Konwertowanie tekstur błąd 4397 14

O temacie

Autor unkownuser

Zaczęty 3.03.2015 roku

Wyświetleń 4397

Odpowiedzi 14

unkownuser

unkownuser

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy

unkownuser

Konwertowanie tekstur błąd
2015-03-03, 11:37(Ostatnia zmiana: 2015-03-03, 17:31)
Gdy konwertuję tekstury, wywala access violation. Nieważne jakie konwertuje i tak wywala. Proszę o pomoc.
Tutaj daję wam screena w spoilerze
Spoiler
 

bgb

bgb

Użytkownicy
posty848
Propsy593
Profesjabrak
  • Użytkownicy
Uruchamiasz gothica z uprawnieniami administratora? Jesli to nie pomoze to zawsze mozesz uzyc gomana.

unkownuser

unkownuser

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Uruchamiasz gothica z uprawnieniami administratora? Jesli to nie pomoze to zawsze mozesz uzyc gomana.

nadal to samo
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
Tekstur GothicStarterem się z zasady nie konwertuje (w sumie to w ogóle się tego nie robi). Po co ci to?
I błagam, przestań stawiać pod koniec co drugiego zdania trzy kropki, bo wygląda to jakbyś był jakimś skrzywdzonym dzieckiem.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

unkownuser

unkownuser

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Bo chce dodac wlasna teksture do zbroi wlasnej??
 

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Skonwertuje się tekstura jak insertujesz zbroje w grze.
 

unkownuser

unkownuser

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
no to czemu sie skonwertowala slabo... jest taka szara.. pozbawiona kolorów
 

Zucklov

Zucklov

Quest Pack Team
Sztywniutko
posty1220
Propsy1241
ProfesjaSkrypter
  • Quest Pack Team
  • Sztywniutko
W takim razie musiałeś źle ją nazwać/masz literówkę w pliku asc.
 
Lieb Vaterland magst ruhig sein

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
no to czemu sie skonwertowala slabo... jest taka szara.. pozbawiona kolorów
To nie oznacza, że tekstura źle się skonwertowała, tylko, że jej Gothic nie może znaleźć. W jakim formacie jest tekstura i gdzie ją wkleiłeś?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

unkownuser

unkownuser

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
Spoiler
oczywiscie wiadomo ,że w rozszerzeniu .tga
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
A dobrze przypisałeś teksturę zbroi?
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

unkownuser

unkownuser

Użytkownicy
posty15
Propsy1
ProfesjaNierób
  • Użytkownicy
A dobrze przypisałeś teksturę zbroi?

tzn. jak przypisałem nie rozumiem...
 

Splash

Splash

Moderator
posty4209
Propsy3412
ProfesjaNierób
  • Moderator
Edycja notatnikiem linijki *BITMAP w modelu zbroi.
 
Nie zajmuję się multiplayerami do Gothica. Przestańcie zawracać mi tym głowę...
Ps. Siemekk ma downa i śpi w pufie

Sawik

Sawik

Moderator działu
Rebel
posty4772
Propsy3197
ProfesjaNierób
  • Moderator działu
  • Rebel
Edycja notatnikiem linijki *BITMAP w modelu zbroi.
To że tak działa, nie oznacza że tak jest poprawnie, Poprawnie to się zmienia materiał w programie graficznym.
 
Życzę wam seksu analnego po stronie biernej.
Dropbox +500 mb na start
LowPoly
Wykonanie modelu niskopoligonowego to sztuka kompromisu. Nie jest to jedynie uproszczenie modelu wysokopoligonowego, ale głęboka modyfikacja oraz podejmowanie decyzji często zmieniających wygląd pierwotny obiektu, tak by przy najmniejszej ilości trójkątów uzyskać jak najwierniej odwzorowany kształt oryginału. Nie można też zapomnieć o tym iż musi nadal wyglądać przekonywająco i tak balansować by uzyskać efekt optymalny.

Podstawowym założeniem jest, że model nie powinien mieć zbędnych, niewidocznych dla gracza detali włączonych w geometrie. Większość obiektów jakie znajdują się w grze powinna prezentować się najlepiej z odległości około 3-5 metrów. Wszelkie detale, które zanikają, wydają się płaskie lub zlewają się z bryłą modelu należy uznać za zbędne i pozostawić je na normal mapie.

Fakt, iż gracz będzie w stanie podejść bliżej do obiektu i zobaczyć go z mniejszej niż 3m odległości nie powinno stanowić większego problemu, gdyż większą rolę odgrywają wtedy tekstury oraz dodatkowy detal zależny od materiału obiektu. To właśnie kompromis między wydajnością, a szczegółowością otoczenia.

Detal, którego nie widać z 3-5 metrów nie powinnien istnieć w geometrii modelu.
Krawędzie znajdujące się blisko siebie, które zlewają się z większej odległości należy uprościć do wspólnej płaszczyzny

Nefario

Nefario

Użytkownicy
Bractwo Gothic'a
posty410
Propsy437
ProfesjaSkrypter
  • Użytkownicy
  • Bractwo Gothic'a
Edycja notatnikiem linijki *BITMAP w modelu zbroi.
To że tak działa, nie oznacza że tak jest poprawnie, Poprawnie to się zmienia materiał w programie graficznym.

Zwykle notatnikiem jest szybciej i łatwiej (dla newbków)
 


0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
0 użytkowników
Do góry