Zmiana odległości na jaką odrzuca nas atak przeciwnika 2190 3

O temacie

Autor

Zaczęty 21.03.2015 roku

Wyświetleń 2190

Odpowiedzi 3

gothic1210
  • Gość
Chciałbym zapytać czy byłaby możliwość zmniejszenia odległości na jaką odrzuca nas przeciwnik (np troll). Fajnie by było jakby dało się to zastosować tylko do jednego przeciwnika (do danego potwora). Próbowałem zmieniać:
damage      [DAM_INDEX_FLY]      =   35;
albo zmniejszać ilość siły, ale bez rezultatu.
 

Bogdan Zwei

Bogdan Zwei

Użytkownicy
Wulgarny skurwiel pierdolony.
posty1864
Propsy541
Profesjabrak
  • Użytkownicy
  • Wulgarny skurwiel pierdolony.
W constants.d linijki

CONST INT DAMAGE_FLY_CM_MAX                        = 2000     ;
CONST INT DAMAGE_FLY_CM_MIN                               = 300      ;
const INT DAMAGE_FLY_CM_PER_POINT                  = 5         ;
Lecz żeby dostosować to tylko do wybranego potwora, to jeszcze nie wiem jak.
Podejrzewałbym, że dałoby radę poszukać jakieś funkcji i użyć hook'a.

EDIT:
Znalazłem otóż taką funkcję:
oCAIHuman::StartFlyDamage(float,zVEC3 &)                                                              0069D940   Jest to jedyna funkcja, jaka ma w nazwie "Fly" (aczkolwiek, ja znalazłem tylko tą).
 
:ok: zachęca do dalszej pomocy. Nie zapominaj o tym!

Prywatne wiadomości typu "Ej, pomocy" kasuję od razu. Od tego jest forum, a nie PW.

To me, defeat in anything is merely temporary, and its punishment is but an urge for me to greater effort to achieve my goal. Defeat simply tells me that something is wrong in my doing; it is a path leading to success and truth.

In order to realize our true self we must be willing to live without being dependent upon the opinion of others.

Mark56

Mark56

Moderator
som veľký magič
posty1632
Propsy1846
ProfesjaAnimator
  • Moderator
  • som veľký magič
To służy chyba do obliczania obrażeń a prawdopodobnie nie ma nic do samotnej odległości . Sry za odkop
 


chicken

chicken

RaveN Studio
posty1230
Propsy559
ProfesjaNierób
  • RaveN Studio


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry