[G2NK] Похождения Мартина/Przygody Martina PL 8974 20

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 10.04.2015 roku

Wyświetleń 8974

Odpowiedzi 20

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1462
Propsy791
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Platforma: G2NK
Kraj: Rosja (Moskwa)
Twórca modyfikacji: Ingvers
Tłumaczenie: z jęz. rosyjskiego - Drużyna Spolszczenia
Premiera polskiej wersji: 10.04.2015

Opis modyfikacji:
Akcja dzieje się w niewielkiej wiosce, wiele lat po wydarzeniach w G2NK. Tytułowy bohater, miejscowy głuptas, ciągle komplikuje sobie życie i poprzez swoje lenistwo, egoizm, i zarozumialstwo pogrąża w coraz większym chaosie. Od pozornie niewielkich wyzwań a la Bear Grylls(!), po niebezpieczne romanse i incydent dużego kalibru (dosłownie!), kończąc na... O nie! Sprawdźcie sami!

Modyfikacja oferuje:
-nowe postacie
-wiele zwrotów akcji
-odnowione lokacje, nowe przedmioty
-absurdalny i specyficzny humor
-easter eggi
-dwa zakończenia gry!
-dubbbing D'AS-Team
-czas gry ok 3-4 godz

Screen:
Spoiler






Download: (~127MB)
http://www.mediafire.com/download/yi829vh6qs46ut5/Przygody+Martina+PL.exe
 
Zagrajmy z Wiśnią...:
https://www.youtube.com/watch?v=61Mrgul69GI




Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty5919
Propsy2669
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
Przeszedłem, zajęło mi 2h 25 min. Niesamowite wrażenia, może napiszę recenzję. Polecam z mojej strony.

http://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Przygody+Martina Alternatywny download jakby co ;P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
Fictional Character
posty2080
Propsy1620
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Fictional Character
Potwierdzam. Najlepszy mod z tych mniejszych w jakiego grałem. 
 

Simen

Simen

Moderator
Nilfgaard
posty5919
Propsy2669
ProfesjaTester
  • Moderator
  • online
  • Nilfgaard
    „Przygody Martina” to rosyjska modyfikacja autorstwa niejakiego Ingversa, mająca premierę w maju 2013 roku, a zaprezentowaną w wersji polskiej 10.04.2015. Opowiada nam historię dziejącą się parę lat po wydarzeniach z Gothica II, lecz kompletnie z nią nie związaną. Bohaterem tej opowieści jest tytułowy Martin, który... zresztą zobaczycie sami.
   Owy Martin jest typowym wiejskim głupkiem, w dodatku bardzo niewychowanym, nie szanującym swojej matki, ani też starszych ludzi. Stanowi jednocześnie pośmiewisko dla swojego otoczenia, co udowadnia kolejnymi swoimi działaniami podczas rozgrywki. Wbrew wszystkiemu, mod w żadnym wypadku nie jest komediowy. Jego treść i przesłanie, a także jego zakończenie wskazują bardziej na dramat obyczajowy, ukazujący do czego może doprowadzić ludzka bezmyślność.
   Jednocześnie do mnie przemawia autentyczność wszystkich postaci. Są dobrze wykreowane i ciekawe, a sposób w jaki opowiadają nie pozwala nam odciągnąć się od monitora. Przygody naszego bohatera są dość nietypowe, jak na standardy gier Gothic, a jednocześnie potrafią przekonać nas, by bawić się do samego końca. Każde zadanie, choć przeważnie opisane humorystyczne, zawiera w sobie pewną powagę i tylko zachęca do jej wykonywania. Modyfikacja oferuje dwa, lekko różniące się od siebie zakończenia zależące od czynu dokonanego praktycznie przed końcem rozgrywki.
   Jeśli chodzi o świat rozgrywki, został tutaj wykorzystany świat z World of Gothic (pamiętacie Etlu z Returninga?), ale znacząco przerobiony i dostosowany do naszej „sielanki” na wyspie. Z innowacji to mało co mogę powiedzieć, bo w końcu ten mod nie miał temu służyć. Z pewnością ma parę ciekawych rozwiązań skryptowych itp. Ponadto, „Przygody Martina” jest w posiadaniu bardzo dobrego dubbingu, tylko w wersji rosyjskiej.
   Co jeszcze mogę powiedzieć? Modyfikacja zajęła mi 2,5 godziny i choć jest to czas krótki, o wiele lepiej go spędziłem niż przy niektórych długich modach. Myślę, że to wszystko. Nie chcę Wam zbytnio mówić o fabule, ponieważ wolę byście odkryli ją sami, a z mojej strony szczerze polecam Wam tego moda. Jest ciekawy, refleksyjny i ma ciekawych bohaterów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1462
Propsy791
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jednocześnie do mnie przemawia autentyczność wszystkich postaci. Są dobrze wykreowane i ciekawe, a sposób w jaki opowiadają nie pozwala nam odciągnąć się od monitora.

A to już po części 'sprawka' naszych tłumaczy...- dzięki!

VorgPL

VorgPL

Użytkownicy
posty27
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajny modzik mój czas gry 2.2h, ale jestem ciekaw zakończeń jak to jest z nim?
Spoiler
Zakończenia to tylko śmierć Toma lub uratowanie go?
Czy jeszcze da się coś zrobić?
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1462
Propsy791
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@VorgPL:
Spoiler
Uratowanie lub nie Toma, to dwie jedyne opcje, które mają wpływ na dalszy rozwój wypadków.

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
Świetny modzik, krótki i klimatyczny, w sam raz na sobotnie popołudnie. Gratuluję spolszczenia na b. dobrym poziomie!
 
The night is dark and full of terrors.

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty116
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja również polecam, świetny klimat i dialogi, Główny bohater świetnie wykreowany, aż sam miałem czasami ochotę zasadzić mu kopa w dupę. Spisali się z tym spolszczeniem. Mam natomiast jedno pytanie. Czy te 2 zakończenia zależą od tego, czy
Spoiler
uratujemy Toma czy pozwolimy mu skoczyć? A jeśli nie to od czego?
Jeśli tak to opisałby mi ktoś co się dzieje po użyciu zwoju teleportacji w drugim przypadku? Bo po jego użyciu wywala mnie z gry. Po uratowaniu go mogłem normalnie się teleportować i trafić na statek piratów.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1462
Propsy791
Profesjabrak
  • Użytkownicy
krzysiek666:
Spoiler
W drugim przypadku teleportujesz się również na statek... z orkami  :F

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty233
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Fajny mod, dobre spolszczenie, podoba mi się nawiązanie do Diccurica i Velai w jednej z gazet. Tylko dialogi są czasami trochę poplątane, że nie można zrozumieć, ale to już chyba wina ruskich.
 

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
podoba mi się nawiązanie do Diccurica i Velai w jednej z gazet.

O taak, też zwróciłem na to uwagę. Kocham takie smaczki. :) Tylko był malutki błąd w nazwie krainy z Diccurica. O ile dobrze pamiętam, to diccuricowe królestwo nazywało się Gatyah, a nie Gattia, czy jakoś tak. To oczywiście drobiazg, wiadomo o co chodzi. :)

A propo nawiązań: było nawet nawiązanie do Khorany, w dialogu z karczmarzem. :)
 
The night is dark and full of terrors.

modyfikator123

modyfikator123

Użytkownicy
posty59
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytat
Cytuj
A propo nawiązań: było nawet nawiązanie do Khorany, w dialogu z karczmarzem;D
Tak,frajer pytał się Pittowi o to czy jest wątroba cieniostwora bo rok temu jeden kupiec z Khorany mówił że jest bardzo dobra;)
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty287
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Ja mam błąd bo jak wprowadzam owce do ogródka Rufusa to nic się nie dzieje a owca dalej za mną idzie a przyprowadziłem ją w godzinach 00:00 - 01:00.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
Fictional Character
posty2080
Propsy1620
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
  • Fictional Character
A doprowadziłeś ją tam, gdzie rośnie bagienne ziele?
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty287
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Ja ją zaprowadziłem do tego ogródka gdzie często Rufus przebywa. To nie to miejsce ?
I chodziłem z ta owcą nawet dookoła w tym ogródku.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty233
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ją trzeba zaprowadzić pod ten daszek co jest obok domu Rufusa.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty287
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Aha, dzięki :)
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Bardzo ciekawy mod, naprawdę wciągająca fabuła, skłaniająca do refleksji. Dobrze spędzone 2,5h :)

Polecam :)
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty240
Propsy59
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • online
Przygody Martina to dość nietypowa modyfikacja, która wyróżnia się na tle zwyczajnych, standardowych modów do Gothica swoją specyficznością, która jest zdecydowanie najmocniejszym punktem Przygód Martina. Jest to mod jedyny w swoim rodzaju, dla którego warto poświęcić co najmniej kilka godzin gry.
 

PanPink

PanPink

Użytkownicy
posty22
Propsy28
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Zajebisty mod, jeden z najlepszych w jakie grałem do G2:NK w sumie to mogę śmiało postawić go obok takiego Z życia złodzieja. Po takich gównomodach jak Grupy oszustów czy Serima zemsta Fiska ten był jak cudowne orzeźwienie. Szkoda, że dopiero teraz w niego zagrałem. Słyszałem coś już wcześniej o Przygodach Martina ale sądziłem, ze opowiada on o tym Martinie z G2:NK, kwatermistrzu paladynów. :D Przejście zajęło mi niemal 4 godzinki bo zaglądałem w kazdy kąt. Spodobał mi się pomysl na moda, widać, że wszystko zostało w nim dokładnie przemyślane. Nie było jakichś przypadkowych questów, każdy miał jakiś cel i dokładał swoją cegiełkę w budowaniu historii. Fabuła tutaj jest trochę taka obyczajowa. Mamy bohatera nieroba i lesera, jego matkę, jest wioska w której też są powiązania między postaciami. Kazdy ma swoją rolę, rodzinę, nikt nie jest tam wrzucony przypadkowo.

Początek skojarzył mi się trochę z Kingdom Come, tam też główny bohater jest trochę takim nierobem i dostaje opieprz od matki by wziął się do roboty. Jak wspomniałem zadanka są świetne, choć szkoda ze nie pojawiło się kilka rozwiązań danego questa np. myślałem, że będę mógł upiec dwie pieczenie na jednym ogniu i przegonic tą wronę za pomocą armaty. Mimo wszystko mod wciąga i każde zadanko wykonuje się z przyjemnością. Walka jest tutaj zepchnięta na dalszy plan bo choc zdobedziemy tutaj kilka leveli to nie dostaniemy PN, a jedynie lekki bonus do statystyk. Mod jest świetnie zbalansowany, nie ma tutaj jakichś przegiętych potworów jak w innych modyfikacjach, gdzie dostajemy słabego bohatera i musimy pokonać cieniostwora czy innego tego typu stwora. W Przygody Martina można grać bezstresowo i cieszyć się fabułą.

Spoiler
Szkoda, że nie ma jeszcze jednego zakończenia gdy po tej rozmowie z dobrą i złą stroną decydujemy sie wrócić do wioski.

Rewelacyjne są też te wszystkie smaczki pokroju rumieniącego się bohatera gdy patrzy na cycki najlepszej laski w wiosce czy guza na czole Toma, który dostał wpierdol od swoich braci. Można też przyłapać Rufusa na oglądaniu obrazków z gołymi babami, gdy pójdziemy w nocy do jego chaty. :D Tego typu smaczków jest wiecej ale nie chcę zdradzać by nie psuć innym zabawy. W zalezności od tego o jakiej porze zagadamy daną postać będzie miała ona inne kwestie dialogowe. Świat jest ładny i jest w nim wszystko co potrzeba, tworcy pomyśleli nawet o takich drobnostkach jak to by postawić jakąś kłodę na wysokim brzegu po ktorej moznaby się wspiąć w razie jak wpadniemy do wody.

Od dawna tak dobrze nie bawiłem się przy modzie i zapewne powrócę sobie do niego, bo czemu by nie? Nawet Z życia złodzieja, Ciemności Gorgotha czy Złote Wrota miały jakieś, przynajmniej delikatne, wady. Tutaj nie przypominam sobie bym zaciął się w jakimś queście, jakiś skrypt nie odpalił czy coś podobnego. Jedynie ze dwa razy nie mogłem wyjść z dialogu i musiałem ratować sie marvinem i F8, lecz poza tym: miód i orzeszki!

Ten cały Ingvers stworzył jeszcze jakiegoś moda? Z chęcią bym zagrał.
 
Może i ten sweter jest wieśniacki, ale taki właśnie ma być.


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry