Pillars of Eternity 19025 73

O temacie

Autor shergar

Zaczęty 6.04.2015 roku

Wyświetleń 19025

Odpowiedzi 73

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Oj sporo, samo miasto ma 4 duże mapy więc pod tym względem jest dobrze :D
Porównując do innych rpg narazie nie potrafie

Po prostu wolałem styl bg2/nwn2 gdzie tam każda mapa była zrobiona pod konkretny cel, aczkolwiek komuś może się podobać taki styl, gdyż ma się uczucie że zwiedzasz sobie krainę :)

 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Miasto jest podzielone na mapy i tu? Meh, średnio lubię takie rzeczy, wolałbym je w jednym hmm "hubie".

 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Pillars of Eternity
#62 2017-02-16, 19:32(Ostatnia zmiana: 2017-02-16, 19:41)
Patrząc na ogromność dzielnic, aby uniknąć problemów technicznych podzielono, ale to nie jest wcale wada :P

W takim wiedzminie 1 też były podzielone dzielnice wiec to raczej typowy zabieg :)
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
No jeśli poszczególne dzielnice są duże to nie ma problemu, gdyby były małe i podzielone na kawałki, to by irytowało.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Czasem odnoszę wrażenie, że na siłę szukacie jakiś wydumanych wad..
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
@Mac Dun

Tak odnośnie kolejnych częsci. Będzie dodatek do POE2 i w ostatnim wywiadzie napomknęli lekko o POE3 xD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
Musze powiedziec, ze jak do tej pory PoE miazguje. Mroczna, tajemnicza fabula, questy poboczne zupełnie na nowo możemy robić dzieki nowej umiejętności, wspanialy swiat na podobieństwo zapomnianych krain które zachwyca różnorodnością i ogromem, masa funkcji usprawniajacych rozgrywke.
Grafika, cudo. Nawet w połowie jakies koślawe 3d nie ma startu do lokacji poe

PoE potrafię caly dzień grać, dla porównania risen2 przechodziłem równocześnie z Black ops i dluzej nie potrafiłem grać. Tak się robi rpg Pb!
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Na CDP.pl była promocja aż 64% więc..grzechem byłoby nie skorzystać choć Eothas jeden wie, że przez kolejne 1,5 miesiąca nie będe miał czasu aby na serio zagłębić się w tą grę. Ale dla próby zagrałem 1,5h i już wiem jaka produkcja będzie mnie odciągać od nauki :D

Gra graficznie jest cudna. Oczywiście w odróżnieniu od Mac Duna nie będe stawiał jej w jednej kategorii z grafikami 3D, tutaj trzeba oceniać zupełnie innymi standardami. POE2 jak na grę izometryczną wygląda chyba najlepiej ze wszystkich. Efekty walki, magii, budowa lokacji, modele postaci - wszystko jest super, ściezka dźwiękowa też robi wrażenie, panele ekwipunków czy dzienników są przejrzyste i łatwe w obsłudze, z gry bije klimat.

Od razu zostajemy wrzuceni w świat, zero wytłumaczeń, zero opisywania świata. Widzący też nie ma szczególnego problemu z tym bo on wie na czym ten świat stoi, co od razu powoduje, że trzeba sięgać do glosariusza po informacje, na szczęście nie zostajemy brutalnie zalani nazwami własnymi i terminami, to mogłoby odrzucić od dalszej gry. Fabuła na razie jest intrygująca, głównie dzięki otoczeniu i różnym zabiegom, jak nagle wyskakujące duch, tajemnicze magiczne burze itp.
Dialogi są pisane rewelacyjnie, co prawda poziom W3 to to NA RAZIE nie jest, ale Bethesda czy PB mogą się uczyć.
Bardzo fajne są również paragrafówki.

Walka jest przyjemna choć na razie nie jest żadnym wyzwaniem, mamy masę statystyk i talentów, więc kreowanie postaci przez te 100h gry będzie za pewne nie małą frajdą.

Wbiłem 2 level, gram człowiekiem, Enigmatykiem.
 

WinterKing Kereth

WinterKing Kereth

Gry (themodders@telegram)
posty501
Propsy795
Profesjabrak
  • Gry (themodders@telegram)
Na gogu też były piękne promocje co do Pillarsa, dodam że na różne edycje. Warto sprawdzić, tym bardziej ze mozna płacić w plnkach. xD
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
@Kuba jak tam ci idzie gra? :P
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
4h gry za mną, zwerbowani Aloth, Eder, Kan, Niezłomny i Sagani, Cead Nua odzyskane.

Na razie skończyłem na twierdzy bo chciałem dobić do tego momentu. Póki nie będę miał więcej czasu nie mam ochoty wgłębiać się w fabułę więc zrobię parę zadań pobocznych które mam i pozwiedzam kilka lokacji, może nawet zawędruje do Zatoki Buntu.

Jest bardzo dobry, aby nie powiedzieć świetnie (walczy się nawet przyjemnie choć to nadal nie mój styl starć). Lore robi wrażenie (o głównej fabule trudno coś na razie powiedzieć), historia świata jest zawiła, pokręcona, ale jednak nie odpycha i szybko można wsiąknąć w ten, mimo wszystko, średniowieczny klimat. Więcej tu jednak z Martina i jego GoT niż z Tolkiena. Idealnie pasuje tu motyw dusz który nadaje światu świeżości i jest bardzo interesujący. Dialogi są niezłe choć momentami pisane w taki sposób, że można się lekko pogubić.
Zaskoczyła mnie duża jak na 4 godziny aktywność kompanów, nie tylko można z nimi pogadać, nie tylko od czasu do czasu rzucają uwagi w trakcie wędrówki, ale wcinają się do rozmów z NPC, często sporo wnosząc.Super. Choć na razie nie nazwałbym ich wybitnymi charakterami, ale na pewno zostaną one rozwinięte.

Zobaczę tylko czy z czasem walka mnie nie odrzuci choć się na to nie zapowiada. Pewnie jednak Bezkresne Ścieżki będę czyścił w bólach :D A chcę z powodów fabularnych. Zarządczyni jest IMO świetną postacią.

A i pytanie fabularne

Spoiler
Co zrobiliście z duszą Widzącego z twierdzy?
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany

Maciej

Pillars of Eternity
#71 2017-02-26, 22:52(Ostatnia zmiana: 2017-02-26, 23:00)
Radzę ci najlepiej robić co 2 poziomy lochów, wtedy nie czujesz monotonności. Jak czujesz że postacie nie radzą sobie z potworami to najlepiej odpuścić. :)

No i możesz wracać na pewnych poziomach lochów do twierdzy i odwrotnie, fajnie że obsidian pomyślił nad tym.

Questy też radzę ci wykonywać w zatoce buntu od razu, gdyż sa zbalansowane właśnie pod poziom gdy dopiero odkrywasz te miasto :)
 
Spoiler
Co zrobiliście z duszą Widzącego z twierdzy?

Spoiler
Ja złączyłem duszę z warownią :D

Idealnie pasuje tu motyw dusz który nadaje światu świeżości i jest bardzo interesujący.
Zgadzam się w 100%  Mimo że grałem w masę rpg, to świetnie pokazali ten świat dusz, i już dawno brakowało mi czegoś takiego :ok:
 

Kuba

Kuba

Złote Wrota
posty1137
Propsy464
ProfesjaScenarzysta
  • Złote Wrota
Ja zrobiłem tak samo

Spoiler
Chciałem go wchłonąć co dawało możliwości fabularne za pewne i profity mojej postaci, ale stwierdziłem, że może to nieść także zagrożenia, zresztą nie chciałem tego dla niego. Wysyłanie go dalej też mogło skończyć się dla niego źle więc stwierdziłem, że kiedy będzie bronić twierdzy będzie mu najlepiej :D
 

Maciej

Maciej

Użytkownicy
posty3689
Propsy1006
ProfesjaGracz
  • Zbanowany
58 godzin z dodatkami i to na banalnym poziomie trybu fabularnego, no nieźle :ok: :D
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry