzie dostęp do ulepszeń.
> Podczas walki gracze będą mogli korzystać z rozmaitych pistoletów. W zależności, w którą część ciała przeciwnika strzelimy, zachowa się on inaczej. Oczywiście, strzał w głowę oznacza śmierć. 
> W grze ponownie pojawi się możliwość wykorzystania wroga jako żywej tarczy po naciśnięciu przycisku. > Podczas walk możemy liczyć na stylowe i zabawne kombinacje ciosów.
Jeżeli to spelnia to bedzie fajnie. A tłumów na pewno nie bedzie, bo to wlasnie było zmorą (według Twórców) optymalizacji w Unity.

Cytuj
Cytat: Tizgar w Dzisiaj o 19:45Ciekawostki vel obietnice ubisoftu pewnie z polowa i tak nie będzie miała pokrycia w grze :p

> Na ulicach nie będzie już tłumów, ludzie będą spacerować chodnikami, zaś środek zostanie zarezerwowany dla pojazdów.
> Zarówno koło wyboru broni jak i HUD zostaną umieszczone na dole ekranu, dzięki czemu graczowi nic nie przesłoni akcji na ekranie, wystarczy także jedno spojrzenie, by uzyskać wszelkie informacje. Okrągła mapa i pasek zdrowia znajdą się z lewej, zaś koło wyboru broni - z prawej.
> Przeciwnicy będą różnie się zachowywać - jedni tchórzliwie pobiegną po posiłki, inni nie pozwolą łatwo się pokonać. Warto będzie zatem uzbroić się w cierpliwość i stosować różne taktyki, nie dać się wykryć i ratować ludzi, którzy dołączą do gangu Rooks.
> Gracze mogą bezpośrednio rekrutować sojuszników podczas wykonywania misji, a po podbiciu danego terytorium przypisać do niego grupy.
> Będzie można ulepszać frakcje i zapewniać sobie lojalność członków gangu przez wykonywanie zadań. Ukończenie poszczególnych misji sprawi, że członkowie staną się silniejsi, a protagonista zdobędzie dostęp do ulepszeń.
> Podczas walki gracze będą mogli korzystać z rozmaitych pistoletów. W zależności, w którą część ciała przeciwnika strzelimy, zachowa się on inaczej. Oczywiście, strzał w głowę oznacza śmierć. 
> W grze ponownie pojawi się możliwość wykorzystania wroga jako żywej tarczy po naciśnięciu przycisku. > Podczas walk możemy liczyć na stylowe i zabawne kombinacje ciosów.
Nic ciekawego. Oby tylko poprawili tą jazdę, bo na razie jest spierdolona. Fajnie śmigało się w Red Dead Redemption, ale Ubi to nie Rockstar. Pozostaję mieć nadzieję, że nie spierdolą tego tak jak jazdy pojazdami w Watch Dogs.
Wyjaśnisz? Bo gralem w Watch Dogs i slysze juz kilka opinii, że jest tam spierdolony system jazdy, a ja sam go nie dostrzegam. Wręcz przeciwnie, mogę powiedzieć, że system jest chyba o wiele bardziej realny i zblizony do tego, co mamy w prawdziwym swiecie, niz w jakimkolwiek GTA.
 
http://chomikuj.pl/Thorus12/ = Mody do Gothica - Przeznaczenie, Ludzie z Górniczej Doliny i inne! Mody do RimWorlda!

KOMPUTER:
Spoiler
Windows 7 Professional 64-bit SP1
-Intel Core i7 @ 4.00GHz   Technologia Haswell 22nm
-8,00GB 2-Kanałowy DDR3 @ 666MHz (9-9-9-24)
Gigabyte Technology Co., Ltd. Z97X-Gaming 3 (SOCKET 0)   28 °C
-X220W D-sub (1680x1050@60Hz)
-4095MBNVIDIA GeForce GTX 980 (Gigabyte)
-931GB Western Digital WDC WD10EZEX-08M2NA0 SCSI Disk Device (SATA)
-ASUS DRW-24F1ST a SCSI CdRom Device
-Realtek High Definition Audio

Fabio

Fabio

The Modders
posty3477
Propsy2157
ProfesjaSkrypter
  • The Modders
Cytuj
Ciekawostki vel obietnice ubisoftu pewnie z polowa i tak nie będzie miała pokrycia w grze :p

> Na ulicach nie będzie już tłumów, ludzie będą spacerować chodnikami, zaś środek zostanie zarezerwowany dla pojazdów.
> Zarówno koło wyboru broni jak i HUD zostaną umieszczone na dole ekranu, dzięki czemu graczowi nic nie przesłoni akcji na ekranie, wystarczy także jedno spojrzenie, by uzyskać wszelkie informacje. Okrągła mapa i pasek zdrowia znajdą się z lewej, zaś koło wyboru broni - z prawej.
> Przeciwnicy będą różnie się zachowywać - jedni tchórzliwie pobiegną po posiłki, inni nie pozwolą łatwo się pokonać. Warto będzie zatem uzbroić się w cierpliwość i stosować różne taktyki, nie dać się wykryć i ratować ludzi, którzy dołączą do gangu Rooks.
> Gracze mogą bezpośrednio rekrutować sojuszników podczas wykonywania misji, a po podbiciu danego terytorium przypisać do niego grupy.
> Będzie można ulepszać frakcje i zapewniać sobie lojalność członków gangu przez wykonywanie zadań. Ukończenie poszczególnych misji sprawi, że członkowie staną się silniejsi, a protagonista zdobędzie dostęp do ulepszeń.
> Podczas walki gracze będą mogli korzystać z rozmaitych pistoletów. W zależności, w którą część ciała przeciwnika strzelimy, zachowa się on inaczej. Oczywiście, strzał w głowę oznacza śmierć. 
> W grze ponownie pojawi się możliwość wykorzystania wroga jako żywej tarczy po naciśnięciu przycisku. > Podczas walk możemy liczyć na stylowe i zabawne kombinacje ciosów.
Jeżeli to spelnia to bedzie fajnie. A tłumów na pewno nie bedzie, bo to wlasnie było zmorą (według Twórców) optymalizacji w Unity.

Cytuj
Cytat: Tizgar w Dzisiaj o 19:45Ciekawostki vel obietnice ubisoftu pewnie z polowa i tak nie będzie miała pokrycia w grze :p

> Na ulicach nie będzie już tłumów, ludzie będą spacerować chodnikami, zaś środek zostanie zarezerwowany dla pojazdów.
> Zarówno koło wyboru broni jak i HUD zostaną umieszczone na dole ekranu, dzięki czemu graczowi nic nie przesłoni akcji na ekranie, wystarczy także jedno spojrzenie, by uzyskać wszelkie informacje. Okrągła mapa i pasek zdrowia znajdą się z lewej, zaś koło wyboru broni - z prawej.
> Przeciwnicy będą różnie się zachowywać - jedni tchórzliwie pobiegną po posiłki, inni nie pozwolą łatwo się pokonać. Warto będzie zatem uzbroić się w cierpliwość i stosować różne taktyki, nie dać się wykryć i ratować ludzi, którzy dołączą do gangu Rooks.
> Gracze mogą bezpośrednio rekrutować sojuszników podczas wykonywania misji, a po podbiciu danego terytorium przypisać do niego grupy.
> Będzie można ulepszać frakcje i zapewniać sobie lojalność członków gangu przez wykonywanie zadań. Ukończenie poszczególnych misji sprawi, że członkowie staną się silniejsi, a protagonista zdobędzie dostęp do ulepszeń.
> Podczas walki gracze będą mogli korzystać z rozmaitych pistoletów. W zależności, w którą część ciała przeciwnika strzelimy, zachowa się on inaczej. Oczywiście, strzał w głowę oznacza śmierć. 
> W grze ponownie pojawi się możliwość wykorzystania wroga jako żywej tarczy po naciśnięciu przycisku. > Podczas walk możemy liczyć na stylowe i zabawne kombinacje ciosów.
Nic ciekawego. Oby tylko poprawili tą jazdę, bo na razie jest spierdolona. Fajnie śmigało się w Red Dead Redemption, ale Ubi to nie Rockstar. Pozostaję mieć nadzieję, że nie spierdolą tego tak jak jazdy pojazdami w Watch Dogs.
Wyjaśnisz? Bo gralem w Watch Dogs i slysze juz kilka opinii, że jest tam spierdolony system jazdy, a ja sam go nie dostrzegam. Wręcz przeciwnie, mogę powiedzieć, że system jest chyba o wiele bardziej realny i zblizony do tego, co mamy w prawdziwym swiecie, niz w jakimkolwiek GTA.

Też miałem okazję grać w Watch Dogs. W każdym razie opinie o spierdolonym systemie jazdy nie są od tak sobie. Gta też nie ma realnej jazdy (a bardziej zręcznościową), ale to sandbox, a nie gra sportowa, gdzie jazda jest całkiem inna. Co do Watch Dogs'a to jazda jest po prostu drętwa, pojazdy zachowują się sztucznie. Grałeś w Saints Row ? To coś w tym stylu. Przynajmniej sugeruję się Saints Row: The Third, bo w resztę nie grałem.

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Jak oglądałem zwiastun, czytałem zapewnienia Ubisoftu to poczułem  taką złość, co oni robią z tą niegdyś genialną serią! :facepalm: Assasyni według mnie zarówno fabularnie jak i pod względem zapewniania maksimum wrażeń skończyły się na śmierci Desmonda, potem BF i Rouge starały się utrzymać poziom, zwłaszcza ten drugi fabułą. Ale Liberation, wątek Connora, Unity, Fredom Cry to była istna porażka!! Zwłaszcza w wątku rzeczywistości. Oni nie mają żadnego pomysłu na prowadzenie serii. Czemu nie korzystają z potencjału historii Arno czy postaci Shaya? Czemu rezygnują z Japonii, Egiptu, Chin, Arabii i tak dalej. A w wątku rzeczywistym dodają jakieś mgliste postacie, ale nie stworzyli nawet głównego bohatera. Desmond nie był super postacią, ale jednak jakoś ciągnął nawet ciekawy wątek w rzeczywistości, a jego śmierci można było nawet trochę żałować. Nie panowie, Ubisoft schodzi po woli na psy, seria schodzi na psy, za pewne jak sprzęt będę miał to Syndicat kupię, ale tylko dlatego, że czuję, że to zbliżający się kres tej niegdyś wspaniałej serii. Chyba tylko powrót do historii Ezia lub Altaira mógłby ocalić serię, oczywiście o ile nie miałaby owa odsłona bugów i była fenomenalnie zrobiona pod względem gameplayu. Czy tak się jednak stanie? Wątpię. 
 

Tizgar

Tizgar

Użytkownicy
Marian "Menda" Pazdzioch
posty4623
Propsy1116
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
  • Marian "Menda" Pazdzioch
Uwaga! Ubisoft postanawia znowu porobić graczy w chuja, tak ostrzegam żeby nikt się nie dal nabrać.
http://www.benchmark.pl/aktualnosci/assassin-s-creed-syndicate-bedzie-swietnie-zoptymalizowany.html
 
Każdy mój post to moje własne zdanie na dany temat, i każdy ma prawo się z nim nie zgodzić.
Przyjaciół miej blisko, ale wrogów jeszcze bliżej.
Nic nie jest prawdziwe, wszystko jest dozwolone.
I was dreaming, about gold.
Jeśli czegoś nie rozumiesz to zaneguj to, tak najłatwiej nie wyjść na idiotę, ale tylko idiota neguje dwa razy to samo.
Prawda objawiona: Umiesz liczyć ? licz na siebie, twoje szczęście innych jebie.

Anonymized

Anonymized

Użytkownicy
posty2957
Propsy6115
NagrodyV
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Cytuj
Uwaga! Ubisoft postanawia znowu porobić graczy w chuja
Każdy tylko nie Ubi D:
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry