[G2NK] Przygody Martina/Похождения Мартина PL 19827 21

O temacie

Autor Tituf

Zaczęty 10.04.2015 roku

Wyświetleń 19827

Odpowiedzi 21

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy


Platforma: G2NK
Kraj: Rosja (Moskwa)
Twórca modyfikacji: Ingvers
Tłumaczenie: z jęz. rosyjskiego - Drużyna Spolszczenia
Premiera polskiej wersji: 10.04.2015

Opis modyfikacji:
Akcja dzieje się w niewielkiej wiosce, wiele lat po wydarzeniach w G2NK. Tytułowy bohater, miejscowy głuptas, ciągle komplikuje sobie życie i poprzez swoje lenistwo, egoizm, i zarozumialstwo pogrąża w coraz większym chaosie. Od pozornie niewielkich wyzwań a la Bear Grylls(!), po niebezpieczne romanse i incydent dużego kalibru (dosłownie!), kończąc na... O nie! Sprawdźcie sami!

Modyfikacja oferuje:
-nowe postacie
-wiele zwrotów akcji
-odnowione lokacje, nowe przedmioty
-absurdalny i specyficzny humor
-easter eggi
-dwa zakończenia gry!
-dubbbing D'AS-Team
-czas gry ok 3-4 godz

Screen:
Spoiler






Download: (~127MB)
http://www.mediafire.com/download/yi829vh6qs46ut5/Przygody+Martina+PL.exe
 
Zagrajmy z Wiśnią...:
https://www.youtube.com/watch?v=61Mrgul69GI




Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
Przeszedłem, zajęło mi 2h 25 min. Niesamowite wrażenia, może napiszę recenzję. Polecam z mojej strony.

http://chomikuj.pl/gothicwarrior/Gothic+-+Modyfikacje/Gothic+II+NK/Przygody+Martina Alternatywny download jakby co ;P
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
Potwierdzam. Najlepszy mod z tych mniejszych w jakiego grałem. 
 

Simon Said

Simon Said

Moderator
Nilfgaard
posty6469
Propsy3037
ProfesjaTester
  • Moderator
  • Nilfgaard
    „Przygody Martina” to rosyjska modyfikacja autorstwa niejakiego Ingversa, mająca premierę w maju 2013 roku, a zaprezentowaną w wersji polskiej 10.04.2015. Opowiada nam historię dziejącą się parę lat po wydarzeniach z Gothica II, lecz kompletnie z nią nie związaną. Bohaterem tej opowieści jest tytułowy Martin, który... zresztą zobaczycie sami.
   Owy Martin jest typowym wiejskim głupkiem, w dodatku bardzo niewychowanym, nie szanującym swojej matki, ani też starszych ludzi. Stanowi jednocześnie pośmiewisko dla swojego otoczenia, co udowadnia kolejnymi swoimi działaniami podczas rozgrywki. Wbrew wszystkiemu, mod w żadnym wypadku nie jest komediowy. Jego treść i przesłanie, a także jego zakończenie wskazują bardziej na dramat obyczajowy, ukazujący do czego może doprowadzić ludzka bezmyślność.
   Jednocześnie do mnie przemawia autentyczność wszystkich postaci. Są dobrze wykreowane i ciekawe, a sposób w jaki opowiadają nie pozwala nam odciągnąć się od monitora. Przygody naszego bohatera są dość nietypowe, jak na standardy gier Gothic, a jednocześnie potrafią przekonać nas, by bawić się do samego końca. Każde zadanie, choć przeważnie opisane humorystyczne, zawiera w sobie pewną powagę i tylko zachęca do jej wykonywania. Modyfikacja oferuje dwa, lekko różniące się od siebie zakończenia zależące od czynu dokonanego praktycznie przed końcem rozgrywki.
   Jeśli chodzi o świat rozgrywki, został tutaj wykorzystany świat z World of Gothic (pamiętacie Etlu z Returninga?), ale znacząco przerobiony i dostosowany do naszej „sielanki” na wyspie. Z innowacji to mało co mogę powiedzieć, bo w końcu ten mod nie miał temu służyć. Z pewnością ma parę ciekawych rozwiązań skryptowych itp. Ponadto, „Przygody Martina” jest w posiadaniu bardzo dobrego dubbingu, tylko w wersji rosyjskiej.
   Co jeszcze mogę powiedzieć? Modyfikacja zajęła mi 2,5 godziny i choć jest to czas krótki, o wiele lepiej go spędziłem niż przy niektórych długich modach. Myślę, że to wszystko. Nie chcę Wam zbytnio mówić o fabule, ponieważ wolę byście odkryli ją sami, a z mojej strony szczerze polecam Wam tego moda. Jest ciekawy, refleksyjny i ma ciekawych bohaterów.
 
http://chomikuj.pl/gothicwarrior

https://www.youtube.com/watch?v=UCMTYnPVyFu



Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Jednocześnie do mnie przemawia autentyczność wszystkich postaci. Są dobrze wykreowane i ciekawe, a sposób w jaki opowiadają nie pozwala nam odciągnąć się od monitora.

A to już po części 'sprawka' naszych tłumaczy...- dzięki!

VorgPL

VorgPL

Użytkownicy
posty26
Propsy4
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Fajny modzik mój czas gry 2.2h, ale jestem ciekaw zakończeń jak to jest z nim?
Spoiler
Zakończenia to tylko śmierć Toma lub uratowanie go?
Czy jeszcze da się coś zrobić?
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
@VorgPL:
Spoiler
Uratowanie lub nie Toma, to dwie jedyne opcje, które mają wpływ na dalszy rozwój wypadków.

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
Świetny modzik, krótki i klimatyczny, w sam raz na sobotnie popołudnie. Gratuluję spolszczenia na b. dobrym poziomie!
 
The night is dark and full of terrors.

krzysiek666

krzysiek666

Użytkownicy
posty123
Propsy32
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Ja również polecam, świetny klimat i dialogi, Główny bohater świetnie wykreowany, aż sam miałem czasami ochotę zasadzić mu kopa w dupę. Spisali się z tym spolszczeniem. Mam natomiast jedno pytanie. Czy te 2 zakończenia zależą od tego, czy
Spoiler
uratujemy Toma czy pozwolimy mu skoczyć? A jeśli nie to od czego?
Jeśli tak to opisałby mi ktoś co się dzieje po użyciu zwoju teleportacji w drugim przypadku? Bo po jego użyciu wywala mnie z gry. Po uratowaniu go mogłem normalnie się teleportować i trafić na statek piratów.
 

Tituf

Tituf

Użytkownicy
posty1481
Propsy813
Profesjabrak
  • Użytkownicy
krzysiek666:
Spoiler
W drugim przypadku teleportujesz się również na statek... z orkami  :F

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Fajny mod, dobre spolszczenie, podoba mi się nawiązanie do Diccurica i Velai w jednej z gazet. Tylko dialogi są czasami trochę poplątane, że nie można zrozumieć, ale to już chyba wina ruskich.
 

Orsimer

Orsimer

Użytkownicy
Eksplorator światów
posty89
Propsy28
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
  • Eksplorator światów
podoba mi się nawiązanie do Diccurica i Velai w jednej z gazet.

O taak, też zwróciłem na to uwagę. Kocham takie smaczki. :) Tylko był malutki błąd w nazwie krainy z Diccurica. O ile dobrze pamiętam, to diccuricowe królestwo nazywało się Gatyah, a nie Gattia, czy jakoś tak. To oczywiście drobiazg, wiadomo o co chodzi. :)

A propo nawiązań: było nawet nawiązanie do Khorany, w dialogu z karczmarzem. :)
 
The night is dark and full of terrors.

modyfikator123

modyfikator123

Użytkownicy
posty59
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Cytat
Cytuj
A propo nawiązań: było nawet nawiązanie do Khorany, w dialogu z karczmarzem;D
Tak,frajer pytał się Pittowi o to czy jest wątroba cieniostwora bo rok temu jeden kupiec z Khorany mówił że jest bardzo dobra;)
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Ja mam błąd bo jak wprowadzam owce do ogródka Rufusa to nic się nie dzieje a owca dalej za mną idzie a przyprowadziłem ją w godzinach 00:00 - 01:00.
 

Abaddon

Abaddon

Użytkownicy
posty2147
Propsy1623
ProfesjaScenarzysta
  • Użytkownicy
A doprowadziłeś ją tam, gdzie rośnie bagienne ziele?
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Ja ją zaprowadziłem do tego ogródka gdzie często Rufus przebywa. To nie to miejsce ?
I chodziłem z ta owcą nawet dookoła w tym ogródku.
 

Freddy

Freddy

Użytkownicy
posty232
Propsy64
ProfesjaTester
  • Użytkownicy
Ją trzeba zaprowadzić pod ten daszek co jest obok domu Rufusa.
 

arto

arto

Tester Złotych Wrót
posty292
Propsy20
ProfesjaTester
  • Tester Złotych Wrót
Aha, dzięki :)
 

Draco

Draco

The Modders
posty242
Propsy67
  • The Modders
Bardzo ciekawy mod, naprawdę wciągająca fabuła, skłaniająca do refleksji. Dobrze spędzone 2,5h :)

Polecam :)
 

Kravis

Kravis

Użytkownicy
posty276
Propsy76
ProfesjaGracz
  • Użytkownicy
Przygody Martina to dość nietypowa modyfikacja, która wyróżnia się na tle zwyczajnych, standardowych modów do Gothica swoją specyficznością, która jest zdecydowanie najmocniejszym punktem Przygód Martina. Jest to mod jedyny w swoim rodzaju, dla którego warto poświęcić co najmniej kilka godzin gry.
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry